SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY WYCIECZEK I UBEZPIECZEŃ Olsztyn oferta pracy Mirosław Miłaszewski Biuro Podróży i Ubezpieczeń
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY WYCIECZEK I UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: do 2 250 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientówGodziny pracy 9-17
Data publikacji: 2019-06-12
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Mirosław Miłaszewski Biuro Podróży i Ubezpieczeń
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pułaskiego 3/1, 10-514 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa klientówGodziny pracy 9-17
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Po okresie próbnym umowa na czas określony a następnie na czas nieokreślony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY WYCIECZEK I UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.06.2019
Data zakończenia pracy: 11.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie, biegła obsługa komputera, doświadczenie zawodowe nie jest wymagane
Nazwa pracodawcy:
Mirosław Miłaszewski Biuro Podróży i Ubezpieczeń
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Pułaskiego 3/1, 10-514 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Pułaskiego
Numer budynku pracodawcy: 3/1
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 12.06.2019
Oferta pracy ważna do: 11.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?505144785a43cb150d2dc67bf89d19f5
Podobne oferty pracy
Strzyżenie, czesanie, modelowanie, utrzymanie porządku w miejscu pracy.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "Jury" Dzwonek Ryszard. - 2017-08-07 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Monter izolacji termicznej
P.P.U. TARIZOLACJA Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Tarnów (małopolskie)
Przygotowanie koncepcji i strategii marketingowej w celu rozwoju produktów firmy na rynku ukraińskimKontakt z klientami i partnerami ukraińskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Łódź (łódzkie)
Naprawa samochodów.
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Obsługa techniczna i informatyczna klientów, konfiguracja i diagnostyka systemów komputerowych i informatycznych, doradztwo techniczne w doborze sprzętu i oprogramowania, obsługa i serwisowanie systemu "INSERT", diagnostyka sprzętu komputerowego, obsługa informatyczna strony internetowej, przygotowanie i analiza techniczna ofert, nadzór techniczny nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Kraków (małopolskie)
- obsługa klientów indywidualnych;- pozyskiwanie nowych klientów;- tworzenie ofert handlowych;- archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
Dostarczanie wsparcia pracownikom korzystającym z MS Office oraz wewnetrznych systemów IT. Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników, rozwiązywanie zgłaszanych problemów, wspieranie procesów zarządzania zmianą w systemie, testowanie zmian, kontakt z użytkownikami i dostawcami zewnętrznymi oprogramowania/systemu.
KEMIRA GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-05 - Gdańsk (pomorskie)
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I SZKOLEŃ
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Dębica (podkarpackie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: średnie lub wyższe; obsługa komputera- pakiet Office; komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: przygotowanie i realizacja szkoleń; prowadzenie bazy danych klientów; przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej; obsługa klienta;jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Gliwice (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie kalkulacji kosztorysowej robót budowlanych na podstawie dokumentacji technicznej lub przedmiarów robótSprawdzenie poprawności przedmiarów robót na podstawie dokumentacji technicznejSprawdzanie kompletności i poprawności dokumentacji technicznej.Tworzenie zestawień i analiz rentowności robót budowlanych.Sporządzanie budżetów kosztów budów.Sporządzanie zapytań ofertowychProwadzenie korespondencji formalno-prawnej z inwestorem i podwykonawcami.Analiza dokumentów formalno-prawnych w prowadzonych postępowaniach przetargowychŚcisła współpraca z Kierownikiem Budowy przy obsłudze formalnej budowy,Współpraca z Kierownikiem Budowy w kompletowaniu wymaganych dokumentów odbiorowych,
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2018-09-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Planuje, organizuje, i kontroluje proces gromadzenia, przechowywania, archiwizowania oraz udostępniania w organizacjach różnych typów (urzędy administracji publicznej, instytucje i organizacje społeczne, firmy produkcyjne itp.) dokumentacji urzędowej, w tym o wartości historycznej (przedarchiwalnej i archiwalnej), w postaci papierowej i elektronicznej, zgodnie z wymogami prawa archiwalnego; planuje i organizuje prace na wszystkich stanowiskach urzędniczych, w tym czynności kancelaryjne.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Lublin (lubelskie)
praca biurowa, dekretowanie i ksiegowanie dokumentów w programie COMARCH, OPTIMA
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Adamowizna (mazowieckie)
mechaniczna korekta lakieru wraz z przygotowaniem, nakładanie warstw ochronnych na lakier, szyby oraz felgi
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Jaworzno (śląskie)
zastosowanie odpowiedniej metody spawania, dorabianie i dopasowywanie części nieznormalizowanych przy wykorzystaniu obróbki ręcznej, mechanicznej, plastycznej i różnych sposobów łączenia elementów (klejanie, lutowanie, spawanie, zgrzewanie), praca w Rejonowych Warsztatach Technicznych w Rzeszowie
3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE - 2016-02-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracownika w trakcie jego zatrudnienia,naliczanie wynagrodzeń pracowników etatowych oraz umów cywilnoprawnych,prowadzenie dokumentacji dot.ewidencji czasu pracy,wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników np.Rp 7,sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnetrzych(ZUS,US,GUS),sporządzanie raportów i zestawień,księgowanie listy płac,bieżące monitorowanie zmian w przepisach,wystawianie fv sprzedażowych.
