SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I ANALIZY FINANSOWEJ Gdańsk oferta pracy MAERSK DRILLING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I ANALIZY FINANSOWEJ
Wynagrodzenie: od 16 500 PLN
Zakres obowiązków: Określanie, komunikowanie i prowadzenie strategii, przy jednoczesnym jednocześnie rozumieniu ogólnych celów i skuteczne zarządzanie interesariuszami."Przygotowywanie, utrzymywanie i kontrola budżetu i prognoz dla interesariuszy (w tym prognoz przemysłu i warunków ekonomicznych).Przygotowywanie raportów finansowych poprzez zbieranie danych, analizę danych i przekazywanie informacjiWskazywanie własciwych działań finansowych przy jednoczesnej ocenie opcji istotne dla biznesu i świadomości skutków zaproponowanych rozwiązań.Rozwiązywanie złożonych wyzwań biznesowych w oparciu o dokładną identyfikację podstawowych czynników/przyczyn.Analiza i raportowanie sytuacji finansowej firmy (i wybranych jej części).Utrzymanie systemów finansowych, narzędzi i modeli wykorzystywanych do budżetu i prognozAnaliza finansowa ad hoc zleconą przez firmę.
Data publikacji: 2020-03-12
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: MAERSK DRILLING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JANA Z KOLNA 11, 80-864 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Określanie, komunikowanie i prowadzenie strategii, przy jednoczesnym jednocześnie rozumieniu ogólnych celów i skuteczne zarządzanie interesariuszami."Przygotowywanie, utrzymywanie i kontrola budżetu i prognoz dla interesariuszy (w tym prognoz przemysłu i warunków ekonomicznych).Przygotowywanie raportów finansowych poprzez zbieranie danych, analizę danych i przekazywanie informacjiWskazywanie własciwych działań finansowych przy jednoczesnej ocenie opcji istotne dla biznesu i świadomości skutków zaproponowanych rozwiązań.Rozwiązywanie złożonych wyzwań biznesowych w oparciu o dokładną identyfikację podstawowych czynników/przyczyn.Analiza i raportowanie sytuacji finansowej firmy (i wybranych jej części).Utrzymanie systemów finansowych, narzędzi i modeli wykorzystywanych do budżetu i prognozAnaliza finansowa ad hoc zleconą przez firmę.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 16 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I ANALIZY FINANSOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: analityk finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 16 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020
Data zakończenia pracy: 30.04.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: handel
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (handel), min. 3 lat doświadczenia w międzynarodowej firmie w dziale finansowym/rachunkowym lub pokrewnym, Znajomość zasad, praktyk i standardów rachunkowości, rozwinięte umiejętności analityczne i księgowe, dobre umiejętności komunikacyjne, wysoka dbałość o szczegóły, umiejętność planowania i ustalania priorytetów z elastycznym i pozytywnym nastawieniem, rozwinięte umiejętności obsługi klienta i zdolności interpersonalne; znajomość systemów / programów: SAP, Oracle, IFS, IBS, Hyperion Financial Management, zaawansowana znajomość języka angielskiego. Miejsce pracy: Gdańsk.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
MAERSK DRILLING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
JANA Z KOLNA 11, 80-864 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: JANA Z KOLNA
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk finansowy
Data dodania oferty pracy: 12.03.2020
Oferta pracy ważna do: 18.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?597c22498416707ee1fdf9f3859be833
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z kontrahentem w języku niemieckim
OPOLSKI ZAKŁAD MONTAŻOWO SPAWALNICZY ANNA BUSZYŃSKA, ANNA BUSZYŃSKA SPÓŁKA JAWNA - 2020-07-28 - Opole (opolskie)
Wsparcie w zakresie dopasowania ofert do indywidualnego klienta.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Modlniczka (małopolskie)
pisanie ofert produkowanych wyrobów, przyjmowanie zamówień i realizacja, obsługa klienta, znajomość rysunku technicznego
Fabryka Wentylatorów "OWENT" - 2017-03-06 - Olkusz (małopolskie)
Sprzedaż sprzetu medycznego, prezentacja działania sprzętu, praca stacjonarna. Miejsce pracy: Wrocław ul. Gubińska 15/17 sklep ze sprzetem medycznym.Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 503-58-22-58Oferta znajduje się w sali: G
MIROPOLAND SP. Z O. O. - 2016-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie i ewidencja kadr i płac, wyjazdy w delegacje jedno dniowe raz lub dwa razy w miesiącu. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 07.00-15.00 . Wysokość wynagrodzenia w wysokości 3200 zł brutto + premia uznaniowe
Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka Region Oceny Pruszków - 2017-03-20 - Parzniew (mazowieckie)
sprzedaz ubezpieczeñ majatkowych i osobowych
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
-przygotowanie samochodu do wynajmu-obsługa klienta-obsługa komputera
INTER BEST 97 POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-08-06 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa w kompleksowym zakresie utrzymania nieruchomości, sprawozdawczość, prowadzenie ewidencji, nadzór pracy konserwatorów
SZYDŁOWIECKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2015-12-01 - Szydłowiec (mazowieckie)
opracowywanie zapytań i zamówień, kontakt z klientem, przygotowywanie planów dostaw
AGLET Sp. z o. o. - 2020-09-29 - Starachowice (świętokrzyskie)
Tapicerowanie mebli tkaniną.
