SPECJALISTA DS. PŁAC I KADR Zawiercie oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TRANSPORTOWYCH "TRANS-ZAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC I KADR
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie wynagrodzeń pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie ubezpieczeń pracowników, znajomość i obsługa programu Płatnik, kontakty z ZUS i Urzędem Skarbowym, prowadzenie dokumentacji z zakresu zatrudnienia i kadr, wystawianie faktur sprzedaży.
Data publikacji: 2019-10-21
Lokalizacja: Zawiercie (śląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TRANSPORTOWYCH "TRANS-ZAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okólna 10, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczanie wynagrodzeń pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie ubezpieczeń pracowników, znajomość i obsługa programu Płatnik, kontakty z ZUS i Urzędem Skarbowym, prowadzenie dokumentacji z zakresu zatrudnienia i kadr, wystawianie faktur sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zawiercie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zawierciański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zawiercie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. średnie ekonomiczne, doświadczenie na podobnym stanowisku pracy, znajomość zagadnień z zakresu Kodeksu pracy, znajomość aktualnych przepisów dotyczących kwestii podatkowych, ZUS, PFRON.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TRANSPORTOWYCH "TRANS-ZAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Adres pracodawcy:
Okólna 10, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, świadectwa z poprzednich miejsc pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: zawierciański
Gmina pracodawcy: Zawiercie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zawiercie
Adres strony pracodawcy: www.trans-zak.home.pl
Ulica pracodawcy: Okólna
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: transport drogowy towarów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.10.2019
Data dodania oferty pracy: 08.10.2019
Oferta pracy ważna do: 18.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2378ca0e4f02919dc70ef56182351bc0
Podobne oferty pracy
prowadzenie akcji promocyjnych, w mediach społecznościowych,planowanie realizacja działań marketingowych w mediach społ.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach paracy i płacy. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
MELIOR INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-16 - Raszyn (mazowieckie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, obsługa pakietu MS OFFICE, prawo jazdy kat. B, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność.Firma zajmuje się optymalizacją kosztów firm w zakresie telekomunikacji w segmencie małych i średnich firm
Open Global Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- szkolenie BHP i ppoż.- zapoznanie z obowiązującymi aktami prawnymi i sposobem prowadzenia dokumentacji - uczestnictwo w kontrolach przeprowadzanych w obiektach zgodnie z harmonogramem prac y- sporządzanie dokumentacji pokontrolnej
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Nowa Sól (lubuskie)
Praca przy komputerze, obsługa klienta: przedstawianie ofert, przyjmowanie zamówień.Praca na czas określony: 3 lata lub więcejGodziny pracy 8:00 - 16:00
kontakt przez PUP - 2019-09-09 - Iwiny (dolnośląskie)
wykonywanie analiz chemicznych, próbek gleb, roślin. Wdrażanie, doskonalenie systemu zarządzania- norma PN.EN ISO/IEC 17025
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą w Gorzowie Wlkp. - 2019-02-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Zapewnienie drugiej linii wsparcia kluczowym użytkownikom Microsoft Dynamics AX zgodnie z umową SLA.- Inicjacja kanałów komunikacyjnych dla użytkowników końcowych, aby upewnić się, że wszyscy pracujący z rozwiązaniem wiedzą, dla kogo jest tworzone rozwiązanie i jakie są ich potrzeby.- Zapewnienie gotowości usług, analiza przyczyn źródłowych, diagnoza i rozwiązywanie problemów.- Wspieranie spójności z globalnymi procesami i wykorzystaniem aplikacji.- Zabezpieczenie celów biznesowych klienta i/lub użytkownika końcowego.- Proponowanie zmian, które sprawiają, że oprogramowanie jest bardziej wydajne i/lub zmniejsza koszty eksploatacji lub konserwacji.- Usprawnianie istniejących sposobów pracy.- Techniczne i funkcjonalne zarządzanie aplikacjami.- Zrozumienie złożonych problemów i identyfikacja szans i zagrożeń.- Zalecenie alternatywnych rozwiązań i określenie braków, jeśli to konieczne.Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z partnerem handlowym, prowadzenie negocjacji, umawianie spotkań, przygotowywanie umów, obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Częstochowa (śląskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-31 - Łódź (łódzkie)
