SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU Mońki oferta pracy Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe "MONROL" Spółka z o. o.

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa programu Optima,- wysawianie faktur,- dbanie i odpowiednie stany magazynowe,- kontakt z kontrahentami,- przyjmowanie zamówwień,- zlecanie zmówień do przewozu.
Data publikacji: 2017-08-25
Lokalizacja: Mońki (podlaskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe "MONROL" Spółka z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ełcka 41, 19-100 Mońki, powiat: moniecki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa programu Optima,- wysawianie faktur,- dbanie i odpowiednie stany magazynowe,- kontakt z kontrahentami,- przyjmowanie zamówwień,- zlecanie zmówień do przewozu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mońki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: moniecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mońki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2017
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe "MONROL" Spółka z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mońkach
Adres pracodawcy:
Ełcka 41, 19-100 Mońki, powiat: moniecki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na podany adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: poniedziałek - piątek, Godziny : 8:00 - 16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: moniecki
Gmina pracodawcy: Mońki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mońki
Ulica pracodawcy: Ełcka
Numer budynku pracodawcy: 41
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mońkach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 25.08.2017
Oferta pracy ważna do: 24.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie dokumentów kadrowo - płacowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy.Sporzadzanie deklaracji do US, ZUS, PEFRON, GUS. Proste prace administracyjne.
"BALTIC WOOD" S.A. - 2017-04-21 - Jasło (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Inżynier mechanik - technologia mechaniczna
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja i szkolenie pracowników na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa stron internetowych
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Żywiec (śląskie)
prowadzenie kontroli oraz sprawowanie nadzoru nad eksploatacją i utrzymaniem urządzeń instalacji i sieci w budynkach i budowlanych w rejonie działania RZI. Opracowywanie opinii fachowych w sprawach związanych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-12-21 - Zielona Góra (lubuskie)
KOORDYNACJA SYSTEMÓW TELEFONICZNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów ukraińskojęzycznych, księgowanie faktur, bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Łódź (łódzkie)
- Obsługa maszyn czyszczących, prace porządkowe: pranie wykładzin, tapicerki, polimeryzacja podłóg, mycie okien. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie techniczne. Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku. Badania wysokościowe. Umiejętności manualne. Mile widziani emeryci/renciści. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-255-18-10) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obroki 130, 40-833 Katowice - Hala nr 3, pokój 203) lub pocztowy (ul. Obroki 130, 40-833 Katowice) lub e-mail: agro-service (at) wp.pl
AGRO-SERVICE PIOTR KULAK - 2015-12-29 - Katowice (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Poznań (wielkopolskie)
Pakowanie produktów, obsługa urządzeń linii produkcyjnej, bieżąca kontrola jakości opakowania wyrobów, przestrzeganie ustalonej technologii produkcji
Soltrex Sp. z o.o. - 2018-08-31 - Gdańsk (pomorskie)
- Gromadzenie, walidacja, konsolidacja i kontrola danych biznesowych oraz operacji biznesowych. Weryfikacja okresowych analiz, reportów, statystyk, założeń oraz planów. Współpraca z ekspertem ds. systemu w celu rozwiązania problemów i zwiększenia wydajności. Codzienny kontakt w języku angielskim biznesowym z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 11000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 7 lat doświadczenia w administrowaniu systemami. Wymagane uprawnienia: certyfikat OMG-OCEB, HP AIS, ITIL, ITIL SO. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, znajomość pakietu Office, Notes. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
Opieka i sprzedaż w sklepie internetowym
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących realizacji świadczeń wynikających z przepisów ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, w tym :- przyjmowanie wniosków- obliczanie dochodów na podstawie wniosku i złożonych dokumentów- przygotowywanie decyzji administracyjnych na świadczenia- prowadzenie pełnej dokumentacji w tym zakresie- sprawdzanie i sporządzanie list wypłat na świadczenia- opracowywanie sprawozdań i informacji- obsługa systemu informatycznego- udzielanie pełnej informacji osobom uprawnionym o przysługujących im świadczeniach.2) Prowadzenie postępowań kontrolnych w urzędzie oraz jednostkach na terenie Powiatu Włodawskiego, do których zobowiązane jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie3) Udzielnie porad interesantom w zakresie prawa rodzinnego, ustawy o zapobieganiu przemocy w rodzinie oraz zadań realizowanych przez PCPR
