SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM Ostrzeszów oferta pracy GLT Sp z o.o Sp.k
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa klienta zewnętrznego - rozmowy z klientami w językiem niemiecki,
Data publikacji: 2019-10-14
Lokalizacja: Ostrzeszów (wielkopolskie)
Pracodawca: GLT Sp z o.o Sp.k
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 56, 63-500 Ostrzeszów, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa klienta zewnętrznego - rozmowy z klientami w językiem niemiecki,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godzinach od 8:00- 16:00Umowa na czas określony - 3 miesiące
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie bądź wyższe ekonomiczne Obsługa progrmu COMACH OPTIMA - ( program księgowo-kadrowy)mile widziane prawo jazdy kat.BBiegła znajomośc języka niemieckiego
Nazwa pracodawcy: GLT Sp z o.o Sp.k
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 56, 63-500 Ostrzeszów, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, certifikat, potwierdzenie znajomości języka niemieckiego
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrzeszowski
Gmina pracodawcy: Ostrzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrzeszów
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 56
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 14.10.2019
Oferta pracy ważna do: 15.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0747dbf35c41bdae8c3a60a89acdfa1d
Podobne oferty pracy
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"Wykształcenie: wyższe, pref. adm., prawo, filologia polska, socjologia; 3 lata doś.; biegła znajomość obsługi komputera i pakieru MS Office; umiejętność obsługi urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2019-03-06 - Gliwice (śląskie)
obsługa sprzętu, obsługa oprogramowań, programowanie stron internetowych, budowa sieci internetowych
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Gorlice (małopolskie)
Obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz na portalu Allegro.pl.Obsługiwanie rozmów telefonicznych, odpowiadanie na e-maile, obsługa reklamacji, obsługa po-sprzedażowa: przygotowywanie, pakowanie, nadawanie przesyłek.Relokacja towaru na magazynie.Praca biurowa na miejscu w siedzibie firmy w Krzywiniu.
Małgorzata Ludowicz System-Bank Sprzedaż Kredytowa Artykułów Fotograficznych - 2017-03-17 - Krzywiń (wielkopolskie)
Nadzór nad systemami informatycznymi oraz infrastrukturą sieci komputerowej w firmie, wsparcie użytkowników, rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, budowa i pozycjonowanie stron produktów.
Amii Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Do zadań specjalisty do spraw logistyki należy kupno zleceń i ich realizacja. Pozyskiwanie nowych kontrahentów, podpisywanie z nimi umów w j. polskim, rosyjskim i angielskim. Pozytywna komunikacja z pracownikami i obywatelami Ukrainy zatrudnionymi w firmie, tłumaczenie j. rosyjskiego, wyjazdy i podpisywanie kontraktów
ERTRANS-LOGISTIC Mrowińska Ewelina - 2015-11-13 - Bielawa (dolnośląskie)
monitorowanie, obsługa i odbiory zadań inwestycyjnych realizowanych przez Szpital, prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi inwestycjami,prowadzenie korespondencji z dostawcami, wykonawcami, urzędami,tworzenie raportów, sprawozdań, zestawień, prezentacji, analiz.Pracodawca zapewnia pełne wprowadzenie do pracy, pracę w nowoczesnych obiektach
WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. L. RYDYGIERA W TORUNIU - 2020-11-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Odpowiedzialnośc za realizację projektów inwestycyjnych, analiza projektów, ogólne zarządzanie projektami, przygotowywanie przetargów, realizacja projektów, zarządzanie zespołem, współpraca z zespołem inżynieryjnym
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Łódź (łódzkie)
uczestniczenie w negocjacjach, uzgodnieniach zapisów umownych z podwykonawcami na budowie,weryfikacja i opiniowanie umów podwykonawczych zawieranych z dalszymi podwykonawcami,kompletowanie dokumentów niezbędnych do akceptacji umów przez Zamawiającego, zgłaszanie firm podwykonawczych jako oficjalnych podwykonawców do Zamawiającego,przygotowanie propozycji korespondencji pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym w kwestiach spornych dotyczących wykonawstwa robót, interpretacji zapisów Kontraktu, umów podwykonawczych, zgłoszeń podwykonawców, prowadzenie korespondencji z podwykonawcami, kontrahentami oraz dostawcami usług i materiałów,kontrola prawidłowości realizacji umów podwykonawczych, a zwłaszcza kwestii spornych, prowadzenie rejestru i archiwizacja umów na budowie, wsparcie pracowników technicznych budowy w zakresie interpretacji norm, przepisów i umów.
