SPECJALISTA DS. OBSŁUGI BIURA I REKRUTACJI Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM Elbląg oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI BIURA I REKRUTACJI Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: obsługa biura, klienta, pracownika, rekrutacja.Miejsce pracy wg zleceń Poznań lub teren całej Polski.
Data publikacji: 2019-11-18
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa biura, klienta, pracownika, rekrutacja.Miejsce pracy wg zleceń Poznań lub teren całej Polski.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI BIURA I REKRUTACJI Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Saperów 24, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+ skier z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Saperów
Numer budynku pracodawcy: 24
danePracodawcy_nrKraz: 6800
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 4
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 18.11.2019
Oferta pracy ważna do: 26.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6516e7ea8c5fc51fc145588f38c085ed
Podobne oferty pracy
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
- wystawianie faktur sprzedaży energii elektrycznej, ciepła i innych, naliczanie podatku akzyzowego, sprządzanie analiz finansowych, sprządzanie sprawozdań i informacji wewnętrznych i zewnętrznych, naliczanie opłat koncesyjnych od sprzedaży objetej koncesją, wspólpraca w zakresie opracowywania taryf dla ciepła i energii elektrycznej, sporządzanie informacji i sprawozdań do urzędu statystycznego, sporządzanie kalkulacji cen na roboty i usługi świadczone, prowadzenie działalności na rynku świadectw pochodzenia energii
ECO JELENIA GÓRA SP. Z O. O. - 2018-07-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie pism, sporządzanie wniosków oraz ofert przetargowych, kontakty z urzędami
MBZ ANDLER TOMCZAK SPÓŁKA JAWNA - 2020-07-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na usługi, dostawy i roboty budowlane. Opracowywanie wzorów umów i aneksów do umów na usługi, dostawy i roboty budowlane. Uzyskiwanie technicznych warunków przyłączenia do sieci i obiektów infrastruktury technicznej. Sporządzanie protokołów Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych oraz Oceny Dokumentacji Projektowej.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2020-03-12 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
Energomix Sp. z o.o. - 2018-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad pracami konserwacyjnymi i remontowymi dźwigów osobowych wraz z ich przygotowaniem i rozliczeniem
Bydgoska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Utrzymywanie kontaktu z Klientem
Zakład Metalowy Mirosław Głowa - 2020-04-28 - Tuszów Narodowy (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Ostrołęka (mazowieckie)
– prowadzenie dokumentacji służbowej– cykliczne patrolowanie terenu obiektu– kontrola ruchu osób i pojazdów
Solid Security - 2018-07-09 - Łódź (łódzkie)
-DORADZTWO I SPRZEDAŻ PRODUKTÓW BANKOWOSCI DETALICZNEJ,-PROFESJONALNE I AKTYWNR KSZTAŁTOWANIE RELACJI Z KLIENTEM,-BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU credit agricole-praca w zespole, nastawienie na budowanie relacji z klientem,-mile widziane doświadczenie w bankowości i obsłudze klienta
kontakt przez PUP - 2020-09-02 - Czarnków (wielkopolskie)
-Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP w spółce-Wdrażanie procedur wewnętrznych i korporacyjnych z zakresu BHP-Prowadzenie i raportowanie audytów wewnętrznych-Opracowanie instrukcji procedur BHP-Prowadzenie postępowań powypadkowych
CELSA Huta Ostrowiec Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Systematyczne pozyskiwanie nieruchomości na sprzedaż i wynajem.Obsługa klienta, obsługa transakcji.Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem.Przygotowanie ofert nieruchomości na sprzedaż i wynajem.
HF BROKER Rafał Cenzartowicz - 2020-01-15 - Lublin (lubelskie)
telefoniczna i e-mailowa obsługa zamówień, aktualizacja bazy produktów, obsługa aukcji,przygotowanie towaru do wysyłki, obsługa klientów w punkcie sprzedaży części samochodowych.Współpraca z klientami niemieckojęzycznymi.System czasu pracy:9-17;10-14
M System Paweł Wojnarowski - 2016-09-29 - Nowa Sól (lubuskie)
- bieżący nadzór nad nieruchomościami,- prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot.nieruchmości,- współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości,- dokonywanie odczytów wskazań liczników,- rozliczanie kosztów dostawy mediów,- opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami,- bieżacy konakt z lokatorami,- bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami.
