SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (AUTOMATYKA PRZEMYSŁOWA) Rzeszów oferta pracy CP TRADE RZESZÓW SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (AUTOMATYKA PRZEMYSŁOWA)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klientów firmy, monitorowanie stanów magazynowych, udział w procesach logistycznych, przygotowywanie zapytań oraz informacji handlowych, prowadzenie dokumentacji dot. zamówień.
Data publikacji: 2020-01-07
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: CP TRADE RZESZÓW SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BOYA ŻELEŃSKIEGO 3, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa klientów firmy, monitorowanie stanów magazynowych, udział w procesach logistycznych, przygotowywanie zapytań oraz informacji handlowych, prowadzenie dokumentacji dot. zamówień.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (AUTOMATYKA PRZEMYSŁOWA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.01.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane wykształcenie wyższe, mile widziana znajomość procesów logistycznych oraz obsługi dokumentów i płatności, bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( w szczególności MS Excel), mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku i/lub obsłudze klienta, dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole, mkomunikatywność, gotowość do rozwoju i przyswajania wiedzy z zakresu oferowanych technologiiDODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I/LUB ZNAJOMOŚĆPROGRAMU ENOVA. Firma oferuje:pracę w młodym, dynamicznym zespole, możliwości rozwoju kompetencji zawodowych, miłą i przyjazną atmoswerę w pracy
Nazwa pracodawcy: CP TRADE RZESZÓW SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
BOYA ŻELEŃSKIEGO 3, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).CV, W tytule e-maila proszę zamieścić: SPECJALISTA ds OBSŁUGI KLIENTA
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: BOYA ŻELEŃSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.01.2020
Data dodania oferty pracy: 07.01.2020
Oferta pracy ważna do: 06.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6f9543672ff95a45a49588d0303087b6
Podobne oferty pracy
Praca na terytorium Polski - w siedzibie pracodawcy i na terenie Polski - prowadzenie rekrutacji pracowników z państw byłego ZSRR (rozmów kwalifikacyjnych) w terenie. Prowadzenie dokumentacji kadrowej. Znajomość języka rosyjskiego jest niezbędna do komunikacji z kandydatami do pracy i pracownikami - większość z nich to osoby z byłych państw ZSRR.
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Białystok (podlaskie)
Sprzedaż ubezpieczeń
Michalski Wiesław 1.Michalski Motors 2.Autopol - 2017-09-22 - Płock (mazowieckie)
Naprawa samochodów ciężarowych i ogólne prace warsztatowe.
PPHU MENUT Przemysław Popis - 2016-08-08 - Jatne (mazowieckie)
Sprzedaż pożyczek, zakładanie lokat, pośrednictwo ubezpieczeniowe.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa JAWORZNO - 2017-10-26 - Gniezno (wielkopolskie)
Sprzedaż maszyn budowlanych : koparki , spycharki , sporządzanie ofert handlowych , negocjacje z kontrahentami, pozyskiwanie nowych klientów
K.P.N.M.B. " BUDROPOL ". Sp.J. A.Będkowski , R.Liczberski i inni - 2017-08-10 - Opole (opolskie)
Rekrutacja, rozwój pracowników produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Stryków (łódzkie)
Wykształcenie min. średnie; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; dobra znajomość języka angielskiego, bardzo dobra znajomość programu Excel; bardzo dobra organizacja pracy, umiejętności negocjacyjne i analityczne, sumienność, skrupulatność; umiejętność pracy pod presją czasu; zakres obowiązków: utrzymywanie optymalnego poziomu zapasów produktów, składanie zamówień na podstawie prognozowanej sprzedaży, kontrola realizacji zamówień, nadzorowanie oraz egzekwowanie terminowości dostaw; bieżący kontakt z dostawcami, udział w procesie reklamacji dostarczonego towaru; wyjaśnianie rozbieżności w dostawach; rozliczanie faktur zakupowych, planowanie dostaw materiałów w celu zapewnienia ciągłości produkcji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
KALMET S.A. - 2020-10-20 - Gliwice (śląskie)
obsługa komputera, obsługa klienta, rozkładanie towaru; praca na dwie zmiany w godzinach od 09:00 do 21:00
F.H.Ilscy sp.j. - 2019-05-16 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie płac. Stanowisko samodzielne. Praca w INTERMARCHE w Kętach.
DRONERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Kęty (małopolskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Legnica (dolnośląskie)
- współpraca z agencjami celnymi i zewnętrznymi firmami spedycyjnymi i kurierskimi (kompletowanie dokumentów do odpraw celnych, organizacja transportów towarów);- obsługa zamówień od klientów;- przyjmowanie towarów na magazyn, weryfikacja dokumentów kosztowych;- wystawianie dokumentów magazynowych; - fakturowanie wszystkich rodzajów transakcji zgodnie z obowiązkiem podatkowym;- monitorowanie i optymalizacja stanów magazynowych tj. eliminacja zjawiska „towaru zalegającego”; - ewidencja opakowań;
JSD Polska sp. z o.o. - 2020-10-27 - Rusocin (pomorskie)
Obsługa zamówień internetowych
ŁUKASZ KRETOWICZ DCC TRADE - 2016-06-30 - Barłogi (wielkopolskie)
- wychodzenie z inicjatywą sprzedażową-nawiązywanie nowych kontaktów handlowych,- identyfikacja potrzeb klientów w tym, weryfikacja potrzeb, doprecyzowywanie oczekiwań i wymagań w odpowiedzi na zapytania,- promocja/informowanie o innych produktach, które mogą cieszyć się zainteresowaniem klienta (w ramach identyfikacji potrzeb),- przygotowanie wstępnych wycen oraz pełnych ofert,- stałe utrzymanie kontaktu z klientem na każdym etapie procesu sprzedażowego,- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji handlowej,- przygotowywanie zestawień i analiz sprzedażowych,- udział w przygotowywaniu i realizacji akcji marketingowych,- koordynacja procesu zamówień,- kontrola rejestrów zamówień.
FAMEKS sp. z o. o. sp. k. - 2020-02-10 - Goleszów (śląskie)
Prowadzenie obowiązującej dokumentacji, opracowywanie sprawozdań okresowych i zbiorczych analiz; sporządzanie analiz, raportów, ocen i sprawozdań z realizacji działalności OHP w zakresie rozwoju zawodowego; przygotowywanie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w zakresie organizowanych szkoleń; przygotowywanie merytorycznych i finansowych planów szkoleń realizowanych w podległych jednostkach; nadzorowanie i ocena efektywności przeprowadzonych szkoleń; udzielanie pomocy jednostkom terenowym OHP w zakresie rozwoju zawodowego; przeprowadzenie profilu WWK OHP na portalu Facebook; kontrolowanie wydatków i opisywanie faktur w ramach koordynowanych działań (szkolenia, promocje, reklama); zbieranie zapotrzebowania na środki i finansowe z poszczególnych jednostek, analiza ich prawidłowości; dbanie o standard jakości wysyłanych dokumentów oraz ich poprawność; współpraca z Zespołem Elektronicznego Centrum Aktywizacji Młodzieży: przesyłanie informacji, w jakich zawodach młodzież może się kształcić u lokalnych pracodawców i jaka jest procedura umożliwiająca skorzystanie z tej formy nauki zawodu; przesyłanie kwartalnego podsumowania na temat sytuacji na lokalnym rynku pracy i zapotrzebowania lokalnych pracodawców na pracowników; przesyłanie harmonogramu szkoleń zawodowych oraz informacji o naborach na szkolenia zawodowe organizowane przez WWK OHP.
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2021-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługiwanie klientów stałych oraz pozyskiwanie nowych. Budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami. Kontakt telefoniczny z klientami w celu zbierania zamówień sprzedażowych oraz przedstawiania oferty. Analiza i opracowywanie baz danych kontaktowych. Prace systemowe związane z realizacją zamówień. Raportowanie wyników pracy.
