SPECJALISTA DS. KORESPONDENCJI I BADAŃ WYMAGAJĄCYCH ZNAJOMOŚCI JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO W ZAKRESIE SEKTORA AUTOMOTIVE I MASZYN ROLNICZYCH Sosnowiec oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KORESPONDENCJI I BADAŃ WYMAGAJĄCYCH ZNAJOMOŚCI JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO W ZAKRESIE SEKTORA AUTOMOTIVE I MASZYN ROLNICZYCH
Wynagrodzenie: od 1 620 PLN
Zakres obowiązków: monitorowanie informacji rynkowych z zakresu automotive i maszyn rolniczych, wprowadzanie informacji do baz danych, wymiar czasu pracy: 20 godzin tygodniowo, praca w siedzibie firmy i poza nią
Data publikacji: 2019-06-19
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
monitorowanie informacji rynkowych z zakresu automotive i maszyn rolniczych, wprowadzanie informacji do baz danych, wymiar czasu pracy: 20 godzin tygodniowo, praca w siedzibie firmy i poza nią
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 620 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie miesięczne brutto
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KORESPONDENCJI I BADAŃ WYMAGAJĄCYCH ZNAJOMOŚCI JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO W ZAKRESIE SEKTORA AUTOMOTIVE I MASZYN ROLNICZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: analityk informacji i raportów medialnych
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 620 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość języka ukraińskiego w stopniu komunikatywnym (bez certyfikatu)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec
Gmina pracodawcy: Sosnowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec
Ulica pracodawcy: Rzeźnicza
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk informacji i raportów medialnych
Data dodania oferty pracy: 19.06.2019
Oferta pracy ważna do: 26.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7987ff340951d6d6400feaf1ecad2c48
Podobne oferty pracy
Zakres zadań: powadzenie ewidencji wpłat od klientów. biieżące wprowadzanie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie stanów kont bankowych, bieżąca rejestracja faktur w systemie księgowym, naliczanie odsetek za nieterminowe płatności, wystawianie faktur sprzedaży, przygotowywanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłatach, przygotowywanie wezwań do zapłaty oraz ugód pozasądowych po uzgodnieniu wysokości rat i terminach spłaty
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sprzedawca rowerów, motocykli i części
Firma Handlowo-Usługowa "ATLAS" Świątek Rafał - 2017-04-05 - Szczucin (małopolskie)
- Zarządzanie zgodnością z przepisami i informacjami dotyczącymi jakości,- Wsparcie podczas komercjalizacji w celu uzupełnienia informacji regulacyjnych - Wsparcie techniczne nowych działów rozwoju produktu w celu zapewnienia zrozumienia i zgodności z wymogami prawnymi - Zatwierdzanie receptury produktów oraz surowców w celu zapewnienia zgodności z wymogami prawnymi i wymaganiami klientów- Interpretowanie, ocenianie i stosowanie przepisów, standardów branżowych i wymagań klientów wobec nowych i istniejących produktów- Zarządzanie projektami, opracowywanie wewnętrznych procedur- Zapewnienie szkoleń innym działom i klientom w celu wymiany informacji prawnych- Praca będzie wykonywana w języku angielskim. Kandydat na tym stanowisku będzie musiał kontaktować się bezpośrednio z klientem anglojęzycznym.Miejsce wykonywania pracy: Łódź, ul. Składowa 35Praca w godz. 10:00 - 18:00 oraz 14:00-22:00
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Łódź (łódzkie)
wystawianie umów oraz świadectw pracy pracownikom Tymczasowym, prowadzenie ewidencji absencji (urlopy, zwolnienia lekarskie itp),kompleksowe zarządzanie aktami osobowymi, archiwizacja dokumentów kadrowo-płacowych, prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, kancelarie komornicze itp), sporządzanie list płac
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Katowice (śląskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, negocjacje handlowe, wyjazdy zagraniczne do klientów francuskojęzycznych, obsługa systemu CRM
INTERNATIONAL LEASE GROUP SP. Z O.O. - 2019-05-21 - Piaseczno (mazowieckie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia. Może być osoba do przyuczenia
PPUH "BARANIECKI" Baraniecki Krzysztof - 2016-03-24 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Obsługa kancelaryjna biura; przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących; obsługa administracyjna posiedzeń organów LGD; prowadzenie ewidencji uchwał organów LGD; Przygotowywanie projektów uchwał organów LGD, sprawozdań, protokołów, informacji oraz pism; przygotowywanie projektów wniosków o wsparcie finansowe na realizację operacji przez LGD; obsługa administracyjna szkoleń organów LGD oraz pracowników Biura Zarządu; udzielanie beneficjentom informacji dot. problematyki wdrażania LSR; obsługa wniosków składanych w ramach ogłaszanych naborów; obsługa administracyjna spotkań dla mieszkańców obszaru LGD; gromadzenie danych i aktualizacja strony internetowej.
