SPECJALISTA DS OSOBOWYCH Gorzów Wielkopolski oferta pracy Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepłnosprawnością Intelektualną Koło w Gorzowie Wlkp.
Stanowisko: SPECJALISTA DS OSOBOWYCH
Wynagrodzenie: od 1 650 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw osobowych pracowników m. in. zakładanie i prowadzenie akt osobowych, wydawanie skierowania na badania lekarskie, prowadzenie rejestru szkoleń pracowników, organizowanie szkoleń, rozliczanie czasu pracy pracowników, wystawianie poleceń wyjazdów służbowych, przygotowanie rocznych kart urlopowych, bieżące wprowadzanie danych pomocniczych do sprawozdań w GUS, współpraca przy opisywaniu wniosków ZFŚS itp.
Data publikacji: 2019-12-17
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepłnosprawnością Intelektualną Koło w Gorzowie Wlkp.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WALCZAKA 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw osobowych pracowników m. in. zakładanie i prowadzenie akt osobowych, wydawanie skierowania na badania lekarskie, prowadzenie rejestru szkoleń pracowników, organizowanie szkoleń, rozliczanie czasu pracy pracowników, wystawianie poleceń wyjazdów służbowych, przygotowanie rocznych kart urlopowych, bieżące wprowadzanie danych pomocniczych do sprawozdań w GUS, współpraca przy opisywaniu wniosków ZFŚS itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 650 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS OSOBOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS OFFICE)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRACA W ZESPOLE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Rozpatrujemy kandydatury osób wyłącznie z doświadczeniem pracy w dziale kadr lub HR co najmniej 2 lata.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepłnosprawnością Intelektualną Koło w Gorzowie Wlkp.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
WALCZAKA 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: WALCZAKA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 17.12.2019
Oferta pracy ważna do: 24.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9ed55a702221bc24b56bdc5709fbe570
Podobne oferty pracy
prace związane z reklamąmarketingiem w firmje, organizowanie akcji promocyjnej w internecie, produkcja i druk gażetówreklamowych oraz rozprowadzanie wśród klientów.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Ozorków (łódzkie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-18 - Lubin (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie korzystnych relacji z klientem.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe FOL-PACK - 2016-12-02 - Końskie (świętokrzyskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej,organizacja i nadzór nad wysyłkami i dostawami, dokonywanie czynności związanych z odprawami celnymi w procedurze uproszczonej, prowadzenie Rejestru Zgłoszeń Celnych.Pracodawca oferuje:Umowę o pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie,odpowiedzialne, samodzielne stanowisko, ciekawą pracę pełną wyzwań w zaangażowanym, zgranym zespole,atrakcyjne wynagrodzenie, płatne nadgodziny, odatkowe benefity.Proponowane wynagrodzenie 3600 zł w okresie próbnym.
AWP Group Polen Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Bożejowice (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
MCM PORTAL PATRYK OLEK - 2019-12-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
STAŻ- zapoznanie sie z profilem działalności firmy; poznanie asortymentu towaru i usług; obsługa urządzeń biurowych typu kopiarka, drukarka, skaner, niszczarka; zapoznanie się ze specyfikacją techniczną w/w urządzeń; przygotowywanie ofert handlowych na w/w urządzenia; obsługa klientów pod kątem doradztwa w doborze sprzętu; sprzedaż urządzeń biurowych i materiałów eksploatacji; pozyskiwanie nowych klientów. Praca przy komputerze 4 godziny.
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca w dziale wycen, obsługa specjalistycznych programów (możliwość przyuczenia).Miejsce pracy: Strefa Gospodarcza Rydułtowy.Poczytaj czym zajmuje się firma, szczegóły na stronie: www https://gvg.com.pl/Praca od poniedziałku do piątku, w godz. od 7:00 do 15:00. Wymagany kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu umówienia się na wizytę.
GVG Aluminium Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka Komandytowa - 2020-01-14 - Rydułtowy (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
- Tworzenie strategii marketingowej firmy.- Tworzenie i realizacja polityki promocyjnej firmy oraz projektów marketingowych.- Przygotowywanie materiałów ofertowych i promocyjnymi.- Współpraca z agencjami reklamowymi i promocyjnymi.
Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów" i "Chodzież" S.A. - 2016-07-29 - Ćmielów (świętokrzyskie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie; umiejętność organizacji pracy własnej; zakres obowiązków: poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice;Kontakt tylko przez formularz dostępny na stronie interentowej www.blueducation.pl
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-20 - Gliwice (śląskie)
Telefoniczna sprzedaż szkoleń.Umowa zlecenie w okresie próbnym przez okres od 1 do 3 miesięcy. Następnie umowa o pracę.Praca w godzinach 7.30 - 15.30.
ADCONSULTING J.LUBSKA, M.PODZIMSKA SPÓŁKA CYWILNA - 2018-05-08 - Zabrze (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach w zakładce Oferty pracy numer konkursu O.Kdr. 110-1102-76/16- www.katowice.so.gov.pl ; -http://www.katowice.so.gov.pl/data/articlesFiles/file/2943/zarz%C4%85dzenie%20Prezesa%20nr%2076-16.pdfZAKRES OBOWIĄZKÓW:W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę w zastępstwie na okres około 2 lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów w Katowicach ul. Warszawska 4 / ul. Teatralna 7.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-08-31 - Katowice (śląskie)
Księgowanie dokumentów w języku angielskim i portugalskim, bieżący kontakt telefoniczny i w formie pisemnej z klientem obcojęzycznym: Portugalia, Brazylia; w języku portugalskim.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Łódź (łódzkie)
Pomoc przy produkcji cukierniczej, współpraca z kierownikiem piekarni.
