SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Andrychów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
Data publikacji: 2016-09-06
Lokalizacja: Andrychów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Andrychów, powiat: wadowicki, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Andrychów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wadowicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.09.2016
Data zakończenia pracy: 11.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 27, 34-100 Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
osoba bezrobotna do 30 roku życia dla której ustalono II profil pomocy i subsydiowane zatrudnienie jest uwzględnione w Indywidualnym Planie Działania
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wadowicki
Gmina pracodawcy: Wadowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wadowice
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 06.09.2016
Oferta pracy ważna do: 16.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane min. średnie wykształcenie, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługa Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacja do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania. Charakterystyka pracy: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres rekrutacja (at) skokpiast.pl z dopiskiem miejscowowści, na którą Państwo aplikują.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-18 - Rybnik (śląskie)
Kompleksowa obsługa pracowników, rekrutacja, sporządzanie umów, świadectw pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiazującymi przepisami.
MEBLARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "DĄB" - 2017-11-03 - Gdynia (pomorskie)
Pełna organizacja imprez tematycznych, swpółpraca z kontrachetnami, wprowadzanie ofert do systemów rezerwacyjnych, umtrzymywanie kontaktu z kluczowymi klientami, obsługa systemów rezerwacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-03-29 - Katowice (śląskie)
-
ZAKŁAD AUTOMATYKI I STEROWANIA "AIS" MGR INŻ. ROMAN SUŁOWSKI - 2017-03-09 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
wsparcie klienta przez telefon i e-mail w języku niemieckim, rozwiązywanie problemów technicznych klientów
SELLBYTEL GROUP GMBH (SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) ODDZIAŁ W POLSCE - 2015-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Kielce (świętokrzyskie)
realizacja celów sprzedazowych
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
- aktywna sprzedaż powierzchni reklamowej do tygodnika "Tydzień Międzychodzko-Sierakowski", serwisu naszemiasto.pl oraz innych tytułów i serwisów internetowych oraz produktów grupy wydawniczej Polska Press,- pozystkiwanie klientów,- realizacja planów sprzedaży.
POLSKA PRESSE Sp. z o.o. Warszawa - Oddzial w Poznaniu - 2016-07-14 - Międzychód (wielkopolskie)
Przygotowanie potraw kuchni tureckiej, Doner kebeb, Adana kebab, szaszłyki, tureckie kotlety mielone.
NAZAR FAST FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-26 - Sopot (pomorskie)
praca biurowa przy komputerze, księgowanie faktur, archiwizacja dokumentów
ROTOM POLSKA Sp. z o.o. - 2017-11-28 - Komorniki (dolnośląskie)
PROWADZENIE DOBORU KANDYDATÓW , ANALIZA RYNKU PRACY, OCENA PRZYDATNOŚCI KANDYDATÓW , PROCEDURY REKRUTACYJNE, WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI ZA GRANICĄ , KONTAKT Z BIUREM NA UKRAINIE
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)
wg wniosu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Świebodzice (dolnośląskie)
- automatyzacja procesu testowania dla projektów FX TARSAN/MDE; - przygotowanie i egzekucja testów regresyjnych poprzedzających dostarczenie nowej aplikacji; - dostarczanie dokumentacji testów pozwalających na późniejsze wprowadzanie zmian w środowiskach produkcyjnych; - przygotowanie i utrzymanie scenariuszy i danych testowych; - wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
wyksz. wyższe, uprawnienia budowlane (budowa dróg), min. 4 lata doświadczenia na ww stanowisku, prawo jazdy kat. B;kontrola stanu pasa drogowego, nawierzchni jezdni i chodników, oznakowania i urządzeń zabezpieczających, koordynacja robót związanych z wykonaniem remontów jezdni i chodników, prowadzenie korespondencji związanej z zakresem obowiązków,wynagrodzenie zasadnicze: 2000+premia regulaminowa 400zł=wysługa lat+premia uznaniowa
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2016-09-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich dostawców
