SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Podgrodzie oferta pracy ROMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - Księgowanie w systemie finansowo-księgowym faktur, wyciągów bankowych, transakcji kart podarunkowych - bieżąca kontrola finansowo-księgowa- weryfikacja i rozliczenie sald kontrahentów
Data publikacji: 2020-10-15
Lokalizacja: Podgrodzie (podkarpackie)
Pracodawca: ROMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:39-200 Podgrodzie 32C, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Księgowanie w systemie finansowo-księgowym faktur, wyciągów bankowych, transakcji kart podarunkowych - bieżąca kontrola finansowo-księgowa- weryfikacja i rozliczenie sald kontrahentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Podgrodzie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1803
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dębica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: EKONOMIA
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA:-STAŻ PRACY min. 3 LATA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI-ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW USTAWY O RACHUNKOWOŚCI ORAZ USTAWY O PODATKU CIT, USTAWY O VAT.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
ROMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8722235254
danePracodawcy_regon: 180040712
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
39-200 Podgrodzie 32C, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV NA MAIL: i.koziol (at) romet.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: dębicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1803
Gmina pracodawcy: Dębica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Podgrodzie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0818440
Adres strony pracodawcy: http://www.romet.pl/
Numer budynku pracodawcy: 32C
Profil działalności pracodawcy: PRODUKCJA ROWERÓW I WÓZKÓW INWALIDZKICH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 15.10.2020
Oferta pracy ważna do: 30.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4917c3b49dc423caead62754e1d921c6
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
kosztorysowanieprzygotowywanie dokumentacji pod przetargiubezpieczeniagospodarka transportowa
DZT Service Sp zo.o - 2020-05-22 - Świebodzice (dolnośląskie)
- Tworzenie planów projektów, ich harmonogramów i budżetów zgodnie z przyjętymi w firmie standardami,- Nadzorowanie przebiegu realizowanych projektów oraz raportowanie bieżącego statusu prac z uwzględnieniem stanu zaawansowania prac oraz identyfikację ryzyk,- Wspieranie działań marketingowych i handlowych w zakresie przygotowania wycen, materiałów ofertowych, opisów, dokumentacji itp.,- Rozwijanie standardów firmowych w zakresie planowania, wyceny i realizacji kontraktów poprzez planowanie i dokumentowanie realizowanych projektów, - Nadzorowanie przebiegu realizowanych projektów pod kątem ich spójności ze standarami, - Utrzymywanie bieżącej dokumentacji projektowanej w zakresie ralizowanych projektów.Początkowo umowa na okres próbny, później przewidywane zatrudnienie na czas nieokreślony.Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 504 207 613, e-mail: rekrutacja (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2019-11-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków.
SMB Consulting - 2016-05-18 - Lublin (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
fizyczna,montaż, demontaż koron , obsługa młota QLX50ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ NEGOCJACJI WYNAGRODZENIA
kontakt przez PUP - 2020-12-04 - Olbrachcice Wielkie (dolnośląskie)
jw.
UNIWERSYTET MUZYCZNY FRYDERYKA CHOPINA - 2018-04-23 - Warszawa (mazowieckie)
•AKTYWNE PROWADZENIE REKRUTACJI BENEFICJENTÓW PROJEKTU;•WERYFIKACJĘ POPRAWNOŚCI ZGROMADZONYCH DOKUMENTÓW;•PRZYGOTOWYWANIE I GROMADZENIE DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH (FORMULARZE ZGŁOSZENIOWE);•PRZYGOTOWANIE KAMPANII INFORMACYJNEJ;•PROWADZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WYMAGANEJ NA TYM STANOWISKU;•GROMADZENIE NIEZBĘDNYCH DANYCH ORAZ KOMPLETOWANIE POTRZEBNEJ DOKUMENTACJI DLA PROJEKTU;•ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z ZESPOŁEM;
ISOFT GRZEGORZ LASEK - 2017-08-03 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązujacymi przepisami2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wynagrodze.3. Sporządzanie list płac.4. Sporządzanei kalkulacji w zakresie wynagrodzeń i innych.5. Sporządzanie deklaracji na zaliczkę miesięczną na podatek dochodowy od łącznej kwoty wpłat dokonanych;6. Obsługa programu PŁATNIK7. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowej ZUS DRA wraz załącznikami.8. Wyjaśnienia i sprostowania dla ZUS.9. Sporządzanie sprawozdania IWA.10 Sporządzanie sprawozdawczości finansowej.11. Prawidłowe i terminowe przekazywanie informacji ekonomicznych;12. Prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych.13. Sprawozdania RB.14. Sprawozdawczość do GUS - kwartalne, roczne o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników15. Sprawozdawczość do GUS F-03 - roczne o środkach trwałych16. Sprawozdawczość GUS Z-12 wylosowane losowo.17. Sprawozdawczość o wydatkach budżetowych jednostki budżetowej.18. Sprawozdawczość o wydatkach budżetowych jednostki budżetowej.19. Formularz do informacji opisowej z wykonania budżetu.20. Prawidłowe i systematyczne prowadzenie teczek tematycznych niezbędnych na danym stanowisku pracy.21. Prowadzenie ewidencji i rozliczania SFŚS.22. Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej powierzonego zakresu obowiązków.23. Stałe gromadzenie i rejestrowanie przepisów oraz publikacji dot. wykonywanych czynności.24. Przygotowywanie i wprowadzanie do SIO danych finansowych dot. kadry pedagogicznej oraz pracowników administracji i obsługi, koszty i wydatki.25. Posiada wiedzę i umiejętności w zakresie rozliczania projektów unijnych.26. Sporządzanie i prowadzenie sprawozdawczości dot. powierzonego zakresu obowiązków.27. Aktualizowanie wiedzy, doskonalenie swoich umiejętności zawodowych niezbędnych dla prawidłowego wykonywania czynności służbowych.28. Corocznie przekazuje do archiwum szkoły (do końca kwietnia) uporządkowaną dokumentację, zgodnie z Instrukcją Archiowalną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt na pods. spisu zdawczo-odbiorczego.29. Wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora Szkoły i główną księgową.30. Kończąc pracę należy zabezpieczyć dokumenty
