SPECJALISTA DS. LOGISTYKI MAGAZYNOWEJ Erfurt oferta pracy OPPM OFFICE Professional Personalmanagement GmbH
Stanowisko: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI MAGAZYNOWEJ
Wynagrodzenie: od 10 EUR
Zakres obowiązków: - składowanie, przemieszczanie i wydawanie towaru,- komisjonowanie materiałów do produkcji,- pakowanie i wysyłka zamówień,- monitorowanie odbioru i wydawania towarów,- organizacja miejsca dla właściwego magazynowania materiałów,- pomoc przy inwentaryzacji
Data publikacji: 2019-03-08
Lokalizacja: Erfurt ()
Pracodawca: OPPM OFFICE Professional Personalmanagement GmbH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Bahnhofstr. 46 , 99084 Erfurt , NiemcyRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- składowanie, przemieszczanie i wydawanie towaru,- komisjonowanie materiałów do produkcji,- pakowanie i wysyłka zamówień,- monitorowanie odbioru i wydawania towarów,- organizacja miejsca dla właściwego magazynowania materiałów,- pomoc przy inwentaryzacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 10 EUR
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI MAGAZYNOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Erfurt
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Niemcy
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali spedytorzy i pokrewni
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 10 EUR/godz
warunkiPracyIPlacy_powodOddelegowania:
Praca na rzecz agencji pracy tymczasowejAmstadt, Turyngia
warunkiPracyIPlacy_dodSwiadczenia:
- mieszkanie na koszt pracownika w odległości maksymalnie do 15 km od miejsca pracy (koszt 300 Euro od osoby).- dopłaty za pracę w nocy oraz w weekendy,- dodatki świąteczne i urlopowe,- dodatki do wynagrodzenia
warunkiPracyIPlacy_dodInfoCzasPracy:
Wysokość pensji brutto: od 10,00 Euro/godzinaPraca na 2 zmiany
warunkiPracyIPlacy_informacjeOLokalizacji: Amstadt, Turyngia
Data rozpoczęcia pracy: 08.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Wózki widłowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
• Wykształcenie: zawodowe w branży magazynowej• Doświadczenie zawodowe: nie jest wymagane• Znajomość języków: niemiecki – dobry min.A2• Uprawnienia do pracy na wózku widłowym (również podnośnikowym)• Obsługa komputera•Umiejętność pracy w zespole, wytrzymałość, elastyczność, zorganizowany sposób działania, zdolność do szybkiego uczenia się
Nazwa pracodawcy: OPPM OFFICE Professional Personalmanagement GmbH
Sposób aplikowania: do agencji
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy Filia we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Bieleda PiotrTel.: 0049 36165469027 ; +49 170 713 97 23
Język aplikacji o pracę: niemiecki, polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + świadectwa
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
bieleda-piotr (at) office-personal.comPersonal – und KundenberaterOPPM OFFICE ProfessionalPersonalmanagement GmbHBahnhofstraße 4699084 Erfurt
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Profil działalności pracodawcy:
Firma OFFICE Personal działa 20 lat; posiada 16 oddziałów głównie we wschodnich Niemczech
Oferta zgłoszona przez:
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy Filia we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali spedytorzy i pokrewni
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.03.2019
Data dodania oferty pracy: 08.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
zagranicznaEures: 1
rodzajOferty_1: EURES
Podobne oferty pracy
jw.