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż towarow handlowych kontrahentom zagranicznym, wystawianie faktur, korespondencja handlowa.
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wyszukiwanie kontrahentów, nowych klientów (odbiorców części zamiennych) na Kubie i w krajach Afryki Północnej. Znajomość rynku motoryzacyjnego w tych krajach, negocjowanie umów i warunków zbytu części zamiennych. Kontakty z potencjalnymi kontrahentami na Kubie.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Stróżewko (mazowieckie)
kontrola jakości surowca na przyjęciu, kontrola czystości opakowań, kontrola czystości lini produkcyjnych,
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Piotrawin (lubelskie)
administrowanie i konfiguracja serwerów w tym serwera obslugującego system muzealny MONA oraz serwera biurowego, administrowanie sprzętem komputerowym, siecią informatyczną, zarządzanie poczta elektroniczną, dostępem do internetu, nadawanie uprawnień i zarzadzanie dostępem do zbiorów sieciowych, aktualizacja zabezpieczeń, programów antywirusowych, nadzór nad bezpieczeństwem danych i ochrony danych przed nieuprawnionym dostępem, bieżący nadzór nad stanowiskami komputerowymi, zarządzanie urządzeniami sieciowymi, zapewnianie zgodności z obowiązującymi przepisamiprocedur i innych przepisów wewnętrznych w zakresie ochrony danych i bezpieczeństwa systemów informatycznych
MUZEUM PAMIĘCI SYBIRU - 2019-02-13 - Białystok (podlaskie)
- Wojewódzki Komendant Ochotniczych Hufców Pracy poszukuje kandydatów/ kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. informatyki w Pionie Organizacyjno-Administracyjnym Śląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, Adres: 40-950 Katowice, Plac Grunwaldzki 8-10- Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa; Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; Obsługa urządzeń biurowych; Praca związana z wyjazdami w teren celem konserwacji sprzętu komputerowego w jednostkach OHP;- Zakres zadań: Konserwacja sprzętu komputerowego. Zarządzanie licencjami oprogramowania w Śląskiej Wojewódzkiej Komendzie OHP. Administracja siecią komputerową.. Administrowanie oprogramowaniem QNT, oprogramowaniem z zakresu rynku pracy. Administrowanie systemem Videotel.- Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:45-15:45. Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe informatyczne; Umiejętność analitycznego myślenia; Umiejętność planowania działań i organizacja pracy własnej; Posiadanie obywatelstwa polskiego; Korzystanie z pełni praw publicznych; Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: Doświadczenie zawodowe; Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-12-27 - Katowice (śląskie)
Układanie glazury
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Radomsko (łódzkie)
obsługa klienta
KONIŃSKA WYTWÓRNIA PREFABRYKATÓW KON-BET SP z o.o. - 2018-08-23 - Koło (wielkopolskie)
PROWADZENIE ROZLICZEŃ Z KLIENTAMI, PODPISYWANIE UMÓW, OBSŁUGA PROCESU PONAGLAJĄCEGO
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Spalice (dolnośląskie)
obsługa klienta, obsługa agentów ubezpieczeniowych, obsługa systemu informatycznego
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Lubin (dolnośląskie)
Główne obowiązki: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale. Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; - miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: - tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne: - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych; - umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. - Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia" należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia", dokumenty wskazane w pkt. "Inne dokumenty" kandydat przedkłada dobrowolnie. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1309,81 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
- realizowanie zasad Polityki Jakości zawartych w normie DIN EN ISO 9001 - wdrożenie postępu technicznego- wsparcie w nadzorze nad remontami planowymi oraz przygotowaniem kart zaślepień- wsparcie w zakresie analizy, opiniowania i kompletowania dokumentacji remontowej- wsparcie oraz udział w analizie harmonogramu prac remontowych i bieżącym śledzeniu postępu prac, ewentualna aktualizacja harmonogramu we współpracy z kontraktorem zewnętrznym i Zlecającym- przygotowywanie materiałów do aktualizacji dokumentacji i uzupełniania zapisów w kartach uszczelek, paszportach urządzeń, opracowania raportu poremontowego oraz materiałów wsadowych do aplikacji SZEOR
ORLEN Serwis S.A. - 2019-09-02 - Płock (mazowieckie)
Manager ds. sprzedaży z j. węgierskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)