SPECJALISTA ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - STAŻ Chrzanów oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - STAŻ

Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN

Zakres obowiązków: wykonywanie czynności administarcyjno-biurowych, sporządzanie pism urzędowych, kserowanie dokumentów, archiwizacja dokumentów; udział w opracowaniu planów, programów i dokumentów planistycznych z zakresu bezpieczeństwa publicznego, zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej; udział w pracach związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem kwalifikacji wojskowej

Data publikacji: 2018-12-12

Lokalizacja: Chrzanów (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
wykonywanie czynności administarcyjno-biurowych, sporządzanie pism urzędowych, kserowanie dokumentów, archiwizacja dokumentów; udział w opracowaniu planów, programów i dokumentów planistycznych z zakresu bezpieczeństwa publicznego, zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej; udział w pracach związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem kwalifikacji wojskowej

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - STAŻ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chrzanów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista zarządzania kryzysowego

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3

Data rozpoczęcia pracy: 12.12.2018

Data zakończenia pracy: 11.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: bezpieczeństwo lub zarządzanie kryzysowe lub obrona cywilna

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

Adres pracodawcy:
Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: chrzanowski

Gmina pracodawcy: Chrzanów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chrzanów

Ulica pracodawcy: Słowackiego

Numer budynku pracodawcy: 8

Profil działalności pracodawcy: ADMINISTRACJA PUBLICZNA

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zarządzania kryzysowego

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 12.12.2018

Oferta pracy ważna do: 31.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2018

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK SŁOWEŃSKI) (NR REF. SP/SI/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M - od 5 500 PLN

Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-07-04 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALIŚCI DS. ADMINISTRACJI I ROZWOJU - od 2 200 PLN

Współpraca w zakresie opracowywania dokumentacji planistycznej, monitorowanie działalności jednostek organizacyjnych (w szczególności jednostek rynku pracy), sporządzanie analiz, sprawozdań i informacji z zakresu działalności jednostek.
kontakt przez OHP - 2018-02-21 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA PRACY SOCJALNEJ W ZSEPOLE DS. WSPIERANIA RODZINY I PIECZY ZASTĘPCZEJ - OFERTA KONKURSOWA (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) - od 2 400 PLN

szczegóły na stronie www.mops.cieszyn.pl - zakładka BIP (szczegóły na stronie www)
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-10-25 - Cieszyn (śląskie)

SPECJALISTA DS. KADR K/M - od 2 100 PLN

prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, wydawanie zaświadczeń dla pracowników itp.
Agroleasing Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I MONITORINGU - od 925 PLN

Główne zadania: - obsługa beneficjantów oraz doradztwo w ramach inicjatywy LEADER, w szczególności w zakresie rozliczania projektów; - monitoring działań prowadzonych przez LGD, w tym monitoring małych projektów;- aktualizacja strony internetowej LGD w szczególności dot. informowania o zrealizowanych projektach w ramach inicjatywy LEADER; - zadania w ramach rozliczania działalności LGD w ramach inicjatywy LEADER, przygotowywanie materiałów informacyjnych, szkoleniowych, w tym także prezentacji z zakresu rozliczania i monitoringu oraz sporządzanie sprawozdań na potrzeby Instytucji Pośredniczącej; - obsługa posiedzeń Komisji Rewizyjnej, w tym protokołowanie; - pomoc w realizacji pozostałych zadań podejmowanych w ramach inicjatywy LEADER; - ocena formalna, formalno-merytoryczna, wstępna weryfikacja zgodności z PROW wniosków składanych w ramach realizacji LSR; - wykonywanie innych poleceń kierownika biura.Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie;- znajomość tematyki rozwoju obszarów wiejskich i podejścia LEADER;- znajomość pakietu MS Office;- prawo jazdy kat. B oraz posiadanie samochodu w celu używania pojazdu prywatnego do celów służbowych.Wymagania pożądane:- wykształcenie wyższe;- udział w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków UE;- dobra organizacja pracy;- odporność na stres;- umiejętność pracy w zespole;- samodzielność i dokładność w pracy.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "PARTNERSTWO DLA ROZWOJU" - 2016-05-31 - Pietrowice Wielkie (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 2 500 - 3 500 PLN

Sprzedaż artykułów odbiorcom zagranicznym; prace biurowe; utrzymanie kontaktu z klientami z zagranicy; prowadzenie kalendarza spotkań; kontrola przepływu dokumentów; przygotowywanie faktur do księgowania.
"Zielony Dąb" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-15 - Legionowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS ZAKUPÓW - od 2 800 PLN

Przygotowywanie zapytań ofertowych.Tworzenie i realizacja zamówień prototypowych i seryjnych.Kontrola i obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, terminowości.Negocjowanie warunków zakupu z dostawcami. Inicjowanie i prowadzenie działań z zakresu redukcji kosztów. Monitorowanie rynku, zbieranie informacji dotyczących nowych potencjalnych dostawców.Monitoring cen surowców.Pozyskiwanie i wybór nowych dostawców.Wspieranie relacji z wybranymi dostawcami.Wyjaśnianie niezgodności dostaw. Prowadzenie postępowania reklamacyjnego wobec dostawców.Sporządzanie analiz, zestawień i raportów.Nadzorowanie prawidłowości baz danych w systemie ERP.Współpraca z innymi działami w celu realizacji zadań.Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i pracowników w kontaktach zewnętrznych.
GAWEŁ ZAKŁAD PRODUKCJI ŚRUB SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-30 - Palikówka (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KOSMETYKI AUT - od 2 000 PLN

specjalista ds. kosmetyki aut
ATJ24 Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - do 3 500 PLN

praca w godzinach od 08:00 do 16:00; sprawdzanie poprawności dokumentów, wprowadzenie baz danych do systemów informatycznych, przygotowywanie umów kredytowych, oznaczanie formularzy zgodnie z zasadami firmy; miejsce wykonywania pracy: Szczecin
UNIKADR Biuro Doradztwa Personalnego Consulting s.c. - 2017-11-07 - Stargard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC I SPRAW OSOBOWYCH - od 2 800 PLN

