SPECJALISTA DS. WYCEN Rydułtowy oferta pracy GVG Aluminium Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka Komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WYCEN
Wynagrodzenie: od 4 100 PLN
Zakres obowiązków: Praca w dziale wycen, obsługa specjalistycznych programów (możliwość przyuczenia).Miejsce pracy: Strefa Gospodarcza Rydułtowy.Poczytaj czym zajmuje się firma, szczegóły na stronie: www https://gvg.com.pl/Praca od poniedziałku do piątku, w godz. od 7:00 do 15:00. Wymagany kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu umówienia się na wizytę.
Data publikacji: 2020-01-14
Lokalizacja: Rydułtowy (śląskie)
Pracodawca: GVG Aluminium Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka Komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:44-280 Rydułtowy, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w dziale wycen, obsługa specjalistycznych programów (możliwość przyuczenia).Miejsce pracy: Strefa Gospodarcza Rydułtowy.Poczytaj czym zajmuje się firma, szczegóły na stronie: www https://gvg.com.pl/Praca od poniedziałku do piątku, w godz. od 7:00 do 15:00. Wymagany kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu umówienia się na wizytę.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WYCEN
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rydułtowy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rydułtowy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widzane wyksztalcenie wyższe inżynieryjne. Wymagane doświadczenie w przygotowywaniu wycen.
Nazwa pracodawcy:
GVG Aluminium Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka Komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Wodzisławska 75, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Adres strony pracodawcy: https://gvg.com.pl/
Ulica pracodawcy: Wodzisławska
Numer budynku pracodawcy: 75
Profil działalności pracodawcy: Producent stolarki aluminiowej.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.01.2020
Data dodania oferty pracy: 14.01.2020
Oferta pracy ważna do: 14.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ccf7b6dc052aee7da931a475d827610f
Podobne oferty pracy
Odpowiedzialność za konsolidację, weryfikację i utrzymanie wszystkich danych rynkowych w danych branżowych wykorzystywanych w bezpośrednim oparciu o księgowość, ustalania cen, operacji w centrali IMS, przetwarzania działań korporacyjnych i raportowania dla klientów; Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta podczas pracy w połączeniu z wewnętrznymi współpracownikami, zewnętrznymi dostawcami referencyjnymi, depozytariuszami i subnatariuszami; Nadzór dziennego importu przychodzących kanałów dostawców; Rutynowe obowiązki związane z przetwarzaniem, a także, częściowo złożone lub unikatowe zadania analityczne dotyczące danych rynkowych; Analizaryzyka związanego z dostarczaniem dokładnych i aktualnych danych rynkowych.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie oraz obsługa klientów biznesowych, realizacja celów sprzedażowych zgodnych ze strategią firmy, utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, obsługa systemów sprzedażowych firmy, bieżące raportowanie działań sprzedażowych, dbanie o dobry i profesjonalny wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta oraz zarządem
MQX POLSKA Sp. z o. o. - 2016-02-24 - Tarnów (małopolskie)
obsługa klienta zagranicznego, tłumaczenia
MK OKNO Sp. z o.o. - 2017-10-25 - Pleśna (małopolskie)
- przygotowanie oraz realizacja planu działalności klubu,- nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy w instytucjami, firmami i innymi organizacjami,- opracowywanie scenariuszy oraz organizowanie przedsięwzięć kulturalnych i środowiskowych,- udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej klubu,- sporządzanie sprawozdań z działalności klubu,- prowadzenie klubowej kawiarenki.
