SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (J. RUMUŃSKI) (WARSZAWA/ZDALNIE) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (J. RUMUŃSKI) (WARSZAWA/ZDALNIE) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-12-20
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Dodatki: 500-2500 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (J. RUMUŃSKI) (WARSZAWA/ZDALNIE) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rumuński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: bardzo dobra znajomość języka rumuńskiego. Dobra znajomość języka polskiego lub angielskiego. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży będzie atutem. Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Komunikatywność, poprawność i płynność językowa oraz nastawienie na potrzeby klienta. Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem. Swobodne posługiwanie się komputerem. Sumienność, odpowiedzialność.Zakres obowiązków: kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w języku rumuńskim. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.Firma oferuje: atrakcyjny system premiowy. Elastyczne godziny współpracy. Pakiet szkoleń. Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy. Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport.Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania są proszone o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SOK/RO/2018.
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 21.12.2018
Oferta pracy ważna do: 07.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami, nawiązywanie oraz rozwijanie kontaktów handlowych z Klientami firmy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, aktywna sprzedaż produktów, udział w procesie zakupowym, sporządzanie ofert oraz negocjowanie warunków sprzedaży, analizowanie wiedzy o klientach i konkurencji
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
OPRACOWYWANIE PROJEKTÓW DOT. EDUKACJI I PRACY MŁODZIEŻY, NAWIĄZANIE WSPÓŁPRACY Z INSTYTUCJAMI I ORGANIZACJAMI Z ZAGRANICY, KOORDYNOWANIE PROJEKTÓW
kontakt przez OHP - 2016-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
Brak danych
Centrum Kształcenia Torus w Sanoku - 2016-07-18 - Sanok (podkarpackie)
naliczanie płac,prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników,sporządzanie deklaracji do ZUS
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "GICOR II" KRZYSZTOF KISIELEWSKI - 2016-06-15 - Kowale Oleckie (warmińsko-mazurskie)
kosztorysowanie, wycena, ofertowanie robót związanych z nranżą elektryczną i elektroenergetyczną. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru. Nadzór nad prowadzonymi robotami.
ABIO Spółka z o.o. - 2016-05-17 - Ciechanów (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie min. 3 lata; biegła znajomość jęz. angielskiego i ukraińskiego; znajomość prawa w zakresie legalności pobytu i pracy cudzoziemców; zakres obowiązków: przeprowadzanie procesów rekrutacji w jęz. ukraińskim, opieka nad pracownikami z Ukrainy, pomoc w legalizacji pobytu, dyspozycyjność, przyg. opisu stanowiska w jęz. angielskim i ukraińskim; miejsce pracy: Knurów; umowa zlecenie;
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Knurów (śląskie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami, analiza rozrachunków z kontrahentami, wystawianie faktur dla klientów krajowych i zagranicznych, wsparcie działu finansowego oraz ksiegowości w procesie raportowania oraz controllingu, uzgadnianie sald na kontach dostawców oraz kontakt z klientem zewnętrznym
GIPO Sp z o.o. - 2016-01-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Przyborów (małopolskie)
Planowanie i nadzór nad realizacją remontów, prac konserwacyjnych, porządkowych, realizacja zakupów, prowadenie gospodarki materiałowej w zakresie środków trwałych i wyposażenia (sporządzanie inwentaryzacji), planowanie i realizacja prac potrzebnych do utrzymania we wsłaściwym stanie technicznym obiektu, ewidencja i aktualizacja posiadanej dokumentacji technicznej, sporządzanie umów, zleceń. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe o specjalności admiistracyjnej, wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracach administracyjno-biurowych. Ogólna znajomość przepisów o działalności kulturalnej, zamówień publicznych, przepisów obejmujących gospodarowaniem i administrowaniem nieruchomościami, obsługa komputera, prawo jazdy kat. B - mile widziane.
Mysłowicki Ośrodek Kultury - 2016-03-23 - Mysłowice (śląskie)
masażysta
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Poznań (wielkopolskie)
planowanie dostaw dla działu ADRO i ich rozliczanie, fakturowanie, tworzenie raportów,przygotowywanie dokumentacji, pilnowanie kompletności dokumentacji, współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz z klientami firmy
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Górki (pomorskie)
Specjalista ds. sprzedaży
KRONOSPAN HPL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-28 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
• Przygotowywanie dokumentacji technicznej dla działu produkcji• Obróbka techniczna zamówień• Przygotowywanie wycen technicznych węzłów• Wykonywanie rysunków w AutoCAD• Przygotowanie dokumentacji powykonawczej
GEBWELL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚIĄ - 2017-11-13 - Chwaszczyno (pomorskie)
prowadzenie kadr
KOLTER Sp. z o .o. - 2018-07-05 - Ciechanów (mazowieckie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów branży ogrodniczej, realizacja wycen
Sklep internetowy "Ogródmacieja.pl" Maciej Majda - 2015-12-01 - Bienice (zachodniopomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
Praca z monitorem ekranowym w pomieszczeniach typu open-space, udział w rojektach w Polsce i w innych państwach. Programowanie w różnych językach programowania.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodny z klasyfikacją zawodów
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, doradztwo w zakresie doboru oferowanych produktów, budowanie długofalowych relacji z klientem, obsługa kasy fiskalnej, komputera oraz terminala płatniczego
AMICUS STANISŁAW MAZUREK - 2019-01-07 - Lębork (pomorskie)
SPECJALISTA DS.MARKETINGU I HANDLU
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
sporzadanie i wydawanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Czarnków (wielkopolskie)
- szeroko rozumiana praca na stanowisku Logistyka, odpowiedzialność za logistykę, transport międzynarodowy,- odpowiedzialność za export, import tj. obsługa procesów logistycznych, w tym także transportu morskiego i lotniczego,
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Wronki (wielkopolskie)
tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmyzdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktówobsługa biura
Centrum Promocji Biznesu Paweł Zając - 2016-06-16 - Rzeszów (podkarpackie)
analiza rynku i ofert konkurencji,tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów zakupowych.
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-09-14 - Rusiec (łódzkie)
Sprzedaż pokryć dachowych, pomiary u klienta, sporządzanie ofert cenowych
WOBA DACHY DOMINIK BARANOWSKI2. WOBA MATERIAŁY BUDOWLANE DOMINIK BARANOWSKI - 2016-02-15 - Żagań (lubuskie)
Kontrolowanie wpływó klientów, doradztwo kredytowe, rraportowanie. Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie spraw finansowo-płacowych m.in. wynagrodzeń pracowników, rozliczenia z ZUS, US, rozrachunki z bankiem, kontrahentami, prowadzenie kasy, sporządzanie sprawozdań finansowych
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-10-30 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
- obsługa programu Optima,- wysawianie faktur,- dbanie i odpowiednie stany magazynowe,- kontakt z kontrahentami,- przyjmowanie zamówwień,- zlecanie zmówień do przewozu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe "MONROL" Spółka z o. o. - 2017-08-25 - Mońki (podlaskie)
realizacja projektów systemowych w ramach PO WER ; rozpoznanie i analiza lokalnego oraz krajowego rynku pracy ; opracowywanie i wdrażanie programów służących aktywizacji zawodowej, edukacji europejskiej i umiejętność poruszania się po europejskim rynku ; prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi standardami . Szczegóły dot.aplikacji : www.zachodniopomorska.ohp.pl - nabór do ZWK OHP
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda OHP w Szczecinie - 2016-09-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)