SPECJALISTA DS. PŁAC Katowice oferta pracy ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - Obliczanie wynagrodzeń pracowników i prowadzenie kart wynagrodzeń. Sporządzanie list płac. Obliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, obliczanie i potrącanie z wynagrodzeń stawek podatku dochodowego, rat miesięcznych pożyczek, sporządzanie deklaracji, informacji i rozliczeń podatkowych. Sporządzanie o przekazywanie deklaracji rozliczeniowych ZUS.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia oraz dodatek za staż pracy. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat na podobnym stanowisku (w przypadku wykształcenia średniego). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata na podobnym stanowisku (w przypadku wykształcenia wyższego). Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-15:30) (Tel. 32-259-74-28 w. 105) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice) lub e-mail: kadry (at) zlobek.katowice.pl
Data publikacji: 2017-01-09
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sokolska 26, 40-086 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Obliczanie wynagrodzeń pracowników i prowadzenie kart wynagrodzeń. Sporządzanie list płac. Obliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, obliczanie i potrącanie z wynagrodzeń stawek podatku dochodowego, rat miesięcznych pożyczek, sporządzanie deklaracji, informacji i rozliczeń podatkowych. Sporządzanie o przekazywanie deklaracji rozliczeniowych ZUS.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia oraz dodatek za staż pracy. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat na podobnym stanowisku (w przypadku wykształcenia średniego). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata na podobnym stanowisku (w przypadku wykształcenia wyższego). Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-15:30) (Tel. 32-259-74-28 w. 105) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice) lub e-mail: kadry (at) zlobek.katowice.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia oraz dodatek za staż pracy. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat na podobnym stanowisku (w przypadku wykształcenia średniego). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata na podobnym stanowisku (w przypadku wykształcenia wyższego).
Nazwa pracodawcy: ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Sokolska 26, 40-086 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-15:30) (Tel. 32-259-74-28 w. 105) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice) lub e-mail: kadry (at) zlobek.katowice.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontakt wstępnie telefoniczny celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail, Godziny : 7:30-15:30 - KONIECZNIE ZABRAĆ CV !!!
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.zlobek.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Sokolska
Numer budynku pracodawcy: 26
Profil działalności pracodawcy: OPIEKA DZIENNA NAD DZIEĆMI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 09.01.2017
Oferta pracy ważna do: 09.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie spraw pracowniczych pracowników Oddziału; prowadzenie spraw szkoleniowych pracowników Oddziału; prowadzenei dokumentacji związanej z przygotowaniem umów zleceń zawieranychw Oddziale oraz czynności związanych z ich sporządzaeniem; prowadzenie rejestrów oraz przygotowywanie upoważnień i pełnomocnitw
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2016-04-29 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż pomidorów i ogórków w sklepie firmowym
Gospodarstwo Ogrodnicze Tadeusz Bogdan - 2017-03-28 - Krzeszowice (małopolskie)
- Obsługa klienta biznesowego.- Rozwój bieżących działań.- Rozwój sprzedaży.- Współpraca z Działem Marketingu, Zarządem.- Udział w projektach międzynarodowych.Wynagrodzenie 3000 zł + premia, uzależnione od kompetencji i doświadczenia.
