SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym, zarządzanie i rozliczanie faktur, prowadzenie miesiecznych analiz kont klientów, analiza ryzyka, księgowanie zawartych transakcji
Data publikacji: 2020-07-03
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym, zarządzanie i rozliczanie faktur, prowadzenie miesiecznych analiz kont klientów, analiza ryzyka, księgowanie zawartych transakcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Data zakończenia pracy: 31.07.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1 rok pracy w sektorze finansowym,znajomość polskiej branży paliwowej, płynna znajomość j. tureckiego
danePracodawcy_nip: 5261009190
danePracodawcy_regon: 01080981100028
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241103
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 03.07.2020
Oferta pracy ważna do: 16.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dd828a0debd27a8fb72ec942a69bc49d
Podobne oferty pracy
przyjmowanie interesantów, telefoniczna obsługa klientów, samodzielne prowadzenie biura, dokumentacji
VI MAX MAXIM VASILEVSKY - 2018-02-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klient w siedzibie firmy i w terenie, wystawianie dowodów sprzedaży w postaci paragonów oraz faktur, skanowanie, kserowanie dokumantów, reprezentowanie firmy na targach i wydarzeniach branżowych, przedstawianie ofert, odbieranie i wysyłanie poczty
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
sprzedaż materiałów wykończeniowych (podłogi, drzwi)
DREWNOSTAL D i J KALECCY & R. MIŁECKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole, uczestnictwo w ciekawych projektach w ramach Grupy Kapitałowej, dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia na życie i karty Multisport.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób, biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Swarzynice (lubuskie)
telefoniczny kontakt z klientem na gruncie dokonanych przez niego zakupów online, proces obsługi posprzedażowej oraz wsparcie klienta w zakresie niezbędnych informacji i procedur, profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów oraz dosprzedaż i badanie opinii klientów na temat zakupionych produktówtelefoniczny kontakt z klientem na gruncie dokonanych przez niego zakupów online, proces obsługi posprzedażowej oraz wsparcie klienta w zakresie niezbędnych informacji i procedur, profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów oraz dosprzedaż i badanie opinii klientów na temat zakupionych produktów
Tivron sp z.o.o - 2018-10-05 - Cieszyn (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na stanowisku specjalisty w Zespole Serwisu (ZS) w Dziale Służby Pomiarowo-Obserwacyjnej w Białymstoku;ZS odpowiedzialny jest za nadzór, utrzymanie oraz rozwój systemów pomiarowych zainstalowanych na sieci stacji pomiarowych Państwowej Służby Hydrologiczno-Meteorologicznej;Codzienna analiza sprawności i poprawności funkcjonowania systemów pomiarowych Praca w terenie w zmiennych warunkach atmosferycznych w ciągu całego roku.Praca w aplikacjach bazodanowych, wykonywanie sprawozdań, protokołów obowiązujących na przedmiotowym stanowisku.
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY - 2018-08-30 - Białystok (podlaskie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2019-11-29 - Krosno (podkarpackie)
Pracownik rozkładający towar na półkach
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Góra (dolnośląskie)
Czytanie rysunku technicznego, spawanie
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów franczyzowych, udzialanie infoemacji, przedstawianie ofert
HARD-ICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-19 - Białystok (podlaskie)
wykonywanie czynności administarcyjno-biurowych, sporządzanie pism urzędowych, kserowanie dokumentów, archiwizacja dokumentów; udział w opracowaniu planów, programów i dokumentów planistycznych z zakresu bezpieczeństwa publicznego, zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej; udział w pracach związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem kwalifikacji wojskowej
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Chrzanów (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-10-08 - Jarosław (podkarpackie)
Oferta dla osób po 30 roku życia, spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie średnie lub wyższe; min. rok doświadczenia zawodowego; znajomość programów kadrowych; obsługa komputera; zakres obowiązków: prowadzenie akt osobowych pracowników firmy; przygotowywanie umów oraz aneksów do umowy w związku z nawiązaniem i rozwiązywaniem umowy; prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników; tworzenie regulaminów organizacyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Gliwice (śląskie)
-udział w tworzeniu i aktualizacji bazy danych klientów,-udział w tworzeniu ofert dla klientów,-rozmowy handlowe z klientami,-obsługa posprzedażowa,udział w działaniach promocyjnych,-udzielanie podstawowych informacji o produktach,-podstawowa obsługa sprzedawanych produktów,-prace zwiazane z obsługa dokumentów,-wykonywanie zadań realizowanych w ramach projektów przez firmę.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Gdynia (pomorskie)
sprzedawca na stacji paliw w Damasławku
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Turza (wielkopolskie)
Czyszczenie form wtryskowych/narzędzi produkcyjnych, nadzór nad magazynem narzędzi. Kontrola stanu technicznego narzędzi, wymiana narzędzi. Obsługa piaskarki, obsługa wózków widłowych. Praca trzyzmianowa od poniedziałku do piątku (możliwa również w weekendy) w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00. Proponowane wynagrodzenie 2 950 zł brutto miesiecznie + premie.
