SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH K/M Warszawa oferta pracy BIO-OGRÓD-ZIELONE BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH K/M
Wynagrodzenie: od 3 900 PLN
Zakres obowiązków: Prace administracyjne, zestawienia, analizy, wystawianie faktur, zamówiania materiałów, koresponencja z kontrahentami.
Data publikacji: 2019-04-02
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: BIO-OGRÓD-ZIELONE BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poleczki 13, 02-822 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prace administracyjne, zestawienia, analizy, wystawianie faktur, zamówiania materiałów, koresponencja z kontrahentami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent do spraw księgowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa finansowo-księgowa
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, umiejętność obsługi finansowo-księgowej. Obowiązki: prace administracyjne, zestawienia, analizy, wystawianie faktur, zamówiania materiałów, koresponencja z kontrahentami.[Zgłoszenia: biuro (at) bio-ogrod.waw.pl, telefonicznie: 600 374 360]
Nazwa pracodawcy:
BIO-OGRÓD-ZIELONE BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Poleczki 13, 02-822 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnienieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Poleczki
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 02.04.2019
Oferta pracy ważna do: 30.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów z branży (elementy złączne), udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, kontakt z dostawcami (celem ustalenia cen dla ofert), pozyskiwanie nowych klientów, udział w targach branżowych, wprowadzanie zamówień od klientów do systemu (Symfonia). Praca stacjonarna, od poniedziałku do piątku, w godz. 7.00-15.00 lub 8.00-16.00, w Mazańcowicach.
ELGO SP. Z O.O. SP. K. - 2016-01-12 - Mazańcowice (śląskie)
Mycie i dezynfekcja hal i urządzeń produkcyjnych przy wykorzystaniu myjek wysokociśnieniowych w systemie CSM (Centralny System Mycia).
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Suwałki (podlaskie)
praca z dzieckiem autystycznym w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa Nr 3 w Zawierciu - 2017-09-05 - Zawiercie (śląskie)
1.Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej (wnioski o dofinansowanie oraz inne wymagane konkursem dokumenty) do wybranych i uzgodnionych z przełożonymi konkursóww ramach obowiązujących programów (Programy Europejskie m. in. Programy Operacyjne krajowe i regionalne, w tym m. in. RPO WL 2014-2020, POWER, programy resortowe)i konkursów grantowych (m. in. programy finansowane z budżetu państwa, fundusze korporacyjne, itp.).2. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka przy tworzeniu koncepcji merytorycznych projektów.3. Prowadzenie i rozliczanie projektów zgodnie z obowiązującymi dla poszczególnych programów wytycznymi i zasadami rozliczania projektów instytucji, w tym: bieżący monitoring postępu rzeczowo-finansowego, kontrola prawidłowości wydatkowania środków i osiąganych wskaźników, przygotowywanie wniosków o płatność, przygotowywanie sprawozdań i raportów w zastępstwie za wyznaczonych pracowników.4. Sporządzanie wniosków o płatność w dedykowanych systemach informatycznych (np. SL2014) w zastępstwie za wyznaczonych pracowników.5. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka w zakresie rozliczania projektów.6. Pomoc w realizacji procedur związanych z realizacją zasady konkurencyjności oraz prawa zamówień publicznych stosowanych przy realizacji projektów finansowanych z funduszy UE,w tym pomoc w przygotowaniu dokumentacji i procedur w zakresie zamówień publicznychna wykonanie robót budowlanych, usług oraz dostaw zaplanowanych w projektach.7. Podejmowanie działań zaradczych w przypadku stwierdzenia ryzyka i zagrożeń mogących spowodować zakłócenia w przebiegu projektów.8. Stały monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich.9. Prowadzenie działań mających na celu organizowanie oraz promocję wolontariatu.10. Podejmowanie działań związanych z rozwojem i promocją ośrodków wsparcia, funkcjonujących w ramach struktury organizacyjnej Ośrodka.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - 2019-01-11 - Chełm (lubelskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników w zakresie umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych, prowadzenie dokumentacji personalnej oraz rozliczanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.), sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia, sprawami BHP, naliczanie wynagrodzeń, realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, US, GUS, PFRON, współpraca z pozostałymi działami
Dom Pomocy Społecznej - 2018-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
utrzymanie terenów zielonych, koszenie,przycinanie krzewów, drzew, odśnieżanie, utrzymanie ciągów pieszych i schodów
Zakład Zieleni Pietrzyk Adam - 2015-12-02 - Skoczów (śląskie)
Obsługa klienta już pozyskanego na miejscu, wystawianie faktur.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TECHNICZNE "SUPON" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-30 - Tarnów (małopolskie)
dystrybucja ulotek
kontakt przez OHP - 2016-09-12 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa realizacja procesów rekrutacyjnych kandydatów z krajów byłego Związku Radzieckiego, przeprowadzanie wywiadów telefonicznych bezpośrednio z kandydatami, praca z bazą kandydatów, aktywne poszukiwanie kandydatów, przygotowanie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Zabrze (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie poj. ciężarowego o DMC do 3,5 tonysystem pracy 3x1 - 3 tygodnie w trasie 1 tydzień w domupojazd - bus, plandeka, firankamiejsce pracy: teren UE
GREEN PARK KRZYSZTOF MURAWSKI - 2018-10-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa komputera, składanie zmówień, stany magazynowe, sprzedaż internetowa
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
kontrola stanu technicznego samochodów służbowych, kontrola wykorzystania przyznanego limitu kilometrów pojazdów, wykoywanie przeglądów technicznych, ubezpieczeń itp, dokonywanie zakupów druków, materiałów, wysposażenia dla potrzeb biura WWK OHP, przymowanie usterek dot budynku Biura WWK
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe - zarządzanie; 5 lat doświadczenia zawodowego w tym minimum 2 lata na podobnym stanowisku; wiedza na temat zarządzania kategorią produktu; doświadczenie w sprzedaży; praca w międzynarodowej firmie związanej z produktami kosmetycznymi; biegła znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: Tworzenie corocznych nowości produktowych oraz tworzenie planów w linii regionalnej strategii; Tworzenie świadomości marki oraz rozszerzanie informacji i wiedzy na temat produktów; Ścisła współpraca z globalnym zespołem w związku z tworzeniem nowych produktów.
