SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Ostrów Wielkopolski oferta pracy Moderator Konrad Piechota
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez inicjowanie działań marketingowych oraz współpracę z partnerami firmy. Wymagania: wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów, mile widziane doświadczenie w branży, znajomość środowiska Internetu, znajomość narzędzi Adwords, Google Analytics, znajomość zasad reklamy internetowej.Oferujemy: praca w dynamicznie rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju zawodowego, możliwość doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, nowoczesne narzędzia pracy.
Data publikacji: 2016-03-08
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: Moderator Konrad Piechota
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krotoszyńska 133, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez inicjowanie działań marketingowych oraz współpracę z partnerami firmy. Wymagania: wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów, mile widziane doświadczenie w branży, znajomość środowiska Internetu, znajomość narzędzi Adwords, Google Analytics, znajomość zasad reklamy internetowej.Oferujemy: praca w dynamicznie rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju zawodowego, możliwość doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, nowoczesne narzędzia pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Moderator Konrad Piechota
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt email: e.mielcarek (at) moderator.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 08.03.2016
Oferta pracy ważna do: 08.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Polski Związek Motorowy - 2017-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
spotkania handlowe, promowanie produktów,przygotowanie ofert, analiz, prezentowanie w kraju i za granicą
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji studentów zgodnie z przepisami prawa,przygotowywanie materiałów i informacji niezbędnych do podejmowania decyzji przez dziekana,dokumentowanie przebiegu studiów. gromadzenie i archiwizowanie protokołów egzaminów i zaliczeń. przygotowywanie i doręczanie decyzji w indywidualnych sprawach studenta związanych z tokiem studiówobsługa studentów studiów dziennych i zaocznych.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-11-23 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o rysunki techniczne elementów prefabrykowanych (żelbet)
Burkle Sp. z o.o. Rakowice Małe - 2016-02-19 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca w sklepie spożywczym
SMAK DYSTRYBUCJA - 2016-09-26 - Rozdrażew (wielkopolskie)
odbiór i realizacja dostaw i zamówień, współpraca a kontrahentami, rozładunek i załadunek towaów, dbanie o powierzone mienie, wykonywanie innych poleceń przełozonego.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Olkusz (małopolskie)
poszukiwanie nowych klientów, wysyłanie ofert, kontakt telefoniczny, mailowy w jęz. niemieckim, rosyjskim i angielskim, konsultacje z klientem, tłumaczenia otrzymanej korespondemcji, praca w delegacji
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Wasilków (podlaskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Jabłonowo (mazowieckie)
,
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Białystok (podlaskie)
Ubezpieczenia / Pośrednictwo finansowe- Bezpośrednia i pośrednia obłsuga klienta- Oferowanie produktów ubezpieczeniowych / finansowych- Wykonywanie czynności przygotowawczych do zawarcia umów ubezpieczenia, kredytowych- Udział w szkoleniach produktowych, zapoznawanie się z OWU.Zatrudnienie następuje po uzyskaniu wpisu do KNF.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Łódź (łódzkie)
-Bieżąca obsługa nieruchomości,-Prezentacja, sprzedaż, pozyskiwanie nieruchomości,-Pośrednictwo finansowe,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesłanie CV na adres:tczew (at) metrohouse.pl
SWS INVEST sp. z o.o. - 2017-02-14 - Tczew (pomorskie)
Udział w rozwoju nowych formatów opakowań dla wyrobów czekoladowych z uwzględnieniem standardów bezpieczeństwa, wzrostu poprzez innowacje oraz satysfakcji konsumenta poprzez:Projektowanie nowych koncepcji opakowań Zarządzanie projektamiWpływ na zarządzanie ryzykiemRozwijanie alternatywnych rozwiązań i podnoszeniem efektywności opakowańRozwijanie prototypów dla badań marketingowych i rynkowych we współpracy z odpowiednimi agencjami / dostawcamiEfektywną komunikację i współpracę z kolegami z innych działówWspółpracę z lokalnymi, regionalnymi i globalnymi działami badawczo-rozwojowymiKonsultacje z ekspertami i naukowcami z innych krajów.Miejsce pracy: Czekoladowa 1 Bielany Wrocławskie Kontakt telefoniczny z pracodawcą. Oferta w sali: F
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Praca w transporcie międzynarodowym (wyjazdy jadno tygodniowe, wolne weekendy).
