SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Lublin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Ewidencja danych księgowych w systemie ERP i CRM, analiza danych, obsługa operacyjno-księgowa płatności, obsługa kadrowa
Data publikacji: 2019-01-16
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ewidencja danych księgowych w systemie ERP i CRM, analiza danych, obsługa operacyjno-księgowa płatności, obsługa kadrowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2019
Data zakończenia pracy: 06.01.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programów pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: umiejętność analitycznego myślenia
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Niecała 14, 20-080 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Niecała
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 16.01.2019
Oferta pracy ważna do: 12.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie dokumentacji, pozyskiwanie kontrachentów, prowadzenie ewidencji
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Końskowola (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej aparatury medycznej i sprzętu; sprawne diagnozowanie awarii aparatury medycznej i sprzętu, ocena stanu technicznego; uczestnictwo przy odbiorze nowo zakupionej aparatury medycznej i sprzętu, montażu oraz uruchomieniu; przeprowadzanie analiz opłacalności napraw,, w tym tworzenie analiz i kosztów napraw aparatury medycznej oraz ich opiniowanie; przygotowywanie postępowań za usługi serwisowe aparatury medycznej i nadzór nad realizacją umów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych; przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w zakresie obsługi sprzętu i aparatury medycznej, w tym uczestniczenie w szkoleniach dotyczących nowo zakupionego sprzętu i aparatury medycznej; opiniowanie stanu technicznego sprzętu i aparatury medycznej/odpowiedzialność za terminowe wycofywanie z eksploatacji niesprawnej aparatury medycznej/ udział w wystawianiu orzeczeń technicznych.Zakres odpowiedzialności: odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie aparatury medycznej i pomiarowej; odpowiedzialność za terminowe realizowanie okresowych przeglądów technicznych, kalibracji, walidacji aparatury pomiarowej, zgodnie z zaleceniami producentów.
WOJEWÓDZKI SPECJALISTYCZNY SZPITAL DZIECIĘCY IM.PROF.DR ST.POPOWSKIEGO W OLSZTYNIE - 2018-03-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta e-mailowa i telefoniczna, koordynowanie realizacji zamówień, przygotowywanie ofert produktów do sklepu,przygotowywanie towaru do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa klienta ze standardami, aktywna sprzedaż, naprawa sprzętowa i programowa telefonów, tabletów, GPS, praca na stoisku w hipermarkecie.
InterKadra Sp. z o.o. Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego - 2016-08-09 - Gdynia (pomorskie)
Opis stanowiska:Wdrażanie oprogramowania CAD/CAM (SigmaNest, cncKad) ;Szkolenie z obsługi oprogramowania CAD/CAM (SigmaNest, cncKad);Tworzenie raportów;Tworzenie postprocesora do obsługi wycinarki laserowej;Integracja oprogramowania z systemami ERP;Integracja oprogramowania z systemami 3D (SolidWorks, Inventor, itp.);Integracja oprogramowania z wycinarką laserową;Obsługa powdrożeniowa;
POWER - TECH JANUSZ MARCIN EJMA - 2016-08-25 - Wałcz (zachodniopomorskie)
s
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce; przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań; kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zatrudniania cudzoziemców; reprezentowanie firmy przed Urzędami Pracy oraz Urzędami Wojewódzkimi; współpracowanie z firmą zewnętrzną; koordynowanie obiegu dokumentów oraz archiwizacja; dostarczenie dokumentów do właściwych urzędów.
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego VULCAN, rozliczanie podatku VAT. Ewidencjonowanie przedmiotów trwałych i nietrwałych będących wyposażeniem szkoły oraz ich znakowanie. Ewidencjonowanie podstawowych środków trwałych, księgozbioru oraz wartości materialnych i prawnych w książkach (analityka do konta 011, 013, 014 i 020). Rozliczanie inwentaryzacji okresowych. Przygotowywanie materiałów do sprawozdawczości ze swojego odcinka pracy.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ENERGETYCZNYCH IM. PROF. KAZIMIERZA DREWNOWSKIEGO W LUBLINIE - 2017-03-03 - Lublin (lubelskie)
sprzedaż usług infomatycznych
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Lublin (lubelskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
ZESPÓŁ SZKÓŁ PRZYRODNICZO - POLITECHNICZNYCH CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO - 2017-10-16 - Marszew (wielkopolskie)
Opis stanowiska:- analiza uwarunkowań rynków zagranicznych, głównie brytyjskiego; - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami zagranicznymi; - przygotowywanie ofert handlowych; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - utrzymanie bezpośrednich kontaktów z Klientami; - sporządzanie zestawień i analiz sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych. Wymagania: - biegła znajomość języka angielskie
Lars Laj - 2016-04-11 - Dobra (zachodniopomorskie)
-
Miejskie Przedsiębiorstwo Infrastruktury KOS-EKO Spółka z o.o. - 2018-07-03 - Kościerzyna (pomorskie)
Nauczyciel matematyki w liceum ogólnokształcącym.Kontakt kandydatów z pracodawcą: 713436017sala C
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 3 we Wrocławiu - 2017-12-20 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie kontrahentów, tworzenie bazy klientów, przygotowywanie umów
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Lubin (dolnośląskie)
bieżąca obsługa określonej grupy klientów oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów, przygotowywanie ofert handlowych, analiz i raportów, przygotowywanie dokumentacji eksportowej i organizacja dostaw towaru, współpraca z magazynem i nadzór na prawidłową realizacją zamówień / wydań towaru, realizowanie planów sprzedaży, udział w targach
CDRL S.A. - 2018-01-11 - Pianowo (wielkopolskie)
prowadzenie zajęc z danego przedmiotu i inne obowiązki wynikające z pracy na stanowisku nauczyciela
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Wojciechów-Kolonia (lubelskie)
• Ważenie dostaw przychodzących i wychodzących,• Obsługa programu wagowego,• Kontrola zgodności dokumentów wagowych oraz przewozowych,• Kontrola jakościowa surowca,• Pobieranie i archiwizowanie próbek surowca,• Udział w prowadzeniu dokumentacji systemu ISO, HACCP,• Współpraca z innymi działami w firmie.
Elpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-06-14 - Osina Mała (łódzkie)
tworzenie umów na dostawy i usługi z uwzględnieniem wymogów kontaktów; prowadzenie korespondencji handlowej z podwykonawcą w zakresie interpretacji zapisów umownych;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-07 - Bogatynia (dolnośląskie)
Nauczanie języka angielskiego dla kluczowych klientów,opracowywanie niesamowitych materiałów, które na długo pozostaną w ich pamięci G39, wspieranie uczestników kursów w codziennych potyczkach z językiem, zapewnianie kursantom przydatnych informacji, tłumaczenie tekstów.
Language Extreme Marta Aleksandrowicz-Wojtyna - 2018-08-31 - Gdańsk (pomorskie)
- Samodzielne prowadzenie procesu sprzedaży usług rekrutacyjnych. Budowanie długofalowych relacji biznesowych. Analiza rynku. Codzienny kontakt z potecjalnymi klientami firmy. Przygotowywanie ofert handlowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/ brutto/Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca w godzinach 9:00-17:00. Wykształcenie minimum średnie. Wymagany minimum 1 rok doświadczenia w sprzedaży usług B2B. Wymagana umiejętność nawiązywania kontaktów B2B, znajomość technik sprzedaży. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) leasingteam.pl
"LEASINGTEAM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-23 - Katowice (śląskie)
Zbieranie oraz obsługa zamówień sprzedażowych oraz serwisowych, planowanie załadunków i dostaw, współpraca ze spółkami sprzedażowymi w zakresie obsługi, planowania i wysyłek zamówień, organizacja transportu krajowego i międzynarodowego i związanej z tym dokumentacji, wystawianie faktur, kompletacja dokumentacji związanej z obsługą zamówień sprzedażowych, monitoring dostaw i kosztów transportu. Praca w godz. 8:00-16:15.
VTS PLANT SP. z o.o. - 2018-08-08 - Młochów (mazowieckie)
Praca polega na: wprowadzaniu danych do systemu opartego na rozwiązaniach klasy GIS (danych graficznych sieci oraz atrybutów poszczególnych obiektów na podstawie dokumentacji technicznej udostępnionej przez gestora sieci); weryfikacji wprowadzanych danych. Wymagamy podstawowej znajomości infrastruktury sieciowej - wiedza dotycząca sieci energetycznej oraz umiejętność czytania dokumentacji (w tym rysunku technicznego elektrycznego) będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:- pracę w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole- możliwość zdobycia szerokiej wiedzy o budowie oraz funkcjonowaniu systemów elektroenergetycznych- bezpłatne szkolenia- wynagrodzenie uzależnione od wyników
CADEXPERT Sp z o.o. - 2016-08-11 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów, zbieranie ofert, tworzenie lub współtworzenie strategii marketingowych, organizowanie transportu
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Ząbki (mazowieckie)
Zbieranie i analiza danych o zużyciu energii, wykrywanie nieprawidłowości eksploatacji. Opracowywanie analizy i planów.
Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. - 2017-11-14 - Białogard (zachodniopomorskie)
Sprzedaż pieczywa i innych artykułów spożywczych, zamawianie towaru, przygotowanie towarów do sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o czystość i bezpieczeństwo miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Bolków (dolnośląskie)
Podstawowe obowiązki:- pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;- zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie srodków ochrony fizycznej w Zarządzie;- prowadzenie szkolenia podstawowego i uzupełniającego w zakresie ochrony informacji niejawnych;- opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;- prowadzenie postepowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;- reakizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego dotyczących zlecenia przedsiębiorcy wykonania umów lub zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,- opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2015-12-10 - Stare Bielice (zachodniopomorskie)
- organizowanie i nadzorowanie całego procesu usługi spedycyjno-transportowej,- monitorowanie spraw związanych z załadunkiem, przeładunkiem i przewozem towarów,- współpraca z działem handlowym,- identyfikowanie potrzeb i wymagań Klientów,- współpraca z Klientami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa komputera, urządzeń biurowych, Klienta, kontakt telefoniczny, osobisty i mailowy z Klientem, obsługa systemów rezerwacyjnych, sprzedaż stacjonarna i internetowa.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Rumia (pomorskie)