SPECJALISTA DS. KREDYTÓW Staroźreby oferta pracy Bank Spółdzielczy w Staroźrebach
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na lustra łazienkowe.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KREDYTÓW
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych,Wstępna analiza dokumentów przed udzieleniem kredytu w tym ocena zdolności kredytowej klientów oraz ocena proponowanych form zabezpieczeń.Przygotowanie dokumentacji kredytowej i sporządzanie umów kredytowych i umów zabezpieczeń.Monitorowanie rachunków bankowych kredytobiorców.Utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi klientów,Identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klientów,Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.Pracodawca oferuje: możliwości rozwoju zawodowego, szkolenia zawodowe, motywacyjny system premiowania.
Data publikacji: 2020-01-17
Lokalizacja: Staroźreby (mazowieckie)
Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Staroźrebach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Bojowników 3, 09-440 Staroźreby, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych,Wstępna analiza dokumentów przed udzieleniem kredytu w tym ocena zdolności kredytowej klientów oraz ocena proponowanych form zabezpieczeń.Przygotowanie dokumentacji kredytowej i sporządzanie umów kredytowych i umów zabezpieczeń.Monitorowanie rachunków bankowych kredytobiorców.Utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi klientów,Identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klientów,Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.Pracodawca oferuje: możliwości rozwoju zawodowego, szkolenia zawodowe, motywacyjny system premiowania.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
z możliwością przedłużenia umowy na czas nieokreślony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KREDYTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Staroźreby
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Staroźreby
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw kredytów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Data zakończenia pracy: 31.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków,znajomość specyfiki i ryzyk związanych z finansowaniem osób fizycznych, podmiotów gospodarczych, mile widziana znajomość kredytowania rolników,zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole,komunikatywność i otwartość,
Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy w Staroźrebach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Plac Bojowników 3, 09-440 Staroźreby, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: rekrutacja (at) bsstarozreby.plZ dopiskiem: Rekrutacja Specjalista ds. kredytówProsimy o zamieszczenie poniższej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank Spółdzielczy w Staroźrebach, Plac Bojowników 3, 09-440 Staroźreby, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Rekrutacja trwa do 29.02.2020 r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płocki
Gmina pracodawcy: Staroźreby
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Staroźreby
Ulica pracodawcy: Plac Bojowników
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: usługi finansowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw kredytów
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.01.2020
Data dodania oferty pracy: 17.01.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3967184311a4c76c846fc482cfe88ca0
Podobne oferty pracy
WYKONYWANIE ZADAN DLA SŁUŻB PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH, ZGODNIE Z USTAWĄ.WYKONYWANIE PROJEKTÓW I OPRACOWYWANIE MATERIAŁÓW DO PUBLIKACJI EDUKACYJNYCH, LUSTRACJA TERENOWA,PROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH.
Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych - 2019-06-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Obliczanie i sporządzanie list płac nauczycieli i pracowników niepadagogicznych, prowadzenie dokumentacji ZUS, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych, wychowawczych, sporządzanie deklaracji ZUS, raportów imiennych, miesięcznych. Obsługa programu Płatnik, sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, ewidencja i rozliczanie podatku dochodowego pracowników oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, przygotowywanie danych i wprowadzanie ich do programu SIO. Wynagfrodzenie zgodnie z Regulaminem wynagradzania i kwalifikacjami.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2016-07-29 - Siedlce (mazowieckie)
Prace biurowe- wydział finansowo-budżetowy.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Łosice (mazowieckie)
- Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych w danej firmie,- Tworzenie bazy klientów,- Podtrzymywanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Goleniów (zachodniopomorskie)
czynności związane z prowadzeniem postępowań o zamówieniach publicznychuczestniczenie w pracach komisji przetargowychprzygotowywanie SIWZprowadzenie ewidencji umów i pism wychodzącychprowadzenie ewidencji postepowań
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SZCZYTNIE - 2019-07-17 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie rozmów handlowych, finalizacja , zawieranie umów handlowych, przyjmowanie zamówień i ich realizacja
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Częstochowa (śląskie)
gospodarowanie narzędziami i maszynami budowlanymi, weryfikacja, naprawa i konserwacja narzędzi i elektronarzędzi, weryfikacja stanu technicznego maszyn i pojazdów, zapewnienie ciągłości działania maszyn budowlanych (przeglądy, kalinracje itp), transport materiałów budowlanych, bieżące naprawy na obiekcie (sanitarne, elektryczne itp) organizacja dostaw materiałów
Mazowiecki Okręgowy Zakład Gazownictwa - 2017-06-27 - Błonie (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie sprzedaży i montażu stolarki okiennej.
FUHP "HATBUD" Marcin Toboła - 2017-01-26 - Brzesko (małopolskie)
przeprowadzanie wymaganych przepisami prawa instruktaży ogólnych BHP w Spółce,prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniamioraz wypadkami w pracy,opracowywanie wymaganych istrukcjioraz ocen ryzyka zawodowego,przeprowadzanie kontroli warunków pracy,realizacja zadań związanych z ochroną przeciwpożarową,realizacja i rozliczanie kosztów zamówień odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-01-08 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Załatwianie spraw kadrowo-płacowych, w tym obsługa pracowników cudzoziemców. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 316 20 71 w. 32.
WIELOBRANŻOWA SPÓŁKA PRODUKCYJNA MIROSŁAWICE Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Mirosławice (dolnośląskie)
menager sprzedaży
Arleta Prylowski "ARMAT" - 2017-04-19 - Wilczkowice Górne (mazowieckie)
Rekrutacja i selekcja pracowników tymczasowych.
