SPECJALISTA DO SPRAW WYNAJMU Warszawa oferta pracy INTER BEST 97 POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW WYNAJMU
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: -przygotowanie samochodu do wynajmu-obsługa klienta-obsługa komputera
Data publikacji: 2019-08-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: INTER BEST 97 POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POLECZKI 35, 02-822 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-przygotowanie samochodu do wynajmu-obsługa klienta-obsługa komputera
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW WYNAJMU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: konsultant / agent sprzedaży bezpośredniej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy b
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi komputera
Nazwa pracodawcy:
INTER BEST 97 POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
Adres pracodawcy:
POLECZKI 35, 02-822 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: POLECZKI
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: konsultant / agent sprzedaży bezpośredniej
Data dodania oferty pracy: 06.08.2019
Oferta pracy ważna do: 05.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7e2199ca3b6c4a808c1e08af00274349
Podobne oferty pracy
- sporządzanie list płac,- rozliczanie ZUS i US,- list obecności i ewidencji czasu pracy pracowników,- wystawianie różnorodnych druków i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wynagradzania pracowników,- prowadzenie akt osobowych pracowników szkoły,- sporządzanie sprawozdań GUS,- przygotowywanie danych do arkusza organizacji, SIO, planów finansowych,- przekazywanie akt do zakładowego archiwum,- inne czynności zlecone przez dyrektora.Wymiar zatrudnienia 0,5 etatu, prowadzenie kadr szkoły, obsługa programu Kadry i Płace firmy Progman.
Szkoła Podstawowa nr 19 im. Mikołaja Kopernika - 2015-12-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prace administracyjne, zestawienia, analizy, wystawianie faktur, zamówiania materiałów, koresponencja z kontrahentami.
BIO-OGRÓD-ZIELONE BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-02 - Warszawa (mazowieckie)
Przystosowanie firmy do bieżących wymogów prawnych w zakresie BHP oraz ochrony środowiska. Utrzymanie ciągłości procesu produkcji poprzez zapewnienie pełnej sprawności technicznej urządzeń technologicznych. Przeprowadzanie szkoleń pracowników w wymienionym zakresie obowiązków. Tworzenie wewnętrznych regulaminów BHP.
KFM-FURNITURE SP. Z O.O. - 2017-05-29 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Obsługa sklepu, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne. Wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej . Pozyskiwanie nowych klientów poprzez prowadzone działania marketingowe. Oferta skierowana do osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Brzesko (małopolskie)
Koordynacja wszystkich działań podejmowanych przez zespół specjalistów do spraw oprogramowania, zapewnienie doradztwa architektonicznego i technicznego oraz zapewnienie przestrzegane praktyk inżynieryjnych, ustalenie kierunku działania oraz celów dla zespołu oraz współpraca z decydentami wewnętrznymi i zewnętrznymi, odpowiedzialność za zarządzanie personelem oraz przekazywanie niezbędnych danych związanych z zatrudnieniem do funkcji saportujących, odpowiedzialność za odpowiednie przeszkolenie pracowników, odpowiedzialność za zarządzanie wynikami bezpośrednich podwładnych, raportowanie oraz prace nad rozwojem umiejętności.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2016-09-12 - Gdańsk (pomorskie)
Rozliczanie delegacji zagranicznych w zakresie diet i ryczałtów; prowadzenie akt osobowych pracowników; prowadzenie ewidencji czasu pracy; kontakt z właścicielami spółek w języku rosyjskim i ukraińskim; sporządzanie listy płac; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach.
kontakt przez PUP - 2020-04-17 - Częstochowa (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Poznań (wielkopolskie)
projektowanie maszyn i urządzeń w branży automotive.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Tarnów (małopolskie)
opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej,monitorowanie wydarzeń branżowych, rynku oraz konkurencji,tworzenie i prowadzenie kampanii reklamowych,przygotowywanie akcji promocyjnych oraz pomoc przy tworzeniu materiałów reklamowych,bieżące analizowanie efektów prowadzonych działań oraz sporządzanie raportów,organizacja oraz obsługa stoiska firmowego podczas konferencji oraz eventów ogólnopolskich.gotowość do częstych wyjazdów służbowych
Nowa Szkoła Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie projektów organizacji ruchu, wykonywanie uzgodnień w urzędach i u zarządców dróg, koordynacja prac związanych z pracami rozbiórkowymi i naprawy nawierzchni
EL-MONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-29 - Bielawa (dolnośląskie)
Sprzedaż warzyw, owoców, art. spożywczych
SKLEP WARZYWNO-SPOŻYWCZY JANICKI LESZEK - 2018-01-03 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Doradztwo w zakresie rozliczania projektów, przeprowadzenie procesu naboru wniosków, monitorowanie wdrażania lsr oraz przeprowadzenie działań ewaluacyjnych.
