SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Bytom oferta pracy Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: samodzielna księgowa, księgowanie faktur usługowych, materiałowych, prowadzenie rejestrów kasowych, rej. Vat, księgowych wyciągów bankowych
Data publikacji: 2019-11-27
Lokalizacja: Bytom (śląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: ., 41-910 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
samodzielna księgowa, księgowanie faktur usługowych, materiałowych, prowadzenie rejestrów kasowych, rej. Vat, księgowych wyciągów bankowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach od 07.00 - 15.00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: 5 lat doświadczenia, dobra organizacja pracy
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Adres pracodawcy: ., 41-910 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dok. aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bytom
Gmina pracodawcy: Bytom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytom
Ulica pracodawcy: .
Profil działalności pracodawcy:
Roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 27.11.2019
Oferta pracy ważna do: 26.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7abca499d93542d7d3c8906648385dc0
Podobne oferty pracy
opieka nad dziećmi niepełnosprawnymi w domu dziecka
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)
w/g załącznika
Onefone SA - 2017-01-13 - Wrocław (dolnośląskie)
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i z pracownikiem socjalnym,- udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,- udzielanie rodzinom pomocy w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, związanych z wychowywaniem dzieci,- prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W IWANOWICACH - 2019-03-01 - Iwanowice Włościańskie (małopolskie)
Specjalista ds. księgowości
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2017-04-28 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie: wyższe, spec.: ochrona środowiska; min. rok stażu pracy; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: wykonywanie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska wymaganej aktualnymi przepisami, w tym: zgłoszenia instalacji; wnioski o wydanie pozwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza; na wytwarzanie, przetwarzanie odpadów, zbieranie, transport; operatów wodnoprawnych; wniosków o wydanie pozwoleń zintegrowanych; kart informacyjnych przedsięwzięć i raportów o oddziaływaniu na środowisko; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów;
PRZEDSIĘBIORSTWO BADAŃ I EKSPERTYZ ŚRODOWISKA "SEPO" SP. Z O.O. - 2017-08-11 - Knurów (śląskie)
nadzór nad procesem sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie raportów dla Zarządu w języku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- obsługa klientów zainteresowanych ofertą firmy- rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów- negocjowanie umów oraz nadzór nad ich realizacją- kontrola stanu należności- przygotowanie ofert i zamówień oraz prowadzenie negocjacji handlowych
MODERN FORMS Marcin Bosek - 2018-09-07 - Dobrzechów (podkarpackie)
staż w dziale projektów w zakładzie produkcyjnym
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Bażanowice (śląskie)
Wydawanie opinii w sprawach rodzinnych
Sąd Okręgowy w Przemyślu - 2020-01-09 - Przemyśl (podkarpackie)
- nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w Spółce- przeprowadzanie szkoleń i podnoszenie poziomu wiedzy pracowników z zakresu przepisów oraz dobrych praktyk BHP- prowadzenie dokumentacji z zakres BHP i PPOŻ. - zgodnie z przyjętymi standardami w organizacji i obowiązującymi przepisami - ustalenie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz prowadzenie dokumentacji powypadkowej - przeprowadzanie audytów i przeglądów warunków pracy w zakresie BHP i PPOŻ- przygotowywanie okresowych analiz, raportów, sprawozdań i statystyk związanych z BHP i PPOŻ - współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze BHP i PPOŻ, opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej- dokonywanie oceny ryzyka zawodowego- inicjowanie nowych aktywności mających na celu poprawę bezpieczeństwa pracy- bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2019-08-13 - Warszawa (mazowieckie)
sprawdzanie przesylek przychodzących i wychodzących pod wzgledem jakościowym i ilościowym; sprawdzanie zgodności produktów pod względem spełniania RMI oraz norm z zakresu drogownictwa i kolejnictwa z uwzględnieniem FPC; eliminacja produktów wadliwych; dostosowanie produktów do potrzeb klienta z uwzględnieniem norm EU; prowadzenie dokumentacji produktów oraz ich rejestrowanie w systemie linii Insert GT; prowadzenie kompletacji dostaw; zglaszanie zapotrzebowania oraz prowadzenie zamówień towarów;
Spinnea Sp.z o.o. - 2016-04-11 - Masów (opolskie)
wykształcenie min. średniedoświadczenie w rekrutacji
"PBO - CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna w szczególności za: sporządzanie listy płac, dbanie o terminowość wypłat poprzez ścisłą współpracę z działem kadr i księgowości, ewidencja i rozliczanie należności za czas absencji chorobowej pracowników, prowadzenie ewidencji wynagrodzeń, terminowe sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, deklaracji PIT-4, PIT 4R,PIT-11, GUS, przygotowywanie analiz oraz raportów dla kadry zarządzającej, prowadzenie rozliczeń z Ministerstwem Zdrowia w zakresie rezydentur i z Urzędem Marszałkowskim w zakresie staży podyplomowych, przygotowywanie dokumentacji z wynagrodzenia i zatrudnienia w celu sporządzania informacji ZUS Rp-7, przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu. Wymagania niezbędne: wykształcenie: wyższe kierunkowe, znajomość przepisów podatkowych, o ubezpieczeniach społecznych i ustawy o rachunkowości, wiedza z zakresu prawa pracy, doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe w zakładzie opieki zdrowotnej na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków, biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość programu Excel, dodatkowym atutem będzie znajomość programu Access, zdolności numeryczne i umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, znajomość innych przepisów prawnych wymaganych na zajmowanym stanowisku, korzystanie z pełni praw publicznych, nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów Ustawy o działalności leczniczej, dyspozycyjność. Firma oferuje pełną wyzwań pracę w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej możliwość wdrażania usprawnień, podnoszenia kwalifikacji zawodowych i życzliwą atmosferę pracy. Oferta dotyczy współpracy na okres próbny 3 miesięcy z możliwością przedłużenia. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZOZ WÓJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU - 2019-05-14 - Rybnik (śląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywna sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim. Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez Pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca przy wystawianiu faktur sprzedaży.