Zakłady Przemysłu Drzewnego "Roma" w Gołańczy - 2017-09-18 - Gołańcz (wielkopolskie)
Specjalista ds zamówień publicznych z doświadczeniem przy realizacji zamówień zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Miejsce pracy: ul. Powstańców Warszawy 5 50-153 Wrocław w celu złożenia dokumentów aplikacyjnych ( może się zdrayć, że możliwa będzie od razu rozmowa kwalifikacyjna). Oferta znajduje się w sali:E
Muzeum Narodowe we Wrocławiu - 2016-01-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywania transkacji poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem szwedzkojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska (raporty z ocen środowiskowych, operaty wodnoprawne, operaty ochrony powietrza itp.)
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski Spółka jawna - 2016-05-25 - Zielona Góra (lubuskie)
współpraca z obecnymi klientami firmy - aktywne pozyskiwanie nowych klientów - przygotowanie ofert sprzedaży - przygotowywanie umów wstępnych - realizacja celów sprzedaży
Polska Press - 2016-09-05 - Staszów (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków:- Obsługa kasy fiskalnej- Rozrachunki z kontrahentami- Rozliczanie kierowców z należności przyjętych na trasie- Rozliczanie dokumentów kasowych (KP, KW)- Wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- Raporty i zestawienia dla kierownictwa (Excell)- Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- Ewidencja dokumentacji biurowej- Obsługa korespondencji firmowej- Kontakt z klientemUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 8.30-16.30)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-12-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie listy płac, prowadzenie teczek osobowych, PEFRON, deklaracje ZUS
"OSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Hrubieszów (lubelskie)
-Monitoring poziomu należności Klientów,-Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem krajowym i zagranicznym,-Negocjowanie warunków i terminów spłat,-Korespondencja z dłużnikami, przygotowanie wymaganych dokumentów,-Windykacja należności w celu obniżenia poziomu przeterminowanych należności,-Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży i Działem Księgowości,-Bieżące uzupełnianie danych w systemie operacyjnym,-Współpraca z zewnętrzną firmą windykacyjną
FIBRAIN SP. Z O.O. - 2018-10-31 - Zaczernie (podkarpackie)
Kierowanie montażem, praca w godz. 7:30-15:30
Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych Budownictwa "AKWEDUKT" Zbigniew Piec - 2016-03-25 - Opole (opolskie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym; zamawianie towarów od dostawców i dbanie o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego
BUDKO COMPANY Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Piaseczno (mazowieckie)
Pozyskiwanie dotacji i funduszy.
Fundacja Potrzebującym - 2018-01-23 - Płock (mazowieckie)
cis.slawno.ibip.pl
Centrum Integracji Społecznej w Rzyszczewie - 2018-11-30 - Rzyszczewo (zachodniopomorskie)
Spawanie, przycinanie części oraz elementów, przygotowywanie elementów do spawania przez ich cięcie, prostowanie, ukosowanie, czyszczenie, sczepianie.
Zakład Usługowo - Handlowy GASTMIK Stanisław Gałęcki - 2016-01-20 - Gdańsk (pomorskie)