SPECJALISTA ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - STAŻ Chrzanów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - STAŻ
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie czynności administarcyjno-biurowych, sporządzanie pism urzędowych, kserowanie dokumentów, archiwizacja dokumentów; udział w opracowaniu planów, programów i dokumentów planistycznych z zakresu bezpieczeństwa publicznego, zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej; udział w pracach związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem kwalifikacji wojskowej
Data publikacji: 2018-12-12
Lokalizacja: Chrzanów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
wykonywanie czynności administarcyjno-biurowych, sporządzanie pism urzędowych, kserowanie dokumentów, archiwizacja dokumentów; udział w opracowaniu planów, programów i dokumentów planistycznych z zakresu bezpieczeństwa publicznego, zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej; udział w pracach związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem kwalifikacji wojskowej
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - STAŻ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chrzanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zarządzania kryzysowego
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 12.12.2018
Data zakończenia pracy: 11.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: bezpieczeństwo lub zarządzanie kryzysowe lub obrona cywilna
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: chrzanowski
Gmina pracodawcy: Chrzanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chrzanów
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: ADMINISTRACJA PUBLICZNA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zarządzania kryzysowego
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 12.12.2018
Oferta pracy ważna do: 31.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
pisanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Współpraca w zakresie opracowywania dokumentacji planistycznej, monitorowanie działalności jednostek organizacyjnych (w szczególności jednostek rynku pracy), sporządzanie analiz, sprawozdań i informacji z zakresu działalności jednostek.
kontakt przez OHP - 2018-02-21 - Kraków (małopolskie)
szczegóły na stronie www.mops.cieszyn.pl - zakładka BIP (szczegóły na stronie www)
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-10-25 - Cieszyn (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, wydawanie zaświadczeń dla pracowników itp.
Agroleasing Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Główne zadania: - obsługa beneficjantów oraz doradztwo w ramach inicjatywy LEADER, w szczególności w zakresie rozliczania projektów; - monitoring działań prowadzonych przez LGD, w tym monitoring małych projektów;- aktualizacja strony internetowej LGD w szczególności dot. informowania o zrealizowanych projektach w ramach inicjatywy LEADER; - zadania w ramach rozliczania działalności LGD w ramach inicjatywy LEADER, przygotowywanie materiałów informacyjnych, szkoleniowych, w tym także prezentacji z zakresu rozliczania i monitoringu oraz sporządzanie sprawozdań na potrzeby Instytucji Pośredniczącej; - obsługa posiedzeń Komisji Rewizyjnej, w tym protokołowanie; - pomoc w realizacji pozostałych zadań podejmowanych w ramach inicjatywy LEADER; - ocena formalna, formalno-merytoryczna, wstępna weryfikacja zgodności z PROW wniosków składanych w ramach realizacji LSR; - wykonywanie innych poleceń kierownika biura.Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie;- znajomość tematyki rozwoju obszarów wiejskich i podejścia LEADER;- znajomość pakietu MS Office;- prawo jazdy kat. B oraz posiadanie samochodu w celu używania pojazdu prywatnego do celów służbowych.Wymagania pożądane:- wykształcenie wyższe;- udział w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków UE;- dobra organizacja pracy;- odporność na stres;- umiejętność pracy w zespole;- samodzielność i dokładność w pracy.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "PARTNERSTWO DLA ROZWOJU" - 2016-05-31 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Sprzedaż artykułów odbiorcom zagranicznym; prace biurowe; utrzymanie kontaktu z klientami z zagranicy; prowadzenie kalendarza spotkań; kontrola przepływu dokumentów; przygotowywanie faktur do księgowania.
"Zielony Dąb" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-15 - Legionowo (mazowieckie)
Przygotowywanie zapytań ofertowych.Tworzenie i realizacja zamówień prototypowych i seryjnych.Kontrola i obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, terminowości.Negocjowanie warunków zakupu z dostawcami. Inicjowanie i prowadzenie działań z zakresu redukcji kosztów. Monitorowanie rynku, zbieranie informacji dotyczących nowych potencjalnych dostawców.Monitoring cen surowców.Pozyskiwanie i wybór nowych dostawców.Wspieranie relacji z wybranymi dostawcami.Wyjaśnianie niezgodności dostaw. Prowadzenie postępowania reklamacyjnego wobec dostawców.Sporządzanie analiz, zestawień i raportów.Nadzorowanie prawidłowości baz danych w systemie ERP.Współpraca z innymi działami w celu realizacji zadań.Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i pracowników w kontaktach zewnętrznych.
GAWEŁ ZAKŁAD PRODUKCJI ŚRUB SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-30 - Palikówka (podkarpackie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista ds. kosmetyki aut
ATJ24 Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Poznań (wielkopolskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; sprawdzanie poprawności dokumentów, wprowadzenie baz danych do systemów informatycznych, przygotowywanie umów kredytowych, oznaczanie formularzy zgodnie z zasadami firmy; miejsce wykonywania pracy: Szczecin
UNIKADR Biuro Doradztwa Personalnego Consulting s.c. - 2017-11-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obowiązki: prowadzenie sekretariatu i bieżących spraw w sekretariacie, odbieranie i wysyłanie poczty email, rejestracja faktur, współpraca z biurem rachunkowym, znajomość i naliczanie płac, sprawy kadrowe pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników. Dodatkowym atutem będzie podstawowa znajomość programu Symfonia Kadry i Płace.
