SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (AUTOMATYKA PRZEMYSŁOWA) Rzeszów oferta pracy CP TRADE RZESZÓW SP. Z O.O.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (AUTOMATYKA PRZEMYSŁOWA)

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klientów firmy, monitorowanie stanów magazynowych, udział w procesach logistycznych, przygotowywanie zapytań oraz informacji handlowych, prowadzenie dokumentacji dot. zamówień.

Data publikacji: 2020-01-07

Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)

Pracodawca: CP TRADE RZESZÓW SP. Z O.O.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
BOYA ŻELEŃSKIEGO 3, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa klientów firmy, monitorowanie stanów magazynowych, udział w procesach logistycznych, przygotowywanie zapytań oraz informacji handlowych, prowadzenie dokumentacji dot. zamówień.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (AUTOMATYKA PRZEMYSŁOWA)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: doradca klienta

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.01.2020

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane wykształcenie wyższe, mile widziana znajomość procesów logistycznych oraz obsługi dokumentów i płatności, bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( w szczególności MS Excel), mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku i/lub obsłudze klienta, dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole, mkomunikatywność, gotowość do rozwoju i przyswajania wiedzy z zakresu oferowanych technologiiDODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I/LUB ZNAJOMOŚĆPROGRAMU ENOVA. Firma oferuje:pracę w młodym, dynamicznym zespole, możliwości rozwoju kompetencji zawodowych, miłą i przyjazną atmoswerę w pracy

Nazwa pracodawcy: CP TRADE RZESZÓW SP. Z O.O.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Adres pracodawcy:
BOYA ŻELEŃSKIEGO 3, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).CV, W tytule e-maila proszę zamieścić: SPECJALISTA ds OBSŁUGI KLIENTA

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: m. Rzeszów

Gmina pracodawcy: Rzeszów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Rzeszów

Ulica pracodawcy: BOYA ŻELEŃSKIEGO

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.01.2020

Data dodania oferty pracy: 07.01.2020

Oferta pracy ważna do: 06.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6f9543672ff95a45a49588d0303087b6

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. KADR - od 20 PLN

Praca na terytorium Polski - w siedzibie pracodawcy i na terenie Polski - prowadzenie rekrutacji pracowników z państw byłego ZSRR (rozmów kwalifikacyjnych) w terenie. Prowadzenie dokumentacji kadrowej. Znajomość języka rosyjskiego jest niezbędna do komunikacji z kandydatami do pracy i pracownikami - większość z nich to osoby z byłych państw ZSRR.
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Białystok (podlaskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH (672J) - od 5 000 PLN

Naprawa samochodów ciężarowych i ogólne prace warsztatowe.
PPHU MENUT Przemysław Popis - 2016-08-08 - Jatne (mazowieckie)

SPECJALISTA/ KASJER - od 2 000 PLN

Sprzedaż pożyczek, zakładanie lokat, pośrednictwo ubezpieczeniowe.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa JAWORZNO - 2017-10-26 - Gniezno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY MASZYN BUDOWLANYCH - od 4 500 PLN

Sprzedaż maszyn budowlanych : koparki , spycharki , sporządzanie ofert handlowych , negocjacje z kontrahentami, pozyskiwanie nowych klientów
K.P.N.M.B. " BUDROPOL ". Sp.J. A.Będkowski , R.Liczberski i inni - 2017-08-10 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH - od 3 500 PLN

Rekrutacja, rozwój pracowników produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Stryków (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 3 500 PLN

Wykształcenie min. średnie; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; dobra znajomość języka angielskiego, bardzo dobra znajomość programu Excel; bardzo dobra organizacja pracy, umiejętności negocjacyjne i analityczne, sumienność, skrupulatność; umiejętność pracy pod presją czasu; zakres obowiązków: utrzymywanie optymalnego poziomu zapasów produktów, składanie zamówień na podstawie prognozowanej sprzedaży, kontrola realizacji zamówień, nadzorowanie oraz egzekwowanie terminowości dostaw; bieżący kontakt z dostawcami, udział w procesie reklamacji dostarczonego towaru; wyjaśnianie rozbieżności w dostawach; rozliczanie faktur zakupowych, planowanie dostaw materiałów w celu zapewnienia ciągłości produkcji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
KALMET S.A. - 2020-10-20 - Gliwice (śląskie)