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-29 - Bogatynia (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Jabłonowo (mazowieckie)
Opracowywanie indywidualnych programów rehabilitacji i nadzór nad ich wykonaniem, dokonywanie okresowych ocen postępów rehabilitacji, zajęcia korekcyjno- kompensacyjne, kształtowanie umiejętności społecznych, prowadzenie wymaganej dokumentacji
Mazurskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych - 2020-10-13 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialnośc za pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentem arabskimi aktywne prowadzenie wieloletniego researchu arabskiego rynku gier, odpowiedzialnośc za budowe dobregoo wizerunku platformy sprzedażowej pracodawcy na rynku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Przetwarzanie rachunków należności, prowadzenie transakcji takich jak kontrola faktur zakupu, utrzymanie, uzgodnienie rachunkowości, transakcje cash-in-time, terminowe raportowanie finansowe w zakresie wierzytelności; testowanie międzynarodowej kontroli finansowej, informowanie interesariuszy nt. Postępów w rozliczeniach należności;
kontakt przez PUP - 2020-03-27 - Kraków (małopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie projektów wewnętrznych,aktów normatywnych,opracowywanie dokumentacji planistycznej oraz sprzwozdań z wykonania ramowego planu pracy,sporzadzanie okresowych sprawozdań oraz analiz bieżącej działalności W-M WK OHP,nadzór nad archiwum jednostki
OCHOTNICZE HUFCE PRACY W-M WOJEWÓDZKA KOMENDA OLSZTYN - 2016-04-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Rozliczanie projektów inwestycyjnych i badawczo-rozwojowych klientów firmy (Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, Regionalne Programy Operacyjne)Programy narodowego Centrum Badań i Rozwoju,Przygotowywanie wniosków o płatność,Ocena kwalifikowalności wydatków według zasad programu, z którego pochodzi dofinansowanie,Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów, Monitorowanie i nadzór nad prawidłowością postępowań ofertowych i przestrzeganie Zasady Konkurencyjności,Kierowanie zapytań, wniosków, korespondencji do instytucji odpowiedzialnych za weryfikację rozliczanych projektów, współpraca z instytucjami kontrolującymi projekty,Kontakt z Instytucjami udzielającymi wsparcia,Ścisła współpraca z klientem w zakresie rozliczania projektu.Praca w godz. 8-16
K2BIZNES Sp. z o.o. sp. k. - 2018-07-20 - Opole (opolskie)
j/w
Jednostka Wojskowa Nr 2305 Warszawa - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta w biurze podróży
Dom Wczasowy "Łowiczanka" Biuro Podróży "Raba" Wujec Marcin - 2016-06-30 - Myślenice (małopolskie)
- Tworzenie aplikacji za pomocą języków prograowania PHP oraz C++.- Administracja aplikacją, projektowanie i implementacja nowych funkcjonalności, tworzenie i modyfikowanie kodu aplikacji w wybranym języku i środowisku programowania, - Przygotowywanie dokumentacji projektowej w języku rosyjskim oraz angielskim.- Współpraca w zespole ukrainsko-rosyjskojezycznym.
FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI "TWÓJ STARTUP" - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Warszawa (mazowieckie)
-pozyskiwanie zleceń transportowych -znajomość języka francuskiegoWARUNEK KONIECZNY !!!, - mailowa telefniczna korespondencja zzagranicznymi kontrahentami, - kontakt z firmami specycyjnymi, -koordynowanie zleceń specyjnych- załadunek - rozładunek
CAT-SERVICE DAMIAN BERA - 2017-04-07 - Opole (opolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
DATINI USŁUGI FINANSOWE PAWEŁ RUBAS - 2016-08-01 - Kalisz (wielkopolskie)
Program stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Czerwonka-Parcel (mazowieckie)
Nadzór przy realizacji rozbudowy zakładu przemysłowego.
Dajax Centrum BHP Anna Wanot - 2019-11-28 - Nysa (opolskie)
krojcza
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-02-12 - Józefów (mazowieckie)
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, prowadzenie bazy klientów, ogólne prace biurowe
Warter Sp. Z o.o. - 2018-11-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych w zakresie administracji kadrowej i płacowej, prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie i monitorowanie umów, badań lekarskich i innych dokumentów z zakresu prawa pracy, sporządzanie list płac, rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie raportów, analiz, zestawień na potrzeby firmy oraz instytucji zewnętrznych ZUS, GUS, PFRON, obsługa systemu Płatnik, ZUS, GUS, PFRON oraz sporządzanie stosownych rozliczeń i deklaracji, obsługa systemu kadrowo-płacowego Gratyfikant GT, współpraca z zewnętrznymi instytucjami: US, ZUS, PFRON, GUS, PUP itp., bieżąca współpraca z Kadrą Zarządczą.
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2016-09-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
W/g zawodu.
Enerko Energy Sp. z.o.o. - 2019-01-31 - Kielce (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Złotów (wielkopolskie)