SPECJALISTA DS. MONTAŻU ELEKTRYCZNEGO Lubin oferta pracy MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MONTAŻU ELEKTRYCZNEGO
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad wykonywaniem połączeń elektrycznych pomiędzy urządzeniami automatyki przemysłowej, montaż szaf elektrycznych, pulpitów, skrzynek sterowniczych, wykładanie tras kablowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
Data publikacji: 2018-12-11
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad wykonywaniem połączeń elektrycznych pomiędzy urządzeniami automatyki przemysłowej, montaż szaf elektrycznych, pulpitów, skrzynek sterowniczych, wykładanie tras kablowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MONTAŻU ELEKTRYCZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik elektryk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: czytanie rysunków technicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: uprawnienia SEP
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. średnie techniczne, doświadczenie w zawodzie, praktyczna umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej, podstawowa znajomość układów napędu elektrycznego, podstawowa znajomosć układów przekształtników (prostowniki, falowniki), mile widziana znajomość j. rosyjskiego lub j. angielskiego, pełna dyspozycyjność (możliwość wykonywania pracy w delegacji na terenie całej Polski wg zleceń), dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień SEP, uprawnienia osoby dozoru górniczego o specjalności elektrycznej
Nazwa pracodawcy:
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Wójta Henryka 47, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Wójta Henryka
Numer budynku pracodawcy: 47
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik elektryk*
Data dodania oferty pracy: 11.12.2018
Oferta pracy ważna do: 25.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Odpowiedzialność za techniczną eksploatację budynku, nadzór nad usówaniem awarii, opracowywanie harmonogramów napraw, kontrola i akceptacja faktur, opracoywanie budżetu, nadzór nad dokumentacją.
BILFINGER HSG FACILITY MANAGEMENT Sp. z o.o. - 2016-02-18 - Krosno (podkarpackie)
Specjalista ds. produktów i logistyki zna szeroki asortyment materiałów budowlanych. Potrafi przygotować ofertę produktową zgodnie z wytycznymi klienta. Kontaktuje się z dostawcami i składa zamówienia. Zajmuje się koordynowaniem i realizowaniem procesów zamówień,magazynowania i transportu.
ORIMAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-28 - Rzeszów (podkarpackie)
wprowadzanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Lipsko (mazowieckie)
bezpośrednia sprzedaż w placówce
Money Trade & Media Sp. z o.o. - 2018-08-31 - Katowice (śląskie)
Cel funkcjonowania stanowiska i zakres obowiązków:Osoba obejmująca pracę na tym stanowisku będzie zajmowała się opracowywaniem różnorodnej dokumentacji technicznej w języku angielskim przy użyciu odpowiednich aplikacji lub programów software (np. Adobe FrameMaker, Adobe InDesign, Adobe Acrobat Pro, Microsoft Word, Solid Works). Na bazie informacji od klientów i inżynierów zatrudnionych po stronie klienta będzie tworzyć od początku dokumentację techniczną wraz ze schematami, ilustracjami, spisami, stanowiącą np. instrukcję obsługi czy zasady konserwacji lub naprawy sprzętu elektronicznego, maszyny lub po prostu opisującego proces wytwarzania danego produktu. Specjalista ds. Dokumentacji będzie miał za zadanie weryfikację tekstów pod względem logicznym, tj. sprawdzanie układu logicznego dokumentu, odpowiedniości tytułu głównego i tytułów rozdziałów do treści, hierarchii ważności rozdziałów, sposobów definiowania, objaśniania użytych oznaczeń, pełności opisów elementów ilustracji, tabel itp. Dokumentacja taka będzie opracowywana np. dla użytkownika końcowego, ale także dla działów utrzymania ruchu czy konserwacji. Tworzenie takiej dokumentacji technicznej w języku angielskim będzie wymagało także znajomości norm technicznych lub bezpieczeństwa dla danej branży. Zadaniem Specjalisty ds. Dokumentacji będzie także śledzenie najnowszych trendów w zakresie opracowywania i wizualizacji dokumentacji technicznej dla różnych branż. Językiem pracy jest język angielski.Jedna zmiana, umowa na okres próbny 3 m-ce, następnie umowa na czas okreslony.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z klientami wietnamskimi lub chińskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kompleksowe przygotowanie dokumentacji przetargowej
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PRABUTACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Prabuty (pomorskie)
j.w.
Axa Polska S.A - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
Odsłuchiwanie niemieckojęzycznych nagrań oraz zapisywanie ich w przeznaczonym do tego programie. Zapewnienie bezpośrednich transkrypcji i opisów usług, przekładanie ustalonych wytycznych na codzienną praktykę pracy, praca w zwiazku z planowaniem obciążenia i rezultatów.
MANPOWER GROUP SP. Z O.O. - 2016-10-21 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej - kompleksowa obsługa kontarktów zgodnie ze standardami firmy- organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą- budowanie długotrwałych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi- bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi
Promedica24Care Team DE Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prace budowlane i wykończeniowe
MAGNIT SP Z O.O. - 2016-01-04 - Żabia Wola (lubelskie)
obsługa klienta, wystawianie dokumentów handlowych, prowadzenie rozliczeń finansowych, prowadzenie korespondencji handlowej również w języku angielskim.
Re Alloys sp. z o.o. - 2017-02-10 - Łaziska Górne (śląskie)
Pozyskiwanie klientów, wyjazdy do klinetów, ptzygotowywanie kalkulacji, negocjacje warunków sprzedaży, przygotowanie planów sprzedaży
ANRO FIRMA POLIGRAFICZNO-HANDLOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-24 - Zawiercie (śląskie)
obsługa klienta biznesowego w krajach niemieckojęzycznych i na Ukrainie
FAM PROJECT A Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie i doradzanie klientom, osiąganie postawionych celów sprzedażowych, posługiwanie się nowoczesnymi narzędziami, tworzenie kalkulacji ofert, sprzedawanie polis spośród 20 Towarzystw Ubezpieczeniowych, okresowe szkolenia poszerzające zakres wiedzy ubezpieczeniowej.