SPRZEDAWCA W SKLEPIE OBUWNICZYM - od 2 800 PLN

obsługa komputera, obsługa klienta, rozkładanie towaru; praca na dwie zmiany w godzinach od 09:00 do 21:00
F.H.Ilscy sp.j. - 2019-05-16 - Barzkowice (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 2 800 - 3 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie płac. Stanowisko samodzielne. Praca w INTERMARCHE w Kętach.
DRONERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Kęty (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - 997,4 PLN

praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 5 000 PLN

- współpraca z agencjami celnymi i zewnętrznymi firmami spedycyjnymi i kurierskimi (kompletowanie dokumentów do odpraw celnych, organizacja transportów towarów);- obsługa zamówień od klientów;- przyjmowanie towarów na magazyn, weryfikacja dokumentów kosztowych;- wystawianie dokumentów magazynowych; - fakturowanie wszystkich rodzajów transakcji zgodnie z obowiązkiem podatkowym;- monitorowanie i optymalizacja stanów magazynowych tj. eliminacja zjawiska „towaru zalegającego”; - ewidencja opakowań;
JSD Polska sp. z o.o. - 2020-10-27 - Rusocin (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 4 000 PLN

- wychodzenie z inicjatywą sprzedażową-nawiązywanie nowych kontaktów handlowych,- identyfikacja potrzeb klientów w tym, weryfikacja potrzeb, doprecyzowywanie oczekiwań i wymagań w odpowiedzi na zapytania,- promocja/informowanie o innych produktach, które mogą cieszyć się zainteresowaniem klienta (w ramach identyfikacji potrzeb),- przygotowanie wstępnych wycen oraz pełnych ofert,- stałe utrzymanie kontaktu z klientem na każdym etapie procesu sprzedażowego,- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji handlowej,- przygotowywanie zestawień i analiz sprzedażowych,- udział w przygotowywaniu i realizacji akcji marketingowych,- koordynacja procesu zamówień,- kontrola rejestrów zamówień.
FAMEKS sp. z o. o. sp. k. - 2020-02-10 - Goleszów (śląskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO - od 3 000 PLN

Prowadzenie obowiązującej dokumentacji, opracowywanie sprawozdań okresowych i zbiorczych analiz; sporządzanie analiz, raportów, ocen i sprawozdań z realizacji działalności OHP w zakresie rozwoju zawodowego; przygotowywanie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w zakresie organizowanych szkoleń; przygotowywanie merytorycznych i finansowych planów szkoleń realizowanych w podległych jednostkach; nadzorowanie i ocena efektywności przeprowadzonych szkoleń; udzielanie pomocy jednostkom terenowym OHP w zakresie rozwoju zawodowego; przeprowadzenie profilu WWK OHP na portalu Facebook; kontrolowanie wydatków i opisywanie faktur w ramach koordynowanych działań (szkolenia, promocje, reklama); zbieranie zapotrzebowania na środki i finansowe z poszczególnych jednostek, analiza ich prawidłowości; dbanie o standard jakości wysyłanych dokumentów oraz ich poprawność; współpraca z Zespołem Elektronicznego Centrum Aktywizacji Młodzieży: przesyłanie informacji, w jakich zawodach młodzież może się kształcić u lokalnych pracodawców i jaka jest procedura umożliwiająca skorzystanie z tej formy nauki zawodu; przesyłanie kwartalnego podsumowania na temat sytuacji na lokalnym rynku pracy i zapotrzebowania lokalnych pracodawców na pracowników; przesyłanie harmonogramu szkoleń zawodowych oraz informacji o naborach na szkolenia zawodowe organizowane przez WWK OHP.
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2021-03-04 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ - od 2 780 PLN

Obsługiwanie klientów stałych oraz pozyskiwanie nowych. Budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami. Kontakt telefoniczny z klientami w celu zbierania zamówień sprzedażowych oraz przedstawiania oferty. Analiza i opracowywanie baz danych kontaktowych. Prace systemowe związane z realizacją zamówień. Raportowanie wyników pracy.
CRISPY NATURAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-03-06 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR R4/4343-1641/17 - od 2 800 PLN

Kompleksowe prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, akt osobowych; sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy i inne; sporządzanie raportów i deklaracji PFRON, ZUS, GUS; obsługa systemu kadrowego ERP OPTIMA oraz programu Płatnik.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 500 PLN

- wystawianie faktur i listów przewozowych- obsługa administracyjna biura- obsługa sklepu internetowego- kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Gdynia (pomorskie)

FIZJOTERAPEUTA-INSTRUKTOR CANTIENICA (TRENING MIEDNICY) - od 1 850 PLN

prowadzenie zajęć i ćwiczeń metodą Benity Cantieni
JURAJSKIE CENTRUM MEDYCZNE Bożek spółka jawna - 2016-08-17 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA DS UTRZYMANIA RUCHU - PRACA W STRZELNIE (NR 4062) - od 2 500 PLN

zarządzanie pracą działu utrzymania ruchu (12 osób w zespole); wyszukiwanie i wybór podwykonawców; zlecanie i nadzorowanie prac w zakresie planowania przeglądów, konserwacji i remontów maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynków; zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urządzeń i instalacji; analizowanie przyczyn i skutków awarii oraz kontrolowanie wykonania napraw; nadzór i prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej; optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze utrzymania ruchu; współudział w projektach inwestycyjnych związanych z rozwojem zakładu; nadzór nad przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa na terenie zakładu w obszarze utrzymania ruchu; zakup środków zamiennych i części maszyn
OERLEMANS FOODS POLSKA SPÓŁKA Z O. O. - 2015-12-21 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - 3 500 - 4 500 PLN

