SPECJALISTA SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ Kalisz oferta pracy CRISPY NATURAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 780 PLN
Zakres obowiązków: Obsługiwanie klientów stałych oraz pozyskiwanie nowych. Budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami. Kontakt telefoniczny z klientami w celu zbierania zamówień sprzedażowych oraz przedstawiania oferty. Analiza i opracowywanie baz danych kontaktowych. Prace systemowe związane z realizacją zamówień. Raportowanie wyników pracy.
Data publikacji: 2020-03-06
Lokalizacja: Kalisz (wielkopolskie)
Pracodawca: CRISPY NATURAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ŁÓDZKA 145A, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługiwanie klientów stałych oraz pozyskiwanie nowych. Budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami. Kontakt telefoniczny z klientami w celu zbierania zamówień sprzedażowych oraz przedstawiania oferty. Analiza i opracowywanie baz danych kontaktowych. Prace systemowe związane z realizacją zamówień. Raportowanie wyników pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 780 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalisz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kalisz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalisz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: telemarketer
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 780 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Komunikatywność oraz umiejętności negocjacyjne, dobra dykcja i głos, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacji swojej pracy i umiejętności nadawania zadaniom priorytetów, obsługa pakietu MS, doświadczenie związane z obsługą klienta.
Nazwa pracodawcy:
CRISPY NATURAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
ŁÓDZKA 145A, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o telefoniczne umówienie się na spotkanie z pracodawcą lub o przesłanie aplikacji na e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kalisz
Gmina pracodawcy: Kalisz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kalisz
Ulica pracodawcy: ŁÓDZKA
Numer budynku pracodawcy: 145A
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa owoców i warzyw
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: telemarketer
Data dodania oferty pracy: 06.03.2020
Oferta pracy ważna do: 06.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e678de2f4c7bfb09f25da044cff6ca49
Podobne oferty pracy
Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim,realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,sporządzanie ofert techniczno handlowych,prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-08-02 - Zawadzkie (opolskie)
Prowadzenie akt osobowych, formalności związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sprawozdawczość GUS, PFRON
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-03-31 - Zielona Góra (lubuskie)
realizacja zamówień, kontakt z klientem telefoniczny i e-mailowy, obsługa komputera
Ceramika KOŃSKIE Sp. z o.o. - 2018-10-19 - Końskie (świętokrzyskie)
dźwiganie ciężkich elementów, sprzedaż towarów
Centrum Części Samochodowych Ford Michał Goździewski - 2018-07-24 - Starogard Gdański (pomorskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prowadzenie biura, wypełnienie elektroniczne wniosków, rozmowy z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Poznań (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów, wystawianie faktur, zamawianie towarów, sporządanie ofert
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Nowa Sól (lubuskie)
Pomoc nauczycielowi podczas sprawowania opieki nad dziećmi w czasie zajęć, przy spożywaniu posiłków. Pomoc dzieciom w czynnościach higienicznych. Pomoc nauczycielowi podczas spacerów z dziećmi.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Biała Wielka (śląskie)
działalność informacyjna, edukacyjna i doradcza w zakresie analiz finansowych, sporządzania planów rozwoju gospodarstw oraz w zakesie udzielania rolnikom pomocy doradczej w pozyskiwaniu środków finansowych
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE o/Poznań - 2017-04-03 - Poznań (wielkopolskie)
projektowanie i aranżacja wnętrz w programie CAD Decor, bezpośrednia współpraca z klientami, sprzedaż asortymentu wyposażenia wnętrz, doradztwo w doborze produktów oferowanych przez salon, nadzór nad procesem realizacji zamówień
WARDROM SYSTEMY GRZEWCZE S.C. JACEK WARUSZEWSKI,MIROSŁAW DROZDOWSKI - 2018-04-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
udrażnianie i konserwacja kanalizacji ściekowej, deszczowej i drenażowej, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Chocznia (małopolskie)
obsługa klientówGodziny pracy 9-17
Mirosław Miłaszewski Biuro Podróży i Ubezpieczeń - 2019-06-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Planowanie i wdrażanie strategii działań promocyjnych i marketingowych, również z zakresu e-marketingu (social media, google AdWords). Przygotowanie materiałów reklamowych (foldery, plakaty, itp). Prowadzenie działań PR i współpraca z mediami (np. media elektroniczne, radio). Organizacja konkursów i eventów. Udział w targach edukacyjnych. Współpraca z samorządem studenckim i kołami naukowymi. Współpraca ze szkołami ponadgimnazjalnymi. Monitorowanie rynku i raportowanie efektów akcji marketingowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Sopot (pomorskie)
- prowadzenie spraw wynikających ze stosunku pracy (obsługa około 350 pracowników) - weryfikacja i rozliczanie grafików w równoważnym systemie czasu pracy- sporządzanie niezbędnych dokumentów i zaświadczeń dla pracowników- zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do/z ZUS- obsługa formalna praktyk studenckich i absolwenckich- przygotowywanie raportów i zestawień- udzielanie informacji i wyjaśnień pracownikom z zakresu prawa pracy
INSTYTUT METEOROLOGII i GOSPODARKI WODNEJ - 2019-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Ustroń (śląskie)