Księgowanie dokumentów w języku angielskim i portugalskim, bieżący kontakt telefoniczny i w formie pisemnej z klientem obcojęzycznym: Portugalia, Brazylia; w języku portugalskim.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Łódź (łódzkie)
Kontakt z klientem w języku rosyjskim, białoruskimProwadzenie negocjacii z klientemPlanowanie i wdrażanie metod sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwnie nowych klientów oraz współpraca z obecnymi klientami. Wdrożenie ustaleń dot. projektów realizwoanych w ramach umów z klientami. Identyfikacja oraz wyszukiwanie potencjalnych klientów. Przygotowywanie i prezentacja oferty oraz prowadzenie rozmów i negocjacji w celu doprowadzenia do podpisania umowy z klientami poprzez działania własne. Efektywna komunikacja i współpraca z partnerami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi.Umowa zlecenie, zatrudnienie 3 lataPraca w godz. 10-18
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Wrocław (dolnośląskie)
W ZAWODZIE
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE KAJTEK - 2017-08-28 - Srebrna Góra (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Janowice Wielkie (dolnośląskie)
- Praca na kuchni, - Przygotowywanie kanapek, - Obsługa gości, - Prace porządkowe na terenie Restauracji
kontakt przez OHP - 2019-06-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa magazynu leków, zamówienia publiczne.
Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowegow Gdyni Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2015-12-11 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż ubezpieczeń, organizacja pracy w biurze
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Tarnów (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta. Obsługa programu K2. Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych.
kontakt przez PUP - 2019-09-04 - Rokitnica (pomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie dokumentów, wspomaganie działu kadr w bieżących zadaniach, tworzenie raportów
PERFECT CARE SERVICE 24 SP. Z O. O. SP. K. - 2016-01-05 - Świdnica (dolnośląskie)
prowadzenie rekrutacji pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu
USPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad pomiarami, kierowanie grupą elektroenergetyków
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 Im. Św. Barbary - 2017-01-24 - Sosnowiec (śląskie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe mile widziane; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków; wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska (wnioski o wydanie pozwoleń sektorowych, operatów wodnoprawnych, decyzje odpadowe, decyzje na wprowadzenie gazów lub pyłów), itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁAD OCHRONY ŚRODOWISKA LESZEK ZAJĄCZKOWSKI - 2016-09-22 - Gliwice (śląskie)
Realizacja spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.ZADANIA PODSTAWOWE1)prowadzenie gospodarki finansowej związanej z: gospodarką nieruchomościami pozostającymi w trwałym zarządzie jednostki oraz gospodarką mediami;2)inicjowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawę oleju opałowego;3)inicjowanie i prowadzanie dokumentacji związanej z: opłacaniem podatku rolnego, leśnego i podatku od nieruchomości oraz ponoszonymi opłatami za trwały zarząd;4)prowadzenie dokumentacji związanej z ponoszonymi opłatami za korzystanie ze środowiska;5)inicjowanie i realizowanie zadań mających na celu zapewnienie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu wody oraz odprowadzania ścieków.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-10-03 - Legionowo (mazowieckie)
rekrutacja kompleksowa pracowników tymczasowych w tym : pozyskanie klienta, pozyskanie kandydata do pracy z Ukrainy, monitorowanie realizacji zadań, dojeżdzanie do klienta, nadzór nad powierzonymi pracownikami, wprowadzanie danych do komputera, przygotowanie dokumentacji do zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Zielona Góra (lubuskie)
- Poszukiwanie oraz kwalifikowanie potencjalnych Klientów zgodnie z polityką firmy;- Współtworzenie polityki marketingowej oraz aktywne uczestnictwo w procesie sprzedaży;- Przygotowanie i redagowanie materiałów reklamowych oraz marketingowych;- Organizacja działań promocyjnych wspierających sprzedaż, eventów;- Spotkania z Klientami, negocjacje, przygotowywanie ofert;- Obsługa sekretariatu;
P.P.U.H. "Inter-Castor" Sp. z o.o. - 2019-05-22 - Połupin (lubuskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-26 - Warszawa (mazowieckie)