SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M Warszawa oferta pracy Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: - opiniowanie dokumentów nadesłanych- sporządzanie notatek- korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT- prowadzenie i aktualizacja ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.)- przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami wewnętrznymi- archiwizacja dokumentacji technicznych
Data publikacji: 2020-08-31
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- opiniowanie dokumentów nadesłanych- sporządzanie notatek- korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT- prowadzenie i aktualizacja ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.)- przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami wewnętrznymi- archiwizacja dokumentacji technicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Zarządca nieruchomości (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zamówienia publiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Czytanie dokumentacji i rysunków technicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (prawo lub kierunki związane z gospodarowaniem nieruchomościami) 3 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu nieruchomościami, bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych tym Word, Excel, znajomość ustawy o zamówieniach Publicznych, znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami (umiejętność stosowania w praktyce), mile widziana znajomość ustawy Prawo Budowlane, komputerowych programów graficznych oraz umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunku technicznego, map geodezyjnych), znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, umiejętność pracy w zespole, dokładność, uczciwość, kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność radzenia ze stresem.Obowiązki:- opiniowanie dokumentów nadesłanych- sporządzanie notatek- korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT- prowadzenie i aktualizacja ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.)- przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami wewnętrznymi- archiwizacja dokumentacji technicznych[Zgłoszenia na adres e-mail: joanna.karpio (at) wat.edu.pl, telefonicznie: 261 839 089]
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
danePracodawcy_nip: 5270206300
danePracodawcy_regon: 012122900
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Gen. Witolda Urbanowicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|244003
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 01.09.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b97a547a7194eaebae0d27b10cb86fda
Podobne oferty pracy
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIE DOBORU KANDYDATÓW , ANALIZA RYNKU PRACY, OCENA PRZYDATNOŚCI KANDYDATÓW , PROCEDURY REKRUTACYJNE, WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI ZA GRANICĄ , KONTAKT Z BIUREM NA UKRAINIE
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Udział w prowadzeniu postępowań dotyczących nakładania kar pieniężnych w związku z wykorzystywaniem częstotliwości bez wymaganego pozwolenia radiowego, zwalczania zakłóceń radioelektrycznych. Udział w prowadzeniu kontroli emisji stacji nadawczych RiTV i innych służb radiokomunikacyjnych wykonywanych przez Ruchome Stacje Pomiarowe w Terenowych Punktach Kontroli Emisji.Udział w wykrywaniu przypadków używania urządzeń radiokomunikacyjnych nadawczych i nadawczo-odbiorczych bez wymaganych pozwoleń radiowychi uprawnień.Udział w prowadzeniu postępowań pokontrolnych z zakresu radiokomunikacji.Wykrywanie przypadków używania urządzeń radiokomunikacyjnych nadawczych i nadawczo-odbiorczych bez wymaganych uprawnień.Udział w prowadzeniu kontroli radiokomunikacyjnych bezpośrednich.
URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ - 2016-06-07 - Gdynia (pomorskie)
Nadzór jakościowy nad przebiegiem procesów produkcyjnych (w tym ocena surowca mięsnego, substancji dodatkowych oraz ocena produktu gotowego), kontrola wyrobu gotowego pod względem mikrobiologicznym i chemicznym, sporządzanie raportów jakościowych, współudział w optymalizacji procesów produkcyjnych.
Peklimar Sp. z o.o. Strześniewski Bogusław - 2016-03-21 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
wykonywanie zadań służby bhp oraz zadań inspektora ochrony przeciwpożarowej, wykonywanie zadań z zakresu obrony cywilnej
Sanwil Polska Sp. z o.o. - 2019-02-25 - Przemyśl (podkarpackie)
-terminowe zamawianie i nadzór nad realizacją dostaw materiałów do produkcji - przyjmowanie dostaw, weryfikacja ilościowa, jakościowa oraz zgodności towaru z dokumentami - terminowe przygotowanie planów produkcyjnych i ich właściwa optymalizacja - prowadzenie dokumentacji dotyczącej rozlicze magazynowo-księgowych.Oferujemy:-stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, -motywacyjny system wynagrodzeń - pracę w zgranym zespole oraz możliwość rozwoju zawodoweg.