CENTRUM AKTYWNOŚCI SENIORA - 2016-05-18 - Gdynia (pomorskie)
1. Gospodarowanie środkami, zgodnie z zapisami wniosków projektowych, w tym budżetu i harmonogramu.2. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektów zgodnie z przepisami i umową finansową projektów.3. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektów we współpracy z koordynatorami projektów, na potrzeby uprawnionych podmiotów.4. Przygotowywanie wniosków o płatność/sprawozdawczych w części finansowej.5. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminach jednostki oraz określonymi przez upoważnione organy zewnętrzne.6. Prowadzenie, wskazanych przez Głównego Księgowego, wydzielonych ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych w ramach tych ewidencji księgowych.7. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami. Wymagane dokumenty:Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia - Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE - Oświadczenie o niekaralności - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku- Dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać w wersji papierowej do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: specjalista obsługi finansowej we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 6 września 2019r. do godziny 16:00. 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Dorota Lignarska tel. (71) 782-35-14 w godz. 8.00 - 16.00.Umowa na zastępstwo.Praca w systemie jednozmianowym Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 782 35 14
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)
telefoniczna obsługa klienta, tworzenie i kolportażmateriałów promocyjnych, koordynacja przepływu inforrmacji, współtworzenie strategii firmy, prowadzenie akcji marketingowych, wysyłka poczty email, nadzór i tworzenie nowych baz danych, pozyskiwanie nowych klientów, opracowywanie planów marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa przetargów, organizaowanych przez Zakład Zamówień Publicznych przy Ministerstwi Zdrowia na dostawy leków do publicznych jednostek ochrony zdrowia, opracowanie analiz i raportów, dotyczacych sprzedazy, stanów magazynowych, poziomu realizacji przetargów, wykonywanie analiz rentowności oferty przetargowej;Wymagania :konieczne 5-letnie doswiadczenie w obsłudze przetargów w obszarze UPZP, doskonała znajomość Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, zaawansowana znajomość arkusza kalkulacyjnego oraz systemu SAP, wysokie kompetencje analityczne, zdolności komunikacyjne
Neuca S.A. - 2016-03-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na tereniekraju i za granicą. Pozyskiwanie kontrahentów w zakresie nowych rybnków zbytu dla branzy odzieżowej i futrarskiejAnalizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planówsprzedażowych.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt z pracodawcą telefoniczny Oferta w sali: G
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
obsługa księgowa i kadrowa prowadzonych przez organizacje placówek, współpracaz księgową Koła
Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Poznaniu - 2016-07-05 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres obowiązków obejmuje zarządzanie platformami ecommerce. Do obowiązków pracownika należy aktualizacja oferty, import nowych produktów, uzupełniania informacji na ich temat takich jak kody EAN, opisy, zdjęcia oraz linkowanie contentu z social media. Istnieje możliwość podjęcia pracy zdalnie w elastycznie dobranych godzinach. Ostateczna kwota wynagrodzenia będzie zależna od formy zatrudnienia, sposobu rozliczania (zadaniowe, godzinowe) oraz rzeczywistych umiejętności pracownika.
KARO SP. JAWNA - 2018-08-28 - Suchy Las (wielkopolskie)
praca przy robotach ziemnych, kostce brukowej
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Szastarka (lubelskie)
Zarządzanie sprzedażą towarów oferowanych przez sklep, kierowanie bieżącą działalnością sklepu, wycena towarów, odbiór towarów, organizowanie pracy własnej oraz podległych pracowników
FEIXIANG Sp. z o.o. w organizacja - 2016-05-05 - Jaworzno (śląskie)
współpraca i kontakt z klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych, pozyskiwanie nowych klientów i budowanie kanałów sprzedaży, realizacja zamówień, przygotowywanie i przedstawianie ofert, negocjowanie warunków handlowych, przygotowywanie raportów, zestawień
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Poznań (wielkopolskie)
opiniowanie umów cywilno – prawnych,
przygotowywanie projektów umów cywilno – prawnych,
windykacja należności spółki,
opracowywanie projektów pism procesowych,
opiniowanie regulaminów promocji, komunikacji z konsumentem w zakresie prawa o konsumentach.
Media Expert - 2016-04-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Profesjonalna obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, prowadzenie dokumentacji, utrzymanie dobrych relacji z klientem oraz wewnętrznej współpracy między działami w firmie
WND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-06 - Rąbień (łódzkie)
jw.
Namex A. Namiotko Sp. J. - 2018-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
- kompleksowa obsługa procesu płacowego (sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń dla pracowników produkcji oraz oddelegowanych do pracy za granicą, generowanie pasków wypłat);- księgowanie wypłat pracowników na kontach oraz ścisła współpraca z działem księgowości z zakresu uzgadniania sald na kontach pracowniczych;- sporządzanie deklaracji ZUS oraz PIT;- wystawianie zaświadczeń dla pracowników;- przygotowywanie raportów na potrzeby działu/ Zarządu; rozliczanie umów cywilnoprawnych;- współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi.
