SPECJALISTA ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: opracowywanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego; przygotowywanie procedur postępowania, uruchamiania struktur oraz bilansowania potrzeb sił i środków do zabezpieczania zadań z zarządzania kryzysowego; planowanie środków finansowych na zadania zarządzania kryzysowego; badanie, monitorowanie, analiza i prognozowanie zagrożeń rozwoju oraz opracowanie i wdrożenie programów przeciwdziałania ryzykom
Data publikacji: 2018-09-21
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowywanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego; przygotowywanie procedur postępowania, uruchamiania struktur oraz bilansowania potrzeb sił i środków do zabezpieczania zadań z zarządzania kryzysowego; planowanie środków finansowych na zadania zarządzania kryzysowego; badanie, monitorowanie, analiza i prognozowanie zagrożeń rozwoju oraz opracowanie i wdrożenie programów przeciwdziałania ryzykom
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zarządzania kryzysowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.10.2018
Data zakończenia pracy: 04.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie na podobnym stanowisku (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odporność na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
3 miesiące doświadczenia w ciągu ostatniego roku, biegła znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego, działanie w sytuacjach nadzwyczajnych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
danePracodawcy_nrKraz: 18751
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zarządzania kryzysowego
Data dodania oferty pracy: 21.09.2018
Oferta pracy ważna do: 05.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie i nadzór procesów produkcji ,przygotowanie technologi produkcji,kalkulacji i normatywów produkcji
Spółdzielnia Inwalidów im.Powstańców Wielkopolskich - 2017-03-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-06-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Brak danych
Polska Izba Gospodarcza Czystości - 2016-08-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca na odbiorze i aparaturze mleka, obsługa maszyn i urządzeń
Spóldzielnia Mleczarska "MLECZWART" - 2017-11-14 - Wartkowice (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie procesu rekrutacji- obsługa formalno- prawna dot. przyjęć do pracy- kierowanie pracowników na badania lekarskie- kierowanie pracowników na szkolenia stanowiskowe oraz dotyczące bhp
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2017-09-01 - Dęblin (lubelskie)
obsługa poczty elektronicznej sekretariatu, odbiór prasy dla Stacji, prowadzenie ewidencji rachunków, prowadzenie ewidencji postanowień i upomnień, prowadzenie dokumentacji i obsługa w zakresie zakładowej składnicy akt
Powiatowa Stacja Sanitarno -Epidemiologiczna - 2017-06-05 - Jaworzno (śląskie)
Obsługa Klientów internetowych. Wymagana dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: CV na e-mail: piotr_wolanski1973 (at) wp.pl
HEATING - INSTAL S.C. PIOTR WOLAŃSKI, STANISŁAW WOLAŃSKI, CZESŁAWA WOLAŃSKA - 2016-02-11 - Radymno (podkarpackie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Karabela-CK" Sp. z o.o. Kielce - 2018-07-23 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-09-04 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
- sprzedaż kursów językowych stacjonarnych oraz obozów językowych klientom indywidualnym, - doradztwo w sprawie wyboru kursów, - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami), - prowadzenie bazy kursantów oraz uczestników obozów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - obsługa administracyjna zgloszeń i rezerwacji, - wystawianie faktur VAT na opłaty za kursy i fiskalizacja na kasie fiskalnej. Wynagrodzenie: pensja podstawowa, bezpłatny kurs językowy, szkolenia. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00, niektóre soboty - 9:00-15:00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - CV wyłącznie w PDF przesyłać na adres: praca (at) lektor.com.pl
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH LEKTOR WIESŁAWA MYSZKOWSKA, ROMAN MYSZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
promowanie wizerunku firmy na zewnątrz, sondowanie i ocena rynku zbytu wyrobów oraz zapotrzebowania na wyróbpraca w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Nowa Dęba (podkarpackie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Kraków (małopolskie)
- Planowanie, prognozowanie i wykonanie długofalowych planów logistycznych,- zarządzanie kluczowymi projektami logistycznymi,- kierowanie projektami optymalizacyjnymi,,- zarządzanie kosztami dostaw,- utworzenie nowego działu oraz przeszkolenie jego pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Białężyce (wielkopolskie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Chin, obsługa poczty w języku chińskim, dbanie o relacje z klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Jabłonowo (mazowieckie)
pracownik ogólnobudowlany
Eurobet Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie spraw pracowniczych klientow biura
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)
