SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Opole oferta pracy OPOLSKI ZAKŁAD MONTAŻOWO SPAWALNICZY ANNA BUSZYŃSKA, ANNA BUSZYŃSKA SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z kontrahentem w języku niemieckim
Data publikacji: 2020-07-28
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: OPOLSKI ZAKŁAD MONTAŻOWO SPAWALNICZY ANNA BUSZYŃSKA, ANNA BUSZYŃSKA SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Budowlanych 50/10, 45-123 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: kontakt z kontrahentem w języku niemieckim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1661
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 10
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
OPOLSKI ZAKŁAD MONTAŻOWO SPAWALNICZY ANNA BUSZYŃSKA, ANNA BUSZYŃSKA SPÓŁKA JAWNA
danePracodawcy_nip: 7543178674
danePracodawcy_regon: 369981220
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Budowlanych 50/10, 45-123 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: m. Opole
danePracodawcy_kodPowiatu: 1661
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Opole
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965016
Ulica pracodawcy: Budowlanych
Numer budynku pracodawcy: 50
danePracodawcy_nrLokalu: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 28.07.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6d84f34b6a4725a373435f3f88121218
Podobne oferty pracy
poszukiwanie nowych rynków zbytu i nowych klientów firmy, nawiązywanie i pielęgnowanie kontraktów w kraju i za granicą, pełnienie funkcji reprezentacyjnych i dbałość o dobry wizerunek firmy, sporządzanie kalkulacji cenowej, przygotowywaniw ofert i negocjacje warunków dostaw,przygotowywanie i negocjowanie umów oraz kontraktów handlowych, nadzór nad realizacją kontraktów, współudział w kreowaniu strategii obsługi klientów i stałe raportowanie prowadzonych przez siebie prac.
Świdnicka Fabryka Urządzeń Przemysłowych ŚFUP Sp. z o.o. Świdnica - 2017-02-02 - Świdnica (dolnośląskie)
operatywne planowanie produkcji, przygotowywanie planów produkcyjnych, analiza realizacji planów, zarządzanie podległym personelem, współpraca z Kierownikiem Działu Produkcyjnego, raportowanie do Dyrektora Produkcji
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2017-06-06 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie kadr, sporządzanie list płac, deklaracje ZUS, Płatnik, ewidencja dokumentów księgowych;praca w Pabianicach
MS TAX Biuro Rachunkowe Monika Aneta Kwasiborska - 2016-02-09 - Pabianice (łódzkie)
Kontrola jakości nasion soi i czystości. Raportowanie wyników inspekcji. Przygotowanie i utrzymanie planów kontroli jakościowych i standardów inspekcji. Wykonywanie czynności diagnostycznych i analitycznych na materiale siewnym. Wstępna optyczna ocena materiału siewnego. Doradztwo w zakresie ochrony roslin i uprawy soi.
HODOWLA SOI AGROYOUMIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość).
F.H.U. "FARMER " CO. - 2016-03-11 - Bochnia (małopolskie)
obsługa klienta w języku ukraińskim i rosyjskim, obsługa reklamacji, telefoniczna i internetowa obsługa zamówień na rynek ukraiński i rosyjski
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykonywanie obliczeń statystyczno-wytrzymałoścowych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa kontrahenta włoskojęzycznego - przyjmowanie zamówień, nadzorowanie planu transportowego przy dostawach, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej.
"PAGEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-09 - Gnojnik (małopolskie)
-kompletacja zamówień,-kompletacja towaru,-obsługa wózków,-obsługa systemu głosowego.
kontakt przez PUP - 2020-03-06 - Wola Bykowska (łódzkie)
Pozyskiwanie klientów, rozmowy i negocjacje handlowe, badania rynków i obszarów sprzedaży zagranicznej, przygotowywanie dokumentacji
Fabryka Przewodów Energetycznych S.A. - 2016-02-09 - Będzin (śląskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kadrowa pracowników firmy, naliczanie wynagrodzeń, dokonywanie rozliczeń na potrzeby ZUS, GUS, US, PFRON
ERATO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Goleniów (zachodniopomorskie)
-Sprzedaż w sklepie rybnym-Wymiar czasu pracy od 1/2 do pełnego etatu-Praca w godz. 09:00 - 17:00 (pn-pt) oraz 09:00 - 13.00 (sob),-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane prosimy o osobiste składanie CV w sklepie, Tczew, ul. Jasińskiego 16.
SKLEP RYBNY HANDEL OBWOŹNY SŁAWOMIR MODER - 2018-08-09 - Tczew (pomorskie)
Praca w godz.8-17
NOWA ITAKA SP. Z O.O. - 2016-02-29 - Opole (opolskie)
koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów, związanych z eksportem towarów, monitoring rynku w poszukiwaniu potencjalnych kontrahentów zagranicznych, analiza wydajności działań eksportowych przedsiębiorstwa, eksport i ekspansja na rynki wschodnie, koordynowanie i logistyka związana ze znajomością ukraińskich i rosyjskich firm spedycyjnych
kontakt przez PUP - 2019-08-16 - Swadzim (wielkopolskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa komputera, wystawianie faktur. Wykształcenie zasadnicze, średnie, kierunek sprzedawca (nie koniecznie musi być wykształcenie w tym zawodzie).
BUDULEC Sp. z o.o. - 2017-08-28 - Bolszewo (pomorskie)
PRACE BUDOWLANE
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Milicz (dolnośląskie)
kontrola biletów i godzin kursowania pojazdów, 4 godziny dziennie - godziny pracy do wyboru
ASTEL - Przewóz osób Andrzej Steleżuk - 2019-10-14 - Zgorzelec (dolnośląskie)
współpraca z klientem zagranicznym, poszukiwanie nowych klientów, kampanie ofertowe, kontakt telefoniczny, kampanie mailingowe, organizowanie i udział w targach
Odlewnia Tarnów Sp. z o.o. - 2015-11-25 - Tarnów (małopolskie)
wdrażanie technologii do produkcji, tworzenie zestawień materiałowych do zamówienia, analiza dokumentacji konstrukcyjnej i przygotowanie dokumentacji technoologicznej, koordynowanie i śledzenie zamówień do kooperantów i podwykonawców
"KOLB" SP. Z O.O. KOLONOWSKIE - 2018-03-27 - Kolonowskie (opolskie)
realizacja zamówień, gospodarka magazynowa, załatwianie reklamacji, obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Świdnica (dolnośląskie)
poszerzanie rynku zbytu, kontakt z klientem,
WOODPOL SP.ZOO - 2020-11-09 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
prace ogólnobudowlane
Usługi Budowlane I.Klisz Książnik - 2017-08-22 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej w przedsiębiorstwie.
RD-DUBOWSKI Spółka zo.o. - 2017-05-25 - Żary (lubuskie)
Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
kucie, przewierty,montaż instalacji elektrycznych. Praca na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
P.H.U Nowa Elektra Przedsiębiorstwo Robót Elektrycznych i Budowlanych Marta Pas - 2016-10-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
w załączniku
Akademia Pomorska w Słupsku - 2020-04-16 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników. Sporządzanie deklaracji ZUS. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Miejsce wykonywania pracy Wieszowa.
PPHU GRITTA Spółka z o.o. - 2019-04-01 - Wieszowa (śląskie)
Kodowanie elektronicznych map nawigacyjnych (GIS Caris).
Biuro Hydrograficzne Marynarki Wojennej - 2019-04-24 - Gdynia (pomorskie)