SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI I NADZORU MONTAŻU Ropczyce oferta pracy ROPCZYCE ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI I NADZORU MONTAŻU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór zabudowy i remontów wyłożenia ceramicznego pieców przemyslowych (huty stali i metali niezależnych, cementownie, piece wapienne). Nadzór na montażem konstrukcji spalarni i piecó przemysłowych.Praca na terenie Ropczyc oraz w delegacjach na terenie kraju i zagranicy.
Data publikacji: 2019-08-28
Lokalizacja: Ropczyce (podkarpackie)
Pracodawca: ROPCZYCE ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 1, 39-100 Ropczyce, powiat: ropczycko-sędziszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór zabudowy i remontów wyłożenia ceramicznego pieców przemyslowych (huty stali i metali niezależnych, cementownie, piece wapienne). Nadzór na montażem konstrukcji spalarni i piecó przemysłowych.Praca na terenie Ropczyc oraz w delegacjach na terenie kraju i zagranicy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia zawodowego i umiejętności.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI I NADZORU MONTAŻU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ropczyce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ropczycko-sędziszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ropczyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: uprawnienia budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: Znajomość programu AutoCad
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Preferowane wykształcenie wyższe techniczne (inżynier: ceramiki, budolwlany, mechanik) lub średnie techniczne (technik: budowlany, ceramik, mechanik, elektryk).Mile widziana znajomość języka angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego.Istnieje możliwość do przyuczenia w zawodzie (absolwenci).Gotowość do wyjazdów służbowych.
Nazwa pracodawcy:
ROPCZYCE ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ropczycach
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 1, 39-100 Ropczyce, powiat: ropczycko-sędziszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: ropczycko-sędziszowski
Gmina pracodawcy: Ropczyce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ropczyce
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ropczycach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 28.08.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b44848b4812c19992e50ee966013f924
Podobne oferty pracy
Brak danych
PPUH OLBUD - 2017-08-28 - Rzeszów (podkarpackie)
pomoc przy przygotowaniu potraw szefowi kuchni, obieranie, szatkowanie, krojenie, siekanie warzyw i owoców, utrzymanie w czystości kuchni, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Błonie (mazowieckie)
Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacjiw tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higienypracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń orazw czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunkówbezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczącychsposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania ocenyryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celuzapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, pracaw godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ichstosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-03-06 - Racibórz (śląskie)
-Sprzedaż produktów (przedłużanie umów) sieci Orange,-Kontakt: telefoniczny 668-819-574; e-mail: nrokicka (at) leasingteam.pl-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 11,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2016-03-18 - Tczew (pomorskie)
opracowywanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego; przygotowywanie procedur postępowania, uruchamiania struktur oraz bilansowania potrzeb sił i środków do zabezpieczania zadań z zarządzania kryzysowego; planowanie środków finansowych na zadania zarządzania kryzysowego; badanie, monitorowanie, analiza i prognozowanie zagrożeń rozwoju oraz opracowanie i wdrożenie programów przeciwdziałania ryzykom
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
INVESTMENT SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
WYSZUKIWANIE POTENCJALNYCH KLIENTÓW, ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓWZ POTENCJALNYMI KLIENTAMI, UMAWIANIE SPOKAŃ HANDLOWCÓW WIGROPOL Z KLIENTAMI, PRZYGOTOWYWANIE MATERIAŁÓW NA SPOTKANIA, PROWADZENIE GRAFIKU SPOTKAŃ
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Polkowice (dolnośląskie)
Zapewnianie prawidłowego przetwarzania i tworzenia wszystkich zamówień klienta w systemie SAP; Stosowanie zasad dotyczących zamówień, ofert lub innych generowanych dokumentów sprzedaży w celu zapewnienia dokładnego wprowadzania zamówień czego rezultatem będzie prawidłowe ujęcie przychodów i dokładne ujmowanie w księgach finansowych; Współdziałanie z zespołem działu obsługi klienta pomagając w identyfikacji, komunikacji i rozwiązywaniu problemów i zagadnień związanych z realizacją zamówienia klienta w Europie i na Bliskim Wschodzie; Współpraca z zespołem obsługi klienta, celem zapewnienia doskonałej obsługi klientów i współpracowników wewnętrznych w Europie i na Bliskim Wschodzie; Utrzymanie wiedzy o produktach, ich cenach i promocjach, tak jak są przekazywane dla zrozumienia właściwego ujmowania przychodów i zasady rozliczeń ; Zapewnienie wsparcia dla doraźnych inicjatyw firmy.Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa księowo biurowa
Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci Niepełnosprawnych "Naszym Dzieciom" - 2018-06-21 - Brzeziny (łódzkie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie harmonogramów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny, później na czas określony, praca w godzinach 7:45-15:45b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: lipiec/sierpień 2017 miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Oferta dostępna w sali E, C. Wszystkie dokumenty potrzebne do aplikowania znajdują się na stranie BIP ośrodka.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2017-07-10 - Wrocław (dolnośląskie)
odbiory remontów nieruchomości zarządzanych przez firmę, bieżące tworzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad podległymi pracownikami, nadzór nad jakością i terminowością wykonywanych prac remontowych, pracezwiązane z procesami przygotowania i realizacji inwestycji, remontów oraz napraw na danym obiekcie, odpowiedzialność za kontakt ze Wspólnotami Mieszkaniowymi na terenie prowadzonej działalności
"PRO SOLUTION" Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Jaworzno (śląskie)
Poszukiwanie mieszkan Pracowniczych, rekrutacja Pracownikow,wdrazanie Pracownikow do pracy, koordynowanie zakwaterowania izatrudnenia Pracownikow, odbior Pracownikow na terenie calego kraju.
