SPECJALISTA DS. PREZENTACJI PRODUKTÓW NA KOMERCYJNYCH STRONACH INTERNETOWYCH Brzeg oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PREZENTACJI PRODUKTÓW NA KOMERCYJNYCH STRONACH INTERNETOWYCH
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: według wniosku
Data publikacji: 2020-01-17
Lokalizacja: Brzeg (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: według wniosku
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PREZENTACJI PRODUKTÓW NA KOMERCYJNYCH STRONACH INTERNETOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: komputerowy składacz tekstu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 27.01.2020
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: karta referencyjna i dowód osobisty
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Brzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzeg
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: komputerowy składacz tekstu
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 17.01.2020
Oferta pracy ważna do: 27.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9200cc34e8fbf8aedb70f9b81208a65d
Podobne oferty pracy
Dowóz towaru do klientów hurtowni /samochód dostawczy do 3.5 t/.
"STANBUD" Sp. z o. o. - 2019-07-15 - Gdańsk (pomorskie)
1. Pozyskiwanie nowych klientów 2. Obsługa klienta kluczowego 3. Tworzenie ofert / umów 4. Sprzedaż wynajmu 5. Rejestracja pojazdów 6. Administracja biurowa
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe (marketing, ew. ekonomia), dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office; mile widziana znajomość zagadnień technicznych i jęz. angielskiego; zakres obowiązków: analiza rynku spawalniczego, obsługa i aktualizacja CRM, reklama i promocja działalności Instytutu; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice
INSTYTUT SPAWALNICTWA - 2018-09-27 - Gliwice (śląskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych; realizowanie założonych planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych członków kasy; współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-06-13 - Złotoryja (dolnośląskie)
zwiększenie bezpłatnego ruchu organicznego pochodzącego z wyszukiwarek internetowych, tworzenie i optymalizacja stron www, tworzenie i dodoawanie treści na strony, tworzenie słów kluczowych, pozyskiwanie backlinków
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Przeprowadzanie akcji ofertowych u dostawców krajowych i zagranicznych, weryfikacja programów pomocowych w celu pozyskania funduszy UE, opracowywanie wniosków
JMP Flowers GP Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Stężyca (lubelskie)
kompleksowa obsługa procesu sprzedaży przez internet, koordynowanie i realizowanie działań marketingowych dotyczących sprzedaży internetowej, umieszczanie w ofercie produktów i usług do sprzedaży internetowej, proponowanie nowych rozwiązań dotyczących funkcjonalności sklepu/ strony, wskazywanie potencjalnych szans i zagrożeń rynkowych, monitorowanie i analiza działań w sieci, opracowywanie rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży; godziny pracy: 10.00- 18.00; wysokość wynagrodzenia w zależności od kwalifikacji i efektu pracy; kontakt z pracodawcą ustalany indywidualnie
BOGUSLAWSKI.PL ANDRZEJ BOGUSŁAWSKI - 2020-08-21 - Kobylnica (pomorskie)
Prowadzenie spraw związanych ze zmianami we władaniu gruntami , monitoring zapisów w elektronicznej bazie Ksiąg Wieczystych, monitorowanie terminowości składanych przez SDOO wniosków do ARiMR, opracowywanie meldunków o postępie prac żniwnych, prowadzenie ewidencji gruntów, monitorowanie ubezpieczeń majątkowych, sporządzanie sprawozdań GUS, analiza i korekta planów gospodarczych, udział w organizacji posiedzeń kadry kierowniczej, protokołowanie, udział w kontrolach i lustracjach
CENTRALNY OŚRODEK BADANIA DOŚWIADCZALNEGO ROŚLIN UPRAWNYCH - 2019-05-30 - Słupia Wielka (wielkopolskie)
Obsługa systemu kadrowo-płacowego; Bardzo dobra, praktyczna znajomość obsługi programu Płatnik oraz programów pakietu MS Office, Excel, ENOVA 365; Obsługa maszyny wielofunkcyjnej KONICA MINOLTA; Komunikacja z klientami w języlu rosyjskim i ukraińskim; Sporządzanie list wypłat wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych; Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy; Prowadzenie pełnych rozliczeń ZUS - w tym także sporządzanie korekt; Samodzielne realizowanie wszystkich zadań związanych z zatrudnianiem pracowników tymczasowych oraz rozwiązywaniem umów o pracę z pracownikami, w tym prowadzenie akt osobowych; Sporządzanie raportów i zestawień kadrowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne; Udzielanie informacji pracownikom z zakresu spraw kadrowych oraz wynagrodzeń;
kontakt przez PUP - 2019-12-16 - Radomsko (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne prowadzenie działan promocyjnych i reklamowych, negocjowanie warunków transakcji i cen do gazetek, moniitorowanie rynku.
Rudolf Rygol TOMI MARKT - 2016-09-29 - Gogolin (opolskie)
Budowanie wizerunku firmy, realizacja działań marketingowych, współpraca z firmami zewnętrznymi.
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2019-10-02 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
obsługa odbiorów w zakresie zawierania umów dotyczących energii elektrycznej i ciepła oraz rozliczanie i fakturowanie
PGE ENERGIA CIEPŁA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-06 - Zgierz (łódzkie)
Terminowa obsługa dostaw i wysyłek towarów, wydawanie towaru zgodnie z zamówieniem, współpraca z działem planowania produkcji, inwentaryzacja stanów magazynowych.
