SPECJALISTA DS. KOORDYNACJI PROJEKTU PT POIIŚ K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KOORDYNACJI PROJEKTU PT POIIŚ K/M
Wynagrodzenie: od 4 063 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2020-11-09
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 063 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + wysługa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KOORDYNACJI PROJEKTU PT POIIŚ K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 063 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Data zakończenia pracy: 30.11.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko specjalisty ds. koordynacji projektu PT POIiŚ w Biurze Organizacyjnym Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka), bezpośrednie i pośrednie kontakty (w tym telefoniczne) z klientami zewnętrznymi, krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące pobyty poza miejscem zamieszkania, praca w siedzibie jednostek kontrolowanych nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych, bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań osoby na tym stanowisku: bierze udział w przygotowaniu i aktualizacji wniosku o dofinansowanie, umowy o dofinansowanie, wniosków o płatność ze środków projektu PT POIiŚ oraz porozumień z wojewódzkimi inspektorami nadzoru budowlanego, bierze udział w monitorowaniu realizacji projektu PT POIiŚ, w tym wykonaniu wskaźników określonych we wniosku o dofinansowanie, bierze udział w przeprowadzaniu kontroli wojewódzkich inspektorów nadzoru budowlanego, współpracuje z Instytucją Zarządzającą, Centrum Unijnych Projektów Transportowych oraz z wojewódzkimi inspektorami nadzoru budowlanego, współpracuje z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie realizacji projektu PT POIiŚ, bierze udział w analizach informacji i danych otrzymywanych od wojewódzkich inspektorów nadzoru budowlanego oraz komórek organizacyjnych Urzędu w zakresie projektu PT POIiŚ Wymagania niezbędne: wykształcenie: wyższe, doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w pracy przy obsłudze projektów unijnych lub przy realizacji zadań analitycznych lub inspekcyjno-kontrolnych lub w orzecznictwie lub przy obsłudze prawnej, znajomość przepisów: dotyczących podstaw ustrojowych państwa, w szczególności funkcjonowania administracji rządowej (Konstytucja RP, ustawa o działach administracji rządowej, ustawa o Radzie Ministrów, ustawa o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawa o służbie cywilnej przepisy ogólne dotyczące organizacji służby cywilnej, ustawa Prawo budowlane przepisy dotyczące działania organów nadzoru budowlanego i administracji architektoniczno-budowlanej), ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, wiedza w zakresie prowadzenia kontroli, znajomość wytycznych w zakresie wykorzystania środków pomocy technicznej na lata 2014-2020 oraz wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, umiejętność obsługi komputera (w szczególności Excel), umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, komunikatywność, kultura osobista, posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 23.11.2020 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Ogłoszenie nr 70541. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia i doświadczenia zawodowego itd. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793 lub mailowego na adres: nabory (at) gunb.gov.pl.
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
danePracodawcy_nip: 5261055132
danePracodawcy_regon: 010849220
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Jak w ogłoszeniu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 09.11.2020
Oferta pracy ważna do: 23.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c68a75305f1967a6f8fc8fbd370e4abc
Podobne oferty pracy
-kontrola jakości produktu oraz zamawianych towarów, -standaryzacja produktu i procedur zamówień- kontrola zgodności wykonania produktu i kontakt z kontrachentami zagranicznymi w tym aspekcie
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Łódź (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej, księgowanie w programie księgowość OPTIVUM, dekretacja dokumentów, wystawianie rachunków, obsługa programu SIGMA
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - 2020-02-19 - Piaseczno (mazowieckie)
w/g zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Radomsko (łódzkie)
TWORZENIE I NADZOROWANIE DOKUMENTACJI SYSTEMOWEJ, PRZEPROWADZANIE AUDYTÓW WEWNĘTRZYCH.
TABOR DĘBICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-05 - Dębica (podkarpackie)
Wykształcenie średnie ekonomiczne z doświadczeniem - 5 lat lub wyższe ekonomiczne z doświadczeniem - 3 lata; zakres obowiązków: szczegóły oferty pracy na stronie bip.zdpgliwice.powiatgliwicki.finn.pl; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Zarząd Dróg Powiatowych - 2020-07-13 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, przedmiotowych przepisów prawa i regulacji wewnętrznych SKOK. Kontrola formalna i rachunkowa dokumentów księgowych, dekretacja wszystkich typów dokumentów księgowych. Wystawianie dokumentów wewnętrznych. Uzgadnianie kont księgowych. Administrowanie środkami trwałymi, udział w zamykaniu okresów sprawozdawczych Sporządzanie sprawozdań i raportów wynikających z realizowanych działań; archiwizacja dokumentów.