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "PARTNERSTWO PÓŁNOCNEJ WARMII I WYSOCZYZNY ELBLĄSKIEJ" - 2019-05-31 - Frombork (warmińsko-mazurskie)
praca biurowa
IMC Baltic S.C. - 2016-05-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
z
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA W ZAKRESIE UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH, OBSŁUGA PROGRAMÓW UBEZPIECZENIOWYCH, WSPÓŁPRACA Z ZAKŁADAMI UBEZPIECZEŃ, NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM DOKUMENTACJI
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Konin (wielkopolskie)
logopeda
"Centrum" Logopedii,Uzależnień i Mediacji Sądowych.Edukacja, Profilaktyka,Terapia. J.Z.Szeliga s.c. - 2017-03-20 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Jakościowa kontrola produkcji przez wykonywanie analiz i badań wyrobów. Bieżąca dokumentacja wyników przeprowadzonych prac. CV na adres hr (at) janton.pl
JANTOŃ SA Sp.K - 2018-01-12 - Dobroń (łódzkie)
Doradztwo przy zakupie fajerwerków, pomoc w wyborze.
PHU Anna Pach - 2018-12-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie się z programem komputerowym subjekt, wycena towaru, sporządzanie zamówień, kontakt z oferentami
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Mława (mazowieckie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-01-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Augustów (podlaskie)
ustalanie na podstawie rysunków rodzaju i zakresu robót dekarskich, potrzebnych materiałów oraz narzędzi, sprzętu i maszyn ocenianie jakości materiałów stosowanych do robót dekarsko-blacharskich wykonywanie przedmiarów, obmiarów, inwentaryzacji oraz rozliczeń robót dekarskich. obijanie blachą elementów drewnianych, montowanie rynien i rur spustowych krycie dachów wykonywanie izolacji dachów i stropodachów
Usługi Ogólnobudowlane Stanisław Rajkiewicz - 2018-06-18 - Stawiec (dolnośląskie)
utrzymanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi obywatelami Chin, negocjowanie warunków handlowych z obywatelami Chin, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy
Hang le Sp.Zo.o - 2016-07-29 - Chełm (lubelskie)
prowadzenie kadr płac i zus
MaRa Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Poznań (wielkopolskie)
SPRZEDAŻ AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH I INNYCH WYROBÓW FIRMY NA RYNKI WSCHODNIE
JANUSZ KANIA AGREGATY PEX-POOL PLUS - 2017-06-02 - Dębica (podkarpackie)
Wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Garwolin (mazowieckie)
specjalista do spraw sprzedaży na rynki Ameryki Łacińskiej
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Kęsowo (kujawsko-pomorskie)
aktywne pozyskiwanie klientów poprzez aktywne i skuteczne oferowanie produktów firmy, negocjowanie warunków umów, utrzymywanie dotychczasowych relacji handlowych, budowanie i rozwijanie pozytywnych relacji nowopozyskanych klientów
J. Chodacki, A. Misztal Medica Spółka Jawna - 2017-02-21 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie rachunkowości, rozliczanie podatków
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Kraków (małopolskie)
Do uzgodnienia
ATW S.A. - 2016-09-30 - Zagórz (podkarpackie)
Pielęgnacja plantacji (pielenie, przycinanie krzewów, sadzanie sadzonek, przycinanie krzewów, pozyskiwanie sadzonek).Prace przy budowach tuneli foliowych.
kontakt przez OHP - 2018-03-13 - Werchrata (podkarpackie)
Sprzedaż stolarki okiennej i drzwiowej
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Sokółka (podlaskie)
prowadzenie sekretariatu firmy, współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym, realizacja zadań Zarządu, organizacja bieżącego funkcjonowania części administracyjnej firmy, współdziałanie w zakresie marketingu, inne prace zlecone
Farm-MPartner Sp. z o.o. - 2017-06-13 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
analiza danych dot. działalności spółki, przygotowanie raportów , kontakt z zagranicznymi klientami, zarzadzanie wew. bazami danych
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Kraków (małopolskie)
Opracowywanie harmonogramów, budżetów, dokumentacji produkcyjnej, ofert na wykonanie zlecenia; sporządzanie inwentaryzacji obiektowej. Współpraca z kontrahentami oraz z pozostałymi działami firmy.
ECO TECHNOLOGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-12 - Jędrzejów (świętokrzyskie)