SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA/URZADZEŃ KOSMETYCZNYCH/FITNESS Puławy oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA/URZADZEŃ KOSMETYCZNYCH/FITNESS
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientek studia na najwyższym poziomie, umawianie na spotkania, efektywne prowadzenie kalendarza spotkań, obsługa urzadzeń treningowo-zabiegowych przy uwzglednieniu zasad bezpieczeństwa swojego i klientek, przeprowadzanie dokładnych wywiadówi ewidencjonowanie kart klientek, realizacja celow sprzedażowych w zakresie oferowanych produktów i usług, pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami
Data publikacji: 2019-11-26
Lokalizacja: Puławy (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Puławy, powiat: puławski, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klientek studia na najwyższym poziomie, umawianie na spotkania, efektywne prowadzenie kalendarza spotkań, obsługa urzadzeń treningowo-zabiegowych przy uwzglednieniu zasad bezpieczeństwa swojego i klientek, przeprowadzanie dokładnych wywiadówi ewidencjonowanie kart klientek, realizacja celow sprzedażowych w zakresie oferowanych produktów i usług, pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA/URZADZEŃ KOSMETYCZNYCH/FITNESS
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Puławy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: puławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.12.2019
Data zakończenia pracy: 30.09.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Doradca klienta
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
kontynuacja wyposazenia stanowiaka pracy RPO , umowa na 1 rok 10 mcy i 15 dni, wykształcenie min.średnie kosmetyczne, umiejetność pracy w zespole, doskonała organizacja pracy, wysoka kultura osobista, mile widziane doświadczenie kosmetologiczne, dietetyczne, fizjoterapia, komunikatywność, miła aparycja, kreatywność(zatrudnienie musi być w ciągu 14 dni od wydania skierowania!!!!!!!!!)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach
Adres pracodawcy:
Lubelska 2G, 24-100 Puławy, powiat: puławski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: puławski
Gmina pracodawcy: Puławy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Puławy
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 2G
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 26.11.2019
Oferta pracy ważna do: 25.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0b1939e368adccf68cdafca3aff77b3c
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie kontrahentów budowlanych oraz budowy gazo i rurociągów na terenie Polski, Ukrainy, Rosji, Rumunii, Węgier i Mołdawii. Sporządzanie i podpisywanie kontraktów. Negocjowanie umów z kontrahentami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Sulechów (lubuskie)
kompleksowa obsługa procesów rekrutacji i selekcji kandydatów na stanowiska pracowników fizycznych; prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z bieżącymi potrzebami firmy; przygotowywanie dokumentów personalnych dla Kandydatów
EURO-INWEST PROJEKT GRZEGORZ ENGLER, TOMASZ LACH SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-23 - Ruda Śląska (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
- szkolenie pracowników z zakresu danych osobowych- wykonywanie zadań z zakresu administrowania danych osobowych- tworzenie procedur z zakresu ochrony danych osobowych zgodnie z RODO- kontrola procedur z zakresu ochrony danych osobowych zgodnie z RODO
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2018-05-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
odbieranie produktów do reklamacji od klientów
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-19 - Chorzów (śląskie)
Wymagrodzenie 3500 zł brutto + prowizjaWymagana komunikatywna znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
MARIUSZ SYSAK PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE - 2018-10-29 - Głuchołazy (opolskie)
ustalanie procesów produkcyjnych, ustalanie planów produkcji, opracowanie kolejności zleceń
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Czaple (dolnośląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów branży ogrodniczej, realizacja wycen
Sklep internetowy "Ogródmacieja.pl" Maciej Majda - 2015-12-01 - Bienice (zachodniopomorskie)
kalkulacja ofert ubezpieczenbiowych, obsługa klienta, wystawianie polis oraz prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Oława (dolnośląskie)
Pracodawca pilnie zatrudni osobę na stanowisko: Specjalista do spraw sprzedaży. Kontakt telefoniczny i e-mailowy z kontrahentami. Wykonywanie kalkulacji cen, wymagana biegła znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.Komunikatywność i samodzielność.
