SPECJALISTA DO SPRAW KADR Kielce oferta pracy KANCELARIA PODATKOWA MERKURY
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: w/g potrzeb
Data publikacji: 2020-01-20
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: KANCELARIA PODATKOWA MERKURY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 11, 25-303 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: w/g potrzeb
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.01.2020
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu Optima
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe, motywacja do pracy, sumienność.
Nazwa pracodawcy: KANCELARIA PODATKOWA MERKURY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Rynek 11, 25-303 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - wskazany kontakt 608 473 886 lub kontakt osobisty wraz z CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.01.2020
Data dodania oferty pracy: 20.01.2020
Oferta pracy ważna do: 14.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fc8f3b816abbf7ac742882393df02c42
Podobne oferty pracy
Analiza i kontrola bieżącej działalności, wsparcie w przeprowadzeniu kontroli kosztów działalności, sporządzanie raportów, sporządxanie analiz finansowych.
TBAI Poland Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Wykroty (dolnośląskie)
Rozwożenie materiałów, wykonywanie zleconych prac. W przypadku posiadania prawa jazdy kat.C oraz C1E dodatek do wynagrodzenia.
AWIMA SPÓŁKA JAWNA B. WIŚNIEWSKI - 2017-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
Bezpośredni nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów produkcyjnych, monitorowanie procesu produkcyjnego, nadzór nad czasem i organizacją pracy pracowników zakładu, nadzór nad właściwym wykorzystywaniem urządzeń i sprzętu produkcyjnego.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2019-12-04 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
1. Nadzór nad produkcją w zakresie prawidłowego przebiegu procesów technologicznych, kontrola surowców i nadzór nad poprawnością stosowania receptur. 2. Udział we wdrażaniu nowych technologii.3.Wypełnianie dokumentacji technologicznej.4. Nadzór nad aparaturą kontrolno – pomiarową. 5. Tworzenie treści etykiet produktów. 6. Uczestnictwo w kontrolach, audytach. 7. Wykonywanie audytów wewnętrznych i dostawców. 8. Współpraca z przedstawicielami innych działów.
DEGA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-05 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
Zadania:1) wstępne księgowanie faktur,2) uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami,3) potwierdzanie sald z kontrahentami,4) znajomość obrotu gotówkowego (raporty kasowe - dokumenty KP i KW),5) rozliczanie wyciągów bankowych,6) sprawozdawczość do GUS,7) generowanie raportów do celów księgowych i zarządczych (Excel).
Virtu-Services sp. zo.o - 2016-04-14 - Zawiercie (śląskie)
Negocjowanie umów oraz warunków handlowych, utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Zaopatrzenie warsztatu, dbanie o warsztata, jazda po części, tankowanie, kontrola nad mechanikami.
Firma Handlowo - Usługowa LIBER Jan Paździorko - 2016-04-12 - Skawina (małopolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2019-05-10 - Lublin (lubelskie)
aktywne poszukiwanie klientów, sprzedaż logo do samochodów (głównie telefoniczna)
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Ruda Śląska (śląskie)
Prowadzenie kompleksowej księgarni budżetowej szkół lub przedszkoli wraz z ZFSS, sporządzanie sprawozdań Rb, dokumentacji do wypłat dotacji dla niepublicznych przedszkoli. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00. Wynagrodzenie 3 100,00 zł brutto + wysługa.
Centrum Usług Oświatowych Miasta Piastowa - 2019-12-09 - Piastów (mazowieckie)
- Tworzenie analiz i raportów efektywności działań marketingowych w zakresie marketingu internetowego. Prowadzenie działań marketingowych w zakresie marketingu internetowego, w tym napisanie artykułów w języku ukraińskim z zakresu promocji sprzedawanych produktów i usług oraz przygotowanie do zamieszczenia na portalach ukraińskojęzycznym; sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej; kreowanie rozpoznawalności marki na rynku Ukraińskim.- Wynagrodzenie: 3700 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę o dzieło od 20.05.2019 r. do 19.05.2022 r. Dzieło wykonywane 74 godziny miesięcznie (tj. 18,5 godzin tygodniowo).- Wymagane wykształcenie: wyższe, kierunek: dziennikarstwo / zarządzanie międzynarodowe / marketing. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w zawodzie. Wymagana umiejętność tworzenia tekstów zawierających słowa kluczowe, kreatywność i szybkość w wykonywaniu zadań. Wymagane umiejętności: praktyczna wiedza i umiejętności z zakresu marketingu internetowego, znajomość aktualnych trendów w obszarze marketingu internetowego.
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Katowice (śląskie)
Bieżące doradztwo i monitoring przestrzegania przepisów BHP, prowadzenie dokumentacji z zakresu BHP, tworzenie i wdrażanie procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu BHP i ppoż.
JES OPAKOWANIA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-02-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie detali
"METAL-TECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-20 - Gorzów Śląski (opolskie)
Umiejętność sporządzania analiz kosztowych, finansowych oraz ilościowych w zakresie gospodarki energią cieplną, gazem i paliwami. Znajomość obsługi komputera i jego podstawowego oprogramowania.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2019-01-28 - Gdynia (pomorskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2017-01-23 - Warszawa (mazowieckie)
Prace w K.W.K.
