SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M Warszawa oferta pracy Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Wynagrodzenie: od 3 050 PLN
Zakres obowiązków: Opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami, archiwizacja dokumentacji technicznej.
Data publikacji: 2020-01-28
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami, archiwizacja dokumentacji technicznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 050 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 050 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.01.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Zarządca nieruchomości (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo/Gospodarowanie nieruchomościami
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra znajomość obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Czytanie dokumentacji i rysunków technicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: licencjat/magister/inżynier - prawo lub kierunki związane z gospodarowaniem nieruchomościami, staż pracy w zawodzie - min. 3 lata, bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym: Word, Excel, znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami (umiejętność stosowania w praktyce), mile widziana znajomość ustawy Prawo Budowlane, komputerowych programów graficznych oraz umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunku technicznego, map geodezyjnych), znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami. Umiejętności: praca w zespole, dokładność, uczciwość, kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność radzenia sobie ze stresem. Doświadczenie zawodowe min. 3 lata w biurach/instytucjach/firmach przy zarządzaniu nieruchomościami (budynki grunty). Obowiązki: opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami, archiwizacja dokumentacji technicznej.[Zgłoszenia na adres e-mail: joanna.karpio (at) wat.edu.pl, telefonicznie: 261 839 089]
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Gen. Witolda Urbanowicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 28.01.2020
Oferta pracy ważna do: 24.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fcecf7a39eff3d5f69dd1af2ff042ec9
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw reklamy
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Organizowanie i koordynowanie działań w oddziałe firmy. Prace administracyjno - biurowe. Konatkt i wymiana informacji z centralą firmy. Obsługa i kontakt z pracownikami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie średnie zawodowe (kierunek elektryczny), 1 rok doświadczenia w branży elektroenergetycznej, świadectwo kwalifikacyjne D, prawo jazdy kat. B.znajomość pakietu MS Office, znajomość prawa energetycznego. Budowanie partnerstwa, proponowanie ulepszeń, dążenie do osiągania wyników, podejmowanie decyzji, stałe doskonalenie się. Mile widziane: wykształcenie wyższe (kierunek elektryczny), 2 lata doświadczenia w branży elektroenergetycznej.znajomość sieci elektroenergetycznej SN i nN (topografia, standardy, funkcjonowanie). Uprawnienia budowlane w zakresie budowy sieci i instalacji elektrycznych. Umiejętność dokonywania obliczeń inżynierskich (np. analiza uziemień parametrów zasilania). Obowiązki: udział w opracowaniu ofert technicznych, w tym pozyskiwanie i ustalanie danych niezbędnych do kosztorysowania oraz współpraca przy kompletowaniu oferty. Udział w przygotowywaniu zaplecza robót dla obszaru wykonawstwa w zakresie formalno-prawnym poprzez przygotowywanie dokumentacji. Wsparcie w zakresie zamawiania materiałów i usług obcych realizowanych zgodnie z zawartą przez Spółkę umową ramową oraz przyjętym kosztorysem.Obsługa obcych wykonawców zgodnie z IOBP w zakresie organizacji bezpiecznej pracy na sieci i urządzeniach elektroenergetycznych, których właścicielem jest TD. Przygotowywanie planów wyłączeń wynikających z harmonogramów prac dla obcych wykonawców na sieciach i urządzeniach elektroenergetycznych.Przekazywanie planów wyłączeń do Operatora Sieci SN/nN i brygad wykonawstwa. Opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla zadań indywidualnych, w tym zdefiniowanie zakresu, terminu, warunków i kryteriów odbioru zgodnie z potrzebami technologicznymi poszczególnych zadań.Przygotowywanie danych niezbędnych do opracowywania raportów i sprawozdań z zakresu wykonania planu na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki. Udział w przygotowywaniu dokumentacji technicznej - powykonawczej, odbiorowej i danych do zgłoszenia załączenia urządzeń elektroenergetycznych dla zadań własnych, realizowanych przez Region. Udział w odbiorach prac na urządzeniach elektroenergetycznych dla zadań własnych, realizowanych przez Region. Obsługa nadzorów branżowych. Opracowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki. Wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: angelika.polak (at) tauron-dystrybucja.pl
