SPECJALISTA DS. WSPARCIA STUDENTÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Słupsk oferta pracy Akademia Pomorska w Słupsku
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WSPARCIA STUDENTÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
Wynagrodzenie: od 2 995 PLN
Zakres obowiązków: w załączniku
Data publikacji: 2020-04-16
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Akademia Pomorska w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: w załączniku
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 995 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. WSPARCIA STUDENTÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 995 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: [Umiejętność 1] : w załączniku
Nazwa pracodawcy: Akademia Pomorska w Słupsku
danePracodawcy_nip: 8391028460
danePracodawcy_regon: 000001459
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2263
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278
Ulica pracodawcy: Arciszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 22A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 17.04.2020
Oferta pracy ważna do: 26.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9c28734d5702f3d92af50c8ee0ef3d69
Podobne oferty pracy
praca z pacjentami Oddziiałów Opeki długoterminowej oraz oddziału uzależnień od alkoholu
"PATRONKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-13 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Nawiązanie współpracy z klientami z Algierii.Obsługa i prowadzenie social media, także w języku arabskim.Tworzenie prezentacji marketingowych w języku angielskim i arabskim.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Leszno (mazowieckie)
Obsługa klientów, sprzedaż produktów bankowych, akwizycja.
Bank PEKAO - 2019-07-03 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
zbrojenie budynków
BUDUJ-REMONTUJ Sp. z o. o. - 2019-11-04 - Ruda Śląska (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
doradztwo techniczno-handlowe klientom firmy, dobór odpowiednich produktów z gamy oferowanej przez przedsiębiorstwo, prowadzenie ewidencji działu handlowo-technicznego
"EKONSTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-26 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, wystawianie faktur, obsługa programu small business
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Bytom (śląskie)
pomoc organizacyjna dla działu kadr, czynności związane z obsługą sekretariatu, czynności organizacyjne w ramach wybranych relacji z podmiotami zewnętrznymi; umowa na czas określony 36 miesięcy; godziny pracy: 7.00- 15.00; wysokość wynagrodzenia : płaca zasadnicza plus premia uznaniowa
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH "PLAST-BOX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-08 - Słupsk (pomorskie)
mailowa i telefoniczna obsluga klient
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe licencjackie; doświadczenie zawodowe 2-3 lata; bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego lub hiszpańskiego; znajomość prawa pracy; doświadczenie w rekrutacji, praktyczna wiedza z zakresu procesów, metod i narzędzi HR; zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji i selekcji, bliska współpraca z siedzibą w Hiszpanii, pełna realizacja i standaryzacja wszystkich procesów BHP, bliska współpraca ze wszystkimi departamentami funkcji doradczej - wspomaganie menadżerów w zrozumieniu i realizacji polityki i procedur panujących w firmie, monitorowanie odejść pracowników; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice; (umowa na zastępstwo)
MARCOTRAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-18 - Pyskowice (śląskie)
Negocjowanie warunków handlowych, sporządzanie ofert, sporządzanie umów najmu, planowanie transportu. Praca na umowę o pracę, jedna zmiana, praca w miejscowości Byków gm. Długołęka. Wynagrodzenie do uzgodnienia.Kontakt z pracodawcą: cv przesłać na adres: g.tokarz (at) combros.plInformacja o ofercie w sali G, F, D, E
COMBROS ORZECHOWSCY Sp. J. - 2015-12-01 - Byków (dolnośląskie)
obsługa klienta w dziale sprzedaży
EVRAFISH sp. z o.o. - 2018-10-10 - Brusy (pomorskie)
organizacja czasu wolnego dorosłych i dzieci
NZOZ ORW "FLISAK" s.c. W.Fennig, Z.Kielian, U.Fijałkowska-Tiekiela, Z.Tekiela - 2018-06-01 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Ząbki (mazowieckie)
sprzedaż i przygotowywanie kwiatów, wiązanek
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "ELTEL" Piotr Więckowski - 2017-04-26 - Iława (warmińsko-mazurskie)
posrednictwo w obrocie nieruchomosciami
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Prowadzenie pełnej administracji kadrowej w tym prowadzenie akt personalnych Obsługa procesów zatrudniania, zmian w zatrudnieniu, zwalniania Przygotowywanie i przekazywanie do zespołu płac danych w celu bieżącej realizacji wypłat Wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników Tworzenie raportów i analiz z zakresu kadrowego
UCMS Group Poland Sp. z o. o. - 2016-07-15 - Kielce (świętokrzyskie)
planowanie i realizacja procesu rekrutacji i selekcji pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Poznań (wielkopolskie)
wykształcenie wyższedobra znajomość zagadnień informatycznychznajomość Seo Google Analytics, Google Webmaster Tools, Google ADSdobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmieNadzór i administracja systemu biletowego, pozycjonowanie stron www, administracja sieci komputerowych.1 zmianawynagrodzenie: 3500 zł brutto
PRESTIGE MJM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Ewidencja środków trwałych i wyposażenia, archiwizacja dokumentów. Mile widziana znajomość przepisów z zakresu ubezpieczenia społecznego.
