SPECJALISTA DS. PŁAC Rybnik oferta pracy KADRY I BHP STRZAŁKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC
Wynagrodzenie: 2 600 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie średnie, min. rok doświadczenia, znajomość przepisów prawa w określonej dziedzinie, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, sumienność. Ogólny zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, zgłaszanie do ZUS pracowników, prowadzenie ewidencji nieobecności w tym: urlopów, zwolnień lekarskich, sporządzanie deklaracji PFRON, utrzymanie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi. Kontakt z pracodawcą telefonicznylub e-mailowy kadry (at) biuro-strzalka.pl
Data publikacji: 2020-07-09
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: KADRY I BHP STRZAŁKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kard. Bolesława Kominka 44, 44-217 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie średnie, min. rok doświadczenia, znajomość przepisów prawa w określonej dziedzinie, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, sumienność. Ogólny zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, zgłaszanie do ZUS pracowników, prowadzenie ewidencji nieobecności w tym: urlopów, zwolnień lekarskich, sporządzanie deklaracji PFRON, utrzymanie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi. Kontakt z pracodawcą telefonicznylub e-mailowy kadry (at) biuro-strzalka.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2473
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: odporność na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów prawa w określonej dziedzinie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: sumienność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
KADRY I BHP STRZAŁKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6423221065
danePracodawcy_regon: 38511914500000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Kard. Bolesława Kominka 44, 44-217 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
danePracodawcy_kodPowiatu: 2473
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942765
Ulica pracodawcy: Kard. Bolesława Kominka
Numer budynku pracodawcy: 44
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431301
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 09.07.2020
Oferta pracy ważna do: 07.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?46d74d459d9f09e2ed69de0fabe8434d
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające drogą elektroniczną, telefoniczną, poprzez fax/czat, korespondencją tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Kontakt z innymi działami firmy w sprawie zgłoszonych problemów. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) SP. Z O.O. - 2016-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie dokumentów importowych, korespondencja zagraniczna, współpraca z kontrahentami, pozyskiwanie nowych rynków i dostawców (Ameryka Łacińska), negocjowanie warunków współpracy z producentami i pośrednikami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Bronisze (mazowieckie)
współudział w opracowywaniu budżetu, kontrola jego realizacji i analiza odchyleń,przygotowywanie i wprowadzanie danych do systemu raportowego,sporządzanie raportów i analiz wedle potrzeb organizacji,współpraca z innymi działami firmy.
"Jurajska" Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Postęp (śląskie)
umiejętność komunikowania się z klientami, szybkie przyswojenie asortymentu sklepu, wystawianie listów przewozowych, paragonów, FV, sporządzanie ofert przetargowych
Garden STore Beata Orłow - 2020-03-16 - Leżajsk (podkarpackie)
-wykonywanie przeglądów samochowych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE KARBOWSKI - 2017-03-13 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. sprzedaży - sprzedaż powierzchni reklamowych. Praca stacjonarna - sporadczyne wyjazdy do klienta
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu:Organizator stażu:Elevenstory Łukasz Gościniakul. Przemysłowa 1063-200 Jarocintel. 606 249 426Oferta stażu dla osób spełniających kryteria w ramach Programu POWER (Kryteria wskazane są w zakładce Aktualności- Oferty stażu)
kontakt przez PUP - 2020-03-06 - Jarocin (wielkopolskie)
Sporządzanie raportów kwartalnych, raportów na potrzeby pracowników/ działów firmy, współpraca z przedstwaicielami handlowymi, kierownikami oddziałów, rozliczanie umów, naliczanie bonusów, prowadzenie ewidencji organizowanych akcji marketingowych i wydatków z nimi związanych i rozliczanie ich, przygotowanie dokumentacji przetargowej, współorganizacja szkoleń, rozliczanie organizowanych akcji promocyjnych i mierzenie ich skuteczności.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Strzelin (dolnośląskie)
- redagowanie strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej,- tworzenie programów komputerowych wspomagających prowadzenie działań analityczno-diagnostycznych związanych z zadaniami merytorycznymi pracowników Kuratorium,- zaznajomienie z zadaniami Administratora Systemów Informatycznych,- aktualizacja oprogramowania znajdującego się na serwerach i stacjach roboczych.
KURATORIUM OŚWIATY W OPOLU - 2016-05-17 - Opole (opolskie)
wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu,obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i innych
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe "DEALER" Janina Borowicz - 2016-03-02 - Przemyśl (podkarpackie)
obsługa punktu kurierskiego, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami,informowanie klientów o produktach i usługach, sprzedaż produktów/usług firmySkładanie i monitorowanie realizacji zamówień, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacjiProwadzenie negocjacjiBudowanie relacji z klientemObsługa urządzeń biurowychPrzygotowanie dokumentacji i raportów
Olmado Marcin Kaleta - 2017-07-26 - Leszno (wielkopolskie)
Gromadzenie informacji na temat produktu/usługi na rynku międzynarodowym oraz strategia marketingowa, opracowanie haseł reklamowych, kontakt z klientami bezpośrednimi, współpraca z drukarniami (foldery reklamowe, ulotki)
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Grójec (mazowieckie)
Kontrola jakości: mebli tapicerowanych, montażu, stelaży i materiałów tapicerskich
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wysoczka (wielkopolskie)
Udział w realizacji strategii działań marketingowych online
Tworzenie i wdrażanie akcji promocyjnych i sprzedażowych dla sklepów online
Monitoring rynku oraz analiza działań konkurencji w obszarze kampanii marketingowych i trendów w Internecie
Analizę wyników
Ścisłą współpraca z działem sprzedaży
Media Expert - 2017-03-10 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Przygototwywanie ofert, kosztorysów, weryfikacja dokumentacji, udział w negocjacjach.Wymagania: wykształcenie wyższe budowlane, rok doświadczenia, biegła znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie, znajomość branży budowlanej w dziedzinie stolarki otworowej PCV, ALU. Zaangażowanie, umiejętność pracy pod presją czasu.