"TRANSSYSTEM" SPÓŁKA AKCYJNA SP. K. W WOLI DALSZEJ - 2018-01-02 - Wola Dalsza (podkarpackie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie; roczne doświadczenie; zakres obowiązków: blokowanie potencjalnego wadliwego materiału, komponentu, wyrobu, nadzorowanie materiału niezgodnego, weryfikacja zgodności kart braków i niezgodnego materiału, inicjowanie i koordynowanie akcji sortujących, rozwiązywanie bieżących sytuacji na linii produkcyjnej, przestrzegania wymagań klienta, tworzenie dokumentacji jakościowej; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-19 - Gliwice (śląskie)
nadzór techniczny w zakresie utrzymania kotłów i urządzeń pomocniczych,w tym nawęglania i odpopielania
PGE ENERGIA CIEPŁA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-11 - Zgierz (łódzkie)
Organizacja oraz nadzór nad sprzętem i transportem.
"ELEKTROMONTER" S.C. Zakład Wykonawstwa Instalacji i Sieci Elektrycznych Jan Kuczko Mirosław Cieślak - 2018-05-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zapoznanie się z kryteriami do rezerwacji wycieczek, biletów autokarowych, samolotowych, ubezpieczeń turystycznych, realizacja planów sprzedaży(zgodnie z programem stażu) od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-18:00. Praca w Bełchatowie oraz na terenie powiatu bełchatowskiego.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Bełchatów (łódzkie)
Wpisywanie zamówień do systemu,kontakt z kontrahentami z Niemiec,współpraca z działem logistyki. Planowanie ,reklamacja
Agencja Pracy Vector sp. z o.o. sp.komandytowa - 2017-06-09 - Czarne (pomorskie)
- Naprawa maszyn i urządzeń oraz instalacji technicznych poprzez diagnozowanie usterek u klienta; wykonywanie napraw, prac remontowych i instalatorskich u klienta; przeprowadzanie konserwacji części zgodnie z instrukcją producenta; posługiwanie się rysunkiem technicznym i schematami montażowymi; zamawianie części zamiennych; wykonywanie okresowych i bieżących przeglądów technicznych głównie u klientów; sporządzanie raportów z prowadzonych prac konserwacyjnych i naprawczych. Wgrywanie oprogramowania. Instalacja oprogramowania. Obsługa sterowników programowalnych PLC. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi urządzeń (piece przemysłowe). Obsługa techniczna klientów z rynków wschodnich.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba Pracodawcy Katowice oraz siedziby klientów na terenie całej Polski oraz na terenie Słowacji, Ukrainy i Litwy według zleceń.- Znajomość języka Ukraińskiego i Rosyjskiego jest wymagana do przeprowadzania szkoleń z zakresu obsługi urządzeń (piece przemysłowe) dla klientów z Ukrainy i Litwy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wyjątkowo, sporadycznie praca w soboty i niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe: Inżynier elektronik. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: czytanie rysunku technicznego, naprawa maszyn i urządzeń oraz instalacji technicznych, wykonywanie prac instalatorskich, konserwacja części. Wymagana znajomość języka rosyjskiego oraz ukraińskiego w stopniu B1 (średnio zaawansowany) w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów myjni samochodowej, autokosmetyka, możliwość pracy na 1/2 etatu
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA PAWEŁ ZARZYCKI - 2019-05-23 - Czeladź (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukiwanie nowych klientów flotowych, sprzedaż samochodów dla klientów flotowych, obsługa i utrzymanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami, uczestnictwo w realizacji działań marketingowych realizowanych przez firmę
Michalski Wiesław 1.Michalski Motors 2.Autopol - 2016-01-20 - Płock (mazowieckie)
zarządzanie sklepem internetowym, wprowadzanie danych do systemu e-commerce, opracowywanie opisu produktów usług do sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Częstochowa (śląskie)