SPECJALISTA W CENTRUM OBSŁUGI AKCEPTANTA Tajęcina oferta pracy CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA W CENTRUM OBSŁUGI AKCEPTANTA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmowała się zdalną (telefon, mail, livechat) obsługą klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktarzu klientów podczas wykonywania operacji na nich. Do obowiązków pracownika będzie należało również przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.Miejsce pracy: Centrum Projektowe Nowoczesnych Technologii Tajęcina k/Jasionkinr ref. COA/2016
Data publikacji: 2016-12-20
Lokalizacja: Tajęcina (podkarpackie)
Pracodawca: CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-002 Tajęcina, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmowała się zdalną (telefon, mail, livechat) obsługą klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktarzu klientów podczas wykonywania operacji na nich. Do obowiązków pracownika będzie należało również przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.Miejsce pracy: Centrum Projektowe Nowoczesnych Technologii Tajęcina k/Jasionkinr ref. COA/2016
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W CENTRUM OBSŁUGI AKCEPTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tajęcina
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebownisko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dla nas liczą się:dobra znajomość obsługi komputera z systemem Windows 10 oraz pakietu MS Office podstawowa znajomość działania sieci komputerowychumiejętność pracy w zespoleznajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację dyspozycyjność i chęć pracy w systemie trzyzmianowym (24/7/365) wysoka kultura osobista i łatwość budowania relacji i prowadzenia rozmowy z klientemumiejętność działania w sytuacjach stresowychDodatkowym atutem będzie:doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta wiedza o systemach CRMznajomość zagadnień dotyczących akceptacji elektronicznych kart płatniczych za pomocą terminali POS My proponujemy:umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzeniepracę w młodym, dynamicznym zespoleprogram wdrożenia i opiekę mentorastanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje pakiet świadczeń pozapłacowych
Nazwa pracodawcy:
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
PUŁKOWNIKA LISA - KULI 3, 35-032 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacje zawierające: list motywacyjny oraz CV z aktualnym zdjęciem należy wysyłać na adres email: zaklina.pawlak-iwinska (at) pep.pl z tytułem wiadomości zawierającym kod stanowiska: nr ref. COA/2016Dokumenty powinny zawierać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 nr 133, poz. 883)".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: PUŁKOWNIKA LISA - KULI
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Data dodania oferty pracy: 20.12.2016
Oferta pracy ważna do: 19.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Hurtownia art. bieliźniarsko-pończoszniczych i odzieżowych.Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej. Sprzedaż i administrowanie sklepem internetowym. Wprowadzanie artykułów, oferowanie ich na stronie, przygotowywanie towarów do wysyłki.
IGA Kotkowska i Wasiak Spółka Jawna - 2018-01-16 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu kadrowo-płacowego, przygotowanie list płac, sporządzanie umów cywilnoprawnych, rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzanie deklaracji i raportów na potrzeby ZUS,PDOF, GUS, tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne, archiwizowanie dokumentacji kadrowo-płacowej, obsługa programu PŁTATNIK, sporządzanie korekt dokumentów ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Przeworsk (podkarpackie)
1. Poznanie zasad i specyfiki pracy Urzędu, w tym podstawy prawne dotyczące funkcjonowania Urzędu,struktury organizacyjnej, zakresu działania komórek organizacyjnych, celu i ustawowych zadań kontroli skarbowej. 2. Poznanie cech pisma urzędowego, rodzaje dokumentów kontrolnych. 3. Wyszukiwanie linii orzecznictwa do wskazanych zagadnień. 4. Systematyzowanie dokumentów związanych ze współpracą Urzędu z różnymi instytucjami. 5. Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji.
URZĄD KONTROLI SKARBOWEJ W KRAKOWIE - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+R.
SMB Consulting - 2016-05-13 - Lublin (lubelskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków
BEATA GRANATOWSKA KARCZMA U ESKULAPA - 2018-08-17 - Ustrzyki Górne (podkarpackie)
Odpowiedzialność za utrzymanie w należytej staranności/czystości wszystkich pomieszczeń gospodarczych i znajdującego się tam sprzętu, zamiatanie i mycie podłóg, okien, urządzeń. Praca na umowę zlecenie 20godz./tydz. (dyspozycyjność w godz. 8-18).
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, kasy fiskalnej, prace administracyjne w systemie operacyjnym, obsługa wysyłek, przygotowywanie/ekspozycja produktów, utrzymanie porządku, obsługa telefoniczna i e-mailowa
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie całokształtu spraw i zagadnień o charakterze technicznym i inwestycyjnym związanym z zarządzaniem, administrowaniem budynkami mieszkalnymi i innymi nieruchomościami. Dbanie o poprawę stanu technicznego zarządzanych obiektów. Kontrola nad pracami budowlanymi i ich odbiór. Utrzymanie w sprawności instalacji technicznej budynków. Usuwanie bieżących problemów technicznych zaistniałych w budynkach i nieruchomościach. Współpraca przy realizowaniu planów remontowych w zakresie przyjętym przez Wspólnoty. Nadzór nad wykonywaniem prac budowlanych i instalacyjnych na poszczególnych obiektach. Kontakty z wykonawcami robót budowlanych. Archiwizowanie dokumentów oraz prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych. Współpraca z działem prawnym, technicznym, z księgowością oraz administracją.
