SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Wrocław oferta pracy ARW FOCUS KRZYSZTOF WOJTIUK SPÓŁKA JAWNA
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na wanny.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 700 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa klienta, - obsługa komputera, - wykonywanie wycen. Oferta dostępna w sali G, C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.malas (at) arwfocus.pl
Data publikacji: 2019-01-14
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: ARW FOCUS KRZYSZTOF WOJTIUK SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Klimasa 6, 50-515 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa klienta, - obsługa komputera, - wykonywanie wycen. Oferta dostępna w sali G, C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.malas (at) arwfocus.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 700 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: opiekun klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 700 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Opiekun klienta
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średniestaż pracy - rok doświadczenia, język niemiecki biegle w mowie i piśmie, komunikatywność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: ARW FOCUS KRZYSZTOF WOJTIUK SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Klimasa 6, 50-515 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Klimasa
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: RP.411-149/09
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta
Data dodania oferty pracy: 15.01.2019
Oferta pracy ważna do: 15.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzątaczka
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządanie deklaracji, ewidencja czasu pracy, rozliczanie PIT i ZUS pracowników, w ograniczonym zakresie pomoc księgowej. Wymagane minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kadrowym. Wymagana znajomość rozliczenia równoważnego czasu pracy, przepisów podatkowych dotyczących pracowników, znajomość podstaw księgowości.
AMATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCĄ - 2016-05-18 - Myślenice (małopolskie)
Kontakt z klientem , fakturowanie
MEDILAB JACEK ANDRZEJEWSKI - 2018-02-26 - Łódź (łódzkie)
administracja aplikacji oraz jej rozwój na platformie Sailpoint, codzienne wsparcie wszystkich aplikacji wspieranych przez Sailpoint Identity IQ, współpraca z obszarami biznesowymi w celu zwiększnia wydajności
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Poznań (wielkopolskie)
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2015-10-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, pozyskiwanie i analizowanie informacji dotyczących potencjalnych klientów, rynku oraz konkurencji, kontrola i analiza wyników sprzedaży dążenie do ich maksymalizacji, sporządzanie ofert dla klientów i wycen według przesłanych dokumentacji.
ZPHU ZAKŁAD MEBLOWY WBDUET WALDEMAR BOCZKOWSKI - 2017-08-29 - Kościerzyna (pomorskie)
Wyszukiwanie kandydatów do pracy , wysyłanie ofert pracy w języku rosyjskim , ukraińskim, angielskim. Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy, szczególnie to będą kandydaty z poza UE (Ukraina, Białoruś, Rosja , Azerbejdżan ...) Prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy;
GOOD-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-07 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie czasu pracy
PROFITO MAYER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Gostyń (wielkopolskie)
przygotowanie technologiczne do druku, obsługa urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office, możliwość przyuczenia
KB Folie Polska sp. z o.o. - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc murarza ( prace budowlane; szpachlowanie, malowanie, sprzątanie budowy)
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Szprotawa (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny z programem stażu.Miejsce odbywania stażu: Piekarnia-Ciastkarnia Bogdan JarząbDąbrówka 20
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Dąbrówka (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż art. ogólnospożywczych i przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Libiąż (małopolskie)
prowadzenie ewidencji transportuukładanie harmonogramów dla kierowcówrozliczanie paliwaukładanie tras
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
wg stanowiska
Biuro Rachunkowe "PRESTIGE" Wioletta Bojar Ostróda - 2017-11-23 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