GREEN ENERGY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-08-18 - Szerokopaś (warmińsko-mazurskie)
- nadzorowanie sprzętu i transportu,- przygotowywanie zapytań transportowych,- obsługa administracyjna Kierownictwa Sprzętowo - Transportowego,- prowadzeni rejestru obiegu dokumentów,- wydawanie zleceń napraw maszyn,- kontrola tabaru samochodowego i sprawowanie nadzoru nad kierowcami.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2020-01-10 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Nadzór nad stanem technicznym obiektów i urządzeń, przygotowywanie sprawozdań z działalności, organizowanie pracy na terenie obiektów i koordynowanie pracą konserwatorów, sporządzanie grafików i rozliczanie czasu pracy, prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej, prace konserwatorskie.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bolesławiec - 2016-06-29 - Bolesławiec (dolnośląskie)
tworzenie, rozwój i zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych, budowanie strategi SEOi social media, rozwój i zarządzanie strony internetowej, prowadzenie bloga firmowego, szeroko pojęte działania marketingowe, pisanie artykułów na temat urządzeń, profesjonalne reprezentowanie firmy we wszystkich działaniach włącznie z targami i konferencjami branżowymi, (branża: sprzedaż artykułów medycznych)
"INNOVATVE MICRO DENTISTRY" Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Sosnowiec (śląskie)
Analiza rynku branżowego w Wietnamie. Nawiazywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami z Wietnamu. Budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży (telemarketer).
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Kraków (małopolskie)
obsługa komputera i oprogramowania związanego z transportem
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Gorlice (małopolskie)
Wdrożenie i opracowanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, opracowanie materiałów reklamowych, współpraca z agencjami reklamowymi, analiza marketingowa konkurencji.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Okuninka (lubelskie)
Obsługa sekretariatu, obsługa komputera.
kontakt przez OHP - 2017-01-30 - Żory (śląskie)
przygotowywanie strategii i planu działań marketingowych, skierowanych do klientów biznesowych; prowadzenie projektów komunikacyjnych oraz działań marketingowych, skierowanych do klientów biznesowych; prowadzenie działań skierowanych na akwizycję i utrzymanie klientów B2B, mierzonych wynikami sprzedaży; odpowiedzialność za dostarczenie materiałów marketingowych off-line i on-line; prowadzenie kampanii marketingowych, monitorowanie wyników, rekomendowanie rozwiązań; przygotowanie i nadzór nad produkcją materiałów BTL, POS oraz organizacją eventów; koordynacja i nadzór prac agencji marketingowych; interaktywnych i domów mediowych oraz bieżące raportowanie postępów prac; przygotowywanie raportów i analiz z przeprowadzonych działań wraz z rekomendacjami.
