SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Stare Babice oferta pracy POLGARD S.C.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Wsparcie działu handlowego i zarządu, obsługa administracyjno - biurowa, obsługa reklamacji.
Data publikacji: 2018-08-30
Lokalizacja: Stare Babice (mazowieckie)
Pracodawca: POLGARD S.C.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 105, 05-082 Stare Babice, powiat: warszawski zachodni, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wsparcie działu handlowego i zarządu, obsługa administracyjno - biurowa, obsługa reklamacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stare Babice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: warszawski zachodni
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stare Babice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość pakietu OFFICE ( Word, Excel, Outlook )
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana znajomość podstawowych pojęć z zakresu elektroniki/ informatyki.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: POLGARD S.C.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego
Adres pracodawcy:
Sikorskiego 31, 05-850 Ożarów Mazowiecki, powiat: warszawski zachodni, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: warszawski zachodni
Gmina pracodawcy: Ożarów Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ożarów Mazowiecki
Adres strony pracodawcy: www.polgard.com
Ulica pracodawcy: Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 31
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 03.09.2018
Oferta pracy ważna do: 14.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprawdzanie przesylek przychodzących i wychodzących pod wzgledem jakościowym i ilościowym; sprawdzanie zgodności produktów pod względem spełniania RMI oraz norm z zakresu drogownictwa i kolejnictwa z uwzględnieniem FPC; eliminacja produktów wadliwych; dostosowanie produktów do potrzeb klienta z uwzględnieniem norm EU; prowadzenie dokumentacji produktów oraz ich rejestrowanie w systemie linii Insert GT; prowadzenie kompletacji dostaw; zglaszanie zapotrzebowania oraz prowadzenie zamówień towarów;
Spinnea Sp.z o.o. - 2016-04-11 - Masów (opolskie)
Obsługa ciągnika rolnicze
kontakt przez OHP - 2018-02-02 - Lębork (pomorskie)
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych-przygotowywanie dokumentacji personalnej-obsługa administracyjna pracowników-organizowanie szkoleń
OKNA DEBOW Rafał Prucnal - 2017-10-13 - Wierzbna (podkarpackie)
•poznanie zasad kontroli formalno-rachunkowej dokumentów podlegających zapłacie•analiza wewnętrznych aktów prawnych związanych z zakresem zadań Działu Finasowego•segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej•poznanie zasad kwalifikowania wydatków ze środków publicznych do wydatków strukturalnych•archiwizowanie dokumentacji
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków: dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2016-04-21 - Siedlce (mazowieckie)
ochrona obiektu w Chojnowie
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Chojnów (dolnośląskie)
ewidencja operacji; prowadzenie rachunku kosztów i wyników analizowania wyników; sporządzanie oraz raportowanie zestawień ksiegowych, weryfikacja faktur i rozwiązywanie niezgodności; udział w planowaniu budżetu, sporządzaniu i rozliczaniu planów finansowych; sporządzanie i analiza bilansu; przygotowywanie sprawozdań, raportów i analiz, kontroling oraz analzia danych finansowych, interpretowanie i wskazywanie obszarów działalności do poprawy lub optymalizacji kosztowej; opracowywanie raportów o przewidywanych zmianach sytuacji finansowej firmy; sporządzanie deklaracji podatkowych i innych rozliczeń; kontrola wyliczeń ZUS, sprawdzanie i sporządzanie deklaracji: CIT, VAT; monitorowanie zmian przepisów z zakresu prawa podatkowego i finansowego
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NIDZICA - 2017-11-21 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. zamówień publicznych z doświadczeniem przy realizacji zamówień zgdonie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - osobisty w godz.: 9:00-14:00.
Muzeum Narodowe we Wrocławiu - 2016-11-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klientów anglojęzycznych, ustalanie warunków wykonywania usług transportowych, poszerzanie bazy klientów, koordynowanie i monitorowanie procesów przewozowych. Praca od pn do pt w godz. 6.00-22.00 w Bielsku - Białej.
Firma Transportowa "Domak" Maciej Śleiak - 2016-08-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
produkcja i montaż reklam, obsługa ploterów tnących, drukujących, frezowanie CNC, wyklejanie folii
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa dokumentacji i programów przewozowych
Arriva Sp. z o.o. Oddział Bielsku Podlaski - 2016-09-09 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
-prowadzenie dokumentacji pracowniczej -sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy,-sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-terminowa wypłata wynagrodzeń,-naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2016-04-01 - Pilzno (podkarpackie)
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, swoboda w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientami, samodzielność w pracy, dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B, kultura osobista i techniczna.
Pohl & Pohl Sp. z o. o. - 2018-01-11 - Racibórz (śląskie)
wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych
PRZEDSIĘBIORSTWO UZDROWISKOWE "USTROŃ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-09 - Ustroń (śląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości firmy produkcyjnej, w tym: dekretacja zdarzeń gospodarczych, prowadzenie rejestru VAT (w tym rozliczeń WNT, WDT, importu i exportu), księgowanie zapisów z walutowych rachunków bankowych, księgowanie dokumentacji obrotu magazynowego, list płac i innych dokumentów księgowych. Kontakt z klientem w kwestiach dotyczących uzgadniania danych księgowych.
MILTON CASH Sp. z o.o. - 2016-12-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
SPRZEDAŻ TELEFONICZNA USŁUG FIRMY "PLUS'
kontakt przez OHP - 2016-02-17 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Obsługa kadrowo i płacowa szkoły. Sporządzanie list płac dla nauczycieli, pracowników administracji i obsługi, przygotowywanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych - pracowników, sporządzanie deklaracji i rozliczeń podatkowych PIT-y, sporządzanie kart wynagrodzeń, prowadzenie akt wszystkich pracowników, przygotowywanie umów dla pracowników, świadectw pracy, dokumentacji związanej z rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie i ustalanie urlopów pracowników administracji i obsługi, sporządzanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników szkoły na renty i emerytury, sporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu i wynagrodzeniu do GUS i SIO, sporządzanie wymaganych analiz wykorzystania funduszu płac oraz wszelkich d
ZESPÓŁ SZKÓŁ W KUROWICACH - 2016-11-16 - Kurowice (łódzkie)
g
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)
Rozliczanie dokumentacji ubezpieczeniowej
P.U.F. ,,Proker" Edward Łuszczak w Leżajsku - 2016-01-12 - Leżajsk (podkarpackie)
j.w
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta. Wykładanie towaru na półki.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Gdańsk (pomorskie)
wystawianie faktur, koordynowanie obiegu dokumentów, współpraca z firmami kurierskimi
NORGPOL Czerwiński SJ - 2016-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów, realizacja celów sprzedażowych, przygotowywanie ofert.
"E-DIRECT CLOUD SOLUTIONS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Kraków (małopolskie)
-
Wólczanka Shirts Manufactoring Sp. z o.o. - 2017-05-25 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
ewidencja dokumentów księgowych , obsługa kadr i płac
ARTAGA sp z o.o. - 2017-02-03 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. marketingu i sprzedaży (staż)
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Tychy (śląskie)
obsługa klientów, wykonywanie czynności biurowych, budowanie relacji i bieżące wsparcie klientów ubiegających się o dofinansowanie, wyszukiwanie informacji dotyczących możliwości oraz kryteriów uzyskania dotacji, przygotowywanie oraz rozliczanie projektów (wniosków) realizowanych ze środków unijnych, praca w godz.7-15
Eurosilesia.pl Sp.z o.o - 2016-06-29 - Opole (opolskie)
obdługa i kontakt z klientami, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2017-03-02 - Zawadzkie (opolskie)