ADECCO POLAND SP. Z O.O. - 2017-07-07 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Obowiązki związane z obsługą i administracją obsługiwanego systemu. Tworzenie i rozwijanie standardów bezpieczeństwa informatycznego (IT), kontrolowanie przestrzegania standardów i polityk bezpieczeństwa IT, współudział w tworzeniu lub opiniowanie projektów teleinfromatycznych pod kątem zgodności z obowiązującymi standardami bezpiczeństwa IT, identyfikacja i ocena ryzyka związanego z bezpiczeństwa systemów IT oraz proponowanie sposobu zarządzania nimi, monitorowanie (audytowanie) bezpieczeństwa systemów IT oraz przedstawienie wniosków pokontrolnych; udział w tworzeniu regulacji wew. związanych z procesami zarządzania tożsamością i uprawnieniami; wspracie klientów w zakresie wdrożenia i utrzymania systemu zarządzania bezpiczeństwem informacji zgodnego z ISO 27001.
ADVICOM Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie płac. Stanowisko samodzielne. Praca w INTERMARCHE w Kętach.
DRONERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Kęty (małopolskie)
Montaż szalunków systemowych oraz przygotowanie konstrukcji wykorzystywanych przy wylewaniu betonu. Praca wykonywana w Lublinie oraz Warszawie
ROBBEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-10 - Lublin (lubelskie)
Praca w ambitnym zespole dla pasjonatów terapii masażem
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa KANTORU, sporządzanie kalkulacju imprez turystycznych z wykorzystaniem systemów rezerwacyjnych, obsługa-administrator strony, wprowadzanie ofert Merlin, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy; Planowanie produkcji urządzeń reklamowych, przygotowanie kosztorysów, wycen, konstrukcji i projektów. Aktywne poszukiwanie klientów, doradzanie klientom w zakresie doboru i budowy urządzeń reklamowych. Nadzór i rozliczanie wykonywanych prac.
MAIK AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Lublin (lubelskie)
- obsługa klienta zewnętrznego - rozmowy z klientami w językiem niemiecki,
GLT Sp z o.o Sp.k - 2019-10-14 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
UMIEJĘTNOŚĆ WYKONYWANIA ROBÓT SZALUNKOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wołów (dolnośląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Przasnysz (mazowieckie)
Transport krajowy
PUH "ZI-BI" Zbigniew Kopera - 2018-08-29 - Tuszyma (podkarpackie)
Praca przy komputerze, wydawanie narzędzi na linie produkcyjne, obsługa kluczowych klientów, nastawienie na osiąganie celów jakościowych i ilościowych.
"ManpowerGroup" Sp. z o.o. ("Manpower Polska" Sp. z o.o.) - 2017-01-10 - Wałbrzych (dolnośląskie)
1.Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej (wnioski o dofinansowanie oraz inne wymagane konkursem dokumenty) do wybranych i uzgodnionych z przełożonymi konkursóww ramach obowiązujących programów (Programy Europejskie m. in. Programy Operacyjne krajowe i regionalne, w tym m. in. RPO WL 2014-2020, POWER, programy resortowe)i konkursów grantowych (m. in. programy finansowane z budżetu państwa, fundusze korporacyjne, itp.).2. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka przy tworzeniu koncepcji merytorycznych projektów.3. Prowadzenie i rozliczanie projektów zgodnie z obowiązującymi dla poszczególnych programów wytycznymi i zasadami rozliczania projektów instytucji, w tym: bieżący monitoring postępu rzeczowo-finansowego, kontrola prawidłowości wydatkowania środków i osiąganych wskaźników, przygotowywanie wniosków o płatność, przygotowywanie sprawozdań i raportów w zastępstwie za wyznaczonych pracowników.4. Sporządzanie wniosków o płatność w dedykowanych systemach informatycznych (np. SL2014) w zastępstwie za wyznaczonych pracowników.5. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka w zakresie rozliczania projektów.6. Pomoc w realizacji procedur związanych z realizacją zasady konkurencyjności oraz prawa zamówień publicznych stosowanych przy realizacji projektów finansowanych z funduszy UE,w tym pomoc w przygotowaniu dokumentacji i procedur w zakresie zamówień publicznychna wykonanie robót budowlanych, usług oraz dostaw zaplanowanych w projektach.7. Podejmowanie działań zaradczych w przypadku stwierdzenia ryzyka i zagrożeń mogących spowodować zakłócenia w przebiegu projektów.8. Stały monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich.9. Prowadzenie działań mających na celu organizowanie oraz promocję wolontariatu.10. Podejmowanie działań związanych z rozwojem i promocją ośrodków wsparcia, funkcjonujących w ramach struktury organizacyjnej Ośrodka.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - 2019-01-11 - Chełm (lubelskie)
odbywanie spotkań z klientami biznesowymi i nawiązywanie współpracy,przygotowanie ofert,analiz, i kalkulacji dla klientów,negocjowanie warunków kontraktów,prowadzenie spraw pozyskanych klientów,wykonywanie planu sprzedażowego
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Częstochowa (śląskie)
w/g potrzeb
NSK POLSKA sp zo.o. - 2017-06-26 - Kielce (świętokrzyskie)
wykonywanie prac zgodnie ze stanowiskiem operator koparko-ładowarki, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa bezpośrednie klienta w salonie wystawowym schodów i balustrad firmy Rinox znajdującym się w Galerii w Jaworznie
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Jaworzno (śląskie)
sprzedaz opon, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Powodowo (wielkopolskie)