SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW K/M Warszawa oferta pracy Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW K/M
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: - planowanie nadzór i realizacja działań w projekcie zgodnie z przepisami POWER; Erasmus +, Fundusze Norweskie - realizacja projektu zgodnie ustalonym harmonogramem i dostępnymi zasobami- realizacja projektu w sposób zapewniający osiągnięcie założonych wskaźników- koordynowanie realizacji zadań wynikających z umowy o dofinansowanie projektu- opracowywanie wszelkiej dokumentacji w projekcie- obsługa:a) systemu SLb) bazy konkurencyjnościc) Mobility toold) SOWAe) MEWA
Data publikacji: 2020-06-19
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pandy 13, 02-930 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- planowanie nadzór i realizacja działań w projekcie zgodnie z przepisami POWER; Erasmus +, Fundusze Norweskie - realizacja projektu zgodnie ustalonym harmonogramem i dostępnymi zasobami- realizacja projektu w sposób zapewniający osiągnięcie założonych wskaźników- koordynowanie realizacji zadań wynikających z umowy o dofinansowanie projektu- opracowywanie wszelkiej dokumentacji w projekcie- obsługa:a) systemu SLb) bazy konkurencyjnościc) Mobility toold) SOWAe) MEWA
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.06.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Koordynator projektów unijnych (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, znajomośc pakietu MS Office, 1 rok doświadczenia zawodowego, dobra znajomość języka angielskiego. Obowiązki:- planowanie nadzór i realizacja działań w projekcie zgodnie z przepisami POWER; Erasmus +, Fundusze Norweskie - realizacja projektu zgodnie ustalonym harmonogramem i dostępnymi zasobami- realizacja projektu w sposób zapewniający osiągnięcie założonych wskaźników- koordynowanie realizacji zadań wynikających z umowy o dofinansowanie projektu- opracowywanie wszelkiej dokumentacji w projekcie- obsługa:a) systemu SLb) bazy konkurencyjnościc) Mobility toold) SOWAe) MEWA[Zgłoszenia: kadry (at) wspkorczak.eu, 605 058 055]
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP
danePracodawcy_nip: 5261723036
danePracodawcy_regon: 010291998
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Pandy 13, 02-930 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Adres strony pracodawcy: www.wsptwp.eu
Ulica pracodawcy: Pandy
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242102
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 19.06.2020
Oferta pracy ważna do: 18.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?034d2b52941b7c68dfe289a87ea9bc9c
Podobne oferty pracy
Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne; min. 20 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją, znaj. języka japońskiego na poziomie NATIVE SPEAKER; znajomość procesu produkcji ceramicznych elem. do motoryzacji; umiejętność planowania i kontroli produkcji, opracowywanie planów produkcji na poszczególnych liniach, analiza kosztów procesów produkcyjnych, analiza wydajności i efektywności, kontakt z biurem sprzedaży w Japonii; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Gliwice (śląskie)
- Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. z siedzibą w Katowicach, którego podstawową dziedziną działalności jest ujmowanie, uzdatnianie i sprzedaż hurtowa wody pitnej, poszukuje kandydata do pracy w Wydziale Pomiarów i Automatyki w Katowicach na stanowisku Specjalista ds. telemetrii. - Główny zakres obowiązków: nadzór nad funkcjonowaniem, serwisem i rozwojem systemu telemetrycznego w Spółce, wdrażanie nowych systemów telemetrycznych w Spółce.- Oferujemy: pracę w przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji rynkowej, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, profesjonalne narzędzia pracy - Godziny pracy: 7:00-15:00.