•tworzenie i wdrażanie strategii wizerunkowej marki•projektowanie i przygotowywanie materiałów reklamowych,•tworzenie planów marketingowych i ich realizacja•wsparcie bieżących działań marketingowych•aktywizacja rynku poprzez kreowanie pozytywnego PR•usprawnianie i realizacja procesów sprzedażowych,•kontakt z klientami
POLSKIE FABRYKI PORCELANY "ĆMIELÓW" I "CHODZIEŻ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-05 - Ćmielów (świętokrzyskie)
nawiżaywanie oraz utrzymywanie trwałych relacji z klientami w Polsce i za granicą, osiąganie wyznaczonch celów sprzedażowych, rozpoznawanie potrzeb klientów, negocjacje handlowe, analiza rynku i trendów, przygotowywanie ofert handlowych, dbałośc o wizerunek firmy, raportowanie działań bezpośrednio do przełozonego, reprezentowanie firmy na targach branzowych i konferencjach w karju i za granicą
Nano Plastic Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Projekt polega na udzielaniu wsparcia osobom nieaktywnym zawodowo w postaci staży w przedsiębiorstwach i szkoleń zawodowych. Zakres obowiązków: 1. Wyszukiwanie pracodawcówzdecydowanych na przyjęcie uczestników projektu na staż. 2.Prowadzenie projektowego pośrednictwa pracy (min. bieżące monitorowanie regionalnego rynku pracy, wyszukiwanie i gromadzenie ofert pracy, pomoc w sprawnym poruszaniu sie po rynku pracy,kontakty z PUP i pracodawcami, uczestnictwo w targach pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia dla wszystkich uczestników projektu). 3.Ścisła współpraca z pracodawcami (w szczególności organizowanie spotkań w celu prezentacji potencjału uczestników, przygotowywanieumów trójstronnych - wnioskodawca - przedsiębiorca - stażysta) 4.Organizacja staży. 5. Wizyty monitoringowe u pracodawców w celusprawdzenia prawidłowego przebiegu stażu. 6. Konsultacje dlastażystów. Wymagania formalne: - wyższe wykształcenie, - minimum2letnie doświadczenie w realizacji projektów UE Pożądanekompetencje, umiejętności: - chęć zaangażowania w realizowanezadania, - znajomość lokalnego rynku pracy, - umiejętność efektywnejkomunikacji, - znajomość zasad realizacji, wytycznych programowychw zakresie projektów EFS37.
Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. - 2017-02-27 - Częstochowa (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmowała się zdalną (telefon, mail, livechat) obsługą klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktarzu klientów podczas wykonywania operacji na nich. Do obowiązków pracownika będzie należało również przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.Miejsce pracy: Centrum Projektowe Nowoczesnych Technologii Tajęcina k/Jasionkinr ref. COA/2016
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-20 - Tajęcina (podkarpackie)
kontrola nad produkcją, obsługa komputera- programów, współpraca z działem handlowym
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Oborniki (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert turystycznych oraz ich sprzedaż
AMADEUSZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Chorzów (śląskie)
pozyskiwanie klientów, branża ppoż
FG SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Białystok (podlaskie)
koordynowanie i rozliczanie wynajmu sprzętu, koordynowanie i rozliczanie zleceń transportowych, kontrola terminu badań technicznych, utrzymanie z sprawności technicznej posiadanego sprzętu i pojazdów, wycena napraw, nadzorowanie i ocena realizacji zadań pod kątem efektywności i prawidłowości działania pracowników warsztatu samochodowego oraz analiza kosztów ekonomiczno-finansowych warsztatu, przedkładanie propozycji usprawnień, sporządzanie wniosków do likwidacji zużytego sprzętu, prowadzenie pełnej dokumentacji w powyższym zakresie
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO - MARCIN GRONOWSKI, MIKOŁAJ GRONOWSKI - 2017-01-31 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w obsłudze administracyjno-kadrowej pracowników, konstruowanie i zamieszczanie ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kwidzyn (pomorskie)
Zadania:- obsługa obecnych klientów firmy,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż produktów skierowanych do sektora B2B,- budowanie relacji z klientami i prowadzenie negocjacji handlowych,- przygotowywanie ofert handlowych,- przeprowadzenie doradztwa w zakresie doboru produktu lub usługi,Oferujemy:- pracę w rozwijającej się firmie,- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),- stałe wynagrodzenie oraz system prowizyjny, - możliwość rozwoju oraz zdobycia doświadczenia zawodowego,Jeśli masz doświadczenie w branży Call Center (infolinia sprzedażowa), mile widziane w zakresie kontaktów z klientem biznesowym, sprzedaży bezpośredniej pracując jako konsultant, doradca klienta, specjalista ds. sprzedaży, przedstawiciel handlowy, masz zdolności negocjacyjne i ni
ITEE.PL Spółka z o.o. - 2016-10-13 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją usługi, przygotowywanie logistyczne usług. Współpraca z zespołem inżynieryjnym, wykonywanie pomiarów, badań technologicznych i diagnostycznych. Sporządzanie dokumentacji, raportów, sprawozdań. Stały kontakt i wsparcie techniczne dla oddziałów serwisów smarowniczych.
Ecol Sp. z o.o. - 2017-04-19 - Płock (mazowieckie)