- Zadania:1. sporządzanie, weryfikowanie i opiniowanie umów z kontrahentami,2. prowadzenie korespondencji w zakresie umów z kontrahentami,3. prowadzenie negocjacji warunków umownych,4. zarządzanie bazą danych oraz przygotowywanie raportów z zakresu sprawowanych obowiązków.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe: prao, administracja. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office. Znajomość przepisów Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Umiejętność praktycznego zastosowania obowiązującego prawa. Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań. Umiejętność pracy w zespole, terminiwość, dyspozycyjność. Kontakt telefoniczny (665-660-409) lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Katowice (śląskie)
Centrum PISOP w ramach realizowanego projektu współpracuje z 22 liderami lokalnymi (osoby pracujące poza Centrum PISOP), których zadaniem jest prowadzenie działań lokalnych, organizacja wydarzeń w terenie. Obowiązki:- koordynowanie tej współpracy w obszarze niezbędnej dokumentacji merytorycznej tj. listy obecności dokumentujące wydarzenia, sprawozdania liderów, ale też rozliczenia finansowe organizowanych wydarzeń;- koordynowanie naboru ofert w ramach konkursu grantowego, prac komisji oceny, podpisywanie umów z organizacjami na grant, rozliczenie organizacji);- wsparcie i nadzór nad wydarzeniami realizowanymi przez liderów lokalnych - 100 spotkań (poprawność realizowanych działań zgodnie z wytycznymi);- rozliczanie działań prowadzonych przez liderów lokalnych (archiwizacja dokumentów, rozliczanie finansowe wydarzeń, weryfikacja wspólnie z animatorką i ekspertką ds. rozwoju lokalnego koncepcji spotkań animacyjnych);- współorganizacja lokalnych Targów ekonomii społecznej (rekrutacja, realizacja, rozliczenia finansowe we współpracy z liderami); - organizacja wizyt studyjnych;- współorganizacja Targów Ekonomii Społecznej;- nadzór i monitorowanie wskaźników w zakresie wsparcia, inkubacji, rozwoju lokalnego; - ocena formalna złożonych wniosków w ramach konkursu grantowego;- organizacja Komisji Oceny Wniosków (ocena formalna złożonych biznesplanów, przygotowanie niezbędnych dokumentów, kart oceny, protokołowanie działań komisji); - zbieranie dokumentów niezbędnych do złożenia wniosków od uczestników;- kontakt z członkami Komisji Oceny Wniosków;- prowadzenie dokumentacji w zakresie Komisji Oceny Wniosków;- rozliczanie dotacji inwestycyjnych w obszarze wsparcia, kontrola wydatkowania.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
utrzymanie ciągłości pracy urządzeń zakładu
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2019-01-29 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "POM" W MILICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Sławoszowice (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe lub średnie pref. kierunki: logistyka, mechanika, techniczne; doświadczenie zawodowe w dziale zakupów lub w dziale logistyki firmy produkcyjnej; znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się; znajomość narzędzi informatycznych, systemów zarządzania gospodarka materiałową, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: planowanie i realizacja dostaw materiałowych na podst.harmonogramów i otrzymywanych przydziałów, nadzór nad relizacją wyrobu w kontekście zabezp. materiałowego, prowadzenie reklamacji na dostarczone wyroby, nadzór nad gospodarjką materiałową, nadzór nad dokumentami SZJ , opracowywanie wycen AWO; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-24 - Gliwice (śląskie)
Zadania na stanowisku Specjalista do spraw Marketingu
AKS Poland Sp.zo.o. - 2018-04-03 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
prowadzenie ksiąg podatkowych, ewidencje VAT
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Bogusława Piasecka - 2018-03-08 - Chrzanów (małopolskie)
Wykonywanie różnych prac ogólnobudowlanych (malowanie, szpachlowanie, prace elewacyjne, układanie płytek, prace wewnątrz i na zewnątrz budynku). Jeżeli będzie to praca w poza Elblągiem pracodawca zapewnia transport.I zmiana 7-15Wynagrodzenie 2000zł brutto Okres zatrudnienia 3 lata
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Myślęcin (warmińsko-mazurskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Białystok (podlaskie)
wg programu stażu. STaż w Funduszu Pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Łask (łódzkie)
opracowywanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego; przygotowywanie procedur postępowania, uruchamiania struktur oraz bilansowania potrzeb sił i środków do zabezpieczania zadań z zarządzania kryzysowego; planowanie środków finansowych na zadania zarządzania kryzysowego; badanie, monitorowanie, analiza i prognozowanie zagrożeń rozwoju oraz opracowanie i wdrożenie programów przeciwdziałania ryzykom
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Poznań (wielkopolskie)
WPROWADZANIE I PRZETWARZANIE DANYCH DO PROGRAMU KOMPUTEROWEGO; NADZÓR I UTRZYMYWANIE SYSTEMÓW AUTOMATYKI PRZEMYSŁOWEJ; OBSŁUGA I UTRZYMYWANIE PRAWIDŁOWEGO STANU TECHNICZNEGO MASZYN; ZAPEWNIENIE CIĄGŁOŚCI RUCHU MASZYN; NAPRAWA USTEREK Z ZAKRESU ELEKTRYKI I MECHANIKI
NIRO Sp. z o.o. - 2016-09-05 - Polkowice (dolnośląskie)