DOMEL-DOMY Sp. z o.o. - 2018-11-14 - Jaworzno (śląskie)
Terminowa realizacja zakupów materiałowych (produkcyjnych i nieprodukcyjnych) na podstawie zleceń poszczególnych komórek, badanie rynku pod kątem potrzeb organizacyjnych i wyszukiwanie potencjalnych dostawców oraz wykonawców, kontakty i relacje z dostawcami, stała poprawa warunków współpracy, zapytania handlowe, negocjowanie cen i warunków zamówienia, składanie zamówień, przygotowywanie umów, wybór najkorzystniejszych ofert, kontrola cen zamawianych towarów i usług, prowadzenie dokumentacji zakupowej prowadzenie działań mających na celu zagospodarowanie materiałów zbędnych i nadmiernych, przeprowadzanie inwentaryzacji.
ADANEX Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Radlin (śląskie)
technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
redagowanie i wprowadzanie opisów w sklepie internetowym
FU JIA BAI NIAN Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
realizacja zamówień, prowadzenie i nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo - transportowej
WUPPERMANN POLSKA SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-16 - Małomice (lubuskie)
przygotowywanie ofert handlowych, przetargowych; obsługa portali aukcyjnych; dostarczanie mierników na kopalnie; pozyskiwanie zleceń; miejsce pracy - obszar woj. śląskiego
Carbo-Toka Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Tychy (śląskie)
Przygotowywanie zamówień oraz dokonywanie zakupów w hurtowniach warzyw i owoców.
F.H."Agnieszka" Chrobok Zbigniew - 2015-12-03 - Radlin (śląskie)
j.w
KONSALNET SECURITY SP Z.O.O - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie bazy klientów, analizowanie ofert, rozmowy telefoniczne z potencjalnymi klientami.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Lubartów (lubelskie)
obsługa sklepu internetowego i allegro
PHU LAWON WIESŁAW NOWICKI - 2016-06-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów;- profesjonalna analiza potrzeb klienta oraz dobór odpowiedniego rozwiązania finansowego;- kompleksowa obsługa klientów;- skuteczna realizacja planów sprzedażowych;
Notiv Financial Industry S.C. - 2016-09-13 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, prowadzenie teczek osobowych. Kontakt: Robert Perz tel. 41 344 75 75
MULTI INVESTMENTS Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Kielce (świętokrzyskie)
organizacja sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sprzatanie pasa nadmorskiego, wymiana worków w koszach, odchwaszczanie, grabienie, zamiatanie
Blask - Bud sp. z o.o. - 2017-07-14 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, redagowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów, pozyskiwanie kontrahentów zagranicznych( przeprowadzanie rozmów w języku angielskim)
RTC Robert Capała - 2018-08-14 - Dęblin (lubelskie)
Zakup i sprzedaż stolarki drewnianej.Negocjacje cenowe w języku ukraińskim. Ustalanie warunków kontraktu w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Czarna Woda (pomorskie)
Koordynowanie procesów marketingowych.
EURO-WENT SP Z O.O. - 2016-02-16 - Gdańsk (pomorskie)
Workowanie mechaniczne węgla, układanie warków z węglem(do 25 kg),porządkowanie terenu składu opału.Obsługa klienta, ważenie opału(wegiel, drewno).
WĘGLOTRANS s.c. Aleksandra i Piotr Witeccy - 2018-10-24 - Nowa Sól (lubuskie)
Zadania na stanowisku:•prowadzenie analizy rynku, tworzenie ofert handlowych,•przygotowywanie i organizacja działań promocyjnych,•sprzedaż oferowanych usług dla klientów indywidualnych oraz klientów zbiorowych,•pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami,•obowiązki łączące w sobie elementy z zakresu PR, reklamy, promocji i zarządzania,•prowadzenie ewidencji rezerwacji miejsc basenowych, prowadzenie ewidencji sprzedaży biletów i karnetów.
OPEC - INEKO Sp.z o.o. - 2018-09-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
obowiązki służby bhp
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługiwanie zgłoszeń i usuwanie awarii sprzętowych i programowych, instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i aplikacyjnego, diagnostyka, naprawa sprzętu oraz wymiana części, pomoc użytkownikom, wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów, konfiguracja urządzeń LAN, administracja Active Directory, serwerami Windows 2008, 2012, wykonywanie kopii bezpieczeństwa, monitorowanie systemów IT.
Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. zo.o. - 2016-06-27 - Gdynia (pomorskie)