SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Barlinek oferta pracy Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Szczecinie
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowych i płacowych pracowników młodocianych. Praca w godzinach 7:00 - 15:00 od poniedziałku do piątku. Na początek umowa na okres próbny 3 miesiące.
Data publikacji: 2019-05-17
Lokalizacja: Barlinek (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Szczecinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Św. Bonifacego 36, 74-320 Barlinek, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw kadrowych i płacowych pracowników młodocianych. Praca w godzinach 7:00 - 15:00 od poniedziałku do piątku. Na początek umowa na okres próbny 3 miesiące.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ Dodatek stażowyPo okresie próbnym umowa na czas określony.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Barlinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myśliborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Barlinek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Kadry i Płace
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie min. 1 rok na stanowisku specjalista ds kadr i płac. Umiejętności organizacyjne, rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne.
Nazwa pracodawcy:
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Szczecinie
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Adres pracodawcy:
Północna 15, 74-300 Myślibórz, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP, CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: myśliborski
Gmina pracodawcy: Myślibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Myślibórz
Ulica pracodawcy: Północna
Numer budynku pracodawcy: 15
Nazwisko osoby zgłaszającej: Halina Gałaj
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 17.05.2019
Oferta pracy ważna do: 16.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?79a19776e71b16d16b823a8a2582528d
Podobne oferty pracy
Przygotowanie certyfikatów dla klienta, statystyk z produkcji, obsługa dokumentów w magazynie.
ALPLA NDM Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Tworzenie bazy danych kandydatów, przygotowanie dokumentów dla kierowców, weryfikacja dokumentów kandydatów, tworzenie materiałów promocyjnych, odpowiedź na e-mail i telefon.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Obsługa procesu naboru wniosków 2. Doradztwo i prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywania projektów3. Obsługa kancelaryjna posiedzeń organów LDGSzczegółowy zakres obowiązków dostępny jest na stronie : www.plaskowyz.pl
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Płaskowyż Dobrej Ziemi - 2016-04-20 - Kietrz (opolskie)
Obsługa kadrowo - płacowa.
Mardi Sp. zo.o. Biskupiec - 2018-04-13 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie lub wyższe, praca na specjalistycznych programach rynku usług telekomunikacyjnych; obsługa komputera; zakres obowiązków: spisywanie umów i ich rejestracja, prezentowanie oferty, przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń i reklamacji, obsługa klienta, miejsce pracy: obszar działania firmy;
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Gliwice (śląskie)
Obsługa sklepu internetowego.
"SIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Obsługa maszyn, należyta dbałość o powierzony sprzęt, aktywny udział w realizacji zamówień i zbytu towaru (kontakt z klientem w językach obcych). Praca na pół etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 9-13.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Raszyn (mazowieckie)
- Sprzedaż usług i produktów oferowanych przez pracodawcę. Bieżąca współpraca z powierzonymi klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Promocja produktów. Współpraca z działem technicznym przy wdrażaniu rozwiązań systemowych. Praca w siedzibie firmy oraz w delegacjach na terenie Polski Południowej.- Wynagrodzenie od 2000 zł/brutto + prowizja od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenia zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość produktów branży teleinformatycznej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) tritechnet.pl
TRITECH NETWORKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-03 - Katowice (śląskie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, prowadzenie kampanii rekrutacyjnych, tworzenie profili kompetencyjnych, współpraca z klientami
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE HABA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Konserwacja, naprawa, montaż urządzeń instalacji elektroenergetycznych;Usuwanie awarii elektroenergetycznych
"Uzdrowisko Lądek_Długopole" S.A - 2018-09-05 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Przygotowanie naliczeń do listy płac, symulacje kwot wynagrodzeń, urlopów, nagród, prowadzenie dokumentacji kadrowo - pracowniczej.
PERFEKTO Jolanta Pietras - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)
Dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych , przygotowanie przelewów bankowych , księgowanie wyciągów bankowych.
GZGK TRZEBNICA ERGO - 2019-04-26 - Trzebnica (dolnośląskie)
Ofertowanie, negocjacje, pozyskiwanie nowych dostawców, koordynacja dostaw
TRACK TEC KOLTRAM SP. Z O.O. - 2019-01-14 - Zawadzkie (opolskie)
Zgodnie z umową.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa gości SPA - masaże na ciało i twarz, miejsce pracy Hotel FAJKIER Lgota Murowana
AD6 Sp.z.o.o. - 2016-03-08 - Lgota Murowana (śląskie)
sprzedaż środków ochrony roślin, nawozów, krzewów i iglaków
BIELAGRO Sławomir Ostaszewski - 2016-03-18 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
planowanie, koordynowanie działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Świętochłowice (śląskie)
sprawy kadrowe, pilnowanie terminów przeglądów, zakupy dla szkoły
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych Lubsko - 2018-07-04 - Lubsko (lubuskie)
Znajomość prawa pracy, obsługa pełnej dokumentacji kadrowo - płacowej, obsługa kadrowa pracowników, przygotowanie danych do list płac, obsługa biura, centrali telefonicznej, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, wystawianie faktur. Wykształcenie wyższe, 3 lata doświadczenia zawodowego, komunikatywna znajomość języka angielskiego, specjalista do spraw kadrowych.