TAURON DYSTRYBUCJA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-18 - Racibórz (śląskie)
Praca w Jarosławiu.Prowadzenie rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy. Prowadzenie i organizacja biura. Planowanie i organizacja wyjazdów i opiekunek do Niemiec. Prowadzenie kursów języka niemieckiego.Wymagane wykształcenie średnie, biegła znajomość komputera, komunikatywność, elastyczność, kreatywność, znajomość języka niemieckiego i ukraińskiego.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
- Praca w branży związanej ze sprzedażą KAWY. Obsługa platformy elektronicznej sklepu - wystawianie aktualnych ogłoszeń. Kontakt z klientem. Wystawianie faktur sprzedaży. Obsługa korespondencji e-mailowej. Prace biurowe.- Wynagrodzenie: 925 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Docelowo praca na pełny etat.- Praca po 4 godziny dziennie: 8:00-12:00 lub 9:00-13:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie Ekonomiczne lub Handlowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Mile widziana obsługa SUBIEKT GT. Mile widziane osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)
archiwizacja dokumentów, przygotowanie dokumentacji, kontakt z urzędami, porządkowanie dokumentacji i skanowanie , inne prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Poznań (wielkopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie zakupów narzędzi, projektowanie etykiet, kalkulacja opłacalności produkcji przygotowywanie raportów sprzedażowych, wsparcie handlowców.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Kęty (małopolskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami firmy, bieżąca obsługa klientów, realizacja planów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Kępno (wielkopolskie)
- składowanie, przemieszczanie i wydawanie towaru,- komisjonowanie materiałów do produkcji,- pakowanie i wysyłka zamówień,- monitorowanie odbioru i wydawania towarów,- organizacja miejsca dla właściwego magazynowania materiałów,- pomoc przy inwentaryzacji
OPPM OFFICE Professional Personalmanagement GmbH - 2019-03-08 - Niemcy (Niemcy)
obsługa i budowanie realacji handlowych z klientami,przygotowywanie ofert oraz ofert na prefabrykowane rurociągi przeciwpożarowe,monitorowanie realizacji zleceń oraz nadzór nad ich fakturowaniem i należnościami
INSTAC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-20 - Sosnowiec (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Koło (wielkopolskie)
- Kontakt z klientami ( bezpośredni oraz telefoniczny ) przygotowanie bazy klientów, sprzedaż bezpośrednia ubezpieczeń. Praca w siedzibie firmy + sporadyczne wyjazdy do klienta.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia obowiązkowe szkolenie , które odbywa się w Warszawie. Szkolenie trwa od półtora do dwóch tygodni. W czasie trwania szkolenia pracodawca zapewnia zakwaterowanie wraz ze śniadaniem oraz 50 zł podczas każdego dnia szkolenia na wyżywienie we własnym zakresie. Koszt dojazdu do Warszawy na szkolenie oraz powrót z Warszawy ponosi kandydat decydująca się na szkolenie.- Praca w godzinach: 9:00-17:00 - wg grafiku. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenia. Wymagana niekaralność. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 504-239-180) lub e-mail: opracy (at) o2.pl
FURGOŁ RYSZARD Usługi Finansowe Furgoł Ryszard - 2019-05-16 - Katowice (śląskie)
Budowa i montaż konstrukcji stalowych, prace przy obróbce metalu: szlifowanie, wiercenie, spawanie, naprawy.Budowa schodów, poręczy, wytwórstwo części stalowych na zamówienie.
Pertec GmbH - 2017-10-02 - Niemcy (Niemcy)
Wystawianie przedmiotów na aukcje. Przyjmowanie zamówień, wysyłka.Wynagrodzenie od 3 200 zł brutto uzależnione od posiadanych umiejętności. Miejsce pracy Okunica lub Pyrzyce.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA RENO-ART-Przemysław Półchłopek - 2020-01-03 - Okunica (zachodniopomorskie)
- prowadzenie kadr - sprawy osobowe,- naliczanie wynagrodzeń,- obsługa Płatnika - ZUS,- znajomość programów kadrowo - płacowych,- sporządzanie sprawozdań GUS.Początkowo umowa na okres próbny , później umowa na czas określony. Praca w systemie jednozminanowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel: 71 352 79 91, lub 71 352 84 12.