Przedsiębiorstwo Budowlane "Rybak" - 2016-03-22 - Luzino (pomorskie)
Uprawnienia minimum klasa II. Praca na terenie Polski. Wynagrodzenie 2000 zł+premia. Wynagrodzenie miesięczne, praca od godz. 7:00. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy sprzet (at) phuremix.pl
PHU REMIX-SPRZĘT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIA - 2017-08-28 - Jankowice (śląskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, rejestarcja oświadczeń i zezwoleń na pracę, archiwizacja dokumentacji
Bixen Sp. z o.o. - 2018-12-06 - Poznań (wielkopolskie)
specjalista ds. turystyki
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Piaseczno (mazowieckie)
odbywanie spotkań z klientami biznesowymi i nawiązywanie współpracy,przygotowanie ofert,analiz, i kalkulacji dla klientów,negocjowanie warunków kontraktów,prowadzenie spraw pozyskanych klientów,wykonywanie planu sprzedażowego
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Częstochowa (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:-stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych,-występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji,-upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie,-doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji,-przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, -przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii,-prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji,-prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji,-gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,-przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,-zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,-prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.:-koordynacja i zarządzanie projektami, -organizacja zadań w projektach,-opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów,-rekrutacja uczestników do projektu,-kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi,-przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające,-współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów,-czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań,-przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów,-promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań,-sprawozdawczość okresowa,-monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu,-bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie,-przygotowywanie wniosków o płatność,-archiwizacja dokumentacji projektów,-reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów.
Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku - 2019-10-29 - Płock (mazowieckie)
w/g potrzeb
KANCELARIA PODATKOWA MERKURY - 2020-01-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Specjalista ds. jakości w Zakładzie Wylęgu Drobiu w Sokółce ul. Wiosenna 2
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Sokółka (podlaskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Kluczbork (opolskie)
Zakres obowiązków:-pozyskiwanie uczestników szkoleń,-przygotowywanie dokumentacji oraz materiałów szkoleniowych,-projektowanie szkoleń (opracowanie zakresu, koncepcji i planu warsztatów),-koordynowanie działań dotyczących szkoleń,-organizacja szkoleń, kursów zawodowych, konferencji,-praca z bazami danych oraz budowa własnej bazy klientów,-nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami,-badanie potrzeb szkoleniowych klientów,-aktywny udział w budowaniu oferty szkoleniowej w tym także poprzez kanały social media,-udział w przetargach dot. szkoleń,-inne prace związane z realizacją usług szkoleniowych,-reprezentowanie Izby w grupach roboczych zajmujących się tematyką funduszy unijnych.Oferujemy:-zatrudnienie w ramach umowy o pracę,-system wynagradzania uzależniony od posiadanych kwalifikacji,-wynagrodzenie od 2700 zł brutto,-pracę w młodym zespole,-wygodną lokalizację miejsca pracy w centrum miasta.
KUJAWSKO - POMORSKA IZBA RZEMIOSŁA I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W BYDGOSZCZY - 2018-09-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Aktywne dobieranie i pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych, sprzedaż produktów ubezpieczeniowych. Realizacja zakładanych planów sprzedażowych, dopasowywanie ofert do potrzeb klientów, budowanie długofalowych relacji z klientami.
F.H.U. Avant Ewa Obrycka - 2017-08-03 - Łomża (podlaskie)
jw.
GRAND MEDICAL POLAND Sp. z o. o. - 2016-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie ofert techniczno-handlowych, doradztwo techniczne w zakresie sprzedawanych produktów, monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji
HULANICKI - BEDNAREK Sp. z o.o - 2016-08-18 - Chełm (lubelskie)
pomocniczy robotnik drogowy
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku węgierskiego - promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-09-24 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. sprzedaży będzie relizował plany sprzedażowe podmiotu gospodarczego poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami oraz pozyskiwanie nowych klientów. Będzie uczestniczyć w prowadzeniu korspondencji z klientami oraz z firmami zewnętrznymi. Ponadto będzie udzielać informacji dotyczących produktów firmy oraz posiądzie szeroką wiedzę na temat produktów przedsiębiorstwa. Osoba odbywająca staż w tym zawodzie pozyska gruntowną wiedzę o rynku na którym działa przedsiębiorstwo i konkurencja.
kontakt przez PUP - 2020-10-26 - Żukowo (pomorskie)