DRUKARNIA NR 1 PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE - 2019-05-15 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTA BIURA TŁUMACZEŃ
ALEMANNIA Centrum Tłumaczeń Aleksandra Kułak - 2019-03-11 - Dębica (podkarpackie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta w pizzeri AVANTI
Pietraszek Andrzej, Kocięcki Dariusz Pizzeria "AVANTI" S.C. - 2016-06-28 - Wadowice (małopolskie)
obsługa klienta, dbanie o porząeek i czystość lokalu, kontakt telefoniczny z klientem oraz warsztatami firmy
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Tychy (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Piaseczno (mazowieckie)
sprzedaż art budowlanych (kruszywa, kostka brukowa)
NOVUM STONE EXPERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-24 - Katowice (śląskie)
edoradztwo, sprzedaż indywidualna, sprzedaż dla firm, organizacja szkoleń, prezntacja produktów
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Rogoźno (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i współpracowników,w tym m.in.:- przygotowywanie umów i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy,- prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników,- wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego i ich aktualizacja,- sporządzanie list płac (naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, potrąceń itp.) oraz list wypłat innych świadczeń,- rozliczanie umów cywilnoprawnych,- dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON itp.,- księgowanie dokumentów płacowych oraz uzgadnianie kont księgowych,- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,- wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków, zatrudnieniu i innych,- naliczanie odpisu na fundusz socjalny,- sporządzanie zestawień i analiz itp.
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA - KSIĄŻNICA KOPERNIKAŃSKA W TORUNIU - 2019-02-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Doradztwo klientowi niemieckojęzycznemu w sprawie zamawiania kart.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Zabierzów (małopolskie)
obsługa dokumentów w dziale administracji,przyjmowanie korespondencji,sporządzenie pism biurowych.
JANAS LOGISTICS Sp. z o.o. - 2019-01-29 - Skwierzyna (lubuskie)
testowanie techniczne i funkcjonalne oprogramowania, konfigurowanie oprogramowania
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Sztum (pomorskie)
współpraca przy działaniach marketingowych, udział w tworzeniu ulotek, broszur związanych z aktualną ofertą firmy itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Sosnowiec (śląskie)
przewóz towarów, ciągnik siodłowy z naczepą
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Rupin (mazowieckie)
1.Tworzenie oraz realizacja planu zakupów oraz kalendarza postępowań zakupowych na podstawie poszczególnych komórek organizacyjnych po uprzedniej akceptacji Dyrektora Szkoły.2.Nawiązywanie kontaktów osobistych, mailowych, telefonicznych z potencjalnymikontrahentami, instytucjami (analiza cen). Prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, itp.).3.Dokonywania rozeznania rynku poprzez przeprowadzanie zapytań ofertowych zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 30 000,00 euro netto.4.Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: sporządzania i opiniowania wniosków zakupowych, projektów ogłoszeń.5.Ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacji prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej).6.Sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych we współpracy z główną księgową.7.Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.8.Dokonywanie zakupów na określony sprzęt i usługi zgodnie z Ustawą o Zamówieniach Publicznych oraz Instrukcją Kontroli Obiegu Dokumentów.9.Prowadzenie rejestru zamówień i zakupów.10.Reklamowanie towarów i usług, prowadzenie rejestrów gwarancji.11.Tworzenie wzorów dokumentów obowiązujących w obszarze zakupów.12.Przechowywanie dokumentacji i prowadzenie archiwizacji postępowań z zakresu zamówień.13.Opracowywanie dokumentów dotyczących darowizn dla PZS Nr 1 w Krzyżowicach.14.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w szczególności z księgową i magazynierem w zakresie prawidłowego i terminowego rozliczania rachunków.15.Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej w PZS Nr 1 w Krzyżowicach,16.Zaopatrywanie wszystkich pracowników PZS Nr 1 w Krzyżowicach w przysługujące im deputaty i świadczenia we współpracy z pracownikiem służb BHP.17.Obsługa kancelaryjna parkingu strzeżonego. Udzielanie stosownych informacji w zakresie funkcjonowania parkingu strzeżonego. Kontakt z Wydziałem Komunikacji w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu w ramach obsługi parkingu strzeżonego. Sporządzanie sprawozdań z obsługi parkingu strzeżonego.18.Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kontakt z pracodawcą: Kazimierska Marta; Referent ds. kadr; 071311-84-79 wew:43, sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-04-19 - Krzyżowice (dolnośląskie)
Spotkania z osobami, które potrzebują pomocy prawnej do uzyskania odszkodowania. Zarówno na mieniu jak i na osobie.Samodzielne dobieranie potrzebnych dokumentów do danej sprawy. Praca w Opolu po wcześniejszymszkoleniu,które zapewniamy bezpłatnie.
VOTUM S.A. - 2016-08-02 - Opole (opolskie)