SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI Warszawa oferta pracy AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - bieżący nadzór nad nieruchomościami,- prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot.nieruchmości,- współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości,- dokonywanie odczytów wskazań liczników,- rozliczanie kosztów dostawy mediów,- opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami,- bieżacy konakt z lokatorami,- bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami.
Data publikacji: 2018-11-07
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:STAROŚCIŃSKA 1, 02-516 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- bieżący nadzór nad nieruchomościami,- prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot.nieruchmości,- współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości,- dokonywanie odczytów wskazań liczników,- rozliczanie kosztów dostawy mediów,- opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami,- bieżacy konakt z lokatorami,- bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: pakiet OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe.Licencja zarządcy nieruchomości lub certyfikowany kurs zarządzania nieruchomościami lub studia podyplomowe z zakresu nieruchomości.
Nazwa pracodawcy:
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
STAROŚCIŃSKA 1, 02-516 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: STAROŚCIŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 07.11.2018
Oferta pracy ważna do: 07.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
,
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie administracji kadrowo-płacowej, nadzór z zakresu spraw pracowniczych, procedur personalnych i prawa pracy, ocena potrzeb szkoleniowych i rozwojowych, nadzór i rozwój systemu wynagrodzeń i benefitów.
PERSONNEL COLLEGE DORADZTWO PERSONALNE - 2017-01-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- sprzedaż i dobór części zamiennych do wózków widłowych - nadzór nad organizacją wysyłek- nadzór nad stanami magazynowymi- uzupełnianie stanów magazynowych firmy
LEMARPOL - WÓZKI WIDŁOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Zator (małopolskie)
obsługa i doradztwo klientowi indywidualnemu, obsługa programu sprzedażowego wraz z kasą fiskalną, zamawianie towaru handlowego, dbanie o czystośc na stanowisku pracy
"MAGNUS" Murawska - Cudny Jolanta - 2018-02-01 - Wyszków (mazowieckie)
- Rejestracja klientów, informowanie klientów o terminach realizacji zamówień. Informowanie o cenach, warunkach technicznych i wykonaniu. Prowadzenie wstępnych rozmów na temat ralizacji zleceń. Opracowywanie atestów.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (ekonomiczne, techniczne). Doświadczenie nie jest wymagane. Mile widziani absolwenci. Prawo jazdy kat. B. Znajomość obsługi systemu Symfonia. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (32-244-70-48, 602-493-786) w godzinach: 07:00-15:00.
OCYNKOWNIA POKÓJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-25 - Ruda Śląska (śląskie)
nadzór nad dokumentacją, ochrona praw własności i zachowanie poufności
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Opole Lubelskie (lubelskie)
obsługa klienta, tworzenie bazy danych klientów, sprzedaż reklam dźwiękowych, obsługa programu komputerowego, praca kilka godzin dziennie
"CENTRALNA AGENCJA REKLAMOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Wołomin (mazowieckie)
Praca związana ze sprzedażą wyrobów firmowych (głównie tras kablowych). Dbanie o dobrą relację z klientem.
BAKS Wytwarzanie Osprzętu Instalacyjno-Elektrotech Kazimierz Sielski - 2017-02-08 - Karczew (mazowieckie)
Szycie, prasowanie na maszynach przemysłowych, przyuczenie do szycia na maszynach przemysłowych
ZAKŁADY ODZIEŻOWE TARNOWSKIE GÓRY Sp z o.o. - 2017-02-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
obsługa klientów i sprzedaż produktów bankowych, oferowanie produktów
BANK POLSKA KASA OPIEKI SA - 2017-10-13 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
tworzenie ofert oraz nadzór nad realizacją, kontakt klientami z biurami z branży Europy Wschodniej.