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-12-17 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie ksiąg, księgowanie wyciągów, uzgadnianie rachunków, wystawianie faktur, prace administracyjne.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
- obsługa klienta zewnętrznego - rozmowy z klientami w językiem niemiecki,
GLT Sp z o.o Sp.k - 2019-10-14 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, rozliczanie umów cywilno-prawnych, sporządzanie deklaracji PIT,PFRON,ZUS,obliczanie wynagrodzeń pracowników
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych "LARK Leisure Homes" Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Oława (dolnośląskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O.O. - 2016-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
Centrum PISOP w ramach realizowanego projektu współpracuje z 22 liderami lokalnymi (osoby pracujące poza Centrum PISOP), których zadaniem jest prowadzenie działań lokalnych, organizacja wydarzeń w terenie. Obowiązki:- koordynowanie tej współpracy w obszarze niezbędnej dokumentacji merytorycznej tj. listy obecności dokumentujące wydarzenia, sprawozdania liderów, ale też rozliczenia finansowe organizowanych wydarzeń;- koordynowanie naboru ofert w ramach konkursu grantowego, prac komisji oceny, podpisywanie umów z organizacjami na grant, rozliczenie organizacji);- wsparcie i nadzór nad wydarzeniami realizowanymi przez liderów lokalnych - 100 spotkań (poprawność realizowanych działań zgodnie z wytycznymi);- rozliczanie działań prowadzonych przez liderów lokalnych (archiwizacja dokumentów, rozliczanie finansowe wydarzeń, weryfikacja wspólnie z animatorką i ekspertką ds. rozwoju lokalnego koncepcji spotkań animacyjnych);- współorganizacja lokalnych Targów ekonomii społecznej (rekrutacja, realizacja, rozliczenia finansowe we współpracy z liderami); - organizacja wizyt studyjnych;- współorganizacja Targów Ekonomii Społecznej;- nadzór i monitorowanie wskaźników w zakresie wsparcia, inkubacji, rozwoju lokalnego; - ocena formalna złożonych wniosków w ramach konkursu grantowego;- organizacja Komisji Oceny Wniosków (ocena formalna złożonych biznesplanów, przygotowanie niezbędnych dokumentów, kart oceny, protokołowanie działań komisji); - zbieranie dokumentów niezbędnych do złożenia wniosków od uczestników;- kontakt z członkami Komisji Oceny Wniosków;- prowadzenie dokumentacji w zakresie Komisji Oceny Wniosków;- rozliczanie dotacji inwestycyjnych w obszarze wsparcia, kontrola wydatkowania.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
do uzgodnienia
LUX ATELIER S.C - 2016-03-03 - Krasne (podkarpackie)
Nadzorowaniem procesu zmiany i wdrożenia nowego produktu dla Klienta,Nadzorowaniem wszystkich aspektów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej z Klientami,Nawiązywaniem oraz rozwijaniem relacji z Klientami,Obsługą stałych i ewentualnie pozyskiwaniem nowych Klientów,Reprezentowaniem firmy podczas wewnętrznych i zewnętrznych spotkań/audytów,Stałą współpracą z Kierownikiem Sprzedaży.
kontakt przez OHP - 2018-08-22 - Lublin (lubelskie)
- przygotowywanie ofert opisowo-graficznych dla produktów, - zarządzanie ofertami w kanałach sprzedaży internetowej- dbanie o atrakcyjność i konkurencyjność oferty w kanałach sprzedaży, - tworzenie promocji, wyprzedaży i materiałów reklamowych- prowadzenie profili social media
ZOLTA Maciej Żółty - 2019-10-10 - Mielec (podkarpackie)
- Więcej informacji na stronie: www.mhk.katowice.pl w BIP w zakładce Oferty Pracy- Obowiązki na stanowisku specjalista ds. księgowości:- Prowadzenie kasy gotówkowej. Przelewy, ewidencja. Rozliczanie kas fiskalnych. Rozliczanie VAT deklaracja. Rozliczanie wydawnictw. Uzgodnienie sald rozrachunkowych. Księgowanie i uzgadnianie sald ZFŚS i PKZP. PIT-11 od umów cywilnoprawnych. Inne bieżące. - Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Oferujemy: wysokie standardy pracy, pracę w prestiżowej instytucji kultury. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania niezbędne: 1. wykształcenie średnie ekonomiczne2. doświadczenie w rozliczaniu VAT3. minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku4. umiejętność pracy w zespole5. odpowiedzialność, operatywność, rzetelność, solidność, uczciwość, punktualność6. umiejętność pracy pod presją czasu7. dyspozycyjnośćWymagania pożądane: 1. umiejętność prowadzenia kasy gotówkowej2 znajomość urogramu Symfonia FK3. umiejętność obsługi kasy fiskalnej
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2018-11-15 - Katowice (śląskie)
• Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.• Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.• Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.• Prognozowanie przepływów finansowych.• Prowadzenie sprawozdawczości finansowej. • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.• Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej” sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-12-08 - Strzeszów (dolnośląskie)
- obsługa klientów w zakresie płatności masowych- ofertowanie klientom produktów bankowych- sporządzanie raportów sprzedażowych- umawianie spotkań z klientami- sporządzanie raportów kasowych- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Ziębice (dolnośląskie)
Udzielanie pożyczek pod zastaw, obsługa klienta, sprzedaż posiadanego asortymentu, obsługa potali internetowych.
