SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Okunica oferta pracy FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA RENO-ART-Przemysław Półchłopek
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Wystawianie przedmiotów na aukcje. Przyjmowanie zamówień, wysyłka.Wynagrodzenie od 3 200 zł brutto uzależnione od posiadanych umiejętności. Miejsce pracy Okunica lub Pyrzyce.
Data publikacji: 2020-01-03
Lokalizacja: Okunica (zachodniopomorskie)
Pracodawca: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA RENO-ART-Przemysław Półchłopek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:74-200 Okunica 12B, powiat: pyrzycki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wystawianie przedmiotów na aukcje. Przyjmowanie zamówień, wysyłka.Wynagrodzenie od 3 200 zł brutto uzależnione od posiadanych umiejętności. Miejsce pracy Okunica lub Pyrzyce.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Okunica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pyrzycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pyrzyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: specjalista sprzedaży internetowej
Nazwa pracodawcy:
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA RENO-ART-Przemysław Półchłopek
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Adres pracodawcy:
74-200 Okunica 12B, powiat: pyrzycki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: pyrzycki
Gmina pracodawcy: Pyrzyce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Okunica
Numer budynku pracodawcy: 12B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 04.01.2020
Oferta pracy ważna do: 02.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7a57d30258bbd468cd7ba61b2fab3426
Podobne oferty pracy
prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, sprawdzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, sporządzanie sprawozdań budżetowychi finansowych, ustalanie, odprowadzanie i ewidencjonowanie dochodów jednostek obsugiwanych,
Centrum Usług Wspólnych w Będzinie - 2018-05-17 - Będzin (śląskie)
1. Obsługa procesu naboru wniosków2. Doradztwo i prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowania projektów3. Obsługa kancelaryjna posiedzeń organów LGDSzczegółowy zakres obowiązków dostępny na stronie : www.plaskowyz.pl
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Płaskowyż Dobrej Ziemi - 2016-04-20 - Kietrz (opolskie)
1)prowadzenie szkoleń bhp,2)obsługa zdarzeń losowych, 3)ocena ryzyka na stanowiskach pracy,4)kontrola stanu bhp,5)współpraca z instytucjami kontrolnymi,6)przygotowywanie rocznych sprawozdań dot. stanu bhp w podległych placówkach,7)prowadzenie dokumentacji w zakresie wymienionych zadań oraz generowanie wniosków i inicjowanie rozwiązań dot. poprawy stanu bhp,8)koordynacja pracy zespołu ds. BHP.
Samorządowy Ośrodek Doskonalenia - 2019-01-07 - Częstochowa (śląskie)
Bieżąca analiza rynku i konkurencji, przygotowywanie ofert dla sklepu internetowego, Allegro,OLX, udział w działaniach marketingowych, doradztwo klientowi detalicznemu.
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Siedlce (mazowieckie)
- bezposredni kontakt i obsługa klientów kluczowych,- poszerzenie i aktualizacja bazy kluczowych klientów, - doradztwo techniczne i merytoryczne w zakresie oferty rynkowej,- przygotowywanie oferty rynkowej z zakresu produktów myjąco - dezynfekujących
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Czarna Białostocka (podlaskie)
obsługa sprzedażowa przyszłych i obecnych klientów hurtowni, całościowy nadzór nad procesem zakupowym i sprzedaży towarów, wysyłanie zapytań ofertowych, nawiązywanie kontaktów z fa-brykami, eksporterami, importerami, kontrola jakości towarów, składanie zamówień, utrzymywa-nie dobrych relacji z dostawcami, obsługa reklamacji i zwrotów, kontakt i współpraca z osobami tureckojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Jabłonowo (mazowieckie)
realizacja procesów zakupowych , kontrola stanów magazynowych , negocjacje cen, przygotowanie i porównywanie ofert
FHPU TRANSTAL - 2016-05-27 - Smęgorzów (małopolskie)
Serwis sieci LAN, WAN, podstawowa konfiguracja routerów, komputerów,itp. Serwis na sieci ETTH i CU, praca w godz.7-15/15-21
Calipso.pl Haber Robert - 2016-09-29 - Opole (opolskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel). Wymagana bardzo dobra znajomość programu Płatnik. Wymagane rozwinięte zdolności analityczne. Wymagana znajomość zagadnień z zakresu kadr. Dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-253-15-62) lub e-mail: hr (at) farmacol.com.pl
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Katowice (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Kłodzko (dolnośląskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
dosatarczanie towaru do działów handlowych
Leroy Merlin Polska sp. z o.o. - 2016-06-23 - Cieszyn (śląskie)
przyjmowanie zgłoszeń szkód, sprzedaż prod.finansowych
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A. Punkt Obsługi Klienta w Głubczycach - 2016-02-29 - Głubczyce (opolskie)
- praca przy modernizacjach, rozdzielniach wysokiego napięcia
PROCAD BUDZIEWSKI, SOBOCIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-02 - Koluszki (łódzkie)
- opracowywanie wewnętrznych zarżadzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących bhp,- ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy,zachorowań na choroby zawodowe,-prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych podejrzeń o takie choroby, przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,- ocena ryzyka zawodowego,- organizowanie szkoleń w dziedzinie bhp, - przeprowadzanie kontroli stanu bhp,- nadzór nad właściwym zabezpieczeniem przeciwpożarowym obiektów szkoły,- przygotowywanie danych planów finansowych,- przekazywanie akt do zakładowego archiwum,- współdziałanie z jednostkami służby medycyny pracy oraz lekarzami sprawującymi profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,- inne czynności zlecone przez dyrektora.Godziny pracy: praca dwa razy w tygodniu. W poniedziałki od godziny 15.00 do 19.00, w czwartki od godziny 16.00 do godziny 20.00
Szkoła Podstawowa nr 19 im. Mikołaja Kopernika - 2015-12-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
telefoniczna i osobista obsługa klientasprzedaż prenumerat i publikacji wydawnictwaweryfikacja i wprowadzanie danych do systemuOferujemy:- pracę w stabilnej firmie- umowę o pracę- wynagrodzenie: podstawę + prowizję zależną od wyników sprzedażowych- program szkoleniowy
AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-17 - Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji dotyczącej towarów objętych procedurą zawieszenia akcyzy, sporządzanie deklaracji dla podatku akcyzowego, współpraca z urzędami, prowadzenie ewidencji składu podatkowego
EUROCASH S.A. - 2016-01-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Przyjmowanie zamówień, kontakt telefoniczny z kientami, obsługa dokumentacji, obsługa logistyczna dostaw, współpraca z innymi działami firmy.