EAST POWER Sp. z o.o. - 2018-10-26 - Opole (opolskie)
zgodny
Vadain Sp. z o.o. - 2017-07-19 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Telefoniczna obsługa klienta hurtowego, zamawianie towaru.
Bel-Pol Sp. z o. o. - 2019-07-03 - Rumia (pomorskie)
- pozyskiwanie klientów, marketing – zamieszczanie reklam, kalkulacja kosztów- kontrola przetwarzania zamówień i ich kalkulacji - negocjacje kupna i sprzedaży - rozliczenia kosztów za pomocą programu KOMET - kontrola rozliczeń
Metallbau Wittenberg GmbH & Co. KG - 2018-08-07 - Niemcy (Niemcy)
Załadunek i rozładunek towarów, przygotowanie towarów do wysyłki zgodnie z zamówieniami, przyjmowanie towarów na stan, prace magazynowe z wykorzystaniem wózka widłowego, przewóz towarów między magazynami.
Nail Center Paweł Kulesza - 2017-06-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Przygotowywanie list płac i naliczanie wynagrodzeń. Sporządzanie i przekazywanie zgłoszeń, deklaracji ZUS. Sporządzanie umów o pracę i innych rodzajów umów cywilno-prawnych, dokumentów oraz zaświadczeń związanych z zatrudnieniem. Ewidencja czasu pracy pracowników. Delegowanie zadań dla podległych pracowników oraz weryfikowanie poprawności wykonanych przez nich prac (wdrażanie do pracy nowych pracowników). Utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z klientami Biura;wsparcie Głównej Księgowej w realizowanych celach.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne. Min. 5 lat doświadczenia zawodowego. Biegła znajomość przepisów prawa pracy. Dobra znajomość obsługi programów księgowych/kadrowych (mile widziana znajomość programu OPTIMA, PŁATNIK). Kontakt e-mail: biuro (at) gcbf.pl
BIURO RACHUNKOWE GCBF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-25 - Katowice (śląskie)
-rekrutacja kandydatów do pracy w j.niemieckim,-obsługa zleceń przekazanych przez koordynatorów,-wsparcie prezesa i koordynatorów w obszarze pozyskiwania pracowników,-budowanie marki pracodawcy wśród pracowników i potencjalnych kandydatów.
Vital Life 24 Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa linii produkcyjnej, selekcjonowanie, pakowanie.
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Gliwice (śląskie)
Obsługa, naprawa i wykonywanie prac na obrabiarkach typu: tokarki, szlifierki do wałków, otworów, płaszczyzn i narzędzi, wiertarki promieniowe, wytaczarki, strugarki bramowe, frezarki pionowe i poziome, frezarki obwiedniowe, dłutownica Fellowsa.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2019-08-01 - Zamość (lubelskie)
Obsługa plotera drukującego, obsługa klientów, praca przy wykorzystaniu komputera.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie negocjacji, obsługa oraz zawieranie kontraktów międzynarodowych z partnerami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Kraków (małopolskie)
j.w.
Delphi BDU s. j. Dymowska-Moussa, Grabowska-Wawrzeniecka - 2016-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
- Aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych. Analiza możliwości i zakresu współpracy z klientem. Przygotowywanie ofert handlowych. Raportowanie podejmowanych działań.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia uzależniona od efektów. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Min. 2 lata doświadczenia w pracy w obsłudze klientów i sprzedaży produktów i usług. Mile widziane doświadczenie w branży zaawansowanych technologi informatycznych. Wymagana silna motywach do osiągania celów. Wymagana umiejętność budowania i rozwijania pozytywnych relacji z klientem. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-28 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie deklaracji, zeznań w obszarze kadrowo-płacowym (ZUS, PEFRON, CPK), pomoc w obsłudze kadrowo-płacowej klientów kancelarii
Doradztwo podatkowe Graczyk - 2017-08-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Doradztwo w zakresie rozliczenia projektów , przeprowadzenie procesu naboru wniosków , monitorowanie wdrożenia LSR oraz przeprowadzenie działań ewaluacyjnych.
STOWARZYSZENIE "DOLINA NOTECI" - 2018-07-03 - Chodzież (wielkopolskie)
Sprzedaż artykułów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Dęblin (lubelskie)
Prace interwencyjne dla osób 50+: Prowadzenie spraw kadrowych, sporządzanie list płac.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
- Pracownik działu eksportu ds. kontaktów z klientami z Rosji, Kazachstanu, Mongolii ewentualnie Ukrainy. Wyjazdy zagraniczne: targi, misje, serwis- tłumacz, prezentacja firm i produktu. Prowadzenie korespondencji, opracowywanie umów.Oczekujemy biegłej znajomości języka rosyjskiego (warunek konieczny). Preferowany również język ukraiński.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto/miesięcznie + premia fakultatywna. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz wyższe prawnicze. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności kreatywnego handlowca.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)