Prowadzenie gospodarki magazynowej , negocjacje handlowe , zakup części zamiennych , dyspozycyjność do pracy w ewentualnych nadgodzinach.Wymagania: wykształcenie średnie techniczne ,mile widziane doświadczenie , znajomość zagadnień technicznych , biegła obsługa komputera , umiejętności negocjacyjne , prawo jazdy kat. B , otwartość na podnoszenie kwalifikacji , dyspozycyjność.E-mail: krzysztof.szuster (at) strabag.comTel. kom. 601 284 142
STRABAG BMTI Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Komorniki (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWA I KLIMATYZACJI (NR 1702) - od 4 000 PLN

- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2019-03-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY/HANDLOWIEC (NR 2166) - od 2 600 PLN

obsługę klientów Biura Handlowego, także w zakresie doradztwa technicznego;przygotowywanie ofert dla klientów;podejmowanie działań handlowych niezbędnych dla utrzymania i zwiększenia obrotu z klientami Biura Handlowego
P.H.U. ELBITECH SP. Z O.O. - 2020-10-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 000 PLN

Rekrutacja pracowników rosyjskojęzycznych, prowadzenie procesu rekrutacji od początku dokońca, poszukiwanie i selekcja kandydatów, budowanie i zarządzanie bazą kandydatów, prowadzenie bieżącej administracji idokumentacji przebiegu procesu rekrutacji rozbudowa i aktualizacja bazy rekrutacyjnej.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PEŁNIENIA FUNKCJI RZECZNIKA PRAW PACJENTA SZPITALA PSYCHIATRYCZNEGO (DEPARTAMENT DS. ZDROWIA PSYCHICZNEGO) [PODMIOTY LECZNICZE NA TERENIE WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO I MAZOWIECKIEGO] K/M - od 3 270 PLN

Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego; wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów; współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta; inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnianie pacjentom dostępu do informacji prawnej; prowadzenie czynności związanych ze zbadaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta; przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju prowadzonych spraw w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja); wykonywanie innych poleceń służbowych zleconych przez przełożonego.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2019-06-13 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA D.S. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA CALL CENTER - 1 017,4 PLN

Telefoniczna obsługa klienta w zakresie sprzedaży, ankietowania informacji, nawiązywanie kontaktów, udzielanie informacji o usługach, wykonywanie badań ankietowych, prowadzenie negocjacji z klientem, obsługiwanie zgłoszeń, reklamacji, analizowanie danych klientów
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Będzin (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 3 000 PLN

pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji z kontrahentami z Azji, Przygotowanie ofert handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami z Azji, zawieranie umów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Bochnia (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ (0,5 ETATU, UMOWA O PRACĘ W ZASTĘPSTWIE) - od 1 250 PLN

- sporządzanie miesięcznych zapotrzebowań na środki finansowe- sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym - klasyfikacja wydatków w poszczególnych paragrafach - rozliczanie faktur przelewowych i gotówkowych - zabezpieczanie terminowego przekazania faktur do DBFO - rozliczanie czeków- prowadzenie korespondencji z DBFO w zakresie spraw finansowych - uzgodnienie z DBFO sald w poszczególnych paragrafach - zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów dotyczących rachunkowości - uzgodnienie z dyrektorem wydatków w poszczególnych paragrafach - sporządzanie umów i aneksów z WRD- wykonywanie innych zleconych przez dyrektora szkoły poleceń
ZESPÓŁ SZKÓŁ ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANYCH I LICEALNYCH IM. STANISŁAWA NOAKOWSKIEGO - 2021-03-17 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 1 750 - 2 800 PLN

Obsługa zleceń. Kontakt z kontrahentem zagranicznym. Telefoniczna obsługa klientów. Współpraca z pozostałymi działami w firmie.
Adegis Sp. z o. o. - Sp. K. - 2015-11-30 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW - STAŻYSTA - 997,4 PLN

Odbywanie stażu w Wydziale Rynku Pracy wg programu stażu, monitorowanie przebiegu programów rynku pracy, tj. organizacja staży, organizacja prac interwencyjnych, organizacja robót publicznych, organizacja prac społecznie użytecznych, refindacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego, przyzanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, realizacja Programu Aktywizacja i Integracja. Pomoc przy monitorowaniu realizacji projektów współfinansowanych z EFS.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Siedlce (mazowieckie)


Wybierz powiat