SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO Częstochowa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie delegacji zagranicznych w zakresie diet i ryczałtów; prowadzenie akt osobowych pracowników; prowadzenie ewidencji czasu pracy; kontakt z właścicielami spółek w języku rosyjskim i ukraińskim; sporządzanie listy płac; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach.
Data publikacji: 2020-04-17
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczanie delegacji zagranicznych w zakresie diet i ryczałtów; prowadzenie akt osobowych pracowników; prowadzenie ewidencji czasu pracy; kontakt z właścicielami spółek w języku rosyjskim i ukraińskim; sporządzanie listy płac; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: PRACA OD PON. DO PT. OD 9-17
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2464
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość pakietu Office, programów Płatnik i Optima; znajomość przepisów prawa pracy; umiejętność prowadzenia akt osobowych i naliczania wynagrodzeń.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5732902070
danePracodawcy_regon: 380582223
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
danePracodawcy_kodPowiatu: 2464
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0930868
Ulica pracodawcy: Szymanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 23.04.2020
Oferta pracy ważna do: 30.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d19d6ea312309c1cf29e6dba19ee3605
Podobne oferty pracy
Wykształcenie min. średnie, 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w firmie produkcyjnej), komunikatywna znajomość języka angielskiego, doświadczenie z zakresu współpracy z dostawcami w kwestii negocjacji handlowych, bardzo dobra obsługa programów MS Office, umiejętność analitycznego myślenia, dokładność i systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność, asertywność i komunikatywność. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mail: monika.huk (at) adanex.pl
ADANEX SP. Z O.O. - 2016-04-27 - Radlin (śląskie)
sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudnienia i zwalniania, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji PIT, ZUS, weryfikacja sald kont księgowych dotyczących płac
ZMUW ENGINEERING SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-25 - Sosnowiec (śląskie)
Przygotowywanie dokumentacji na badania wstępne oraz związanej z podjęciem pracy. Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z pracownikami
TRIOFAN SP.Z.O.O - 2018-10-25 - Gdynia (pomorskie)
Specjalista do spraw kadr i płac. Współpraca z ZUS,GUS,US,PFRON,PIP.
kontakt przez PUP - 2019-12-04 - Leszno (pomorskie)
Wystawianie i obsługa graficzna zamówień i produktów sprzedażowych na aukcjach Ebay, Allegro
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Wiechlice (lubuskie)
Przygotowywanie raportów, analiz, zestawień. Tworzenie ofert handlowych. Realizacja planów sprzedażowych.
BAĆ-POL S.A. - 2016-07-25 - Niepołomice (małopolskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 3 lata doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat ITIL, MCSA. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, systemów UNIX, SQL. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Katowice (śląskie)
montaż i demontaż scenografii teatralnej, załadunek i rozładunek sprzętu i dekoracji, obsługa spektakli i prób
TEATR NOWY im. Tadeusza Łomnickiego w Poznaniu - 2016-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
przebieranie ślimaków
PPHU- EKO SNAILS GARDEN Grzegorz Skalmowski - 2016-04-06 - Krasin (warmińsko-mazurskie)
administrowanie i aktualizacja towarów w sklepie internetowym; obsługa klienta na czacie, telefonicznie i mailowo; przygotowywanie i zlecanie wysyłek paczek
kontakt przez PUP - 2019-10-07 - Kroczyce (śląskie)
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- prowadzenie akt osobowych i dokumentacji, pracowniczej, rozliczanie czasu pracy,- przygotowywanie sprawozdań GUS z zakresu kadr i płac,- uzgadnianie i weryfikacja sald rozrachunków z tytułu należności i zobowiązań, sporządzanie kompensat- weryfikowanie dokumentów księgowych zgodnie z procedurami wewnętrznymi,- tworzenie w programie Excel raportów i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne Spółki,- wsparcie Działu Księgowości w realizacji bieżących zdań
"ROS-SWEET" SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2018-04-09 - Łańcut (podkarpackie)
KOMPLEKSOWE PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ, ROZLICZANIE UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2019-01-23 - Częstochowa (śląskie)
-
SKAREM SP. Z O.O. - 2019-02-22 - Poznań (wielkopolskie)
Testowanie urządzeń technicznych
COVER-ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-25 - Brusy (pomorskie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków przez efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów, monitorowanie własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych z pomocy psychologiczno-pedagogicznej z uczniami. Zatrudnienie na czas określony od września 2019 do sierpnia 2020 r.
Szkoła Podstawowa nr 22 - 2019-08-21 - Tychy (śląskie)
jw.
Fireart Spółka z o.o. - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
koordynowanie procesu sprzedaży produktu, realizacja założonych planów sprzedażowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży produktu
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe (transport i logistyka, ekonomiczne); min. 7 lat doświadczenia w dziale transportu w firmie koreańskiej; obsługa komputera, w tym pakietu Office, znajomość programó informatycznych wspierających planowanie i logistykę transportu; biegła znajomość języka koreańskiego oraz języka angielskiego umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, zdolności organizacyjne; zakres obowiązków: organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Gliwice (śląskie)
Kompleksowa obsługa klientów biura, udzielanie informacji z zakresu prawa pracy, ZUS, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie umów, świadectw pracy, wydawanie zaświadczeń, generowanie deklaracji ZUS, zgłaszanie/wyrejestrowywanie pracowników, prowadzenie akt osobowych.
BIURO RACHUNKOWE S.C. - 2016-04-29 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z zagranicznymi kontrahentami, wystawianie faktur.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PAWEŁ SZOSTAK - 2019-01-04 - Książe-Skroniów (świętokrzyskie)
Prezentacja i sprzedaż aparatów słuchowych
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Wymiarki (lubuskie)
Sprzedaż usług firmy, pozyskiwanie nowych klienów, promocja produktów firmy, dbałośc o pozytywny wizerunek firmy.
MARIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-07-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji,przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa recepcji hotelowej i golfowej,,Przyjmowanie i obsługa rezerwacji,Rejestracja dokumentów,Rozliczanie dnia,Wystawianie faktur,Wydawanie sprzęru golfowego.
GOLF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-18 - Pomocnia (mazowieckie)
Generowanie Leadów, nawiązywanie relacji w branży IT, kontakt i nawiązywanie relacji biznesowych z managerami IT w firmach w USA, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
- dekretowanie dokumentów zakupowych,- zarządzanie danymi dostawców,- rejestrowanie i księgowanie faktur zakupowych, realizacja zakupu,- przechowywanie i archiwizowanie dokumentów,- planowanie zaopatrzenia w materiały biurowe niezbędne do działalności,- obsługa korespondencji i obiegu dokumentów,- przygotowywanie niestandardowych raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne Spółki,- bieżąca weryfikacja poprawności dokumentów ksiegowych z zapisami umów,- obsługa dokumentacji zwiazanej z zatrudnieniem pracownika, rozliczaniem czasu pracy, rozwiązywaniem stosunku pracy, zwolnieniami lekarskimi, zaświadczeniami lekarskimi, pozostałymi (m. in. środki BHP, odzież ochronna),- obsługa programów użytkowych spółki,- obsługa klienta
VEOLIA SZCZYTNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktow z klientami na obszarze Wschodnioeuropejskim, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, przygotowywanie ofert handlowych oraz ich prezentacja, aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez Firmę, prowadzenie negocjacji handlowych, dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Chobienia (dolnośląskie)