Obowiązki: prowadzenie sekretariatu i bieżących spraw w sekretariacie, odbieranie i wysyłanie poczty email, rejestracja faktur, współpraca z biurem rachunkowym, znajomość i naliczanie płac, sprawy kadrowe pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników. Dodatkowym atutem będzie podstawowa znajomość programu Symfonia Kadry i Płace.
DRUKARNIA NR 1 PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE - 2019-05-15 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 250 - 3 000 PLN

OBSŁUGA KLIENTA BIURA TŁUMACZEŃ
ALEMANNIA Centrum Tłumaczeń Aleksandra Kułak - 2019-03-11 - Dębica (podkarpackie)

ELEKTROMONTER - od 2 000 PLN

Wykonywanie instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Łódź (łódzkie)

KELNER - od 1 850 PLN

Obsługa klienta w pizzeri AVANTI
Pietraszek Andrzej, Kocięcki Dariusz Pizzeria "AVANTI" S.C. - 2016-06-28 - Wadowice (małopolskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

obsługa klienta, dbanie o porząeek i czystość lokalu, kontakt telefoniczny z klientem oraz warsztatami firmy
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

edoradztwo, sprzedaż indywidualna, sprzedaż dla firm, organizacja szkoleń, prezntacja produktów
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Rogoźno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO- PŁACOWYCH - od 3 000 PLN

kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i współpracowników,w tym m.in.:- przygotowywanie umów i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy,- prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników,- wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego i ich aktualizacja,- sporządzanie list płac (naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, potrąceń itp.) oraz list wypłat innych świadczeń,- rozliczanie umów cywilnoprawnych,- dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON itp.,- księgowanie dokumentów płacowych oraz uzgadnianie kont księgowych,- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,- wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków, zatrudnieniu i innych,- naliczanie odpisu na fundusz socjalny,- sporządzanie zestawień i analiz itp.
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA - KSIĄŻNICA KOPERNIKAŃSKA W TORUNIU - 2019-02-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 5 000 PLN

Doradztwo klientowi niemieckojęzycznemu w sprawie zamawiania kart.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI - od 2 250 PLN

obsługa dokumentów w dziale administracji,przyjmowanie korespondencji,sporządzenie pism biurowych.
JANAS LOGISTICS Sp. z o.o. - 2019-01-29 - Skwierzyna (lubuskie)

TESTER OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO - 997,4 PLN

testowanie techniczne i funkcjonalne oprogramowania, konfigurowanie oprogramowania
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Sztum (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PUBLIC RELATIONS - 997,4 PLN

współpraca przy działaniach marketingowych, udział w tworzeniu ulotek, broszur związanych z aktualną ofertą firmy itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Sosnowiec (śląskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - od 2 000 PLN

przewóz towarów, ciągnik siodłowy z naczepą
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Rupin (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI - od 2 000 PLN

1.Tworzenie oraz realizacja planu zakupów oraz kalendarza postępowań zakupowych na podstawie poszczególnych komórek organizacyjnych po uprzedniej akceptacji Dyrektora Szkoły.2.Nawiązywanie kontaktów osobistych, mailowych, telefonicznych z potencjalnymikontrahentami, instytucjami (analiza cen). Prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, itp.).3.Dokonywania rozeznania rynku poprzez przeprowadzanie zapytań ofertowych zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 30 000,00 euro netto.4.Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: sporządzania i opiniowania wniosków zakupowych, projektów ogłoszeń.5.Ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacji prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej).6.Sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych we współpracy z główną księgową.7.Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.8.Dokonywanie zakupów na określony sprzęt i usługi zgodnie z Ustawą o Zamówieniach Publicznych oraz Instrukcją Kontroli Obiegu Dokumentów.9.Prowadzenie rejestru zamówień i zakupów.10.Reklamowanie towarów i usług, prowadzenie rejestrów gwarancji.11.Tworzenie wzorów dokumentów obowiązujących w obszarze zakupów.12.Przechowywanie dokumentacji i prowadzenie archiwizacji postępowań z zakresu zamówień.13.Opracowywanie dokumentów dotyczących darowizn dla PZS Nr 1 w Krzyżowicach.14.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w szczególności z księgową i magazynierem w zakresie prawidłowego i terminowego rozliczania rachunków.15.Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej w PZS Nr 1 w Krzyżowicach,16.Zaopatrywanie wszystkich pracowników PZS Nr 1 w Krzyżowicach w przysługujące im deputaty i świadczenia we współpracy z pracownikiem służb BHP.17.Obsługa kancelaryjna parkingu strzeżonego. Udzielanie stosownych informacji w zakresie funkcjonowania parkingu strzeżonego. Kontakt z Wydziałem Komunikacji w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu w ramach obsługi parkingu strzeżonego. Sporządzanie sprawozdań z obsługi parkingu strzeżonego.18.Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kontakt z pracodawcą: Kazimierska Marta; Referent ds. kadr; 071311-84-79 wew:43, sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-04-19 - Krzyżowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA ODSZKODOWAWCZY - od 3 500 PLN

Spotkania z osobami, które potrzebują pomocy prawnej do uzyskania odszkodowania. Zarówno na mieniu jak i na osobie.Samodzielne dobieranie potrzebnych dokumentów do danej sprawy. Praca w Opolu po wcześniejszymszkoleniu,które zapewniamy bezpłatnie.
VOTUM S.A. - 2016-08-02 - Opole (opolskie)


Wybierz powiat