HALAGARDA SPÓŁKA JAWNA - 2019-04-11 - Kraków (małopolskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-04-21 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami pochodzącymi z Polski oraz Ukrainy, komunikowanie się z klientami w j. ukraińskim, przygotowanie pojazdów do sprzedaży, sprowadzanie aut za granicę
CAMPER - 2016-03-14 - Sochaczew (mazowieckie)
1. Obsługa komputera MS OFFICE,2. Koordynowanie pracy zespołów inwestorskich na podległych kontraktach;3. Raportowanie z przebiegu działań.4. Współpraca z wewnętrznymi sekcjami i Wykonawcami.5. Obsługę księgową i ewidencję w obszarze zobowiązań i należności dotyczących działalności podstawowej,6. Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową,7. Uzgodnienia przychodów i kosztów w ramach zamknięcia miesiąca, 8. Kontakt z Wykonawcami w sprawach dotyczących faktur i płatności,9. Współpracę z komórkami wewnętrznymi w kwestii wyjaśnienia niezgodności faktury z umową/zamówieniem,10. Przygotowanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań dla instytucji zewnętrznych,11. Ewidencję i kontrolę działalności związanej ze działalnością podstawową,
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Białystok (podlaskie)
przygotowanie baru i sali do pracy; sporządzanie napojów mieszanych bezalkoholowych i alkoholowych; obsługa konsumenta; doradzanie konsumentowi w zakresie wyboru potraw i napojów; rozliczanie dziennego utargu; inkasowanie należności; porcjowanie potraw i napojów.
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Chojna (zachodniopomorskie)
Praca przy komputerze, obsługa klienta i zamówień, przygotowanie wysyłek, pozyskanie nowych kontaktów handlowych.
WAMAKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa reklamodawców, pozyskiwanie reklamodawców do kampanii radiowych
Reklama J&E sp. z o.o. - 2019-01-03 - Łódź (łódzkie)
•Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych spółek, •Doradztwo prawne, w tym udzielanie porad, opinii prawnych i informacji o obowiązującym stanie prawnym, •Monitorowanie zmian w przepisach prawa, •Przygotowywanie i opiniowanie projektów umów, porozumień i innych dokumentów wywołujących skutki prawne, •Analiza i ocena prawa przedstawionych dokumentów i zagadnień oraz w tworzeniu i redagowaniu wewnętrznych aktów prawnych, •Współpraca z Radcą Prawnym, •Reprezentowanie spółek w negocjacjach i spotkaniach biznesowych, •Pomoc w obsłudze spraw wynikających z bieżącej działalności firmy, •Wspieranie pozostałych działów spółek od strony prawnej,Pracodawca oferuje: Stałą i ciekawą pracę w rozwijającej się firmieMożliwość rozwoju zawodowegoMożliwość udziału w szkoleniach Umowę o pracę
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-08-30 - Lublin (lubelskie)
Segregowanie, rejestracja, kompletowanie, i gromadzenie korespondencji, dok. urzędowych (również w jęz. agnielskim), wysyłka w korespondencji firmowej, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji zgodnie z obowiązującymi procedurami/ instrukcjami, obsługa urządzeń telekomunikacyjnych, współudział przy opracowaniu zarządzeń, dzienników i instrukcji, obsługa komputera: przepisywanie tekstów i inne zadania zlecone, organizacja wizyt w firmie kontrahentów i innych osób zaproszonych, gospodarowanie materiałami biurowymi, prowadzenie spraw związanych z prenumeratą czasopism w firmie oraz zlecenia w prasie płatnych ogłoszeń,organizowanie imprez i sympozjów
LFC Spółka z o.o. - 2018-03-29 - Czerwieńsk (lubuskie)
pozyskiwanie reklamobiorców; podtrzymywanie stałych relacji z klientami;
"MW CONSULTING - GRUPA FINANSOWA". "ZINFO -PL " WRÓBLEWSKA JOANNA - 2018-06-27 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Jesteśmy jedną z najnowocześniejszych firm w branży stolarki okiennej. W związku z rozwojem działu aluminium poszukujemy osoby do naszego zespołu na stanowisko: Specjalista ds. sprzedażyMiejsce pracy: Nowy Sącz Opis stanowiska:sporządzenie ofert dla klientów;utrzymywanie dobrych relacji z klientami;opracowywanie wpływających zamówień;prowadzenie negocjacji z dostawcami;Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe; komunikatywność; odporność na stres; sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków; bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole;mile widziana znajomość programów MB - CAD / AUTO CAD; Oferujemy:ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole; możliwość rozwoju; szkolenia oraz pomoc we wdrożeniu w obowiązki; wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego. Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji pocztą elektroniczną na adres: praca (at) tradycja.biz Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Zapewniamy dyskrecję. Na aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Tradycja Fabryka Okien Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa, Spółka Komandytowa - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)