SPECJALISTA DS. OPRACOWYWANIA PROJEKTÓW (O) Tarnów oferta pracy INSTYTUT STRATEGII I WSPÓŁPRACY INTERCHARRETTE Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OPRACOWYWANIA PROJEKTÓW (O)
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: opracowywanie projektów strategicznych dla samorządów terytorialnych tj.: GPR, studiów wykonalności, biznes planów, analiz finansowych
Data publikacji: 2017-01-18
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: INSTYTUT STRATEGII I WSPÓŁPRACY INTERCHARRETTE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Legionów 5A/10, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowywanie projektów strategicznych dla samorządów terytorialnych tj.: GPR, studiów wykonalności, biznes planów, analiz finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: prośba pracodawcy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OPRACOWYWANIA PROJEKTÓW (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, preferowane wyższe ekonomiczne lub administracyjne, biegła obsługa komputera oraz pakietu Office, znajomość j. angielskiego lub innego j. europejskiego w stopniu komunikatywnym, mile widziane doświadczenie. Praca w Tarnowie w godz. 8:00-16:00, soboty w godz.: 9.00-15.00; opracowywanie projektów strategicznych dla samorządów terytorialnych tj.: GPR, studiów wykonalności, biznes planów, analiz finansowych; wynagrodzenie 2000 zł brutto. Kontakt: INSTYTUT STRATEGII I WSPÓŁPRACY INTERCHARRETTE Sp. z o.o., Tarnów, ul. Legionów 5A/10, wcześniejszy kontakt tel.: 14 656 27 01, CV przesłać na adres e-mail: biuro (at) intercharrette.eu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
INSTYTUT STRATEGII I WSPÓŁPRACY INTERCHARRETTE Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Legionów 5A/10, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie lub bezpośrednio do pracodawcy, CV na e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: wcześniejszy kontakt tel.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Legionów
Numer budynku pracodawcy: 5A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.01.2017
Data dodania oferty pracy: 16.01.2017
Oferta pracy ważna do: 19.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów z Rosji, Ukrainyi Armenii, krajów UE; tworzenie nowych rynków oraz pozyskiwanie nowych ofert zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie zadań z zakresu kadr i płac
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2016-07-01 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
jw.
BRITENTE Sp. z o.o. - 2016-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-04-01 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Sprzedaż na rynkach zagranicznych przez portale Amazoni Ebay.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Rzeszów (podkarpackie)
wg przogramu stazu
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Złotów (wielkopolskie)
efektywna sprzedaż do powierzonej grupy klientów, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, doskonała znajomość asortymentu, znajomość branży, praca w godz. 8-16 od PN-PT.
Henryka Romualda Węgrzynowska Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "ADA" - 2018-03-24 - Opole (opolskie)
Przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami, nadzorowanie i koordynowanie całokształtu procesów związanych z bieżącą obsługą klientów. Koordynacja projektów, sporządzanie zamówień do działu zaopatrzenia na materiały i środki potrzebne do realizacji zleceń. Uczestnictwo w podróżach służbowych.Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Mile widziane doświadczenie w branży produkcji maszyn i urządzeń, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność, dyspozycyjność i odporność na stres. Prawo jazdy kat. B.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: rekrutacja (at) zut-kunzek.pl | 667 955 667
KUNZEK JERZY - ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH - 2016-01-22 - Pełkinie (podkarpackie)
Obowiązki związane z wykonywanym zawodem
Sp. c. Gospodarstwo Rolne Górneccy Wanda i Cezary - 2017-03-15 - Myślęta (warmińsko-mazurskie)
Nawiązywanie kontaku z klientami, pozyskiwanie nowych klientów. Prowadzenie analizy i dokumentacji sprzedaży.