OKNO-PIAST WOŁÓW SP. Z O.O. - 2020-02-24 - Wołów (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
-zapoznanie się z przepisami BHP i Ppoż., Regulaminem Organizacyjnym i Regulaminem Pracy obowiązującymi w LORD-zapoznanie z przepisami regulującymi funkcjonowanie ośrodków doradztwa rolniczego, Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz Programem Działalności LORD na rok 2017-zapoznanie z zagadnieniami doradztwa rolniczego w zakresie produkcji rolnej metodami ekologicznymi, ochrony przyrody na terenach wiejskich, zagospodarowania ścieków, odpadów stałych oraz ograniczenia azotu ze źródeł rolniczych do środowiska poprzez poprawę infrastruktury technicznej w gosp. rolnych, stosowania odnawialnych źródeł energii-poznanie mechanizmów funkcjonowania rynków rolnych w ramach Wspólnej Polityki Rolnej-poznanie zasad sporządzania planów rolnośrodowiskowych oraz planów przedstawienia gospodarstwa rolnego na produkcje metodami ekologicznymi lub planów produkcji w gospodarstwach ekologicznych, poznanie wymaganej dokumentacji do prowadzenia gosp. ekologicznego; udział w aktualizacji bazy gosp. ekologicznych województwa lubuskiego-udzielanie pomocy w wypełnieniu wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej na inwestycje lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszu europejskich lub krajowych-uczestnictwo i pomoc w organizacji w branżowych konferencji, seminariów, kursów i szkoleń dla rolników-opracowywanie planów i sprawozdań z realizacji prowadzonych działań w czasie stażu-współpraca z instytucjami, organizacjami, placówkami naukowymi i szkołami rolniczymi w zakresie ochrony przyrody i środowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kalsk (lubuskie)
kontrola jakości produkowanych elementów, nadzór nad urzadzeniami kontrolno pomiarowymi, dokumentowanie kontroli;wynagrodzenie 2500-2800 zł brutto+ premie + pakiet socjalny
COMFORT S.A. - 2016-11-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie zamówień od klientów zagranicznych
Euro-Box Sp. z o.o. - 2016-12-29 - Ługów (lubuskie)
Dobra znajomość programów R2Płatnik, Płatnik ZUS, MS Office. Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego. Obowiązki: Naliczanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, kontakt z klientami i urzędami, znajomość prawa pracy, znajomość prawa ubezpieczeń społecznych.kontakt kandydatw z pracodawcą: edyta.borowik (at) protegga.pl, 71 352 52 78godzina zakończenia pracy: 15:30miejsce pracy: Wrołcaw, ul. Paprotna,sala E
Biuro Rachunkowe Protegga Sp. zo.o. - 2017-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
czynności opiekuńcze, obsługowe,opieka nad dziecmi podczas zajęc, prace porzadkowe w pomieszczeniach przedszkolnych
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Ostrów Lubelski (lubelskie)
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientem.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-05-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-rejestracja zamówień w systemie komputerowym,-realizacja zamówień-wystawianie faktur-organizacja transportu-kontakt bezpośredni z dostawcami i odbiorcamipraca w godz. 8-16
SCHOLLGLAS Polska Sp. z o.o. - 2020-08-13 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
- BIEŻĄCE WSPARCIE ADMINISTRACYJNO- ORGANIZACYJNE- WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI I INSTYTUCJAMI PARTNERSKIMI- WSPÓŁTWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ- TWORZENIE I WDRAŻANIE STRATEGII ROZWOJU FIRMY- ORGANIZOWANIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
NZOZ WENTI-MED - 2016-06-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników zatrudnionych u klienta firmy, ewidencja pracy pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Lublin (lubelskie)
Szczegóły na www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; 3 lata doświadczenia zawodowego; wiedza z zakresu administracji publicznej; praktyczna znajomość planowania, realizacji oraz rozliczania budżetów; obsługa komputera, w tym pakietu MS Office; dobra organizacja pracy własnej; zakres obowiązków: opracowywanie założeń do budżetu Uczelni i jednostek organizacyjnych; analiza kosztów i przychodów poszczególnych jednostek organizacyjnych Pol. Śl.; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-04-20 - Gliwice (śląskie)
Oferujemy:- praca od poniedziałku do piątku- wolne weekendy- jedna zmiana- umowa zlecenie/o prace- atrakcyjny system wynagrodzeń podstawa + prowizja + premia + nagrodyWymagania:- łatwość w nawiązywaniu kontaktów - wysoka motywacja do pracy - dobra organizacja pracy- nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów- konsekwencja i skuteczność w działaniu Szukamy osoby do stałej współpracy.