STOWARZYSZENIE "DOLINA NOTECI" - 2016-06-03 - Chodzież (wielkopolskie)
koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Łuków (lubelskie)
w/g potrzeb
ESKA GROUP Okna - 2015-12-18 - Morawica (świętokrzyskie)
WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW PRZYJĘĆ I WYDAŃ TOWARU (PZ, WZ). PROWADZENIE SKŁADU CELNEGO (DOKUMENTACJI). KONTAKT Z KLIENTEM KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM. WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE. KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO.PRACA W GODZINACH 07:00-15:00, 09:00-17:00.KONTAKT TELEFONICZNY 693 720 232 (W GODZINACH 07;00-15:00).
"CHŁODNIA SZCZECIŃSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kontakt z klientem, przyjmowanie towaru, przygotowywanie zamówień, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, wystawianie faktur.
PHU "DORMAX" D. Klemczak - 2018-03-21 - Opalenica (wielkopolskie)
zarządzanie bazą danych klientów (wyszukiwanie nowych rekordów klientów, przygotowywanie klientów do inicjacji działań sprzedażowych przez konsultantów Saleswise), budowanie bazy danych klientów firmy, organizacja mini warsztatów dla firmy szkoleniowej - wykonanie telefonów, zapraszanie klienta, wysyłanie maila z zaproszeniem i koordynować jego przybycie na mini warsztat, dbanie o kontakt po mini warsztatach - kontynuacja w postaci umawiania konsultantów firmy na spotkania z Klientami, obsługa bazy CRM, obsługa sekretariatu: administracyjna obsluga biura w tym obsługa sekretariatu i recepcji, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazów służbowych, spotkań oraz konferencji, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych, zaopatrzenie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
prognozowanie popytu rynkowego, koordynowanie procesów sprzedażowych, przygotowanie ofert handlowych, fakturowanie, udział w wydarzeniach branżowych - targach, jarmarkach itp., nazwiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozotywnych relacji z klientami, negocjowanie warunków współpracy
ECONATUR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA UMÓW O ROBOTY BUDOWLANE, OBSŁUGA INWESTORÓW I PODWYKONAWCÓW W ZAKRESIE ZLECEŃ, UMÓW ANEKSÓW, DBANIE O WYSOKI POZIOM KOMUNIKACJIWMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (PREFEROWANE PRAWNICZE), UMIEJĘTNOŚCI OBSŁUGI KOMPUTERA, PRACY W ZESPOLE, PRACY POD PRESJĄ CZASU, RADZENIE SOBIE W SYTUACJACH STRESOWYCH, BARDZO DOBRE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE, POSIADANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, JĘZYK ANGIELSKI LUB JĘZYK NIEMIECKI
FHU MULTI PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ S. K. - 2018-02-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
uzyskiwanie ofert, składanie zamówień, monitorowanie zamówienia do realizacji, dokumentacja
KART-MAP Krzysztof Łachacz Sp. Jawna - 2016-05-11 - Nikielkowo (warmińsko-mazurskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: min.średnie; bardzo dobra organizacja pracy; inicjatywa i kreatywność; znajomość programu Ms Office; zakres obowiązków: kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi; administracja kursów i szkoleń; przygotowywanie ofert przetargowych i handlowych; pozyskiwanie podwykonawców usług; zamówienia materiałów biurowych i eksploatacyjnych; obsługa urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Gliwice (śląskie)
opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na usługi, dostawy i roboty budowlane związane z realizacją zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontach nieruchomości, opracowywanie wzorów umów i aneksów do umów na usługi, dostawy i roboty budowlane, uzyskiwanie technicznych warunków przyłączenia (TWP) do sieci i obiektów infrastruktury technicznej
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-10-02 - Zielona Góra (lubuskie)
nawiązaywanie kontaktu z klientem, zakup surowca, kontrola jakości, wystawienie reklamacji
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Czołowo (wielkopolskie)
Produkcja pieczywa w całym zakresie. Wymagana książeczka sanepid oraz praktyka na stanowisku. Zgłoszenia osobiste do pracodawcy.WYMAGANA PRAKTYKA
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Łódź (łódzkie)