HOTEL WERNERA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-19 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
Zgodny
PUPH Technomechanika Sp. z o.o. - 2016-02-16 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
cięcie płyt laminowanych, oklejanie płyt PCV, frezowanie formatek
TOP-MEBLE Krzysztof Augustyniak, Marcin Kowalczyk S.C - 2016-03-04 - Czechy (łódzkie)
Zakres obowiązków:1. Aktualizacja dokumentacji technicznej statków powietrznych.2. Nadzór nad zawartością bazy danych biuletynów technicznych.3. Zapewnienie użytkownikom sprzętu lotniczego stałego dostępu do dokumentacji technicznej.4. Opracowywanie i wdrażanie systemów zarządzania dokumentacją statków powietrznych.5. Posługiwanie się aplikacjami z dokumentacją zabezpieczenia statków powietrznych6. Znajomość klasyfikacji dokumentacji technicznej, umiejętność jej kodyfikowania przy pomocy dokumentacji źródłowej.Wynagrodzenie brutto: od 2.853 zł + premia regulaminowa 25%.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja celów sprzedażowych, obsługa klienta, przygotowywanie ofert i zamówień, współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy
Megabud Michał Michnowicz - 2018-04-04 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta
PHU DORFIN Dorota Rodziejczak - 2018-02-02 - Wągrowiec (wielkopolskie)
wykonywanie prac administracyjno- księgowych
Przedsiebiorstwo Przygotowania i Obrotu Paliwami Sp. Z.O.O. - 2018-10-09 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie zadań związanych ze sprawami pracowniczymi, dokumentowanie spraw z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie spraw związanych z ZFŚS, ewidencjonowaniem, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników, prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych, i okolicznościowych, prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy, prowadzenie spraw zwiazanych z doskonaleniem zawodowym pracowników
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ROKOCINIE - 2017-09-01 - Rokocin (pomorskie)
Specjalista kontroli jakości
kontakt przez PUP - 2017-02-18 - Kamienica Polska (śląskie)
- kontakt z klientem anglojęzycznym- tworzenie opisów produktów
BASKETMANIA Spółka z o.o. Spółka komandytowa - 2016-07-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
Specjalista ds. administracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Kraków (małopolskie)
realizacja zadań w ramach projektów z zakresu technologii kosmicznych podjętych we współpracy z instytucjami polskimi oraz europejskimi, pozyskiwanie projektów, udział w spotkaniach branżowych, monitorowanie programów polskich i europejskich
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Zielona Góra (lubuskie)
wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych, henny, stylizacji paznokci.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "SFINKS" Barbara Stec - 2017-06-16 - Świdnica (dolnośląskie)
Zakres obowiązków: organizacja dostaw materiałów do produkcji codzienne monitorowanie i modyfikowanie dostaw w zależności od bieżących potrzeb produkcji; utrzymywanie założonego poziomu zapasów magazynowych; organizacja transportów realizacja zamówień zleconych przez Liderów wyszukiwanie kontrahentów, tworzenie baz kontrahentów, negocjacja cen, sposobów dostawy, dbanie o terminowość i kompletność dostaw składanie reklamacji do dostawców materiałów/produktów tworzenie raportów i statystyk dotyczących zamówień kontrola obiegu dokumentów magazynowych/zamówieniowych okresowa kontrola dostawców oraz kształtowanie współpracy z nimi
POWER - TECH JANUSZ MARCIN EJMA - 2016-02-26 - Wałcz (zachodniopomorskie)
prowadzenie rachunków klientów, bezpośredni kontakt z klientem fracuskojęzycznym i hinduskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Łódź (łódzkie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie i budowanie relacji handlowych z Klientami.Stała komunikacja z Klientem na każdym etapie procesu.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-19 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
efektywna obsługa i pozyskiwanie klientów (telefon, e-mail), obsługa zamówień, kontrola listy zmaówien i wysyłek, osiąganie założonych celów, budowanie i utrzymywaie pozytywnych relacji z Klientami firmy, aktywna współpraca z przedstawicielami firmy, inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży, aktywny wkład w tworzenei pozytwynego wizerunku firmy na rynku
KELS Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Kicin (wielkopolskie)
prowadzenie ewidencji zobowiązań z tytułu dostaw i usług oraz analityki według dostawców w programie komputerowym ZWSI RON, koordynacja realizacji zadań mających na celu zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń, Prowadzenie rejestru umów bieżących, rejestru sum depozytowych, gwarancji należytego wykonania umowy, wadiów oraz terminowe rozliczanie według umów, realizacja zadań w obszarze rozliczeń inwestycji i remontów.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-06-09 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Częstochowa (śląskie)