Szkoła Podstawowa nr 16 im. F. Chopina w Lublinie - 2019-12-09 - Lublin (lubelskie)
rekrutacja i selakcja pracowników zagranicznych
RESPEKT PERSONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów i uslug bankowych Klientom Detalicznym. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami. Monitorowanie zakresu koprzystania przez Klientów z usług oferowanych przez bank. Promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez bank.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. I oddział w Kamieniu Pomorskim - 2018-03-27 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klienta, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Grójec (mazowieckie)
udzielanie wsparcia technicznego; odbieranie połączeń przychodzących w języku niemieckim; odbieranie czatów przychodzących w języku niemieckim.Praca dwuzmianowa w godz. 9-17 i 10-18
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
realizowanie planów sprzedażowychsprzedawanie produktów branżowychobsługa klientapozyskiwanie nowych klientów z Ukrainyutrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymisporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Tuczno (zachodniopomorskie)
wyszukiwanie kandydatów na stanowiska zapotrzebowane przez pracodawcę odpowiadających stawianym wymaganiom na Ukrainie, w Kirgistanie, Azerbejdżanie poprzez kontakt z agencjami pracy w tych państwach oraz przez zamieszczanie ogłoszeń w odpowiednich serwisach
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Raszyn (mazowieckie)
sporządzanie i koordynacja planów produkcyjnych, rozdzielanie prac pracownikom, rozliczanie pracowników z powierzonych prac, tworzenie specyfikacji zamówień, praca z dokumentacją techniczną.
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2016-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
- pozyskiwanie zleceń na rynku krajowym i zagranicznym;- analizowanie SIWZ oraz umów handlowych;- sporządzanie ofert handlowych;- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami Firmy;- rozszerzanie aktualnej bazy Klientów;- negocjowanie warunków współpracy;- skuteczna i systematyczna realizacja celów sprzedażowych i działań marketingowych;
ZPRE "Jedlicze" Sp. z o.o. - 2016-10-17 - Jedlicze (podkarpackie)
praca siedząca z zakresu składania elementów do manometrów
FUNDACJA "DOBRY POMYSŁ" - 2020-03-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Specjalista sprzedaży internetowej - obsługa sklepu internetowego, realizacji zamówień ze sprzedaży internetowej, pakowani i wysyłka, wystawianie dokumentów sprzedaży, obsługa programu komputerowego, obsługa i kontakt z klientami sklepu, działania promocyjne skierowane do klientów sklepu, realizacja działań promocyjnych mających na celu pozyskanie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
- sortowanie i kontrola jakości produktów- wprowadzanie towaru na stan magazynowy- przygotowywanie towaru do wysyłki- dbanie o czystość w miejscu pracy- nadzór nad pracownikami- szkolenie nowych pracowników i wsparcie ich w zakresie błędnych artykułów- obsługa programu Return Client i Zalos
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Świebodzin (lubuskie)
Rozmowy handlowe z kontrahentami, dostawcami stali głonie na terytorium Federacji Rosyjskiej
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Przemyśl (podkarpackie)
Sporządzanie ofert, doradztwo produktowe.
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Legnica (dolnośląskie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2017-02-10 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
prowadzenie urządzeń ewidencyjnych określonych w Zarządzeniu Ministra Sprawiedliwości z 03 marca 2016 roku w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów oraz innych działów administracji w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury;wykonywanie wszystkich prac kancelaryjno biurowych i pomocniczych w sprawach prowadzonych przez prokuratorów w ramach ich ustawowych kompetencji oraz zleconych czynności formalnoprawnych przewidzianych w ustawach, jeżeli do ich wykonania nie jest uprawniony wyłącznie prokurator;wykonywanie czynności z zakresu administracji Prokuratora Rejonowego;prowadzenie korespondencji, redagowanie projektów pism;zapewnienie sprawnego obiegu wpływających i sporządzanych w prokuraturze dokumentów procesowych i innych pism oraz ich ewidencjonowanie i rejestrowanie;obsługa wszystkich urządzeń biurowych.
Prokuratura Okręgowa w Olsztynie - 2020-10-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
Analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Andrychów (małopolskie)
Wykonywanie przeglądów technicznych; dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalanie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych; sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykonywaniu programu NORMA PRO; zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie; nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości; prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego; przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wyszukiwanie informacji o przetargach, sporządzanie ofert przetargowych, prowadzenie rejestru i archiwizowanie prowadzonych postępowań , wyjazdy do klientów, aktywne pozyskiwanie nowych zleceń.
Hamacher Elektrotechnika i Rozdzielnice Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Tychy (śląskie)
Przestrzeganie jakości wyrobów, nadzór nad podległymi pracownikami.
Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o - 2017-12-14 - Bieruń (śląskie)