INNEX ANNA CZYŻEWSKA - 2016-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)
wykształcenie wyższe, doświadczenie mile widziane, podstawowa znajomość języka angielskiego/niemieckiego, znajomość systemów HACCP oraz ISO 9001 i 14001
LEGE OPAKOWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-07 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Wyżnianka-Kolonia (lubelskie)
Opracowywanie wyników prowadzonych badań ewaluacyjnych szkolenia zawodowego podstawowego i doskonalenia zawodowego centralnego, badań ankietowych odroczonych, badań ankietowych zleconych przez Wyższą Szkołę Policji w Szczytnie oraz analiz wyników egzaminów końcowych szkolenia zawodowego podstawowego.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-07-11 - Legionowo (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Kontakty z klientami, przygotowywanie ofert, przyjmowanie i administrowanie rezerwacji, rozmowy telefoniczne z Klientami, obsługa systemu CRM, obsługa procesu wynajmu, obsługa floty samochodowej, doradzanie klientom. Praca w Bielsku-Białej, w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00.
DELTEKS SP. Z O. O. - 2016-07-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
Fryzjer damsko - meski
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:• Samodzielne rozliczanie wynagrodzeń pracowników• Przygotowanie i nadzór nad dokumentami związanymi ze stosunkiem pracy• Prowadzenie dokumentacji personalnej (akt osobowych)• Ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich• Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON oraz deklaracji podatkowych
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-02-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy,- organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, - budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym,- bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi.
Promedica24 Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k - 2019-07-24 - Tarnów (małopolskie)
- telefoniczna i mailowa obsługa klienta- obsługa konta Allegro- rozwiązywanie bieżących problemów z klientamiMiejsce pracy: do 09.2019 Straszęcin, od 10.2019 Borowa
SkupSzop Sp. z o.o. - 2019-07-10 - Straszęcin (podkarpackie)
Przygotowanie zamówień od klienta do produkcji, rozmowa z klientem, przygotowywanie optymalizacji szkła, zamówienia-dostawy-fakturowanie-obsługa magazynu. Wymagania: wykształcenie średnie techniczne, kierunek sprzedaż, produkcja, mile widziany staż pracy na produkcji, komunikatywna znajomość języka angielskiego, obsługa programów WORD, EXCEL.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gościcino (pomorskie)
Opis stanowiska pracy:•realizacja procesu zakupów;•współpraca z aktualnymi i nowymi dostawcami;•prowadzenie korespondencji handlowej oraz negocjacji z dostawcą; •przygotowywanie zapytań ofertowych;
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-20 - Racibórz (śląskie)
montaż towarów kablowych i instalacji elektrycznych, montaż osprzętu i opraw oświetleniowych, montaż i podłączenie rozdzielnie, uruchomianie systemów elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Gdynia (pomorskie)
promowanie firmy i produktów, pozyskiwanie klientów doradztwo i prezentacja produktów u klienta, przygotowanie ofert handlowych
Klar Glass Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Pobiedziska (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Warszawa (mazowieckie)