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W BIAŁYMSTOKU - 2019-11-25 - Białystok (podlaskie)
nadzór i prowadzenia dokumentacji biurowej, organizacja prawidłowego działnia biura, sporządzanie podstawowej dokumentacji finansowo-księgowej, obsługa interesantów, sprzedaż oferty produktowej firmy, obsługa programów do projektowania i wyceny stolarki
"ALLUX" spółka cywilna - 2017-05-23 - Konin (wielkopolskie)
sprawdzenie i kompletacja dokumentacji towarzyszącej dostawom oraz ich archiwizacja; tworzenie i nadzorowanie obiegu dokumentów magazynowych przyjęcia i wydania materiałów i urządzeń,wprowadzanie danych i bieżąca aktualizacja elektronicznej bazy gospodarki magazynowej, przygotowanie - opracowanie; prowadzenie oraz archiwizacja korespondencji listowej i e-mailowej dotyczącej dostaw, działanie zgodnie z procedurami i procesami obowiązującymi na budowie w tym gospodarki magazynowej, opracowywanie raportów stanów magazynowych, opracowywanie protokołów niezgodności w przypadku zaistniałych wad jakościowych czy ilościowych,kompletacja i tworzenie oraz nadzór nad obiegiem dokumentacji reklamacyjnej dotyczącej dostaw.
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-01 - Bogatynia (dolnośląskie)
wysyłanie zapytań ofertowych, zmówień; kontakt z dostawca; współpraca z innymi działami w firmie;I umowa na czas określony
UNIMOULD SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-18 - Pieńsk (dolnośląskie)
Instalacja i konfiguracja stacji roboczych i innych sprzętów informatycznych, zapewnienie prawidłowej pracy oraz bieżące utrzymanie sieci komputerowej, monitoring utrzymywanych urządzeń, merytoryczna oraz techniczna pomoc dla użytkowników systemu, szkolenie nowych użytkowników systemu informatycznego, zarządzanie bezpieczeństwem sieci, nadzór nad serwerami (analiza wydarzeń, wykonywanie kopii zapasowych). Praca dwuzmianowa w godz. 7.00-19.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
FENICE POLAND SP. Z O. O. - 2016-04-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
kontakt zklientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Żyrardów (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-05-04 - Wysogotowo (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Głogów (dolnośląskie)
Dekretowanie dokumentów księgowych - raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty memoriałowe, faktury zakupu i sprzedaży; księgowanie dokumentów za pomocą programu komputerowego; analiza i uzgadnianie stanów na kontach księgowych; współpraca z osobami zajmującymi się płacami, księgowością materiałową i majątkową oraz innymi osobami dostarczającymi dane do księgowości; prowadzenie kont pozabilansowych; przygotowywanie informacji ekonomicznych o działalności uczelni; rozliczanie delegacji, kosztów podróży, zaliczek gotówkowych, rozrachunków dokonywanych za pomocą kart płatniczych i innych wypłat pozapłacowych; sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów gotówkowych; uzgadnianie rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym rocznych korekt podatku odliczanego za pomocą proporcji; rozliczanie i przekazywanie informacji do zapłaty podatku dochodowego od osób prawnych; zastępstwo za kasjerkę w czasie jej nieobecności, prowadzenie rozliczeń gotówkowych
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)
Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów, wprowadzanie faktur zakupowych i sprzedażowych do systemu (subiekt GT), obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, wszelkie sprawy administracyjne (kontakt z księgowością, kadrami, wysłanie dokumentów elektronicznych, sprawy bieżące), dbałość o stany magazynowe narzędzi w firmie, cykliczne inwentaryzacje narzędzi, dowóz materiałów z punktu A do punktu B np. dostarczenie formy do klienta.
STANMET A.RADKO,T.STASIŁA SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wykonywanie ćwiczeń rehabilit. wg. zaleceń, wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych.
Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym KOŁO w Chojnicach Warsztaty Terapii Zajęciowej - 2020-02-24 - Chojnice (pomorskie)