SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Kielce oferta pracy Zakłady Zbożowo Młynarskie-PZZ-w Kielcach
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż przetworów zbożowo - mącznych Poszukiwanie nowych odbiorców.Telefon kontaktowy 413664224 w 313
Data publikacji: 2016-08-04
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: Zakłady Zbożowo Młynarskie-PZZ-w Kielcach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zakładowa 4, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż przetworów zbożowo - mącznych Poszukiwanie nowych odbiorców.Telefon kontaktowy 413664224 w 313
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1850 + prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
aktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność, umiejętność komunikacji
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 3)
Nazwa pracodawcy: Zakłady Zbożowo Młynarskie-PZZ-w Kielcach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Zakładowa 4, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Zakładowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: Wytwarzanie produktów przemiału zbóż
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 04.08.2016
Oferta pracy ważna do: 31.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Analiza rynku pracy, wykorzystanie wszystkich dostępnych źródeł oraz narzędzi rekrutacyjnych, współpraca z menadżerami, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, biurami karier, odpowiedzialność za całość procesu rekrutacyjnego (przygotowywanie i umieszczanie ogłoszeń, selekcja CV, wywiady telefoniczne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie raportów z poszczególnych etapów rekrutacji), aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku (direct search), odpowiedzialność za działania z obszaru Employer Branding.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień telefonicznych i drogą elektryczną. Przyjmowanie dokumentów sprzedaży i listów przewozowych Pakowanie paczek i obsługa klienta stacjonarnego. Obsługa sklepu internetowego i aukcji allegro
DEEZ Justyna Krzysiek - 2016-05-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Identyfikacja i odpowiedzi na zapytania klientów, realizacja zamówień, administracja usługi, rozpatrywanie skarg, zapytania dotyczące płatności, wystawianie faktur, pierwsza linia wsparcia technicznego
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Kraków (małopolskie)
praca stacjonarna, obsługa firm wykonawczych, przygotowywanie ofertcenowych dla wykonawców , pozyskiwanie nowych firm wykonawczych
KOSTA Sp. z o.o - 2017-01-05 - Opole (opolskie)
bezpośredni kontakt w języku angielskim z kontrahentami zagranicznymi, negocjacje cenowe, zakup towarów, zgłaszanie i obsługa reklamacji u producentów, kontrola jakości produktów zgodnie z ustalonymi kryteriami, poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw, zbieranie ofert i analizy rynku, planowanie dostaw w celu optymalizacji stanów magazynowych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX - 2018-04-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa klientów, wydawanie posiłków, dbanie o czystość w miejscu pracy, przestrzeganie zasad i obowiązków wewnętrznych.
KOZACKA CHATA Małgorzata Grzybkowska - 2017-09-14 - Czyżówek (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
kontakty z dostawcami, potwierdzenie terminów realizacji produkcji, współtworzenie planów produkcji
Brugg Cables Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Międzyrzecz (lubuskie)
Prowadzenie korespondencji firmy, współpraca ze spedytorami, organizowanie transportu, fakturowanie, prowadzenie dokumentacji zakupów i wysyłek.
P.P.U.H. "STATECH" Molenda Stanisław - 2017-05-22 - Klucze (małopolskie)
- Sprzedaż powierzchni reklamowych oraz wydawnictw BPC GROUP. Sprzedaż usług konferencyjnych dla spotkań edukacyjnych organizowanych dla BPC Training Centre. Realizacja działań marketingowych na rzecz oferowanych produktów i usług.- Firma oferuje: Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie. Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale międzynarodowych korporacji informatycznych. Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie oraz dodatki uznaniowe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (licencjat, magister, inżynier). Wymagane doświadczenie w sprzedaży usług. Doświadczenie w pracy z klientem będzie dodatkowym atutem. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Mile widziana znajomość rynku IT. Wymagana znajomość rynku systemów informatycznych. Kontakt e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Katowice (śląskie)
Utrzymywanie porządku w obiektach biurowo-przemysłowych
kontakt przez OHP - 2017-08-11 - Knurów (śląskie)
Branża: produkcja i sprzedaż agregatów prądotwórczych i UPS:- zaopatrywanie w surowce, narzędzia,części zapasowe i inne artykuły- wyszukiwanie nowych potencjalny dostawców - dokonywanie wyboru najkorzystniejszych źródeł zaopatrzenia pod względem cen, warunków handlowych i terminów dostaw- prowadzenie negocjacji handlowych z kontrahentami w języku angielski, lub włoskim- monitorowanie terminów realizowanych zamówień- zbieranie i rekomendowanie ofert od dostawców realizowanych zamówień i - ustalanie transportów w zakresie dostaw i sprzedaży
EPS SYSTEM Robert Lipnicki - 2016-01-27 - Trzebinia (małopolskie)
sprzedaż materiałów budowlanych w tym także przez internet, tworzenie ofert sprzedaży na portalu Allegro i OLX,redagowanie ulotel i materiałów promocyjnych, obsługa zamówień, generowaniedokumentów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Biała Podlaska (lubelskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów
Bonus Specto Sp.z.o.o. - 2015-12-03 - Wągrowiec (wielkopolskie)
praca biurowa połączona z pracą w terenie, prezentacja i przyjmowanie nieruchomości
Centrum Nieruchomości Regina Brendel - 2016-02-19 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Pozyskiwanie kontahentów z krajów Unii Europejskiej i całej Europy wschodniej
Pol - Foods Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
czuwanie nad prawidłowym działaniem sieci i instalacji wod-kan i c.o na terenie i w obiektach GUMedprzygotowywanie matariałów przetargowych na wykonanie remontów lub przebudowy instalaji wewnętrznych i zewnętrznych wod-kan w tym dokumentacji, przedmiarów i kosztorysów inwstorskich, STWiOR, udział w komisjach przetargowychuczestniczenie w uzgodnieniach projektowych w zakresie rozwiązań projektowychprzygotowywanie zleceń i projektów umównadzór nad realizacją robótrozliczanie wykonywanych robótpozyskiwanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, itp..