Usługi Transportowe Skup i Sprzedaż Surowców Wtórnych "Pap-Trans" Piotr Brożek - 2017-04-04 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Specjalista do spraw marketingu i reklamy
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Ciemiętniki (świętokrzyskie)
• przygotowanie materiałów reklamowych, • tworzenie i realizowanie polityki marketingowej, • budowanie długofalowych relacji z klientem, • budowanie pozytywnego wizerunku Kancelarii, • aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez działania marketingowe.Wykształcenie wyższe. Praktyczna znajomość zagadnień z szeroko pojętego marketingu, reklamy i narzędzi z tym związanymi. Kreatywność i dobra organizacja pracy. Samodzielność otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Profesjonalizm w działaniach związanych z obsługą klienta, umiejętność. Obsługi komputera Ms Office. Dyspozycyjność. Roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS - 2016-06-08 - Lublin (lubelskie)
Rekrutacja na terytorium Ukrainy pracowników i załatwianie wszystkich spraw formalnych związanych z rekrutacją pracowników na Ukrainie ; Załatwianie spraw urzędowych związanych z pracą cudzziemców w Polsce.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydató z pracodawcą telefoniczny. Oferta znajduje się w sali: E
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
analizowanie rynku potencjalnych dostawców i odbiorców technologii
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Kraków (małopolskie)
specjalista ds. sprzedaży na rynki europejskie i wschodnie
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Złotkowo (wielkopolskie)
Współpraca z klientami, nawiązywanie nowych kontaktów z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie min. średniedoświadczenie w rekrutacji
"PBO - CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP. Z O.O. - 2018-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjacja ofert handlowych, realizacja zadań sprzedazowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Planuje, organizuje, i kontroluje proces gromadzenia, przechowywania, archiwizowania oraz udostępniania w organizacjach różnych typów (urzędy administracji publicznej, instytucje i organizacje społeczne, firmy produkcyjne itp.) dokumentacji urzędowej, w tym o wartości historycznej (przedarchiwalnej i archiwalnej), w postaci papierowej i elektronicznej, zgodnie z wymogami prawa archiwalnego; planuje i organizuje prace na wszystkich stanowiskach urzędniczych, w tym czynności kancelaryjne.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie kadr, naliczanie wynagrodzeń
HMG CONSULTING Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Turek (wielkopolskie)
Podstawowe obowiązki:- opiniowanie oraz weryfikacja dokumentacji technicznej w zakresie systemów zabezpieczeń teletechnicznych/słaboprądowych- weryfikacja wykonanych robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową- sprawdzanie zgodności kosztorysów ofertowych, zlożonych postępowaniach przetargowych przetargowych przez Wykonawców, z przedmiarami robót i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie systemów zabezpieczeń teletechnicznych/słaboprądowych- zapewnienie wsparcia technicznego koordynatorom zespołów zadaniowych w zakresie systemów zabezpieczeń teletechnicznych/słabopradowych - odbiór od wykonawców zakresu prac w zakresie systemów zabezpieczeń teletechnicznych/słaboprądowych
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontrola dostaw materiałów, kontrola jakości w toku produkcyjnym, wykonywanie pomiarów przyrządami pomiarowymi
MAUGO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-09 - Wieszowa (śląskie)
Prowadzenie spraw dotyczących zagadnień pracowniczych i rehabilitacyjnych. Nadzór nad procedurami. Mile widziane osoby niepełnosprawne
Usługowa Spółdzielnia Światowid - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)
OBSŁUGA KLIENTA ZAGRANICZNEGO W ZAKRESIE SPRZEDAŻY ŁOŻYSK
VTL POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-04-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Wprowadzanie dokumentów do ksiąg rachunkowych (program FK). Obliczanie i rozliczanie zobowiązań podatkowych. Sporządzanie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży, uzgadnianie kont VAT, (w tym przygotowanie i kontrola miesięcznych deklaracji VAT). Przyjmowanie, wydawanie oraz prowadzenie ksiąg druków ścisłego zarachowania. Wystawianie faktur sprzedażowych. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Muzeum. Obsługa elektronicznego systemu bankowego. Prowadzenie kasy gotówkowej. Kontrola należności, wystawianie not odsetkowych. Przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych.- Wynagrodzenie: 2100 do 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Rachunkowość, Finanse, Podatki, Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości, mile widziane doświadczenie w instytucjach kultury. Wymagana umiejętność obsługi programu FK, umiejętność rozliczania podatku VAT. Wymagana znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego, VAT. Mile widziana dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie w wykonywaną pracę, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114, 32-281-82-94 w. 114) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2016-11-10 - Bytom (śląskie)