SPECJALISTA DS. PŁAC I SPRAW OSOBOWYCH Warszawa oferta pracy DRUKARNIA NR 1 PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC I SPRAW OSOBOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Obowiązki: prowadzenie sekretariatu i bieżących spraw w sekretariacie, odbieranie i wysyłanie poczty email, rejestracja faktur, współpraca z biurem rachunkowym, znajomość i naliczanie płac, sprawy kadrowe pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników. Dodatkowym atutem będzie podstawowa znajomość programu Symfonia Kadry i Płace.
Data publikacji: 2019-05-15
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: DRUKARNIA NR 1 PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciupagi 1, 03-016 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obowiązki: prowadzenie sekretariatu i bieżących spraw w sekretariacie, odbieranie i wysyłanie poczty email, rejestracja faktur, współpraca z biurem rachunkowym, znajomość i naliczanie płac, sprawy kadrowe pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników. Dodatkowym atutem będzie podstawowa znajomość programu Symfonia Kadry i Płace.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC I SPRAW OSOBOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.05.2019
Data zakończenia pracy: 15.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Program Symfonia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, 5 lat doświadczenia zawodowego.Obowiązki: prowadzenie sekretariatu i bieżących spraw w sekretariacie, odbieranie i wysyłanie poczty email, rejestracja faktur, współpraca z biurem rachunkowym, znajomość i naliczanie płac, sprawy kadrowe pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników. Dodatkowym atutem będzie podstawowa znajomość programu Symfonia Kadry i Płace.Kontakt telefoniczny: 575 436 525
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: DRUKARNIA NR 1 PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciupagi 1, 03-016 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po telefonicznym uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciupagi
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 23.05.2019
Oferta pracy ważna do: 15.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?68f07d0ac252e4a7997304135acd03a7
Podobne oferty pracy
kontakt z klientem, aktywna sprzedaż, formułowanie ofert
Firma "FEIMP" Aurelia Kubinka - 2015-12-08 - Świdnica (dolnośląskie)
• Telefoniczna obsługa zapytań od klientów• Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi do klientów • Promowanie produktów Banku • Udzielanie informacji o ofercie Banku
Bank BPH - 2016-07-22 - Gdańsk (pomorskie)
Odbieranie zamówień od klientów, przekazywanie dokumentacji, realizacja powierzonych zleceń, odśnieżanie placy ciągnikiem rolniczym. Praca na terenie całego kraju.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Ośniki (mazowieckie)
opiniowanie psychiatryczne w sprawach zleconych przez sądy i prokuratury
Sąd Okręgowy w Ostrołęce - 2018-11-09 - Ostrołęka (mazowieckie)
Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
1.Podstawowe obowiązki:1)pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;2)zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Zarządzie;3)prowadzenie szkoleń podstawowych i uzupełniających w zakresie ochrony informacji niejawnych;4)opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;5)prowadzenie postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;6)realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego dotyczących zlecania przedsiębiorcy wykonania umów lub zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych- wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek za staż pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13", wypłacamy nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-nadzór, konserwacja systemów zabezpieczeń-wykonywanie kosztorysówPraca od poniedziałku do piątku 07:00-15:00, umowa na okres próbny na 3 m-ce. Miejsce wykonywania pracy: Mikołów+woj. śląskie
PPHU AVIKON ADAM WOŹNICA - 2017-04-13 - Mikołów (śląskie)
aktywne pozyskiwanie klientów poprzez aktywne i skuteczne oferowanie produktów firmy, negocjowanie warunków umów, utrzymywanie dotychczasowych relacji handlowych, budowanie i rozwijanie pozytywnych relacji nowo pozyskanych klientów
J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ "MEDICA FINANSE" W LUBINIE - 2017-01-31 - Lubin (dolnośląskie)
mailowa obsługa klienta anglojęzycznego.
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
Praca biurowa przy komputerze, księgowanie faktur, archiwizacja dokumentów.
ROTOM POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Komorniki (dolnośląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Gaj (mazowieckie)
Obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa prośb kierowanych drogą mailową i telefoniczna, koordynowanie kontraktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klientów w zakresie realizacji stanu zamówienia.