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Akademia Infiniti Kinga Wronkowska - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż powierzchni reklamowych. Obsługa klientów, opracowywanie artykułów reklamowych, tekstowych, wykonywanie fotografii reklamowych, wystawianie faktur, przygotowywanie reklam graficznych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Płock (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
MWM Sp. z o. o. - 2016-09-19 - Stryszów (małopolskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane handlowe, umiejętności: telesprzedaż lub telemarketing, łatwość nawiązywania kontaktów, talent handlowy, odpowiedzialność i konsekewencja, dobra organizacja pracy. Ogólny zakres obowiązków: sprzedaż usług firmy, kontakty z Klientami, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i niezbędnej korespondencji koordynacja realizacji usług, współpraca z księgowymi w zakresie rozliczeń klientów firmySprzedaż i obsługa Klienta odbywa się telefonicznie i nie wymaga odbywania podróży służbowych. Kontakt z pracodawcą e-mailowy biuro (at) av-biurorachunkowe.pl
AV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-22 - Rybnik (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Białystok (podlaskie)
- Nadzór nad wszystkimi zagadnieniami z obszaru BHP i Ochrony Środowiska oarz Ppoż. w zakładzie przemysłowym, oraz nad aktualnością posiadanych pozwoleń prawa środowiskowego.- Przygotowywanie niezbędnych raportów i statystyk.- Prowadzenie dokumentacji w zakresie Ochrony Środowiska, prowadzenie kompleksowej dokumentacji i korespondencji w zakresie emisji zanieczyszczeń do powietrza, gospodarki odpadami, ilości i jakości odprowadzanych ścieków, poboru wody, koordynowania tematów związanych z opłatą produktową. - Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP.- Nadzór nad Oceną Ryzyka Zawodowego. - Przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP.- Prowadzenie ciągłych działań związanych z poprawą warunków pracy oraz bezpiecznej organizacji pracy.- Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy - tworzenie dokumentacji powypadkowej.- Kontakt z zewnętrznymi organizacjami administracyjnymi i kontrolnymi oraz reprezentowanie firmy podczas kontroli z Państwowymi Inspekcjami Kontrolnymi.- Opracowywanie oraz opiniowanie instrukcji BHP na stanowiskach pracy, ciągach technologicznych oraz maszyn i urządzeń.- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z systemami ISO 9001; 14001; 18001.
D&R DISPERSIONS&RESINS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa klientów - kupno, sprzedaż waluty obcej, raporty dzienne, miesięczne, obserwacja rynku finansowego, dbanie o stanowisko pracy. Praca w kantorze. Obsługa płatności Western Union.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00, 12:00-20:00 + soboty. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku kasjera walutowego, ale niekoniecznie. Wymagany kurs KASJERA WALUTOWEGO. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca.kantor.katowice (at) maax.pl
MAX SPÓŁKA JAWNA MAJCHRZAK - 2016-05-27 - Katowice (śląskie)
bankowa obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie biura podróży, sprzedaż ofert touroperatorów (przed zatrudnieniem lub w trakcie zatrudnienia istnieje konieczność odbycia 4-9 dniowego szkolenia we Wrocławiu)
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Wyszków (mazowieckie)
Kontakt z pracodawcą osobisty lub e-mailowy
Hurtownia Motoryzacyjna Motpol Sp.j. - 2016-04-22 - Dalanówek (mazowieckie)
komunikacja telefoniczna oraz e-mailowa z potencjalnymi klientami, zamieszczanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, wywiady telefoniczne z kandydatami
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Czempiń (wielkopolskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.plWykształcenie: wyższe z zakresu psychologii; 3 letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżąspołecznie niedostosowaną albo posiadanie 3 letniej praktyki klinicznej; miejsce pracy: I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Raciborzu
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2018-05-18 - Racibórz (śląskie)
praca przy produkcji w zakładzie szklarskim
P.P.H.U. OLCZAK- GRZEGORZ OLCZAK - 2018-06-07 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie kadr
POLIKLINIKA GINEKOLOGICZNO - POŁOŻNICZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-15 - Białystok (podlaskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP,IT oraz ich wydażenie w Polsce. Analiza projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, Diagnozowanie projektów.
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP.Z O.O. - 2017-02-22 - Gdynia (pomorskie)
ORGANIZACJA PRACY BIURA LOGISTYKI ,PLANOWANIE ZAŁADUNKÓW I TRANPORTU DO WSKAZANYCH OBSZARÓW LOGISTYCZNYCH.TWORZENIE I KONTROLA NAD REALIZACJĄ HARMONOGRAMÓW DOSTAW DO KLIENTA.KONTROLOWANIE STANÓW MAGAZYNU LOGISTYCZNEGO,WSPÓŁPRACA Z PZREWOŹNIKAMI.WYSTAWIANIE DOKUMENTACJI MAGAZYNOWEJ WSPÓŁPRACA Z MAGAZYNEM LOGISTYCZNYM,DZIAŁEM PRODUKCJI,HANDLOWYM,OBSŁUGA REKLAMACJI
SIENKIEWICZ MAT-BUD Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Babsk (łódzkie)