MAG-WER Pośrednictwo Finansowo-Ubezpieczeniowe Krystyna Kotłowska - 2017-11-16 - Luzino (pomorskie)
- Telefoniczna i bezpośrednia obsługa Klienta,- Aktywna sprzedaż produktów szkoły,- Promocja i marketing szkoły, rekrutacja nowych Słuchaczy,- Pozyskiwanie kontaktów podczas prelekcji i spotkań z potencjalnymi Słuchaczami,- Dystrybucja materiałów reklamowych (plakatowanie, ulotkowanie).
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" w Białymstoku - 2018-01-05 - Białystok (podlaskie)
Realizowanie poprzez placówki detaliczne założonych planów zakupu, analizowanie ofert, organizowanie akcji promocyjnej, konkursów, analiza otoczenia rynkowego, wizytowanie sklepów, obsługa programów biurowych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi programów biurowych, min. 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 26 Anna Polańska-Bosiacka.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Sulęcin (lubuskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: kompleksową obsługę stałych klientów oraz pozyskiwanie nowych klientów budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami opracowywanie zapytań ofertowych tworzenie planów sprzedaży i ich realizacja raportowanie wyników sprzedażowych
"JAGRAM-PRO" S.A. - 2017-05-22 - Susz (warmińsko-mazurskie)
ładowanie materiałów
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Jaworzynka (śląskie)
Praca na stanowisku Specjalista ds. projektu (Project Manager Specialist) wymaga biegłej znajomości języka angielskiego, a także znajomości języka hinduskiego, w celu kontaktowania się z zagranicznymi klientami spółki, oraz jej potencjalnymi pracownikami (głównie z Indii). Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista ds. projektu (Project Manager Specialist) ma za zadanie m.in.:planować i koordynować zadania osób i organizacji realizujących projekt;budować i zarządzać zespołem projektowym oraz pełnić rolę lidera, w tym motywować i szkolić członków zespołu projektowego;integrować i używać specyficznych metodyk z branży (takie jak rozwój systemu, produkt systemu i inne)Proponowany okres zatrudnienia 3 lata
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
EWLIT Sp. z o.o. Sp.k - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Umowa na czas określony, po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony.Trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Utrzymanie sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych
BROSS Kusek i Sobecki spółka jawna - 2018-08-06 - Tarnów (małopolskie)
Kompleksowa obsługa Spółek Grupy Kapitałowej w aspekcie kadr i płac,Prowadzenia akt osobowych oraz gromadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, Samodzielne naliczanie wynagrodzeń ( umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), sporządzanie list płac;Obliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rodzicielskich, itp.; Ustalanie uprawnień do rodzajów i wymiaru urlopów;Obsługa zajęć komorniczych,Wydawanie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu, Obsługa programu Płatnik ( zgłaszania i wyrejestrowanie pracowników, sporządzanie i wysyłanie comiesięcznych raportów i deklaracji rozliczeniowych, sporządzanie dokumentów korygujących, Obsługa portalu EPUEBieżąca współpraca z ZUS- udzielanie wyjaśnień w imieniu pracodawcy, Przygotowywanie danych o podatku dochodowym dla osób fizycznych,Sporządzanie deklaracji ZUS, PDOF, GUS, PEFRONWprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym TETA HR; Planowanie i monitorowanie harmonogramu szkoleń BHP i badań lekarskich; Archiwizowanie dokumentów kadrowo- płacowychWspółpraca z innymi działami firmy.
3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-06 - Ruda Śląska (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
- kontakt z klientami bezpośrednimi, koordynacja współpracy z agencjami PR/agencjami reklamowymi/domami medialnymi, współpraca z drukarniami (foldery reklamowe, narzędzia POS),- aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów,- kontaktowanie się ze zleceniobiorcą w celu reklamy produktów lub usług, zapoznawanie się z produktem, który ma być przedmiotem reklamy,- opracowywanie kompleksowych kampanii reklamowych produktów, media planów lub usług zlecanych przez klienta, z uwzględnieniem poczynań konkurencji w określonej dziedzinie oraz metod reklamy przez nią stosowanych; wyników badań rynkowych, pozwalających określić upodobania klientów, motywy zakupu towarów oraz wielkość zapotrzebowania na dany produkt lub usługę,- opracowywanie budżetu kampanii reklamowej, pozwalającego zleceniodawcy zaplanować koszty związane z reklamą produktu lub usługi,- podejmowanie decyzji o formach i kierunkach prowadzonej reklamy produktów lub usług,- dobór treści reklamowanych produktów: tworzenie haseł i sloganów reklamowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Września (wielkopolskie)
Organizacja pracy w oddziale , sprawdzenie prawidłowości działania maszyn i urządzeń , kontrola stanu sanitarnego pomieszczenia pracy, sporządzanie grafiku pracy dla podległego personelu, rozliczanie miesięczne karty pracy podległych pracowników, kontrola identyfikacji towarów, współpraca z mistrzami innych oddziałów oraz menadżerami.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2016-08-23 - Karczew (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa klientów - sprzedaż stopów aluminium na rynek krajowy i zagraniczny , zakup złomu aluminium, kontakt telefoniczny oraz mailowy z kontrahentami firmy, pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z odbiorcami, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
PMN "BOBREK" SPÓŁKA JAWNA KRZYSZTOF I MACIEJ KLESZCZ, BRONISŁAW KOŹBIAŁ - 2017-01-12 - Bobrek (małopolskie)