SPECJALISTA DS. KADR Białystok oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR
Wynagrodzenie: od 20 PLN
Zakres obowiązków: Praca na terytorium Polski - w siedzibie pracodawcy i na terenie Polski - prowadzenie rekrutacji pracowników z państw byłego ZSRR (rozmów kwalifikacyjnych) w terenie. Prowadzenie dokumentacji kadrowej. Znajomość języka rosyjskiego jest niezbędna do komunikacji z kandydatami do pracy i pracownikami - większość z nich to osoby z byłych państw ZSRR.
Data publikacji: 2020-02-18
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca na terytorium Polski - w siedzibie pracodawcy i na terenie Polski - prowadzenie rekrutacji pracowników z państw byłego ZSRR (rozmów kwalifikacyjnych) w terenie. Prowadzenie dokumentacji kadrowej. Znajomość języka rosyjskiego jest niezbędna do komunikacji z kandydatami do pracy i pracownikami - większość z nich to osoby z byłych państw ZSRR.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 100
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 20 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: stawka godzinowa
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 20 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Data zakończenia pracy: 31.12.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kadry i płace
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: język rosyjski biegle w mowie i piśmie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Pogodna
Numer budynku pracodawcy: 63/1
Profil działalności pracodawcy: k. zał.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 18.02.2020
Oferta pracy ważna do: 03.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
rodzajOferty_1: DLA_ZAREJESTROWANYCH
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3293f6099a3cedc61d25962ab9a3f2f0
Podobne oferty pracy
rejestrowanie faktur w systemie księgowym Insert, skanowanie i wysyłanie faktur, kompletowanie dokumentów finansowych, przyjmowanie korespondencji, redagowanie pism i notatek służbowych, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie list obecności, przyjmowanie wniosków urlopowych i innych dokumentów kadrowych, prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie delegacji służbowych, inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Chróstnik (dolnośląskie)
Opis stanowiska:rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, czynności z zakresu prawa pracy dotyczące nawiązywania oraz ustania stosunku pracy, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US, GUS, PFRON, przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń z ZUS, nadzorowanie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznymi pracowników i obsługa programu Płatnik,
Piotr Szczerbiński TRANS-LOGISTIC DĘBICA - 2018-03-08 - Dębica (podkarpackie)
- koordynacja działań związanych z realiazją i przygotowywaniem postępowań przetargowych- opiniowanie wniosków pod względem zgodności z procedurą udzielenia zamówień publicznych- kompleksowe prowadzenie postepowań o zamówienie publiczne (m.in. przygotowanie dokumentacji, udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi do SIWZ, gromadzenie ofert, prowadzenie posiedzeń komisji przetargowej, publikacja ogłoszeń)- monitorowanie zmian w aktach prawa powszechnie obowiązującego w obszarze zamówień publicznych- udział w komisjach przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zamówień publucznych
Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego w Bydgoszczy - 2019-03-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, planowanie, rozliczanie, raportowanie, kompletowanie dokumentó, obsługa klientów i kasy fiskalnej, dbałość o ekspozycję towarów i dostępność towarów u kontrahentów
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kontrola jaości komponentów motoryzacyjnych, prace produkcyjne, współpraca z kontrahentami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie spraw kadrowych młodocianych pracowników Wojewódzkiej Komendy, prowadzenie spraw płacowych młodocianych pracowników Wojewódzkiej Komendy, wystawianie zaświadczeń kadrowo-płacowych dotyczących młodocianych pracowników, prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, nadzorowanie terminów badań i szkoleń, przygotowanie wniosków o zawarcie umowy oraz refundacje wynagrodzeń, przygotowanie wniosków o zwrot kosztów kształcenia
Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2019-12-09 - Zielona Góra (lubuskie)
- prowadzenie działań optymalizacyjnych SEO i SEM dla klientów końcowych i na własne potrzeby firmy, - w celu zapewnienia wzrostu widoczności w wyszukiwarce Google rekomendowanie klientom zmian w strukturze ich stron www, treściach oraz odnośnikach, - prowadzenie działań typu link building, - prowadzenie i koordynowanie kampanii marketingowych w mediach społecznościowych, - planowanie i współtworzenie kampanii reklamowych z wykorzystaniem landing page, bannerów i mailingów, - zarządzanie budżetem na działania SEO, - raportowanie osiągniętych wyników prowadzonych działań dla klientów końcowych, jak i naszej firmy, - w dłuższej perspektywie: przygotowywanie długofalowych strategii SEO i content marketing oraz analizowanie danych wraz z tworzeniem modeli analitycznych.