kontakt przez PUP - 2019-10-17 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
1) Rozliczanie bieżących wydatków na remonty, eksploatację i utrzymanie nieruchomości odrębnie dla każdej nieruchomości. 2) Współpraca z bezpośrednim przełożonym pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych w zakresie rozliczania czasu pracy tych pracowników z podziałem na poszczególne nieruchomości i rodzaje zadań wraz z rozliczeniem materiałowym. 3) Sporządzanie dokumentów do wystawienia rachunków wewnętrznych i zewnętrznych (faktur, PT wz). 4) Uczestnictwo w komisjach przetargowych - protokołowanie. 5) Comiesięczne uzgadnianie stanów wydatków na poszczególne nieruchomo6ci z działem księgowości. 6) Kontrola zrównoważenia wpływów i wydatków funduszu remontowego zasobów mieszkaniowych dla poszczeg6lnych nieruchomościach w zakresie środków finansowych gromadzonych osiedlami. 7) Analizowanie kosztów remontów i konserwacji oraz wybór najbardziej efektywnych form ich prowadzenia. 8) Współdziałanie w opracowywaniu planów rzeczowo - finansowych remontów i konserwacji. 9) Ewidencja wykonania plan6w gospodarczych oraz opracowywanie sprawozdań i informacji o ichrealizacji. 10) Opracowywanie sprawozdań o realizacji zgłoszeń i usterek zgłaszanych przez lokatorów. 11) Przyjmowanie i kontrola załatwiania zgłoszeń (interwencji) od mieszkańców w sprawach uszkodzeń.usterek, wadliwego funkcjonowania urządzeń i instalacji oraz elementów budynków i kontrola terminowości ich wykonania. 12) Ewidencja korespondencji wpływającej do działu oraz kontrola terminowości odpowiedzi. 13)Współpraca ze St. Sp. Ds. technicznych w zakresie zaopatrzenia i comiesięcznego uzgadniania stanu materiałowego magazynu. 14) Obsługa poczty elektronicznej, maszynopisanie i wykonywanie kserokopii dla potrzeb działu. 15) Archiwizacja dokumentów dla potrzeb działu oraz dokumentacji technicznej, eksploatacyjnej zasobów mieszkaniowych. 1 6) Wykonywanie innych doraźnych czynności na polecenie przełożonego. 17) Należyta dbałość o powierzony sprzęt i mienie spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "PIAST" W BARLINKU - 2019-02-04 - Barlinek (zachodniopomorskie)
- Szkolenia - wstępne, okresowe BHP. Tworzenie statystyk, oceny ryzyka zawodowego. Sporządzanie protokołów wypadków. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BH. Kontrola BHP na budowie. Obsługa bieżących spraw administracyjnych działu. Praca w siedzibie firmy w Katowicach oraz praca w terenie na podległych budowach.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu BHP. Min. 1 rok doświadczenia zawodowego na wskazanym stanowisku. Uprawnienia do przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych pracowników. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-20 - Katowice (śląskie)
wykształcenie min. średniedoświadczenie w rekrutacji
"PBO - CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prawidłowe wykonywanie i dokumentowanie badań w zakresie chromatografii gazowej ze spektometrią mas, spektrometrii mas, spektometrii UV-Vis oraz sPektometru rentgenowskiego XRF (EDX), opracowanie procedur badawczych oraz instrukcji czynnościowych. Odpowiedzialność za stan techniczny wyposażenia wchodzącego w skłąd zestawu przyrządów do wykonywania badań i analiz. Planowanie harmonogramów wzorcowań i sprawdzeń. Waldacja i szacowanie niepewności metod badawczych. Przygotowanie próbek (komponenty elektroniczne, tworzywa sztuczne, metale) do analiz chemicznych oraz jakościowych, np. poprzez mielenie, przesiewanie, ważenie, podgrzewanie, roztwarzanie, ekstrakcję, przesączanie itp. Sporządzanie roztworów o różnych stężeniach potrzebnych do stworzenia krzywej kalibracujnej. Zachowanie porządku na stanowisku pracy. Pomoc przy zamawianiu sprzętu i odczynników. Wsparcie przy tworzeniu procedur badawczych.
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY RCC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-05 - Bytom (śląskie)
wysyłanie zapytań ofertowych, zmówień; kontakt z dostawca; współpraca z innymi działami w firmie;I umowa na czas określony
UNIMOULD SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-18 - Pieńsk (dolnośląskie)
pobieranie próbek różnych substancji, sporządzanie dokumentów na przetargi handlowe, odbiór przeterminowanych leków z aptek, przygotowywanie sprawozdań
PPHU "ABBA-EKOMED" Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
organizacja i realizacja instrumentów rynku pracy, przygotowanie, realizacja, monitorin projektu współfinansowanego ze środków UE RPO WSL; obsługa osób bezrobotnych oraz podmiotów uczestniczących w realizacji projektu, redagowanie pism urzędowych
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie - 2016-06-07 - Cieszyn (śląskie)
obsługa klienta, doradztwo techniczne i produktowe
kontakt przez PUP - 2019-07-19 - Tychy (śląskie)
Pozyskiwanie oraz bieżąca obsługa zagranicznych partnerów firmy, częste wyjazdy zagraniczne, pozyskiwanie partnerów zagranicznych, realizacja założonych planów sprzedażowych, bieżąca obsługa klientów zagranicznych, wypisywanie zamówień, analiza cen, tworzenie cenników, tworzenie ofert handlowych, analiza stoków towaru, współpraca z agencjami celnymi, współpraca z magazynem firmy, przygotowanie dokumentacji eksportowej, koordynacja wysyłki zamówień eksportowych, wsparcie dla partnerów podczas otwierania sklepów zagranicznych, koordynacja działań marketingowych, zagranicznych.
ESOTIQ&HENDERSON S.A. - 2016-04-15 - Gdańsk (pomorskie)
- świadczenie usług informacyjnych w tematyce Funduszy Europejskich, - organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych i szkoleń z zakresu Funduszy Europejskich, - zbieranie oraz bieżące aktualizowanie informacji na temat dostępnych programów UE
Stowarzyszenie Wdzydzko - Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka "Morenka" - 2017-02-20 - Chojnice (pomorskie)
- prowadzenie, archiwizacja dokumentacji,- wsparcie działu kadr i rekrutacji,- tworzenie raportów.
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-17 - Świdnica (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SKALA K.NOWACKI, A.WĘSIERSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-13 - Brusy (pomorskie)