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klienta, prace administracyjno-biurowe, zarządzanie dokumentami, pocztą
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Libiąż (małopolskie)
Do obowiązków osób na tym stanowisku należeć będzie:• Praca przy sporządzaniu ofert technicznych w zakresie budowy, modernizacji lub remontów obiektów budowlanych oraz ciągów technologicznych w branży konstrukcyjno-budowlanej i maszynowej,• Sporządzanie kosztorysów ofertowych i wycen składników cenotwórczych,• Pozyskiwanie ofert handlowych od poddostawców i podwykonawców,• Wsparcie techniczne i handlowe w zakresie przygotowywanych ofert handlowych i przetargowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym lub mechanicznym, znajomość zagadnień z zakresu robót budowlanych, materiałów konstrukcyjnych, zdolność analitycznego myślenia, mile widziana znajomość obsługi programów do kosztorysowania, mile widziana znajomość zagadnień związanych z górnictwem i przeróbką mechaniczną kopalin, mile widziana znajomość j. angielskiego. Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność czytania dokumentacji technicznej. Prawo jazdy kat. B. Bardzo dobra znajomość Word i Excell. Wysoko rozwinięty poziom komunikacji interpersonalnej. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. Kontakt telefoniczny (665-660-409) lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Katowice (śląskie)
-instalacje elektryczne w domach, halach-alarmy-instalacje
EKO-INSTAL Stanisław Mierzwicki - 2015-12-04 - Szamotuły (wielkopolskie)
-
KARO CONCEPT S.C. - 2017-12-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Przygotowywanie posióków zgodnie ze standardami Sodexo; Przestrzeganie zasad hignieny; Obróbka mięsa
SODEXO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-17 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Poszukiwanie klientów angielskojęzycznych, z Rosji i Gruzji.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Kraków (małopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: min. średnie; podstawowa znajomość j. angielskiego, komunikatywność, kultura osobista; zakres obowiązków: kontakt z klientem, obsługa rezerwacji, doradztwo i obsługa klienta, sprzedaż imprez turystycznych, ubezpieczeń i biletów autokarowych i lotniczych; miejsce odbywania stażu: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Pyskowice (śląskie)
- prowadzenie rekrutacji - wstępna kwalifikacja kandydatów (technicy, handlowcy, informatycy, projektanci), rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, terminowe raportowanie z wykonania zadań rekrutacyjnych- nadzór nad wdrożeniem kandydatów do pracy w firmie- aktywny HR w sieciach społecznościowych i na forach branżowych- budowanie działu personalnego w ramach firmy
AFA Polska Sp. z o. o. - 2018-03-28 - Świątniki Górne (małopolskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków, - sporządzanie list płac dla pracowników: rozliczanie nadgodzin, urlopów, zwolnień lekarskich, premii regulaminowych, świadczeń dodatkowych,- przygotowanie harmonogramów czasu pracy oraz rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, - prowadzenie bieżących spraw związanych z zatrudnieniem m.in. umowy o pracę, urlopy, zwolnienia lekarskie, badania lekarskie, wystawianie zaświadczeń, świadectw pracy, - nadzór nad terminowością przeprowadzania szkoleń BHP i przeprowadzaniem badań lekarskich, - tworzenie umów o pracę, umów cywilno-prawnych i innych dokumentów wynikających z zatrudniania pracowników, - wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego,- przygotowywanie raportów, sprawozdań, analiz i pism na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Stowarzyszenia, - współpraca z instytucjami zewnętrznymi typu US, GUS, ZUS, PUP, - sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, PFRON, SIO, - obsługa E-PUAP.
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Cieszynie - 2018-07-18 - Cieszyn (śląskie)
Naprawa samochodów.
AUTOPOL-MICHALSKI MOTORS SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-18 - Płońsk (mazowieckie)
ustalenie zapotrzebowania na towar, odpowiedzialność za zamówienia oraz wprowadzanie zakupionego towaru do systemu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prowadzenie kadr płac i zus
MaRa Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Poznań (wielkopolskie)
Uczestnictwo w programach sprzedażowych i marketingowych, realizowanych przez firmę; badanie rynku; pozyskiwanie nowych klientów; organizowanie akcji marketingowych i promocyjnych.
Centrum Promocji Biznesu Paweł Zając - 2016-04-13 - Rzeszów (podkarpackie)