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2016-10-28 - Gdańsk (pomorskie)
wyksz. min. średnie ,podstawowa wiedza w zakresie księgowości,wymagana znajomość języka angielskiego, wysoka kultura osobista,obsługa recepcji, prowadzenie dokumentacji, wystawianie rachunków, obsługa gości hotelowych;miejsce pracy: Antonin- Pałac Myśliwski
Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu - 2018-07-23 - Antonin (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa klienta indywidualnego oraz biznesowego, obsługa kasowa
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Barlinek (zachodniopomorskie)
1.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania organizacji. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i przepisów przeciwpożarowych.Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych.Zapoznanie z obowiązkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufności i ochrony danych osobowych oraz specyfiką pracy organizacji.Instruktaż stanowiskowy.Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi u Organizatora stażu. Obsługa biura i prowadzenie ewidencji materiałów biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących.Otwieranie i sprawdzanie nadesłanych przesyłek.Przepisywanie i wysyłanie korespondencji.Nadzór nad stanem magazynowym artykułów biurowych i gospodarczych na potrzeby oddziału OPZL i zgłaszanie potrzeb do Biura Głównego.Bieżąca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikająca z zakresu najmu Biura Oddziału Świebodzin.Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania sprzętu biurowego i pozostałych środków trwałych w Oddziale Świebodzin.Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.2.Obsługa interesantów.Bieżące utrzymywanie kontaktów z firmami członkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorządów terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urząd Miejskich, itp.Współpraca z Biurem Głównym przy planowaniu i realizacji działań OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materiałów szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin.Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.Wysyłanie i odbierani e-maili. Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.3.Działania marketingowe.Zapoznanie się z misją i strategią marketingową Organizacji.Stosowanie narzędzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewnątrz i na zewnątrz.Prowadzenie działań promocyjnych działań podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obsługiwanie portali społecznościowych Organizacji (umieszczanie newsów, relacji, tworzenie wydarzeń).Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.4.Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych i innych urządzeń biurowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, która obowiązuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Świebodzin (lubuskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu- staż EFS POWER 106
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Psary Małe (wielkopolskie)
Przyjmowanie, układanie towarów, załadunek i rozładunek towarów u klienta, utrzymanie czystości na syanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Tarnów (małopolskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie szczegołowej dokumentacji pracowniczej teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy)- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy- sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców- sporządzanie list płac- rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie- sporządzanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON
JANPOL METALPRODUKCJA Jan Kiełbasa - 2017-08-16 - Dębno (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Ruda Śląska (śląskie)
Kompleksowa obsługa kilkunastu podmiotów gospodarczych w zakresie podatkowej książki przychodów i rozchodów
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2016-02-03 - Częstochowa (śląskie)
sprzedaż, obsługa klienta
Punkt Ogrodniczy "BERGENIA" Jerzy Chudziński - 2016-03-23 - Poznań (wielkopolskie)
1.Prowadzenie racjonalnej gospodarki elektroenergetycznej, zgodnie z ustawą Prawo energetyczne i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. 2.Ustalanie właściwych grup taryfowych i wielkości mocy umownych w obiektach będących w zarządzie RZI w Olsztynie.3.Podejmowanie systemowych działań racjonalizujących koszty utrzymania obiektów w zakresie energii elektrycznej.4.Zapewnianie właściwej realizacji zawartych umów na zakup energii elektrycznej w tym dla innych podmiotów.5.Sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym faktur za energię elektryczną i usług przesyłowych opłacanych przez RZI.6.Sprawowanie nadzoru nad gospodarką elektroenergetyczną prowadzoną przez Wojskowe Oddziały Gospodarcze (administratorów).7.Analizowanie:a)kosztów i elementów składowych zużytej energii elektrycznej w zakresie przeprowadzanych kompensacji mocy biernej,b)sporządzanych przez administratorów RPGK i zestawień kosztów eksploatacji kompleksów wojskowych w części dotyczącej energii elektrycznej. 8.Opracowanie:a)w nakazanych terminach planów, sprawozdań, meldunków i innych pism wynikających z poleceń przełożonych oraz przepisów w zakresie gospodarki elektroenergetycznej b)corocznych analiz kosztów utrzymania kompleksów wojskowych w zakresie infrastruktury.9.Opiniowanie:a)programów organizacyjno - użytkowych i energooszczędnych w zakresie elektroenergetycznym,b)projektów umów na zakup energii elektrycznej i usług przesyłowych przedstawionych przez dostawców i po uzgodnieniu z Radcą Prawnym przedkładanie ich do podpisu,c)warunków przyłączenia oraz projektów umów przyłączeniowych w zakresie zgodności z ustawą Prawo energetyczne i przepisami wykonawczymi do tej ustawy.10.Planowanie i ustalanie rocznych limitów zużycia energii elektrycznej oraz potrzeb finansowych na ten cel.Godziny pracy: od 7.00 do 15.00
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie - 2018-03-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)