CRISPY NATURAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-03-06 - Kalisz (wielkopolskie)
Kompleksowe prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, akt osobowych; sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy i inne; sporządzanie raportów i deklaracji PFRON, ZUS, GUS; obsługa systemu kadrowego ERP OPTIMA oraz programu Płatnik.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- wystawianie faktur i listów przewozowych- obsługa administracyjna biura- obsługa sklepu internetowego- kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie zajęć i ćwiczeń metodą Benity Cantieni
JURAJSKIE CENTRUM MEDYCZNE Bożek spółka jawna - 2016-08-17 - Zawiercie (śląskie)
zarządzanie pracą działu utrzymania ruchu (12 osób w zespole); wyszukiwanie i wybór podwykonawców; zlecanie i nadzorowanie prac w zakresie planowania przeglądów, konserwacji i remontów maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynków; zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urządzeń i instalacji; analizowanie przyczyn i skutków awarii oraz kontrolowanie wykonania napraw; nadzór i prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej; optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze utrzymania ruchu; współudział w projektach inwestycyjnych związanych z rozwojem zakładu; nadzór nad przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa na terenie zakładu w obszarze utrzymania ruchu; zakup środków zamiennych i części maszyn
OERLEMANS FOODS POLSKA SPÓŁKA Z O. O. - 2015-12-21 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej , negocjacje handlowe , zakup części zamiennych , dyspozycyjność do pracy w ewentualnych nadgodzinach.Wymagania: wykształcenie średnie techniczne ,mile widziane doświadczenie , znajomość zagadnień technicznych , biegła obsługa komputera , umiejętności negocjacyjne , prawo jazdy kat. B , otwartość na podnoszenie kwalifikacji , dyspozycyjność.E-mail: krzysztof.szuster (at) strabag.comTel. kom. 601 284 142
STRABAG BMTI Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Komorniki (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2019-03-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługę klientów Biura Handlowego, także w zakresie doradztwa technicznego;przygotowywanie ofert dla klientów;podejmowanie działań handlowych niezbędnych dla utrzymania i zwiększenia obrotu z klientami Biura Handlowego
P.H.U. ELBITECH SP. Z O.O. - 2020-10-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Rekrutacja pracowników rosyjskojęzycznych, prowadzenie procesu rekrutacji od początku dokońca, poszukiwanie i selekcja kandydatów, budowanie i zarządzanie bazą kandydatów, prowadzenie bieżącej administracji idokumentacji przebiegu procesu rekrutacji rozbudowa i aktualizacja bazy rekrutacyjnej.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Płock (mazowieckie)
Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego; wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów; współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta; inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnianie pacjentom dostępu do informacji prawnej; prowadzenie czynności związanych ze zbadaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta; przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju prowadzonych spraw w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja); wykonywanie innych poleceń służbowych zleconych przez przełożonego.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2019-06-13 - Radom (mazowieckie)
Telefoniczna obsługa klienta w zakresie sprzedaży, ankietowania informacji, nawiązywanie kontaktów, udzielanie informacji o usługach, wykonywanie badań ankietowych, prowadzenie negocjacji z klientem, obsługiwanie zgłoszeń, reklamacji, analizowanie danych klientów
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Będzin (śląskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji z kontrahentami z Azji, Przygotowanie ofert handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami z Azji, zawieranie umów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Bochnia (małopolskie)
- sporządzanie miesięcznych zapotrzebowań na środki finansowe- sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym - klasyfikacja wydatków w poszczególnych paragrafach - rozliczanie faktur przelewowych i gotówkowych - zabezpieczanie terminowego przekazania faktur do DBFO - rozliczanie czeków- prowadzenie korespondencji z DBFO w zakresie spraw finansowych - uzgodnienie z DBFO sald w poszczególnych paragrafach - zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów dotyczących rachunkowości - uzgodnienie z dyrektorem wydatków w poszczególnych paragrafach - sporządzanie umów i aneksów z WRD- wykonywanie innych zleconych przez dyrektora szkoły poleceń
ZESPÓŁ SZKÓŁ ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANYCH I LICEALNYCH IM. STANISŁAWA NOAKOWSKIEGO - 2021-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zleceń. Kontakt z kontrahentem zagranicznym. Telefoniczna obsługa klientów. Współpraca z pozostałymi działami w firmie.
Adegis Sp. z o. o. - Sp. K. - 2015-11-30 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Odbywanie stażu w Wydziale Rynku Pracy wg programu stażu, monitorowanie przebiegu programów rynku pracy, tj. organizacja staży, organizacja prac interwencyjnych, organizacja robót publicznych, organizacja prac społecznie użytecznych, refindacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego, przyzanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, realizacja Programu Aktywizacja i Integracja. Pomoc przy monitorowaniu realizacji projektów współfinansowanych z EFS.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Siedlce (mazowieckie)