Bigos Jerzy Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego "HEJS" - 2016-11-22 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
- analiza rynku przetargów, wyszukiwanie ogłoszeń.- analiza SIWZ,- ścisła współpraca z działem handlowym,- nadzorowanie wdrażania umów zawartych w wyniku wygrania przetargu,- przygotowanie ofert przetargowych,- kompleksową obsługę postępowania przetargowego,- kompletowanie dokumentacji dotyczącej przetargów,- uzyskiwanie akceptacji i dostarczanie dokumentów podmiotom ogłaszającym przetarg,- archiwizacja dokumentacji przetargowej,- monitoring postępowań przetargowych,- przygotowywanie dokumentacji odwoławczej,- uzyskiwanie akceptacji i dostarczanie dokumentów podmiotom ogłaszającym przetarg,- zbieranie informacji o przetargach i wyszukiwanie nowych możliwości biznesowych.
Evres Cleaning - 2017-01-13 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
prace porzadkowe na terenach zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Kraków (małopolskie)
Obsługa zamówień klienta niemieckojęzycznego, sprządzanie ofert, poszukiwanie nowych klientów.
WIP Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-09-26 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
jw
MEGASTORE.PL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-05 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ichstosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.nne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: 2293,58 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. Oświadczenia wskazane w wymaganych dokumentach i oświadczeniach należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414-41-39, (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-09-28 - Racibórz (śląskie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, obsługa skarg klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Kraków (małopolskie)
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez inicjowanie działań marketingowych oraz współpracę z partnerami firmy. Wymagania: wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów, mile widziane doświadczenie w branży, znajomość środowiska Internetu, znajomość narzędzi Adwords, Google Analytics, znajomość zasad reklamy internetowej.Oferujemy: praca w dynamicznie rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju zawodowego, możliwość doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, nowoczesne narzędzia pracy.
Moderator Konrad Piechota - 2016-03-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Sporządzanie dokumentacji kadrowo-płacowej, listy płac, DRA ZUS,Jedna zmiana 8-16 pn - ptOferta pracy powyżej 30r.ż ze wskazanym kandydatem
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
KONTROLOWANIE JAKOŚCI DOSTAW MATERIAŁÓW, PÓŁWYROBÓW I CZĘŚCI KOOPERACYJNYCH ZGODNIE Z DOKUMENTACJĄ I ZAMÓWIENIEM, ODBIÓR DETALI W CAŁYM CYKLU PRODUKCYJNYM ZGODNIE Z PLANEM I RYSUNKIEM, DOKONYWANIE ODBIORU JAKOŚCIOWEGO WEDŁUG OBOWIĄZUJĄCYCH DLA NICH WYMAGAŃ JAKOŚCIOWYCH ORAZ PRZEPROWADZANIE KONTROLI GOTOWYCH ELEMENTÓW I ICH SKŁADOWANIA ORAZ PRZYGOTOWANIA DO EKSPLOATACJI, PRZESTRZEGANIA PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH NARZĘDZI ORAZ PRZYRZĄDÓW KONTROLNO - POMIAROWYCH I BADAWCZYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ZDAWCZO - ODBIORCZEJ, OPRACOWYWANIE SPRAWOZDAŃ POD WZGLĘDEM ILOŚCI I JAKOŚCI BRAKÓW, PROWADZENIE EWIDENCJI KONTROLI NARZĘDZI
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż i obsługa beneficjentów (branża części samochodów ciężarowych)
SUDER & SUDER Spółka zo.o. - 2017-01-13 - Żary (lubuskie)
negocjowanie zasad udostępnienia nieruchomości pod budowę sieci światłowodowej, negocjowanie działań handlowo-marketingowych
FIBRE TECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-14 - Żywiec (śląskie)
- prowadzenie dokumentacji technicznej i projektowej- przygotowywanie dokumentacji przetargowej- współpraca z kierownikami kontkraktów przy realizacji zleconych kontraktów- zarządzanie dokumentacją obiektów
"UNI-TECH" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień.Przygotowanie ofert i wyceny towarów.Tworzenie ofert handlowych.
FIRMA HANDLOWA KINGMAN Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Klęczany (podkarpackie)
Prowadzenie spraw kadrowych i płacowych pracowników młodocianych. Praca w godzinach 7:00 - 15:00 od poniedziałku do piątku. Na początek umowa na okres próbny 3 miesiące.
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Szczecinie - 2019-05-17 - Barlinek (zachodniopomorskie)
zgodny
Zakład Usług Pogrzebowych FENIKS HENRYK WSZOŁEK, HANNA WSZOŁEK SPÓŁKA JAWNA - 2018-10-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)