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Kraków (małopolskie)
Opis stanowiska: - utrzymanie czystości w nowoczesnych obiektach logistyczno – magazynowych
Grupa S.O.S - 2018-09-18 - Rokszyce (łódzkie)
nawiązywanie kontaktów i negocjowanie warunków współpracy z klientami, pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad nimi, realizacja założonych celów sprzedażowych, koordynowanie prac działu sprzedaży i transportu
Tadeusz Frej PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FREWEX" - 2018-12-06 - Oświęcim (małopolskie)
Praca w charakterze specjalisty ds. kadr
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Zakopane (małopolskie)
telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem biznesowym, realizacja celów,budowanie długotrwałej relacji z klientem oraz pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez OHP - 2019-02-11 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie księgowości spółki
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych,,PIOTROWICE II,,Spółka zo.o. - 2016-06-17 - Piotrowice (świętokrzyskie)
administracja systemu teleinformatycznego firmy, obsługa aplikacji NEXPO, integracja centrali telefonicznej z systemem Bussines Contact Manager
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Białystok (podlaskie)
wykonywanie oznaczeń metodami klasycznymi i instrumentalnymi, opracowywanie, wdrażanie i walidacja metod analitycznych, prowadzenie badań rutynowych, prowadzenie dokumentacji zgodnie z przyjętym systemem jakości, współpraca z jednostkami badawczymi oraz klientami przy realizacji prac badawczo-rozwojowych
EKOSYSTEM - DZIEDZICTWO NATURY - 2016-10-06 - Turek (wielkopolskie)
organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska; analizowanie rynku i ofert konkurencji; pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; analizowanie wyników sprzedaży; tworzenie ofert handlowych; negocjowanie umów i warunków handlowych; realizowanie planów sprzedażowych; reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; proponowanie działań usprawniających sprzedaż; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Milówka (śląskie)
-Przeprowadzanie analiz konfiguracji w systemie SAP i powiązanych z nim punktach integracji;- Zapewnienie wiedzy funkcjonalnej dla aplikacji obsługiwanych przez globalną organizację wsparcia 3M- Zdolność do rozwiązywania złożonych wymagań biznesowych za pośrednictwem skonfigurowanych rozwiązań SAP- Opracowywanie specyfikacji funkcjonalnych / technicznych dla poprawek / usprawnień oraz współpraca z zespołami programistów w celu ich rozwoju;- Praca z ekspertami, aby zdefiniować wymagania użytkowników i przetłumaczyć je na specyfikacje funkcjonalne- W razie potrzeby wyjaśnianie złożonych problemów w firmie, poprzez SAP AG, np. w przypadku OSS Notes;- Rozwiązywanie problemów z poziomu 2 (np. zerwanie / naprawa itp.) przydzielonych im przez menedżera kolejek- kompleksowe rozwiązywanie incydentów; śledzenie i monitorowanie incydentów w całym cyklu życia produktu;- Współpraca w razie potrzeby z innymi członkami zespołu wsparcia SAPczas nieokreślony, poprzedzony 3-miesięcznym okresem próbnym
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
oferta subsydiowana skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: przyjmowanie towaru i wydawanie klientowi, obsługa kasy fiskalnej, terminala, przyjmowanie płatności, obsługa maszyny prasującej.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie potrzeb materiałowych, składanie zamówień na surowce niezbędne w procesie produkcji, obsługa zamówień kosztowych, współpraca z dostawcami, dystrybutorami, podwykonawcami w dziedzinie optymalizacji cen, terminów i jakości dostaw, negocjacja cen, nadzór i koordynacja zadań wykonywanych przez podwykonawców, obsługa reklamacji w zakresie towarów i usług.
C+N Polska Spółka z o.o. - 2018-10-31 - Mielec (podkarpackie)
prowadzenie szkoleń bhp,tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów bhp i prawa pracy, wykonywanie audytów bhp, tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, prowadzenie rejestrów bhp
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2015-12-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Rozliczenia z klientami, prowadzenie negocjacji odnośnie zaległych płatności, kontrola należności, wysyłanie ponagleń, wezwań, podpisywanie umów z klientami, współpraca z prawnikami, komornikami, obsługa należności.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Spalice (dolnośląskie)
Nawiązywanie kontaktów i współpraca z klientem. Pracodawca zapewnia niezbędne narzędzia tj. samochód, laptop, telefon. Praca w dynamicznym zespole, atrakcyjne warunki wynagrodzenia. Mile widziane doświadczenie w pracy z branżą kosmetyczną mile widzianne.
WIP Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-05-14 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
-dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczącymi produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu - wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych,-tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zabierzów (małopolskie)
Prowadzenie analiz podatkowych, opracowywanie raportów, kontrola nad wewnętrznymi procedurami firmy, współpraca z innymi działami firmy.
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Kraków (małopolskie)
kompletowanie dokumentów do rozliczenia podatku niemieckiego - pracana programie rozliczeniowym (niemieckojęzycznym) - mailowy oraztelefoniczny kontakt z klientem - Sporządzanie pism niemieckojęzycznych -kontakt telefoniczny z niemieckim urzędem skarbowym, praca od godz.8-16
TIMETAX sp. z o.o. - 2016-01-05 - Opole (opolskie)
poszukiwanie nowych klientów w Polsce i za granicami, wyjazdy na Ukraine w celu uruchomienia dostawy towaru i kontroli jakości , poszukiwanie nowych dostawców
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Rzeszów (podkarpackie)