SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ Zgierz oferta pracy PGE ENERGIA CIEPŁA SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa odbiorów w zakresie zawierania umów dotyczących energii elektrycznej i ciepła oraz rozliczanie i fakturowanie
Data publikacji: 2019-02-06
Lokalizacja: Zgierz (łódzkie)
Pracodawca: PGE ENERGIA CIEPŁA SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Energetyków 9, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa odbiorów w zakresie zawierania umów dotyczących energii elektrycznej i ciepła oraz rozliczanie i fakturowanie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zgierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgierski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zgierz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: OBSŁUGA KOMPUTERA
Nazwa pracodawcy: PGE ENERGIA CIEPŁA SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
ZŁOTA 59, 00-120 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: ZŁOTA
Numer budynku pracodawcy: 59
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 06.02.2019
Oferta pracy ważna do: 04.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
analizowanie rynku i ofer konkurencji; pozyskiwanie nowych klientow; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; analizowanie wyników sprzedaży; tworzenie ofert handlowych; negocjowanie umów i warunków handlowych; realizowanie planów sprzedażowychGodziny pracy: od 8.00 do 16.00
INKSPOT Daniel Dragański - 2018-07-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Zbieranie informacji oraz badanie potrzeb potencjalnych klientów. Aktywne poszukiwanie i nawiązywanie kontaktu z nowymi klientami. Tworzenie i aktualizacja baz klientów firmy. Bezpośrednia współpraca z działami PR i marketingu. Przygotowywanie ofert oraz materiałów prasowych. Pomoc w przygotowaniu kampanii marketingowych i materiałów promocyjnych. Przeprowadzanie wywiadów oraz organizacja konferencji prasowych. Wizyty handlowe u klientów oraz reprezentacja firmy na eventach.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia (700 do 1000 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane wykształcenie wyższe: Dziennikarstwo lub Nauki Społeczne lub Marketing lub Politologia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana łatwość nawiązywania kontaktów z przedstawicielami zarządów spółek i władzami samorządu. Umiejętność budowania i utrzymywania stałych relacji, swobodne formułowanie myśli i redagowania tekstów promocyjnych. Wymagana wysoka kultura i prezencja, umiejętność negocjacji, wysoka odporność na stres. Umiejętność kreatywnego myślenia ze zmysłem estetycznym. Umiejętność podejmowania szybkich decyzji i radzeniem sobie w trudnych sytuacjach pod presją czasu. Posiadanie wysokich umiejętności perswazji. Wymagana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie.
STARVEST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-19 - Katowice (śląskie)
prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w surowce spożywcze, dodatki do żywności oraz spraw związanych z zaopatrzeniem w opakowania (kartony, etykiety), zamawianie transportu, wystawianie dokumentów eksportowych
ETOILA SP. Z O.O. - 2018-01-18 - Szadów Pański (wielkopolskie)
Pomiar naczep, namiotów, zgrzewanie materiałów, rozmieszczanie i zakuwanie akcesoriów plandekowych, naprawa plandek.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Zelów (łódzkie)
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad montażem mechanicznym maszyn, wykładanie tras kablowych zabudową kabli i konsol w szybie, montaż trzonu prowadniczego górniczych wyciągów oraz urządzeń przyszybowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-08 - Lubin (dolnośląskie)
Osoba będzie odpowiedzialna za obsługę słowackiego i czeskiego sklepu internetowego - przyjmowanie zamówień, obsługa Klienta. Praca w biurze pn-pt 8-16
Inmani Radzik Paweł - 2017-10-26 - Gorlice (małopolskie)
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; obsługa klienta zagranicznego; praca w systemie SA
"PROGRES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-26 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- przygotowywanie rozliczeń do listy płac, - symulacja kwot wynagrodzeń, urlopów, nagród,- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, - przygotowywanie zaświadczeń A1
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Niepołomice (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista ds. Energii Odnawialnej będzie odpowiedzialna za pomoc w czynnym rozwoju firmy, przeprowadzanie prac inwentaryzacyjnych obiektów, weryfikowanie i sprawdzanie możliwości montażu OZE na wskazanych budynkach oraz pozostałym zakresem prac związanym z profilem i działalnością firmy AdMat-Eko Energia Odnawialna. Praca w delegacjach na terenie całej Polski w zależności od zlecenia. Praca w systemie zadaniowym, dzięki czemu po części sam decydujesz o jej wykonaniu.Oferujemy możliwy do negocjacji harmonogram dni pracy, ale mieszczący się w minimalnych proporcjach dni pracy w miesiącu (10 dni wolnego, 20 dni pracy), z zachowaniem zasady „im więcej pracuję tym więcej zarabiam”.Nie jesteśmy korporacją.