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO USŁUGOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2017-02-07 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higienypracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy;- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków; - udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;- bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usówania tych zagrożeń.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, pracaw godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wymagania niezbędne:- posiadanie tytułu technika bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3 lat stażu pracy w słuzbie bhplub posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracylub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;- znajomość przepisów prawnych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy i umiejętności ich stosowania w praktyce;- umiejętność obsługi komputera i podstawowych aplikacji (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)- posiadanie podświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą " POUFNE".Wymagania dodatkowe:- prawo jazdy kat. B;
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-08-12 - Racibórz (śląskie)
wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie na w/w stanowisku,wynagrodzenie+ premia
Wytwórnia Pasz i Koncentratów TASOMIX - 2016-09-07 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
Praca z komputerem, kontakt telefoniczne i mailowy z kontrachentami, monitorowanie płynnego przepływu zleceń za pomocą dedykowanego systemu, praca stacjonarna w biurze przy komputerze.Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia i ZUS dla bezrobotnych osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Reguły (mazowieckie)
• prowadzenie dokumentacji organizacyjnej Spółki,• przygotowywanie umów cywilno-prawnych i porozumień, przygotowywanie imiennych upoważnień i pełnomocnictw,• aktualizacja dokumentów rejestrowych spółki – odpis KRS i KW,• obsługa organizacyjno – techniczna władz Spółki i okresowych narad i posiedzeń, • prowadzenie rejestru aktów normatywnych Spółki tj. Zarządzenia, Uchwały – ich ewidencjonowanie, przechowywanie, aktualizacja, • udzielanie współpracownikom porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa związanych z realizowanymi zadaniami.
BUSZREM S.A. - 2017-01-17 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie spraw pracowników i powiatowych lekarzy weterynarii woj. mazowieckiego związanych z urlopami wypoczynkowymi, wychowawczymi, macierzyńskimi, rodzicielskimi, ojcowskimi, szkoleniowymi, bezpłatnymi oraz z przerwami w pracy dla pracownic karmiących dziecko piersią i udzielaniem zwolnień od pracy, prowadzenie spraw dotyczących działalności socjalnej w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw osobowych, przygotowywanie deklaracji miesięcznych na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, wydawanie legitymacji służbowych oraz odznak identyfikacyjnych. Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem "Oferta na stanowisko specjalisty d/s pracowniczych.
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach - 2016-01-19 - Siedlce (mazowieckie)
prowadzenie spraw związanych z organizacją szkoleń,ewidencja korespondencji bieżącej
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-06-09 - Poznań (wielkopolskie)
Nadzór nad prowadzeniem prac z zakresu : -nasadzania drzew, krzewów, bylin, kwiatów jednorocznych i ich pielęgnacja- zakładania i utrzymywania trawników- przycinania krzewów , formowania żywopłotów
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Kraków (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków kuchni hinduskiej
kontakt przez PUP - 2020-03-04 - Przemyśl (podkarpackie)
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I GOSPODARKI SAMOCHODOWEJ, SPORZĄDZANIE ANALIZ, DOKUMENTÓW PLANISTYCZNYCH I SPRAWOZDAWCZYCH, ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z POZOSTAŁYMI ZESPOŁAMI W PWK OHP ORAZ JEDNOSTKAMI TERENOWYMI
kontakt przez OHP - 2017-05-17 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa linii wsparcia technologii dla abonentow technologii 4K, monitorowanie zgłoszeń usterek od abonentow, obsługa serwisowa dotycząca złoszen jakości sygnału 4K
kontakt przez PUP - 2019-10-23 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
zapoznanie się ze strukturą organizacyjną biura podróży, organizacja pracy na stanowisku specjalisty ds. turystki, informacja i reklama ofert turystycznych, sprzedaż ofert turystycznych, biletów autokarowych i lotniczych, obsługa systemów sprzedaży i systemów rezerwacyjnych, zapoznanie się z dokumntacją w zagranicznej tur. wyjazdowej, sporządzanie ofert oraz katalogów, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Pszczyna (śląskie)
Wykształcenie: średnie; biegła znajomość języka niemieckiego; zakres obowiązków: rozmowy telefoniczne i prowadzenie korespondencji z klientem niemieckim w zakresie organizacji i przebiegu opieki nad osobą starszą, wspieranie klienta w trudnych sytuacjach, rozwiązywanie konfliktów, ustalanie terminów, rejestracja przeprowadzanych rozmów i podjętych działań w bazie danych w jęz. niemieckim; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
"CAREWORK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-14 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie dokumentacji dot. zatrudnienia pracowników, praca na programach OPTIMA i PŁATNIK
Różewscy Spa Sp.j. "HOTEL LEDA SPA" - 2017-03-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiejZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Zduny (wielkopolskie)
Wykształcenie: techniczne/ wyższe; doświadczenie: brak wymagań; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: weryfikacja dostawców i wybór najbardziej optymalnych rozwiązań, wysyłanie zamówień, negocjowanie cen i warunków z dostawcami, planowanie dostaw materiałów na budowę, biegła obsługa komputera, w tym MS Office i urządzeń biurowych,kontrola obiegu dokumentacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PHU "MATEO" Wójcicki Zbigniew - 2018-12-04 - Gliwice (śląskie)