Specjalistyczne Roboty Górnicze Chorzów Sp. z o.o - 2018-07-13 - Chorzów (śląskie)
Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków.
SMB Consulting - 2016-01-25 - Lublin (lubelskie)
w/g zadańobsługa klienta,nadzór nad realizacja zamówień, raportowanie bieżącej produkcji do klienta, procesy zaopatrzeniowe,obsługa zwrotów/ relkamacje
kontakt przez PUP - 2015-09-11 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
dokumentowanie transakcji sprzedaży, obsługa sklepu internetowego, przygotowanie wysyłek towarów, wsparcie w obsłudze biura (miejsce stażu: Pasieka k/Żychlina) - STAŻ DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Pasieka (łódzkie)
1. Kontrola kwalifikacji zdarzeń gospodarczych oraz dokumentów pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych, 2. Prowadzenie dokumentacji podatkowej dla transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi, 3. Znajomość przepisów podatkowych polskich i zagranicznych, nadzorowanie dokumentacji eksportowej, importowej oraz celnej,4. Wprowadzanie i księgowanie dokumentów kosztowych,5. Analiza i uzgadnianie kont księgowych,6. Kontrolowanie prawidłowości transakcji i sald rozrachunkowych,7. Przygotowanie raportów i zestawień księgowych na potrzeby Zarządu oraz bieżącej działalności,8. Współpraca z działem kontraktów zagranicznych,9. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacji - Olsztyn.- Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunek - rachunkowość i finanse (wymagane). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w dziale księgowości. Praktyczna wiedza z zakresu stosowania przepisów podatkowych, umiejętności organizacyjne, dokładność, terminowość, bardzo dobra znajomość pakietu Office, umiejętność obsługi programów ERP. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, teczki osobowe, umowy o pracę, świadectwa pracy,-Obsługa programu kadrowego,-Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowych ZUS [płatnik],-Sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby GUS,-Obsługa dokumentacji PFRON - raporty WND, INF,-Kontakt telefoniczny 504-067-418
MICHNA MEAT SP. Z O.O. SP.K. - 2017-05-10 - Ropuchy (pomorskie)
zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura budowy; opracowywanie raportów stanów magazynowych; opracowanie protokołów niezgodności stanów magazynowych; I umowa na okres próbny, kolejna na 1rok;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-17 - Bogatynia (dolnośląskie)
projektowanie nowych wyrobów oraz modyfikowanie oraz modyfikowanie istniejących produktów, wykonywanie dokumwntacji nowego produktu,przygotowywanie specyfikacji technicznej na poszczególny plan do fazy konstrukcji, spodkania z dostawcami surowców
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Głowno (łódzkie)
praca przy produkcji wyrobów tekstylnych, rzetelne wykonywanie zadań i czynności, w tym obsługa maszyn i/lub urządzeń według instrukcji oraz wytycznych przełożonego, praca na halach produkcyjnych w systemie wielozmianowym
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Leszno (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Lublin (lubelskie)
Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników szkół i przedszkoli oraz prowadzeniedokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, przygotowywanie dokumentacji do konkurów na dyrektorów szkół i przedszkoli, prowadzenie dokumentacji związanej z oceną pracy dyrektorów,przygotowywanie dokumentów z zakresu obsługi kadrowej, tj.: umowy o pracę, zmiany warunków pracy i płacy, przeniesienia dla nauczycieli, świadectwa pracy, pisma w sprawach urlopów i inne),ustalanie uprawnień do nagród jubileuszowych, dodatków za staż pracy, odpraw itp., ustalanie prawa do urlopów wypoczynkowych oraz wymiarów urlopów wypoczynkowych, kompletowanie i przygotowywanie wniosków o wypłatę świadczeń emerytalno-rentowychdo ZUS oraz dokumentacji ubezpieczonych do ustalania kapitału początkowego i o świadczenia kompensacyjne dla nauczycieli, sporządzanie sprawozdań dla urzędu statystycznego, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków rodzin do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,składanie miesięcznych i rocznych informacji PEFRON,obsługa spraw socjalnych i prowadzenie kartotek zadłużeń pożyczek mieszkaniowych pracowników,wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu, sporządzanie list wypłat z ZFŚS dla rencistów i emerytów, stawianie delegacji i prowadzenie rejestru delegacji, wprowadzanie danych do bazy Systemu Informacji Oświatowej, obsługa archiwum zwolnionych pracowników, przygotowywanie materiałów planistycznych do sporządzenia planu finansowego szkół i przedszkoli, tj. kalkulacje wynagrodzeń, wypłaty nagród jubileuszowych, odpraw itp. przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.
Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu - 2018-05-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)
-wykonywanie prac monterskich związanych z układaniem kabli miedzianych i światłowodowych doziemnie i w budynkach,-wykonywanie prac monterskich związanych z pracami instalacyjnymi-układanie,mocowanie kabli w budynkach
SMART TELECOM Maciej Frala - 2016-06-20 - Kieźliny (warmińsko-mazurskie)
Obsługa pacjentów,obsługa drukarki fiskalnej.
IBERYS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-30 - Łowicz (łódzkie)
Sprzedaż maszyn i urządzeń produkcyjnych, budowlanych. Praca stacjonarna.Nie jest wymagana znajomość branży firmy.
METALKONS Sp. z o.o. - 2019-04-09 - Zabrze (śląskie)