Zakład Mięsny MOŚCIBRODY Spółka z o.o. - 2015-12-30 - Mościbrody (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kontrahentów zagranicznych. Kontrola dokumentacji IKEA. Nadzór badań i wzorów IKEA. Wprowadzanie danych do systemu.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-18 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
praca jako specjalista do spraw kadr
AP-1 Arkadiusz Jankowski - 2018-01-23 - Poznań (wielkopolskie)
KONTAKT Z KLIENTAMI I PARTNERAMI W J.NIEMIECKIM, OBSŁUGA KONTRAKTÓW, NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY, ORGANIZACJA I KOORDYNACJA WYJAZDU PERSONELU OPIKUŃCZEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLINTA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 886421290 LUB C.V NA MAIL katarzyna.mackiewicz (at) pmn.info.pl
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA WROCŁAW - 2016-04-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa stron internetowych oraz portali aukcyjnych.Utworzenie kont na platformach sprzedażowych i wprowadzanie produktów do sprzedaży (Empik, E-mag, Etsy, Ceneo itp). Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem wystawionych aukcji, zgodnie z wymaganiami danego serwisu. Optymalizacja i rozwój procesów sprzedaży e-commerce. Monitoring rynku i konkurencji.Raportowanie do przełożonych. Współtworzenie strategii marketingowo-sprzedażowej. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomości MS Office (szczególnie Excel).
Feniks Sp. z o.o. - 2019-10-08 - Chocianów (dolnośląskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Radomsko (łódzkie)
specjalista ds. kadr i płac
Tarnowska Szkoła Wyższa - 2019-02-08 - Tarnów (małopolskie)
przygotowywanie i opracowywanie materiałów promocyjnych organizacji, administracja stronami www, przygotowywanie materiałów prasowych, prowadzenie korespondencji, przygotowywanie dokumentacji projektowej
Centrum Inicjatyw Lokalnych - 2020-01-09 - Zawiercie (śląskie)
sprawowanie nadzoru nad realizacja szczepień ochronnych,dystrybucja szczepionkami i preparatami biologicznymi,prowadzenie prawidłowej dystrybucji w zakresie przychodu,rozchodu i wydawania szczepionek,sporzadzanie okresowych sprawozdań ze stanu zużycia szczepionek,sporządzanie zamówień na szczepionki,prowadzenie rejestru niepożądanych odczynów poszczepiennych
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Gniezno (wielkopolskie)
Weryfikacja zawieranych umów leasingowych, monitorowanie bieżącego stanu należności kontrahentów.
MIKROTECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-16 - Krosno (podkarpackie)
Obijanie mebli tapicerowanych.
MEBLOBACH Szymon Bach - 2019-10-24 - Warzno (pomorskie)
-nadzór nad jakością pruduktów, tworzenie rysunków produktu, tworzenie dokumentacji produktu, nadzór nad jakością produktu
FISCHER AUTOMOTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-22 - Mroczków (świętokrzyskie)
jw.
POLSKO-KAZACHSTAŃSKA IZBA HANDLOWO-PRZEMYSŁOWA - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie rozliczeń inwentaryzacyjnych oraz ich koordynacja;
Rozliczanie pracowników i osób materialnie odpowiedzialnych,
Kontakty z pracownikami,
Przygotowywanie raportów rozliczeniowych i zestawień,
Opieka nad prawidłowym obiegiem dokumentacji rozliczenia inwentaryzacji;
Dbałość o udokumentowanie rozliczeń;
Zapewnienie terminowości rozliczeń inwentaryzacyjnych.
Media Expert - 2016-09-27 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
koordynacja realizowanych projektów
OCHOTNICZE HUFCE PRACY KUJAWSKO-POMORSKA WOJEW.KOMENDA TORUŃ - 2015-12-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)