DZIENNY OŚRODEK PSYCHIATRII I ZABURZEŃ MOWY DLA DZIECI I MŁODZIEŻY - 2019-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa i serwisowanie maszyn do produkcji tub laminatowych, wykonywanie przezbrojeń na maszynach, usprawnianie procesu produkcji ( zwiększanie wydajności linii oraz redukcja odpadu)
Albea Poland Sp. z o.o. Tubes Oddział w Łubnej - 2020-02-20 - Baniocha (mazowieckie)
Obsługa klientów w zakresie zakupów domów tj. sporządzanie wniosków kredytowych, udzielanie informacji o budynkach, zawieranie umów. Możliwość przyuczenia. Wykształcenie min. średnie (preferowane ekonomiczne ds. finansów), mile widziane doświadczenie.
ŻAK PRZEMYSŁAW "REMDOM" P.P.U.H - 2017-03-31 - Sosnowiec (śląskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-07-02 - Czernikowo (kujawsko-pomorskie)
Budowanie, planowanie i zarządzanie bazy klientów firmy, poszukiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Kraków (małopolskie)
Sprzątanie terenów zewnętrznych. Pielęgnacja zieleni. Mycie okien. Maszynowe mycie hal garażowych.
Eco Serwis s.c. - 2016-05-12 - Gdańsk (pomorskie)
Kontakty z klientami oraz sieciami afiliacyjnymi; współprowadzenie serwisów internetowych picodi.com; redagowanie tekstów; tworzenie komentarzy, wpisów na forach, blogach; tworzenie opisów sklepów internetowych
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Kraków (małopolskie)
jw.
Ekoeuropa Energy Sp. z o.o. - 2017-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
- Codzienne wykonywanie porannych rutyn, które polegają na przygotowaniu sklepu do otwarcia. Dbanie o miejsca inspiracji na sklepie. Wykorzystanie wiedzy z zakresu projektowania do tworzenia, nieoczywistych rozwiązań. Praca z produktem na różnych działach i jego prezentowanie w ciekawy, niebanalny sposób. Wzmacnianie wizerunku marki, inspirowanie klientów oraz zachęcanie ich do częstszego odwiedzania sklepu IKEA.- Znajomość języka angielskiego, rosyjskiego oraz ukraińskiego jest wymagana do porozumiewania się zagranicznymi klientami, w tym z klientami z Rosji i Ukrainy.- Godziny pracy: 6:00-12:00 + soboty, niedziele handlowe. Praca według grafiku.
kontakt przez PUP - 2020-03-30 - Katowice (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca weryfikacja i księgowanie faktur zakupowych, wprowadzanie danych do systemu ksiegowego, potwierdzanie i uzgadnieanie sald z kontrahentami, ścisła współpraca z innymi działami firmy. Praca w pracy 07.00-15.00
Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A. - 2019-02-13 - Siedlce (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, akt personalnych oraz obsługa kadrowo-płacowa pracownikówNaliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacSporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w PłatnikuNaliczanie urlopów, rozliczanie nieobecnościObsługa umów cywilnoprawnychZnajomość zasad przy zatrudnianiu cudzoziemcówWspółpraca z instytucjami zewnętrznymiSporządzanie dokumentacji dla ZUS, GUS, USEwidencja i rozliczanie czasu pracy pracownikówPozostałe prace administracyjne w sekretariacie
BLYSS POLSKA SP. Z O. O. - 2019-09-10 - Lasowice Wielkie (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie procesu sprzedaży produktu na rynku międzynarodowym. Przygotowywanie raportów sprzedaży w odniesieniu do prowadzonej polityki handlowej. Tworzenie ofert sprzedażowych z uwzględnieniem cen rynkowych. negocjowanie umów i warunków handlowych.zatrudnienie na umowę o pracę na czas określony (3 lata), praca jednozmianowa
kontakt przez PUP - 2019-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)