Rębisz Marek ABMmedia INFOrmacje FACHOWE - 2017-08-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Sporządzanie i realizacja umów z uczestnikiem projektu Wypracowanie wraz zuczestnikiem wskaźników produktu i rezultatu, Współudział w pracach całegozespołu projektowego na rzecz uczestników projektu. Prowadzeniesekretariatu oraz jego dokumentacji w zakresie administracyjnym iorganizacyjnym w sposób umożliwiający realizowanie i osiąganie założonychcelów. Dbałość o zaopatrzenie w materiały biurowe sekretariatu (tonery,artykuły spożywcze, papier, teczki, segregatory itp.). Wspieranie rozliczeńmerytorycznych i finansowych projektu. Wykonywanie innych zadańzleconych przez przełożonego, praca w godz.10-18
Fundacja Pomocy Dzieciom Bądź Dobroczyńcą - 2016-04-13 - Opole (opolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie planu zamówień publicznych, planu postępowań, realizacja procedur o zamówienia
Krakowski Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji budowy, prawidlowa organizacjja robót budowlano-drogowych w terenie, wykonywanie pomiarów
Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. albańskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz albańskim
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Łódź (łódzkie)
Pomoc w przygotowaniu zestawów do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Miastko (pomorskie)
szycie tapicerki meblowej, krojenie
Faber Tomasz F.H.U. FRONTI - 2017-05-09 - Brody (małopolskie)
szczegółowo BIP oferty pracy na stronie www.zimslupsk.com praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30 oraz telefoniczny
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2016-08-11 - Słupsk (pomorskie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych , świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych dot. merytorycznie SŚR,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń ,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.j) prowadzenie postępowań wobec dłuzników alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wypłaconych z mocy ustawy świadczeń.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-11-09 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prowadzenia działań z zakresu marketingu i reklamy, bezpośredniego wsparcia działów sprzedaży. Kreowanie wizerunku Firmy w internecie, nadzór nad pozycjonowaniem, obsługa sprzedaży internetowej.
BKM SERWIS Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
-
Zakłady Górniczo-Metalowe ZĘBIEC S.A. - 2017-04-20 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Łódź (łódzkie)
bieżące śledzenie na wszystkich kominikacynych platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczacych praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Piaseczno (mazowieckie)
,
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie ZUS, obsługa programu Płatnik, dokumenty kadrowe
IGIELSKI OCHRONA Igielpol - 2016-06-03 - Gdynia (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Działoszyn (łódzkie)
sprzedaż wyrobów piekarniczych i cukierniczych1 miejsce pracy: ul. Sułkowskiego 13, Bydgoszcz2 miejsce pracy: ul. Dworcowa 25, Bydgoszcz
PIEKARNIA 7 SIÓDMIAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, rozpoznawanie indywidualnych możliwości i uzdolnień klientów zgłaszających się do jednostki. Miejsce pracy MCK w Śremie, ul. Staszica 3. Praca w godzinach 7.045-15.45
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP w Poznaniu - 2016-04-13 - Śrem (wielkopolskie)
- Dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania w języku chorwackim i angielskim. - Przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów. - Aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemów. - Wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych. - Zapewnianie poufności informacji, do których ma się dostęp ze względu na stanowisko. - Tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Kraków (małopolskie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych.Przygotowanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowiskZarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym.Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z menedżerami zatrudniającymi.Wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskania kandydatów.Przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych z uwzględnieniem określonych kryteriów.Składanie ofert pracy, negocjacje warunków umowy.Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych.Raportowanie wyników rekrutacji.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
wg. załacznik do wniosku
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Czarnków (wielkopolskie)
Wykształcenie min. średnie, dobra organizacja czasu pracy, umiejętność nawiązywania kontaktów, wysoka kultura osobista, sumienność, dobra obsługa komputera i urządzeń biurowych; zakres obowiązków: przedstawianie oferty handlowej, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, obsługa klientów i podtrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych, negocjowanie i podpisywanie umów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
DUDZIK RAFAŁ "INTER-BUD" - 2017-11-28 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-06-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
aktywna sprzedaż, przyjmowanie zamówień, rozpatrywanie reklamacji, sporządzanie raportów i zestawień na bieżące potzrby firmy, fachowe doradztwo w zakresie kosmetologii, współpraca z działem szkoleń,
Grehen sp. z o.o. - 2018-03-15 - Celestynów (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Zharmonizowanie systemu jakości, zarządzanie niezgodnościami, udział w zespole HACCP.
MARTIN BRAUN SP. Z O.O. - 2017-05-15 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw rachunkowości i rewizji finansowej
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Dębica (podkarpackie)