SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Bytom oferta pracy Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 4 500 PLN

Zakres obowiązków: samodzielna księgowa, księgowanie faktur usługowych, materiałowych, prowadzenie rejestrów kasowych, rej. Vat, księgowych wyciągów bankowych

Data publikacji: 2019-11-27

Lokalizacja: Bytom (śląskie)

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: ., 41-910 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
samodzielna księgowa, księgowanie faktur usługowych, materiałowych, prowadzenie rejestrów kasowych, rej. Vat, księgowych wyciągów bankowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach od 07.00 - 15.00

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.11.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: 5 lat doświadczenia, dobra organizacja pracy

Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Adres pracodawcy: ., 41-910 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: dok. aplikacyjne

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Bytom

Gmina pracodawcy: Bytom

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bytom

Ulica pracodawcy: .

Profil działalności pracodawcy:
Roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 27.11.2019

Oferta pracy ważna do: 26.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7abca499d93542d7d3c8906648385dc0

Podobne oferty pracy

SPECJALISTYCZNY OPIEKUN DZIECKA NIEPEŁNOSPRAWNEGO - od 16 PLN

opieka nad dziećmi niepełnosprawnymi w domu dziecka
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 500 - 4 000 PLN

w/g załącznika
Onefone SA - 2017-01-13 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 850 PLN

- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i z pracownikiem socjalnym,- udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,- udzielanie rodzinom pomocy w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, związanych z wychowywaniem dzieci,- prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W IWANOWICACH - 2019-03-01 - Iwanowice Włościańskie (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 15 PLN

Specjalista ds. księgowości
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2017-04-28 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - do 3 100 PLN

Wykształcenie: wyższe, spec.: ochrona środowiska; min. rok stażu pracy; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: wykonywanie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska wymaganej aktualnymi przepisami, w tym: zgłoszenia instalacji; wnioski o wydanie pozwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza; na wytwarzanie, przetwarzanie odpadów, zbieranie, transport; operatów wodnoprawnych; wniosków o wydanie pozwoleń zintegrowanych; kart informacyjnych przedsięwzięć i raportów o oddziaływaniu na środowisko; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów;
PRZEDSIĘBIORSTWO BADAŃ I EKSPERTYZ ŚRODOWISKA "SEPO" SP. Z O.O. - 2017-08-11 - Knurów (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

nadzór nad procesem sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie raportów dla Zarządu w języku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 300 - 3 000 PLN

- obsługa klientów zainteresowanych ofertą firmy- rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów- negocjowanie umów oraz nadzór nad ich realizacją- kontrola stanu należności- przygotowanie ofert i zamówień oraz prowadzenie negocjacji handlowych
MODERN FORMS Marcin Bosek - 2018-09-07 - Dobrzechów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU PRZEMYSŁU - 997,4 PLN

staż w dziale projektów w zakładzie produkcyjnym
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Bażanowice (śląskie)

SPECJALISTA Z ZAKRESU PEDAGOGIKI - od 2 600 PLN

Wydawanie opinii w sprawach rodzinnych
Sąd Okręgowy w Przemyślu - 2020-01-09 - Przemyśl (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. BHP K/M - 4 500 - 5 000 PLN

- nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w Spółce- przeprowadzanie szkoleń i podnoszenie poziomu wiedzy pracowników z zakresu przepisów oraz dobrych praktyk BHP- prowadzenie dokumentacji z zakres BHP i PPOŻ. - zgodnie z przyjętymi standardami w organizacji i obowiązującymi przepisami - ustalenie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz prowadzenie dokumentacji powypadkowej - przeprowadzanie audytów i przeglądów warunków pracy w zakresie BHP i PPOŻ- przygotowywanie okresowych analiz, raportów, sprawozdań i statystyk związanych z BHP i PPOŻ - współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze BHP i PPOŻ, opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej- dokonywanie oceny ryzyka zawodowego- inicjowanie nowych aktywności mających na celu poprawę bezpieczeństwa pracy- bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2019-08-13 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 1 850 PLN

sprawdzanie przesylek przychodzących i wychodzących pod wzgledem jakościowym i ilościowym; sprawdzanie zgodności produktów pod względem spełniania RMI oraz norm z zakresu drogownictwa i kolejnictwa z uwzględnieniem FPC; eliminacja produktów wadliwych; dostosowanie produktów do potrzeb klienta z uwzględnieniem norm EU; prowadzenie dokumentacji produktów oraz ich rejestrowanie w systemie linii Insert GT; prowadzenie kompletacji dostaw; zglaszanie zapotrzebowania oraz prowadzenie zamówień towarów;
Spinnea Sp.z o.o. - 2016-04-11 - Masów (opolskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 2 250 PLN