HANDLEO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Zamość (lubelskie)
rekrutacja kompleksowa pracowników tymczasowych w tym : pozyskanie klienta, pozyskanie kandydata do pracy z Ukrainy, monitorowanie realizacji zadań, dojeżdzanie do klienta, nadzór nad powierzonymi pracownikami, wprowadzanie danych do komputera, przygotowanie dokumentacji do zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Zielona Góra (lubuskie)
- Kompleksowa obsługa zgłoszeń oraz zamówień skłądanych przez klientów,- Prowadzenie dokumentacji związanej z procesu zakupu i sprzedaży produktów przez internet,- Przygotowanie zamówień składanych przez klientów dorosłych oraz zarządzanie magazynem,- Obsługa sklepu internetowego serwisu aukcyjnego,- Opracowanie opisów produktów.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Łódź (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
w/g stanowiska
Carmaster Robert Stańczyk - 2017-04-21 - Kielce (świętokrzyskie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców, w tym cudzoziemców- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.),- Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.),- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,- Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.Oferujemy:- Umowę o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, wiedzy i umiejętności
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta w ramach refundacji wynagrodzenia dla bezrobotnych do 30r.ż.Kontakt z klientem, sprzedaz produktów i usług, montaż okien, obsługa agregatu do natrysku piany poliuretanowej.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Sufczyn (mazowieckie)
3 godziny tygodniowo nauki j. niemieckiego na umowę zlecenie
Centrum Administracyjne Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Blachowni - 2016-03-17 - Blachownia (śląskie)
opieka nad osobami starszymi w domu seniora
NZOZ Silesia Med Mariola Działas - 2016-08-03 - Brenna (śląskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Zakres obowiązków: sprzedaż towarów, pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; prawo jazdy kat.B; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Gliwice (śląskie)
bieżące wspieranie pracowników działu handlowego oraz samodzielna praca w zakresie obsługi klientów indywidualnych i instytucjonalnych
FIRMA AMTECH Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
- Śledzenie ogłaszanych przetargów i przedkładanie Zarządowi Spółki do decyzji o uczestniczeniu w przetargu. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą przygotowanie części cenowej ofert. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą kompletowanie zespołu projektowego spełniającego kryteria SIWZ i przedkładanie Zarządowi do akceptacji. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą przygotowywanie projektów umów i zleceń z Podwykonawcami. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą i biurem Finansowym ewidencjonowanie sprzedaży (fakturowanie) realizowanych umówi i zleceń. Sprawy różne wynikające z operatywnych poleceń Członków Zarządu.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie, aczkolwiek preferowane jest wyższe (Inżynier budownictwa w specjalności ogólnobudowlanej). Zatrudnienie przy podobnych czynnościach. Umiejętność pracy w zespole, umiejętności planowania i organizacji pracy, sumienność, odpowiedzialność, dyscyplina wewnętrzna. Znajomość i obsługa programów: edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne i bazy danych. Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
aktywna sprzedaż produktów SKOK dla klientów indywidualnych (m.in. kredyty, depozyty); dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych; kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; udział w akcjach marketingowych
"SKOK" Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Beskidy" - 2018-01-24 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
windykacja należności, zapewnienie wysokiej jakości oraz kompletności przygotowanych danych w ramach procesu monitoringu oraz windykacji, generowanie danych, przygotowywanie danych do wysyłki, nadzór nad wysyłką monitów do klientów, prowadzenie czynności wyjaśniających sprawy sporne oraz windykacyjne; rzetelne pozyskiwanie informacji, bezpośrednie, telefoniczne negocjacje z klientami posiadającymi opóźnienie w płatnościach
GLOB-TRANS ITIS Sp. z o.o. sp.k - 2017-12-18 - Tarnów (małopolskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Częstochowa (śląskie)
obsługa klientów w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień, nadzór nad procesem zamówień, zarządzanie zapasem magazynowym wyrobów gotowych
FOL - DRUK FLEXO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-18 - Płock (mazowieckie)
-Analiza pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania z dostępnych funduszy-Weryfikacja terminów i rodzajów naborów-Monitorowanie planowanych projektów-Samodzielne przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów zgodnie z wytycznymi i zasadami pisania projektów oraz ich składanie-Prowadzenie negocjacji oraz tworzenie dokumentacji/załączników niezbędnych do otrzymania dofinansowania-analiza projektów inwestycyjnych i zadań realizowanych przez dział pod kątem możliwości - wystąpienia o środki finansowe,-Wprowadzanie zmian merytorycznych do realizowanych projektów-Kompleksowy nadzór nad wdrażaniem i rozliczaniem projektów-Kontakt z instytucjami pośredniczącymi
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Dębica (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
wysyłka produktów, listów, e-maili, ofert handlowych, archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych
Hofer GmbH & Co KG Spółka Komandytowa Oddział w Polsce - 2016-02-15 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów, telefoniczna obsługa klienta, udzielanie rabatów posprzedażowych, wystawianie i korygowanie dowodów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Gdów (małopolskie)
wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy, ocena predyspozycji kandydatów oraz stopnia zgodności prezentowanego doświadczenia i umiejętności z wymaganiami stawianymi przez firmę
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Poznań (wielkopolskie)