Obsługa spedycyjna istniejącej bazy klientów firmy. Kompleksowa obsługa klienta w przewozach międzynarodowych. Realizacja założonych budżetów. Planowanie, monitorowanie realizacji zleceń oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji. Koordynacja zmian awizacji załadunków i rozładunków. Bieżące działania administracyjne związane z działalnością firmy, obiegiem dokumentów i obsługą korespondencji. CV i list motywacyjny wysłać na adres: msz (at) star-polska.com.pl kontakt tel. 667 650 803
STAR POLSKA Transport Międzynarodowy Sp. z o.o. - 2018-12-12 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Promowanie Comarch S. A. w mediach i podczas imprez sportowych, miejsce wykonywania pracy Polska + zagranicaumowa zlecenie, wymiar czasu pracy 5 godzin tygodniowo1/8 etatu
kontakt przez PUP - 2019-10-17 - Kraków (małopolskie)
.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2019-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
- Więcej informacji na stronie: www.kzgm.katowice.pl/ - w zakładce ogłoszenia- Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora / inspektora ds. obsługi najemców w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3 (1 etat)_ znak sprawy: NK.1120.25.2019.BU Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektora/inspektora ds. obsługi najemców w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3 (etat).- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:aktualizacja danych stanowiących podstawę do naliczania wszelkich zobowiązań najemców (czynsze, opłaty niezależne) w systemie informatycznym, sporządzanie zawiadomień o wysokości opłat dla osób zajmujących lokal z tytułem i bez tytułu prawnego, obsługa interesantów sprawach dotyczących lokali użytkowych oraz zaległości i bieżących opłat za lokale użytkowe, prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw, przygotowywanie umów o raty lub odroczenie płatności lub odpracowanie długu (o ile dłużnik spełni warunki do ich zawarcia), podejmowanie czynności zmierzających do ich podpisania, prowadzenie obsługi i monitorowanie ww. umów, prowadzenie pozostałych czynności mających na celu odzyskanie należności wobec KZGM Katowice, sporządzanie i doprowadzanie do zawarcia umów najmu oraz ich wypowiedzeń.- Warunki pracy:pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Słowackiego 18, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wynagrodzenie: zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM od 3100 do 3300 zł brutto. Praca na umowę o pracę, pierwsza umowa na czas określony do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne:- w przypadku stanowiska podinspektora wykształcenie średnie (preferowany profil ekonomiczny lub pokrewny) i 2-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowany profil ekonomiczny lub pokrewny), staż pracy wówczas nie jest wymagany,- w przypadku stanowiska inspektora wykształcenie średnie (preferowany profil ekonomiczny lub pokrewny) i 4-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowany profil ekonomiczny lub pokrewny) oraz 2-letni staż pracy,- znajomość zagadnień z zakresu księgowości lub windykacji należności poparte praktyką zawodową lub wykształceniem/przeszkoleniem,- orientacja w przepisach Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Kodeksu cywilnego, Ustawy o własności lokali, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o finansach publicznych z zakresu udzielania ulg w spłacie należności cywilnoprawnych przypadających jednostkom samorządu terytorialnego i ich jednostkom podległym,- biegła umiejętność obsługi programów komputerowych stosowanych w pracy biurowej oraz urządzeń peryferyjnych,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- dobra organizacja pracy i samodzielność,- odporność na stres,- odpowiedzialność,- zdolności analityczne,- umiejętność prawidłowego prawidłowego formułowania zdań (poprawność językowa),- umiejętność pracy z ludźmi (z zespołem pracowników, z klientem).
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2019-06-21 - Katowice (śląskie)
PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, ROZLICZANIE URLOPÓW ORAZ ZWOLNIEŃ LEKARSKICH, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI DO ZUS,US,GUS, PFRON, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I ANALIZ Z ZAKRESU KADROWO-PŁACOWEGO
HR OPTICENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Rzeszów (podkarpackie)