GRUPA W & W SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Jasionka (podkarpackie)
Programowanie urządzeń do mikroplazmowego i jonowego hartowania.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Łódź (łódzkie)
specjalista ds. technicznych
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Karmin (wielkopolskie)
Wyszukiwanie zleceń.Obsługa programu LOGISAT.Monitoring transportu.Obsługa skrzynki e-mail, kserokopiarki.Informowanie telefoniczne kierowców o załadunkach.
kontakt przez PUP - 2019-09-30 - Kadłub (łódzkie)
Prowadzenie szkoleń produktowych przygotowujących do świadczenia usług na rzecz klienta.Praca na czas określony: 3 lataGodziny pracy 9:00 - 17:00
kontakt przez PUP - 2020-01-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów betoniarni na podległym terenieAktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowych, zbieranie zamówień, systematyczna obsługa klientów w zakresie sprzedaży betonuPoszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów handlowychRealizacja planu sprzedażyDoradztwo techniczneDbanie o wizerunek firmy Kontrola należności
INSTALBUD - RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie spraw administracyjno-biurowych, administrowanie i zarządzanie nieruchomościami, przygotowywanie raportów, sprawozdań, przygotowywanie dokumentów związanych z bieżącą działalnością firmy, obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej, redagowanie dokumentów służbowych
AHB1 Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Praca fizyczna, sprzątanie pomieszczeń OPS, mycie, zamiatanie itp.
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Żagań (lubuskie)
Przygotowywanie ofert i aukcji w oparciu o dostępne narzędzia i produkty; koordynacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji zamówienia; obsługa posprzedażowa klientów.
MÓWISZ I MASZ Paweł Orzyłowski - 2015-12-30 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
udział w tworzeniu projektów w zakresie internetowych kanałów marketingowych ( strona internetowa, blog, kampanie mailingowe, rozwój nowych funkcjonalnosci z obsaru online), prowadzenie firmowych profili społecznościowych, opracowywanie treści materialów informacyjnych i marketingowych
RUUKKI POLSKA SP.Z O.O. - 2018-10-23 - Żyrardów (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż materiałów elektrycznych i metalowych (narzędzi elektronarzędzi) w oddziale Zambrów, obsługa klienta, pozyskiwanie nowych klientów
"ELHURT-ELMET" Sp. z o.o. - 2018-10-01 - Zambrów (podlaskie)
Kompletowanie zamówień zgodnie z rysunkiem technicznym, sporządzanie specyfikacji w języku polskim, angielskim, rosyjskim, ukraińskim; sprawdzanie kompletności zamówienia zgodnie ze specyfikacją do wysyłki. Sporządzanie listy wszystkich wysyłanych elementów, w tym części zamiennych i elementów mocujących (w języku polskim, rosyjskim, ukraińskim, angielskim). Pobranie elementów złączonych z magazynu. Opakowanie montażowych elementów mocujących. Drukowanie i kompletowanie dokumentów przewozowych:dokumentacja techniczno-ruchowa, certyfikaty jakości, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi itp. (w języku polskim, rosyjskim, ukraińskim, angielskim).Drukowanie dokumentacji technicznej(w języku polskim, rosyjskim, ukraińskim, angielskim). Omawianie z kontrahentami szczegółówwysyłki (w języku polskim, rosyjskim, ukraińskim, angielskim).