Stando Logistics Sp. z o.o. - 2020-08-07 - Częstochowa (śląskie)
- Pracownik zatrudniony na w/w stanowisku będzie zajmował się obsługą strony internetowej firmy, reprezentowaniem firmy w mediach elektronicznych, pozyskiwaniem klientów dla firmy.- Wynagrodzenie: 1050 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Praca na pełny etat. Praca na 1/2etatu w godz. między 8:00-16:00 , do uzgodnienia. - Wymagana umiejętność indywidualnego toku pracy. Wymagane min. 2 lata doświadczenie zawodowego. Wymagana znajomość j. angielskiego - poziom A2 w mowie i piśmie. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Mile widziana znajomość j. niemieckiego - poziom podstawowy.- Kontakt wyłącznie mailowy: a.mozul-klys (at) competence-szkolenia.pl
COMPETENCE-TRAINING & COACHING INSTITUTE BARBARA JAŚKIEWICZ - 2016-03-16 - Sosnowiec (śląskie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji, selekcji pracowników, kreowanie i wdrażanie działań z zakresu employer branding, wsparcie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, przygotowywanie czasu pracy oraz dokumentów pracowniczych dla firmy rozliczającej
KCP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-21 - Żarów (dolnośląskie)
- wykonywanie drewnianych konstrukcji budynków- wykonywanie pracy przy użyciu frezarki stołowej SF-40/1500, szlifirki talerzowo taśmowej HAZMANN BT 203-914- wykonywanie drewnianych schodów oraz innych elementówmiejsce wykonywania pracy siedziba firmy oraz według zleceń (teren Polski)praca w soboty
kontakt przez PUP - 2020-06-15 - Łódź (łódzkie)
- korekta i redakcja artykułów oraz informacji zamieszczanych w czasopismach oraz w Internecie- wyszukiwanie i tworzenie tekstów do newslettera oraz na stronę internetową- udział w konferencjach i wydarzeniach dotyczących osób z niepełnosprawnością wzroku- wsparcie Centrum Komunikacji w bieżących działaniach.
Polski Związek Niewidomych - 2020-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista ds pozyskiwania funduszy, praca biurowa, cały etat, 8-17, brutto 3200-możliwe dodatkowo wynagrodzenie prowizyjne, prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klientów firmy, - Doradztwo w zakresie procesowania aplikacji pożyczkowych, - Wsparcie Klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych, - Realizacji powierzonych zadań wynikających z działalności Działu, - Podtrzymywanie długofalowych relacji z Klientami.
Aventus Group Sp. z o.o - 2017-10-27 - Białystok (podlaskie)
Nadzór nad dokumentami oraz ich zabezpieczenie, rejestrowanie umów, telefoniczna pomoc w kontaktach z kontrahentami z Ukrainy, Rosji
PROMO PLAY SP. Z O.O. - 2020-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
Opis stanowiska: Telefoniczne wsparcie użytkowników sprzętu elektronicznego (RTV), udzielanie pomocy technicznej w obsłudze sprzętu, kierowanie do serwisów, wyszukiwanie adresów najbliższych serwisów, wysyłanie instrukcji obsługi itp., administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
Praca biurowa w dziale sprzedaży, obsługa klientów krajowych i zagranicznych, prace związane z wysyłka towarów
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Roczyny (małopolskie)
Koordynacja działań związanych z planowaniem zakupów, zaopatrzeniem i magazynem;Udział i prowadzenie negocjacji dotyczących cen i warunków zakupu z dostawcami materiałów produkcyjnych oraz kooperantami;Tworzenie strategii zakupowych oraz analizy finansowej działu zaopatrzenia;Praca w środowisku opartym o KPI; Tworzenie i składanie zamówień do dostawców krajowych i zagranicznych zgodnie z procedurą;Nadzór nad terminowym wypełnianiem założeń planu produkcji w zakresie dostaw materiałowych, monitorowanie dostaw i opóźnień;Optymalizacji stanów oraz dokonywanych zamówień;Zarządzanie pracami działu zaopatrzenia i magazynu;Optymalizacja wykorzystania powierzchni magazynowej;Kontrola przestrzegania obowiązujących procedur oraz ich tworzenie;Wycena materiałów produkcyjnych
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2016-08-30 - Słupsk (pomorskie)