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec - 2018-03-14 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
Współpraca z obecnymi klientami.Poszukiwanie i współpraca z nowymi klientami.Poszukiwanie nowych zleceń na rynku usług.
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wola Ociecka (podkarpackie)
analiza, uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej branży elektrycznej, automatyki,- współpraca, doradztwo techniczne w sprawach planowania i przygotowania robót inwestycyjnych,- przygotowanie dokumentacji wyjściowej branży elektrycznej do realizacji inwestycji,- współpraca z inspektorem nadzoru ds. budowy branży elektrycznej,- monitorowanie realizacji inwestycji w zakresie branży elektrycznej,- prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej i budowlanej oraz sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych robót budowlanych (proponowane wynagrodzenie 2500zł- do negocjacji)
WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. L. RYDYGIERA W TORUNIU - 2019-04-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Odpowiedzialność za rozwój i analiza danych, monitorowanie modułów i zbioru danych, kontrola jakości procedur ładowania danych, tworzenie ststystyk oraz raportowanie danych, kontakt z dostawcami odnośnie brakujacych danych lub problemów technicznych, udział w spotkaniach 24/7 data roster, wykonywanie pracy na wezwanie telefoniczne.
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-06-13 - Gdynia (pomorskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Kluczbork (opolskie)
prowadzenie bieżących spraw biurowuch koordynacja pracy biura, wsparcie asystenckie dyrektora technicznego, komunikacja z dostawcami i klientami,, zarządzanie dokumentacją firmową,tworzenie umów, pism i ofert,przygotowanie dokumentów do przetargów, dbanie owizerunek firmy,
Przedsiębiorstwo Produkcji Urządzeń Dźwigowych ZREMB Sp. z o. o. - 2018-07-13 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Przygotowywanie materiałów (często w języku rosyjskim oraz angielskim) i warsztatów szkoleniowych z zakresu marketingu, prowadzenie szkoleń w formie prezentacji, ćwiczeń, warsztatów, organizowanie logistyczne szkoleń, rozliczanie skzoleń i osób szkolonych, , samodzielny dojazd do placówek , w których organizowane sa szkolenia.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Łódź (łódzkie)
prace porządkowe i pomocnicze w procesie produkcji i pakowania, wymiar czasu pracy 154 godziny na miesiąc
HR Consulting Partners Agencja Pracy Tymczasowej, Rozwoju i Doradztwa Personalnego Sp. z o.o. - 2016-12-08 - Pszczyna (śląskie)
Sprzedaż stolarki okiennej, praca w godz.8-16
Jan Gebauer Zakład Stolarski " Gebauer" - 2016-01-15 - Tarnów Opolski (opolskie)
badanie rynku i tworzenie baz potencjalnych klientów, telemarketing i sprzedaż usług logistycznych, kontakt telefoniczny i mailowy w celu rozpoznania potencjalnych klientów i ich potrzeb, umawianie spotkań handlowych, reprezentowanie firmy w zewnętrznych relacjach handlowych, przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji dla klientów, monitorowanie i analiza informacji o rynku i konkurencji, zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów m.in. poprzez rozwijanie współpracy, podtrzymywanie relacji, przygotowanie zestawień, analiz i raportów sprzedażowych
Erontrans Sp. z o.o. - 2020-01-22 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
wykonywanie zadań i zasad funkcjonowania biura rachunkowego
kontakt przez PUP - 2019-10-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Praca w dziale handlowym. Hurtowa sprzedaż materiałów budowlanych. Pozyskiwanie klientów. Sporządzanie analiz finansowych i sprzedażowych.
Przedsiębiorstwo Prod-Handl-Usług. Merkury Sp. z.o.o - 2016-10-12 - Prudnik (opolskie)