DATABROKER S.A. - 2016-09-30 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Rozliczanie delegacji pracowników, prowadzenie teczek osobowych, wysyłanie sprawozdań do ZUS,GUS, inne prace biurowe
'HENZEL KRYSTIAN TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY SPEDYCJA"HENZEL ' - 2018-03-16 - Bugaj (wielkopolskie)
- obsługa Klientów Indywidualnych w zakresie ubezpieczeń na życie- rozpoznawanie potrzeb Klientów, profesjonalne doradztwo w wyborze ubezpieczeń na życie- pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami- stały rozwój kwalifikacji i uzupełnianie wiedzy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
Usługi Finansowe Wojciech Kaczmarzyk - 2017-05-26 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż art.hydraulicznych, zamówienia towaru, wykładanie towaru; min.5 lat doświadczenia
AGP TECHNIKA GRZEWCZA S.J. GRAŻYNA I ARNOLD PRZEPIÓRKOWSCY - 2016-05-20 - Strzelce Opolskie (opolskie)
- Współpraca z przedstawicielami biznesu oraz kadrą zarządzającą IT w celu ustalenia I doprecyzowania zakresu testów; - Zapewnienie, że wymagania będące przedmiotem testów zostały zweryfikowane, są przejrzyste i zrozumiałe oraz możliwe do przetestowania; - Opracowywanie/tworzenie przypadków testowych i scenariuszy testowych; - Gromadzenie danych testowych i zarządzanie nimi; - Wykonywanie testów pod kątem przyjętych kryteriów i utrzymywanie rezultatów testów; - Zapewnienie, że wszystkie wady i błędy oprogramowania zostały poprawnie zaraportowane, przeanalizowane, przypisane i w razie potrzeby wyeskalowane- Wsparcie podczas testowania przez użytkowników.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca z klientami polegająca na rozmowie, polecaniu dań, napojów i innych sprzedawanych w restauracji produktów, obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie raportów fiskalnych;praca na czas określony, 1/2 etatu, według grafiku w przedziale czasowym 10:30-21:00, miejsce pracy: Wrocław, ulica Krasińskiegosala Gsala G
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie akt osobowych, rozliczanie PEFRON-u, rozliczanie delegacji służbowych, wprowadzanie danych do programu kadrowego Comarch ERP Optima, wysyłanie deklaracji ZUS (ZWUA, ZSWA,ZUA,ZZA), wypisywanie skierowań na badania lekarskie, pilnowanie terminów badań BHP i lekarskich, sporządzanie list obecności(godziny pracy 8-16)
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ViKKING KTS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Biała Podlaska (lubelskie)
Obsługa klientów francuskojęzycznych, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Łódź (łódzkie)
• UDZIAŁ W PROCESIE MONTAŻU/PRODUKCJI ELEMENTÓW MECHANICZNYCH URZĄDZEŃ NA JEDNEJ Z PROWADZONYCH BUDÓW,• OBSŁUGA SPRZĘTU I URZĄDZEŃ WYKORZYSTYWANYCH W PROCESIE MONTAŻU/PRODUKCJI ZGODNIE Z POSIADANYMI UPRAWNIENIAMI,• KONTAKT Z KLIENTEM ORAZ ROZWIĄZYWANIE BIEŻĄCYCH PROBLEMÓW W J. HISZPAŃSKIM.
SYNERTE SP. O.O. - 2018-03-05 - Rzeszów (podkarpackie)
ocena receptur kosmetyków, tworzenie i kontrola dokumentacji kosmetyku.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Przygotowywanie ofert przetargowych na place zabaw.
PERGOLA - 2018-01-16 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie analiz chemicznych
"FAMEG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-30 - Radomsko (łódzkie)
Zgodny, praca w Grudziądzu.
"AUCHAN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
Doskonała znajomość przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Szczególnie znajomość konkretnych regulacji mających zastosowanie przy określonym profilu działalności firmy. Umiejętność prowadzenia szkoleń w zakresie BHP (wstępne, okresowe, stanowiskowe). Znajomość procedur postępowania w razie wypadków, naruszania przepisów BHP oraz działalności organów kontrolnych w tym zakresie. Znajomość norm OHSAS 18001.
Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - 2017-04-27 - Suwałki (podlaskie)
sporządzanie raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych, przygotowywanie do spotkań, narad, pisanie sprawozdań z narad
EUROCONSULT Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Leszno (wielkopolskie)
staż w biurze turystycznym
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zamawianie i organizowanie odbiorów zamówionych wyrobów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI, HANDLU I USŁUG "JANEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-23 - Norki (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klinetów biura rachunkowego w zakresie rachunkowości bilansowej i rozliczeń podatkowych. Współpraca z organami administracji państowej ZUS, Urząd Skarbowy, Urząd Celny, PFRON. Obsługa administracyjna dokumentacji podatkowej (odbiór i dostarczanie dokumentów)
BOOKKEEPING Czapla Karol - 2016-04-18 - Zawiercie (śląskie)
Obróbka skrawaniem elementów metalowych, czytanie rysunków technicznych
ITM Piotr Jerzy Gołębiowski - 2018-10-15 - Chynów (mazowieckie)
j.w
UNIWERSUM SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż ofert, udzielanie informacji klientom.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Nowa Słupia (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wyszukiwanie kandydatów na stanowiska zapotrzebowane przez pracodawcę odpowiadających stawianym wymaganiom w Rosji, na Ukrainie i Białorusi poprzez kontakt z agencjami pracy w tych państwach oraz przez zamieszczanie ogłoszeń w odpowiednich serwisach. Praca 30 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku w godzinach 10-16.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Raszyn (mazowieckie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-10 - Oświęcim (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie materiałów, dostarczanie do magazynu, ustalanie ilości przyjmowanych materiałów, monitorowanie poziomu zapasów
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Wierzbica (mazowieckie)
Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych,
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości w zakresie gospodarowania odpadamiw firmie, zużycia wody i energii elektrycznej, prowadzenie dokumentacji związanej z UDT
Pracowniczy Ośrodek Maszynowy Sp. z o.o. w Augustowie - 2016-12-22 - Augustów (podlaskie)