ADMAT-EKO MARTYNA PIECUCH - 2018-04-19 - Olsztyn (śląskie)
Wykształcenie średnie, wymagany 2-letni staż w agencji zatrudnienia. Biegła znajomość w mowie i piśmie języka niemieckiego, znajomość obsługi komputera, umiejętność pracy w zespole. Organizowanie wyjazdów pracowników za granicę, współpraca z partnerami biznesowymi, kompleksowa obsługa klientów, weryfikacja znajomości j. niemieckiego u zatrudnionych pracowników. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Rybnik (śląskie)
-Obsługa kasy,-Windykacja,-Dekretacja i księgowanie dochodów budżetowych,-Kontakt telefoniczny lub osobisty.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W TCZEWIE - 2018-02-13 - Tczew (pomorskie)
Sprawne zarządzanie lokalami mieszkalnymi, prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, prowadzenie korespondencji i dokumentacji wspólnot mieszkaniowych, spodzadzanie harmonogramu zebrań wspólnot mieszkaniowych, przygotowanie dokumentów do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej, przejmowanie w zarząd nieruchomości gminnych oraz nieruchomości należacych do wspólnot mieszkaniowych, obsługa procesu zawierania i rozwiązywania umów, przeprowadzanie wywiadu środowiskowego, przyjmowanie i merytoryczne rozpatrywanie interwencji i wniosków w sprawach związanych z ekploatacją budynków i lokali, utrzymanie nieruchomości w stanie wymaganym przepisami prawa
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ Sp.z o.o - 2019-01-07 - Skawina (małopolskie)
Tworzenie elementów metalowych
SACHER Obróbka Skrawaniem Metalu S.C. Lesław, Waldtraud, Piotr i Paweł Sacher - 2018-09-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
dbałość o budowanie wizerunku firmy; opracowywanie, nadzorowanie ikoordynowanie całokształtu działań marketingowych i wizerunkowych firmy;współpraca z mediami; przygotowywanie materiałów marketingowych izapewnianie ich dostępności dla mediów; samodzielne prowadzenie działańpromocyjnych firmy; tworzenie i nadzór nad realizacją budżetumarketingowego; planowanie i organizowanie kampanii poprzez ustalanieharmonogramu, wdrażanie i koordynowanie dystrybucji materiałówpromocyjnych. Wymagane doświadczenie: Posiadanie doświadczenia w organizacji działań promocyjnych oraz imprez okolicznościowychdoświadczenie zawodowe min. 2 lata na samodzielnym stanowisku związanym z koordynowaniem i zarządzaniemstrategią marketingową Umiejętności i uprawnienia: znajomość zagadnień z zakresu marketingu oraz podstawowych pojęć ekonomicznych; kreatywność, odpowiedzialność, zdolność zarządzania budżetem, operatywność; znajomość programu Excel oraz Power Point; umiejętność organizacji pracy własnej; innowacyjność i dynamika w działaniu.Dodatkowe wymagania: łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych i budowaniu relacji biznesowych; gotowość do podróży służbowych; prawo jazdy kat. B.
KLUB BIZNESU ZIEMI KŁODZKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Kłodzko (dolnośląskie)
Wykształcenie: wyższe o spec. ekonomia; min. 5 lat doświadczenia zawodowego; doskonała umiejętność posługiwania się komputerem (pakiet Office); zakres obowiązków: prowadzenie kompleksowej obsługi w zakresie kadr (doskonała znajomość przepisów kodeksu pracy) i finansów w jednostkach budżetowych (MON); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-02-22 - Gliwice (śląskie)
Ewidencja danych księgowych w systemie ERP i CRM, analiza danych, obsługa operacyjno-księgowa płatności, obsługa kadrowa
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Lublin (lubelskie)
jw.
INTEGRATED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
Zgłaszanie i wygłaszanie pracowników z ZUS, sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji pracowniczej dla ZUS, PFRON, US, GUS, praca z programem Reset 2 i Płatnik, sporządzanie pracownikom zaświadczeń, świadectw pracy, obsługa zajęć komorniczych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej lub Andrychowie.
Mariusz Dyczkowski KANCELARIA PRAWNO-PODATKOWA - 2016-09-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
Fakturowanie sprzedaży, prowadzenie rejestrów sprzedaży i innych, prowadzenie dokumentacji z zakresu zatrudnienia i kadr.
Przedsiębiorstwo Usług Transportowych "TRANS-ZAK" Sp. z o.o. - 2019-01-29 - Zawiercie (śląskie)
Sprzedaż przetworów zbożowo - mącznych Poszukiwanie nowych odbiorców.Telefon kontaktowy 413664224 w 313
Zakłady Zbożowo Młynarskie-PZZ-w Kielcach - 2016-08-04 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów; identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji, stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników z Ukrainy i Rosji; przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów z Ukrainy i Rosji, sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika, określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczenia dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko, ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji; współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów; współdziałania w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie czy instytucji.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Kalisz (wielkopolskie)
jak niżej
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
SPECJALISTYCZNA KONTROLA NAD FUNKCJONOWANIEM SYSTEMU ZAPEWNIENIA JAKOŚCI W HURTOWNI FARMACEUTYCZNEJ
POLYPHARM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-19 - Piaseczno (mazowieckie)
Analizowanie i wykorzystywanie informacji nautycznej (krajowej i zagranicznej) do opracowania polskich zeszytów "Wiadomości Żeglarskich" oraz podejmowanie działań mających na celu ich uzupełnienie, opracowywanie treści WŻ (w tym wstawianie informacji graficznych i tekstowych udostępnionych przez sieć komputerową lub dostarczonych przez specjalistów)
KOMENDA PORTU WOJENNEGO - 2016-04-08 - Gdynia (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa ubezpieczeniowo-usługowa, rozliczanie agentów terenowych, kontrola prowizji i zestawień prowizyjnych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Żychlin (łódzkie)
zarządzanie wynajmem powierzchni biurowych i mieszkalnych, zarządzanie administracją budynków, organizacja napraw i remontów lokali, prowadzenie korespondencji z urzędami i instytucjami w zakresie obsługiwanych nieruchomości, współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie zarządzania nieruchomościami, budowanie oraz utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Poznań (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Brzeg (opolskie)
Sporządzanie i kontrolowanie realizacji dostaw i montaży. Kompletowanie i przygotowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji prac montażowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Lubartów (lubelskie)