Przedsiębiorstwo Budowlane "Rybak" - 2016-05-10 - Luzino (pomorskie)
Praca polega na: wprowadzaniu danych do systemu opartego na rozwiązaniach klasy GIS (danych graficznych sieci oraz atrybutów poszczególnych obiektów na podstawie dokumentacji technicznej udostępnionej przez gestora sieci); weryfikacji wprowadzanych danych. Wymagamy podstawowej znajomości infrastruktury sieciowej - wiedza dotycząca sieci energetycznej oraz umiejętność czytania dokumentacji (w tym rysunku technicznego elektrycznego) będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:- pracę w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole- możliwość zdobycia szerokiej wiedzy o budowie oraz funkcjonowaniu systemów elektroenergetycznych- bezpłatne szkolenia- wynagrodzenie uzależnione od wyników
CADEXPERT Sp z o.o. - 2017-02-01 - Łódź (łódzkie)
Realizacja projektów systemowych finansowanych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych,Koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych; opracowywanie sprawozdań okresowych i zbiorczych analiz oraz przekazywanie ich do KG OHP zgodnie z terminami; Sporządzanie oddelegowani upoważnień do przetwarzania danych osobowych rozliczanie czasu pracy pracowników; Akceptowanie harmonogramów oraz programów zajęć dydaktycznych nadzór nad prowadzonymi zajęciami w tym listami obecności dziennikami zajęć zaświadczeniami wydawanymi w ramach udziału w projekcie nadzór nad prawidłową organizacją techniczną i prawną form wsparcia; Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektów załączonych do wniosku o płatności wg obowiązującego harmonogramu płatności oraz innych zestawień związanych z realizacją projektu do KG OHP; przygotowywanie opisów przedmiotów zamówienia projektów umów procedur wdrażania poszczególnych realizowanych form wsparcia pod kątem ich zgodności z prawem unijnym i krajowym.
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-09-19 - Poznań (wielkopolskie)
Pełna obsługa kadrowo-płacowa, ZUS, GUS
Firma Doradcza "KONKRET" Renata Mączka - 2016-03-02 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds. technicznych w spółdzielni - nadzór nad remontami, naprawami.sala D
Spółdzielnia Mieszkaniowa POD JAWORAMI - 2016-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Fotografowanie i obróbka graficzna zdjęć,tworzenie fotoalbumów,wydruki wieloformatowe,obsługa klienta,sprzedaż produktów,reportaże okolicznościowe.
FOTO QFS WIESŁAW DOMOWNIK - 2017-02-17 - Niemce (lubelskie)
Profesjonalna obsługa klienta, w tym zapewnienie wsparcia technicznego; identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów klientów; rejestrowanie informacji w systemach; prowadzenie negocjacji z klientami; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami. Zatrudnienie od marca 2019r., pierwsza umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony, praca na jedną zmianę od 8.00-16.00.
D.A.KORBUT ANETTA KORBUT - 2019-02-14 - Piła (wielkopolskie)
STANOWISKO: ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU Z JĘZYKIEM PORTUGALSKIMPOZYSKIWANIE NOWYCH DOSTAWCÓW I UTRZYMYWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z OBECNYMI ORAZ PROWADZENIE NEGOJACJIKOORDYNOWANIE I REALIZOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA I DYSTRYBUCJI ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM PORTUGALI I POLSKINADZOROWANIE I MONITOROWANIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI, ROZBUDOWA NOWYCH RYNKÓW ZBYTU O KRAJE PORTUGALSKO JĘZYCZNE, GODZINY PRACY OD 8-16.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ RYNKU MEBLARSKIEGO, OBGSŁUGA SERWERÓW, OBSŁUGA SYSTEMU WINDOWS, ZNAJOMOŚĆ TECHNIK NEGOCJACJI, MIN 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU OBSŁUGI KLIENTA LUB W DZIALE ROZWOJU RYNKU, BIEGŁA ZNAJOMOŚC JĘZYKA PORTUGALSKIEGO I ANGIELSKIEGO.
FAST SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie i wydawanie części do zleceń, wystawianie faktur na sprzedaż części, dbanie o porządek na magazynie.
HYUNDAI Autoryzowany Dealer HMP Auto-Service R.B. Bednarczyk - 2017-07-26 - Zabrze (śląskie)
prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń, zobowiązań zus, zasiłków
Biuro Rachunkowe PENSUM Wanda Kaczan - 2018-05-10 - Tychy (śląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe; znajomość pakietu MS Office; Zakres obowiązków: organizacja bazy danych, organizacja i aktywna sprzedaż konferencji, obsługa biura oraz urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Gliwice (śląskie)
bieżącą obsługą klientów kluczowych firmy z krajów arabskich, a także ichpozyskiwanie,odpowiedż na zapytania ofertowe, negocjacja warunków oferowanych usług, podpisanie umów i utrzymaniestałego kontaktu z najważniejszymi dla firmy klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kraków (małopolskie)