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna w szczególności za: sporządzanie listy płac, dbanie o terminowość wypłat poprzez ścisłą współpracę z działem kadr i księgowości, ewidencja i rozliczanie należności za czas absencji chorobowej pracowników, prowadzenie ewidencji wynagrodzeń, terminowe sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, deklaracji PIT-4, PIT 4R,PIT-11, GUS, przygotowywanie analiz oraz raportów dla kadry zarządzającej, prowadzenie rozliczeń z Ministerstwem Zdrowia w zakresie rezydentur i z Urzędem Marszałkowskim w zakresie staży podyplomowych, przygotowywanie dokumentacji z wynagrodzenia i zatrudnienia w celu sporządzania informacji ZUS Rp-7, przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu. Wymagania niezbędne: wykształcenie: wyższe kierunkowe, znajomość przepisów podatkowych, o ubezpieczeniach społecznych i ustawy o rachunkowości, wiedza z zakresu prawa pracy, doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe w zakładzie opieki zdrowotnej na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków, biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość programu Excel, dodatkowym atutem będzie znajomość programu Access, zdolności numeryczne i umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, znajomość innych przepisów prawnych wymaganych na zajmowanym stanowisku, korzystanie z pełni praw publicznych, nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów Ustawy o działalności leczniczej, dyspozycyjność. Firma oferuje pełną wyzwań pracę w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej możliwość wdrażania usprawnień, podnoszenia kwalifikacji zawodowych i życzliwą atmosferę pracy. Oferta dotyczy współpracy na okres próbny 3 miesięcy z możliwością przedłużenia. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZOZ WÓJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU - 2019-05-14 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 3 150 - 3 500 PLN

Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywna sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim. Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez Pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Praca przy wystawianiu faktur sprzedaży.
Zakład Mięsny MOŚCIBRODY Spółka z o.o. - 2015-12-30 - Mościbrody (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. IKEA - od 3 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji kontrahentów zagranicznych. Kontrola dokumentacji IKEA. Nadzór badań i wzorów IKEA. Wprowadzanie danych do systemu.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-18 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 050 PLN

praca jako specjalista do spraw kadr
AP-1 Arkadiusz Jankowski - 2018-01-23 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - od 2 488,42 PLN

KONTAKT Z KLIENTAMI I PARTNERAMI W J.NIEMIECKIM, OBSŁUGA KONTRAKTÓW, NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY, ORGANIZACJA I KOORDYNACJA WYJAZDU PERSONELU OPIKUŃCZEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLINTA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 886421290 LUB C.V NA MAIL katarzyna.mackiewicz (at) pmn.info.pl
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA WROCŁAW - 2016-04-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU STRON INTERNETOWYCH - od 3 600 PLN

Obsługa stron internetowych oraz portali aukcyjnych.Utworzenie kont na platformach sprzedażowych i wprowadzanie produktów do sprzedaży (Empik, E-mag, Etsy, Ceneo itp). Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem wystawionych aukcji, zgodnie z wymaganiami danego serwisu. Optymalizacja i rozwój procesów sprzedaży e-commerce. Monitoring rynku i konkurencji.Raportowanie do przełożonych. Współtworzenie strategii marketingowo-sprzedażowej. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomości MS Office (szczególnie Excel).
Feniks Sp. z o.o. - 2019-10-08 - Chocianów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 1 017,4 PLN

ps
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Radomsko (łódzkie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC (O) - do 18 PLN

specjalista ds. kadr i płac
Tarnowska Szkoła Wyższa - 2019-02-08 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROMOCJI I REKLAMY - od 3 300 PLN

przygotowywanie i opracowywanie materiałów promocyjnych organizacji, administracja stronami www, przygotowywanie materiałów prasowych, prowadzenie korespondencji, przygotowywanie dokumentacji projektowej
Centrum Inicjatyw Lokalnych - 2020-01-09 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA ZDROWIA PUBLICZNEGO - 997,4 PLN

sprawowanie nadzoru nad realizacja szczepień ochronnych,dystrybucja szczepionkami i preparatami biologicznymi,prowadzenie prawidłowej dystrybucji w zakresie przychodu,rozchodu i wydawania szczepionek,sporzadzanie okresowych sprawozdań ze stanu zużycia szczepionek,sporządzanie zamówień na szczepionki,prowadzenie rejestru niepożądanych odczynów poszczepiennych
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Gniezno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. WINDYKACJI I WERYFIKACJI - od 2 500 PLN

Weryfikacja zawieranych umów leasingowych, monitorowanie bieżącego stanu należności kontrahentów.
MIKROTECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-16 - Krosno (podkarpackie)

TAPICER - 2 250 - 2 400 PLN

Obijanie mebli tapicerowanych.
MEBLOBACH Szymon Bach - 2019-10-24 - Warzno (pomorskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 000 PLN

-nadzór nad jakością pruduktów, tworzenie rysunków produktu, tworzenie dokumentacji produktu, nadzór nad jakością produktu
FISCHER AUTOMOTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-22 - Mroczków (świętokrzyskie)

Specjalista ds. rozliczeń inwentaryzacji - -

Media Expert Księgowanie rozliczeń inwentaryzacyjnych oraz ich koordynacja;
Rozliczanie pracowników i osób materialnie odpowiedzialnych,
Kontakty z pracownikami,
Przygotowywanie raportów rozliczeniowych i zestawień,
Opieka nad prawidłowym obiegiem dokumentacji rozliczenia inwentaryzacji;
Dbałość o udokumentowanie rozliczeń;
Zapewnienie terminowości rozliczeń inwentaryzacyjnych.
Media Expert - 2016-09-27 - Centrala Złotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS PROJEKTÓW - od 2 200 PLN

koordynacja realizowanych projektów
OCHOTNICZE HUFCE PRACY KUJAWSKO-POMORSKA WOJEW.KOMENDA TORUŃ - 2015-12-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)