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie - 2016-01-05 - Włodawa (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa klienta detalicznego, wysyłkowego Allegro, odbieranie telefonów związanych z zamówieniami. Zapoznanie się z asortymentem sprzedawanych towarów - akcesoria samochodowe. Wypisywanie faktur sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej. Obsługa komputera oraz zapoznanie się z programem komputerowym firmy. Obsługa obiegu dokumentów. Zarządzanie przepływem dokumentów sprzedaży i zakupu. Znajomość tematyki sprzedaży i zakupu internetowego, obsługa urządzeń biurowych. Przeszkolenie w zakresie powyższych wymagań.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-16:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Mile widziane osoby uczące się, studiujące. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) firma-skiba.pl
FIRMA SKIBA JANUSZ SKIBA - 2017-02-14 - Katowice (śląskie)
Obsługa strony internetowej i sklepu internetowego, prowadzenie sprzedaży na aukcjach internetowych, prowadzenie działań marketingowych, tworzenie ofert handlowych, wykonywanie zdjęć produktom, pakowanie i wysyłka towaru, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Olesno (opolskie)
realizacja planów wsparcia sprzedazy zgodnie z określonymi celami, prezentacje produktu, przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej na rynkku lokalnym, planowanie i organizowanie kompleksowych akcji marketingowych i sprzedażowych
CENTRUM NAUKI I BIZNESU - 2016-02-18 - Chorzów (śląskie)
realizacja założonych planów sprzedażowych w zakresie usług transportowych, organizacja i prowadzenie spotkań z klientami w celu nawiązania współpracy, efektywna współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia należytej obsługi nowo pozyskanych klientów.
INTEGRAL LOGISTICS SP. Z O.O. - 2017-01-09 - Kościerzyna (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Zduny (wielkopolskie)
praca z komputerem, obsługa klienta, przyjmowanie zakładów w systemie, dbałosć o prządek
Wzajemne Zakłady Bukmacherskie MILENIUM Sp z oo - 2018-02-14 - Rogoźno (wielkopolskie)
praca na produkcji
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Branice (opolskie)
przewóz osób i towarów
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZTATY TECHNICZNE - 2017-07-07 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Obsługa maszyn do cięcia i gięcia stali.Praca na dwie zmiany 6:00-14:00-22:00
Z.T.B. POLKAM Sp. z o. o. - 2017-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)
wyk. wyższe ekonomiczne , biegła znajomość j. ukraińskiego; Praca związana z wyjazdami głównie na Ukrainę.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Ociąż (wielkopolskie)
- Nadzór nad gospodarką magazynową budowy: sprawdzanie zgodności dostarczanych i wydawanych urządzeń i materiałów z odpowiednią dokumentacją. Nadzór i kontrola nad dokumentacją magazynową, przygotowywanie bieżących raportów i analiz. Odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych. Wykonywanie zadań administracyjnych powierzonych przez kierownika budowy.Nadzór nad powierzonym mieniem. Współpraca z firmami kurierskimi i transportowymi. Terminowa realizacja zadań zgodnie z instrukcjami.- Wynagrodzenie: od 3800 zł brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Nastepnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w pracy związanej z gospodarką magazynową oraz z dostawami materiałów na budowę. Prawo jazdy kat. B, uprawnienia do obsługi wózków widłowych (wymagane). Obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, dokładność. Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Olsztyn (śląskie)
j.w.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp" - 2015-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie sprzedaży internetowej, przyjmowanie i realizacja zamówień poprzez sklep internetowy, Allegro oraz OLX, obsługa klientów i doradztwo za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu,tworzenie, poszerzanie i zarządzanie treścią w sklepach internetowych, aktualizacja opisów, zdjęć, wprowadzanie nowych produktów, aktualizacje, przygotowywanie promocji i ich wizualizacji, współtworzenie planów sprzedażowych i ich realizacja przy współpracy z innymi członkami zespołu, bieżąca obsługa platformy handlu elektronicznego i powiązanych z nią programów, organizacja i realizacja strategii cenowej i marketingowej, kontakt z zewnętrznymi partnerami w zakresie obsługi procesów sklepu internetowego, sporządzanie raportów związanych z funkcjonowaniem sklepów internetowych oraz aukcji, prowadzenie fan page.
Copy -net s.c. - 2016-09-20 - Kielce (świętokrzyskie)