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacji bydła, wykonywanie przelewów, zapisywanie zgloszeń, wypisywanie faktur, prowadzenie analizy zysków i strat, prowadzenie ksiąg pod nadzorem głównej księgowej
Firma handlowa - Czarnecki Michał - 2017-11-23 - Mleczówka (mazowieckie)
gospodarka magazynowa - przyjmowanie i wydawanie towarów, obsługa programu magazynowego
"ELEN" Sp z o.o. Wrotny Kazimierz - 2016-10-26 - Stryszawa (małopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Złotów (wielkopolskie)
- Szkolenia - wstępne, okresowe BHP. Tworzenie statystyk, oceny ryzyka zawodowego. Sporządzanie protokołów wypadków. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BH. Kontrola BHP na budowie. Obsługa bieżących spraw administracyjnych działu. Praca w siedzibie firmy w Katowicach oraz praca w terenie na podległych budowach.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu BHP. Min. 1 rok doświadczenia zawodowego na wskazanym stanowisku. Uprawnienia do przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych pracowników. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-20 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie wewnętrznych instalacji przewodowych, praca z dokumentacją projektową
ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH I GOSPODARCZYCH "RESTEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-12 - Kielce (świętokrzyskie)
TWORZENIE I ZAMYKANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH ORAZ KOOPERACYJNYCH.TWORZENIE TECHNOLOGII, ZLECEŃ, DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH ZWIĄZANYCH Z PRODUKCJĄ PRZEMIAŁÓW, DEMONTAŻEM, POPRAWAMI.ROZLICZANIE I ANALIZA ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH M.IN. POD WZGLĘDEM POPRAWNEGO ZUŻYCIA MATERIAŁÓW.WYJAŚNIANIE RÓŻNIC POMIĘDZY RZECZYWISTYM A „WIRTUALNYM” ZUŻYCIEM MATERIAŁÓW.ROZLICZANIE I ANALIZA STANÓW MATERIAŁOWYCH MAGAZYNU PRODUKCYJNEGO ANALIZA I KONTROLA STANÓW MATERIAŁOWYCH ORAZ ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW
ZMM MAXPOL SPÓŁKA ZOO - 2019-01-14 - Rzeszów (podkarpackie)
jedna zmiana 7-15Obowiązki: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach pozwoleń wodnoprawnych dla zadań dyrektora zarządu zlewni określonych w ustawie prawo wodne, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach ustanawiania stref ochronnych, prowadzenie postępowań administracyjnych w innych sprawach, w tym dotyczących urządzeń wodnych, jeżeli ustawa tak stanowi, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach podlegających zgłoszeniu, jeżeli organ I instancji wniósł sprzeciw, bieżąca współpraca z użytkownikami wód
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Kontrolowanie akcji oraz wydarzeń korporacyjnych - między innymi dywidendy, kupony,- Dbanie o poprawną dokumentację dla Klientów,- Procesowanie i zatwierdzanie transakcji w systemach wewnętrznych- między innymi derywatyw, papierów wartościowych,- Weryfikowanie zgodności dokumentów z obowiązującym prawem oraz wewnętrznymi regulacjami,- Kontrolowanie inwestycji Klientów w systemach oraz sprawdzanie ich zgodności z wymogami. Praca w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych - rekrutacja stała, poszukiwanie kandydatów zgodnie z opisem stanowiska i instrukcjami. Udział w administracji projektami rekrutacyjnymi(praca z bazą CV i dokumentacją, ewidencja). Budowanie bazy kandydatów oraz bazy klientów w środowisku biznesowym. Znajomość języka angielskiego jest wymagana ze względu na współpracę z kontrahentami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie oraz utrzymanie partnerów biznesowych. Praca w godz. 8-16. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 391 90 16, e-mail: marianna (at) color-press.eu
COLOR PRESS Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Biestrzyków (dolnośląskie)