EUROPEJSKIE CENTRUM WSPIERANIA MARKETINGU PIOTR LYP - 2015-12-29 - Rybnik (śląskie)
Do zadań należeć będzie:- przygotowywanie wniosków/aplikacji w sprawach pozyskania funduszy unijnych i opracowywanie niezbędnych dokumentów,- opracowywanie merytoryczne opinii i załączników do wniosków o dofinansowanie- analiza możliwości finansowania projektów z programów europejskich,- opracowywanie informacji o ogłaszanych konkursach, dostępnych funduszach oraz zasadach ich pozyskiwania,- bieżąca obsługa administracyjna projektu pod względem przepływu dokumentów oraz prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków unijnych,- doradztwo przy realizacji działań informacyjnych i promocyjnych funduszy europejskich,- przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeńOferujemy:- umowę o pracę,- stabilne warunki zatrudnienia, możliwość podnoszenia kwalifikacji, - prywatną opiekę medyczną, bogaty pakiet socjalny i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla pracownika oraz jego bliskich,- atrakcyjne warunki wynagradzania m. in. dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe.
PALLMED SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2018-12-17 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
obsługa inkasentów, wystawianie faktur, bieżąca rejestracja wpłat bankowych, windykacja należności za wodę i odbiór ścieków, zawieranie umów na dostawę wody, rozliczenie strat wody, rozliczanie energii na obiekty stacji uzdatniania wody i oczyszczanie, odnotowywanie wymiany wodomierzy u odbiorców, uzgadnianie sald z odbiorcami, dokonywanie ciągłej analizy i badań jakości wody i ścieków zgodnie z przepisami, sporządzanie sprawozdań do GUS, sporządzanie taryf, kalkulacja cen i stawek opłat za wodę i ścieki zgodnie z ustawą o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę, rejestracja nowo przyjętych przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - 2015-12-17 - Buk (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
ASYSTOWANIE OSOBOM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ, PROWADZENIE TRENINGÓW INTELEKTUALNYCH ORAZ GRUPOWYCH, TRENINGÓW EKONOMICZNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE-OPIEKUN MEDYCZNY, MILE WIDZIANE WYŻSZE, OPIEKUNKA DZIECIĘCA, TERAPEUTA ZAJĘCIOWY, ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ, OPIEKUN OSOBY STARSZEJ, MILE WIDZIANE WYŻSZE, PRZYGOTOWANIE DO PRACY Z OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W GRUPIEPRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV NA ADRES e-mail:biuro (at) psoniszczecin.org.pl
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W SZCZECINIE - 2017-10-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Koordynowanie procesu sprzedaży, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami, obsługa klientów, przygotowanie ofert, przygotowywanie raportów dziennych
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów anglojęzycznych (obszar IT), drogą telefoniczną i e-mailową. Rozwiązywanie problemów, dostarczanie odpowiednich rozwiązań. Praca w systemie, aktualizacja bazy danych. Prowadzenie dokumentacji, tworzenie statystyk. Współpraca z członkami zespołu i poszczególnych zespołów rozdzielających pracę, aby zapewnić najlepszą obsługę.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Kraków (małopolskie)
-Przygotowywanie zapytań ofertowych,-Analiza ofert, składanie zamówień na podstawie list materiałowych z działu projektowego wyszukiwanie najlepszych ofert i nadzór nad realizacją zamówień,-Kompletowanie podzespołów na poszczególne projekty zgodnie z listą materiałową,- Wynagrodzenie do ustalenia,-Kontakt: telefon 58 530-50-84, -Kontakt e-mail: j.zygowska (at) mtm-gmbh.com
M+P PRZEMYSŁOWE URZĄDZENIA MYJĄCE S.A. - 2017-05-15 - Tczew (pomorskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem rumuńskim/mołdawskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka rumuńskiego/mołdawskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
Nadzór nad organizacją i przestrzeganiem przepisów BHP na terenie prowadzenia budowy.
ENERGOMONTAŻ-POŁUDNIE KATOWICE - 2016-03-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
kontakty handlowe z aptekami
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2018-10-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa nieruchomności
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Kraków (małopolskie)
promowanie produktów i usług sp-ni,poszukiwanie nowych klientów,analiza rynku
Spółdzielnia WULKAN - 2016-11-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)