CEL: Rolą i odpowiedzialnością osoby na stanowisku Specjalisty ds. Zapewnienia Jakości jest zapewnienie klientom bezpieczeństwa produktu, jego wysokiej jakości, a także ciągłe doskonalenie procesu zapewnienia jakości produktu.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:1. Zarządzanie Zintegrowanym Systemem Zarządzania, a w tym m.in. - odpowiedzialność za plan i realizację audytów wewnętrznych, w tym higienicznych i jakościowych- przygotowywanie zakładu do audytów korporacyjnych - odpowiedzialność za proces reklamacyjny (w tym za działania korygujące i zapobiegawcze)- zarządzanie procesem nadzoru nad sprzętem kontrolno-pomiarowym- nadzór nad dokumentacją systemową, - nadzór nad działaniem procedur / instrukcji z zakresu bezpieczeństwa produktu i jakości.- znajomość systemów zarządzania ISO 9001, OHSAS 18001, ISO 22716, GMP, HACCP- organizacja i prowadzanie szkoleń w zakresie systemów GMP, HACCP, ISO, OHSAS- przygotowanie / koordynowanie przebiegu audytów zewnętrznych,- koordynowanie procesu zarządzania GMP, HACCP, ISO, OHSAS2. Nadzór nad zapewnieniem jakości produktu- prowadzenie procesu reklamacyjnego- udział procesie postępowania z produktem niezgodnym- nadzór nad specyfikacjami- walidacja procesu - współudział w kwalifikacji i walidacji procesów- zarządzanie bazą danych wskaźników jakościowych KPI3. Wdrażanie nowych produktów- udział w opracowaniu receptur,- koordynacja prób produkcyjnych,- przygotowywanie i wysyłanie próbek produktowych do klienta- koordynowanie projektów 4. Monitorowanie branżowych przepisów prawa w zakresie jakości, produktów kosmetycznych, REACH oraz zapewnienie zgodności procesów w fabryce z w/w przepisami, w tym organizowanie w razie konieczności szkoleń wewnętrznych w w/w zakresie.WYMAGANIA:1. Wykształcenie wyższe chemiczne2. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego warunek konieczny 3. Znajomość systemów zarządzania jakością, środowiskiem oraz BHP, GMP, 4. Uprawnienia audytora wewnętrznego wg w/w standardów, 5. Doświadczenie zawodowe min. 2 lata w środowisku laboratoryjno-produkcyjnym6. Biegła obsługa komputera (w szczególności programu Word, Excel, Power Point)7. Znajomość programów SAP / Microsoft Dynamic będzie dodatkowych atutem8. Samodzielność, dokładność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy w zespoleFIRMA OFERUJE: Stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zakresie. Atrakcyjne wynagrodzenie. Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Możliwość wdrażania własnych pomysłów w celu doskonalenia usług i produktów. Przyjazna atmosferę w pracy
VVF Sp. z o. o. - 2015-11-30 - Racibórz (śląskie)
przyjęcie reklamacjiprzygotowanie zleceń produkcyjnychprzygotowanie wyrobu gotowergo do produkcji
MEGIW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-16 - Gliwice (śląskie)
jw.
Ekoeuropa Energy Sp. z o.o. - 2017-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. cateringuPraca na jedną zmianę: od 9-17.Umowa zlecenie (możliwość przejścia na umowe o pracę)
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Mielec (podkarpackie)
podpisywanie umów z klientami, rozliczanie pracowników, prowadzenie dokumentacji firmy
Wioleta Kuchta Firma Transportowo Usługowo Handlowa "RAF - MAX" - 2019-10-19 - Chorzewa (świętokrzyskie)
-obsługa Kadrowo płacowa (naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców; sporządzanie list płac)-ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy oraz absencji, rozliczanie zwolnień lekarskich-sporządzanie deklaracji do ZUS, PIT i GUS-korespondencja z urzędami, ZUS, US, kancelarie komornicze-udzielanie informacji pracownikom z zakresu kadr i płac-obsługa Płatnika- część zgłoszeniowa i rozliczeniowa
kontakt przez OHP - 2019-04-02 - Żory (śląskie)
inicjowanie, udział w opracowaniu i realizacji programów realizowanych przez OHP przygotowywanie fiszek i wniosków do programów; udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów OHP finansowanych ze środków krajowych budżetowych i pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych; podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży; opracowywanie sprawozdań okresowych i zbiorczych analiz oraz przekazywanie do WWK OHP zgodnie z obowiązującymi zasadami i terminami.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2016-10-04 - Leszno (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta zagranicznego; koordynacja poczty przychodzącej i wychodzącej
PROGRES Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-01-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
naliczanie płac, rozliczeń z urzędem skarbowym oraz zakładem ubezpieczeń społecznych, prowadzenie sprawozdawczości z zakresu wydatków płacowych
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU - 2019-05-16 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, przyjmowanie towaru, układanie towaru na półkach
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Starachowice (świętokrzyskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- przygotowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych, związanych z pełnieniem przez Dyrektora RZGW funkcji organu wyższego stopnia w rozumieniu przepisów ustawy Kpa w stosunku do dyrektorów zarządu zlewni w sprawach określonych ustawą Prawo wodne.- przygotowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących zgód wodnoprawnych, do których wydania organem właściwym jest Dyrektor RZGW w Bydgoszczy.- przygotowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie legalizacji urządzeń wodnych wykonanych bez wymaganego pozwolenia wodnoprawnego.- prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia zakresów i terminu wykonania przez właścicieli gruntów obowiązków związanych z utrzymaniem urządzeń melioracji wodnych.- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o zwolnienie od zakazów mogących mieć wpływ na jakość wód.- archiwizacja (zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt) akt spraw i dokumentacjiOferujemy:- Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)