SKOK UNII LUBELSKIEJ - 2018-03-14 - Lublin (lubelskie)
- Wojewódzki Komendant Ochotniczych Hufców Pracy poszukuje kandydatów/ kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. informatyki w Pionie Organizacyjno-Administracyjnym Śląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, Adres: 40-950 Katowice, Plac Grunwaldzki 8-10- Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa; Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; Obsługa urządzeń biurowych; Praca związana z wyjazdami w teren celem konserwacji sprzętu komputerowego w jednostkach OHP;- Zakres zadań: Konserwacja sprzętu komputerowego. Zarządzanie licencjami oprogramowania w Śląskiej Wojewódzkiej Komendzie OHP. Administracja siecią komputerową.. Administrowanie oprogramowaniem QNT, oprogramowaniem z zakresu rynku pracy. Administrowanie systemem Videotel.- Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:45-15:45. Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe informatyczne; Umiejętność analitycznego myślenia; Umiejętność planowania działań i organizacja pracy własnej; Posiadanie obywatelstwa polskiego; Korzystanie z pełni praw publicznych; Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: Doświadczenie zawodowe; Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-12-27 - Katowice (śląskie)
obsługa profilu w mediach społecznościowych,przygotowywanie strony internetowej, dobór treści reklamowych i sposób ich prezentacji.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż drewna
FH TRADE POL Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Piaseczno (mazowieckie)
zgodny z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Pleszew (wielkopolskie)
pracownik obsługi solarium
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Gdów (małopolskie)
Praca z klientami polegająca na pomocy w zorganizowaniu potrzebnych dokumentów, wypełnieniu i odesłaniu ich do kancelarii. Przed podjęciem pracy pracodawca organizuje szkolenie
VOTUM S.A. - 2016-01-13 - Opole (opolskie)
• Obsługa maszyn i urządzeń do druku cyfrowego• Realizacja zleceń produkcyjnych zgodnie z wytycznymi• Monitorowanie procesu druku oraz dbałość o wysoką jakość wyrobów• Eliminowanie problemów podczas procesu druku• Kontrola stanu technicznego obsługiwanych maszyn oraz zgłaszanie usterek• Konserwacja maszyn drukarskichKOntakt z pracodawcą e-mail: BIURO (at) MAXIMEDIA.COM.PL.
MAXI MEDIA PIOTR WIRPSZA - 2016-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymagana biegła znajomość j. angielskiego i dobra znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem, wykształcenie min. średnie, dyspozycyjność, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, umiejętność efektywnej pracy w zespole, samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków, wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, prawo jazdy kat B. Wynagrodzenie do uzgodnienia + premia. Aplikacje przesyłać e-mailem: praca-ice (at) wp.pl. Spółka skontaktuje się tylko z wybranymi kandydatami.
ICE GROUP SP. Z O.O. - 2016-09-16 - Rybnik (śląskie)
Obsługa klientów zagranicznych dla sklepów heiro.hu, heiro.sk oraz klientów z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2020-10-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie raportów i zestawień finansowych o różnej częstotliwości (dziennych, tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych) dla klientów irlandzkich; Dbałość o dokładne przygotowanie raportów na czas; Rozwiązywanie wszelkich nieścisłości powstałych w trakcie przygotowania raportów; Utrzymywanie odpowiedniej relacji z innymi departamentami oraz przygotowywanie odpowiedzi na wszelkie zapytania ze strony klienta.
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Kraków (małopolskie)
Proaktywne i efektywne zapewnianie jakości na linii produkcyjnej. Ciągłe doskonalenie procesu.Wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych.Nadzór nad wyrobem nizgodnym. Obsługa reklamacji od klientów. Raportowanie reklamacji od klientów (nadzorowanie podejmowanych działań, archiwizacja reklamacji, tworzenie raportów 8D
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
- konserwacja- drobne naprawy
DTB SP. Z O.O. - 2019-01-07 - Radzicz (kujawsko-pomorskie)
Ustawianie maszyn do obróbki metalu, konserwacja i naprawa przyrządów, inne prace produkcyjne.
Obramet Sławomir Płuciennik - 2016-05-04 - Józefów (mazowieckie)
naprawa maszyn i urządzeń, bieżąca konserwacja, przeglądy, prowadzenie magazynu części zamiennych
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
ROZLICZANIE KIEROWCÓW (TRANSPORT - KRAJOWY I MIEDZYNARODOWY). MOZNA NEGOCJOWAĆ WYSOKOŚĆ WYNAGRODZIENIA.
"ZBYLBRUK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-12 - Bobolice (dolnośląskie)
Sporządzanie raportów i analiz finansowych; -Sporządzanie zestawień danych ekenomiczno-technicznych;-Kontrola kosztów -Współtworzenie budżetu rocznego i analiza jego wykonania; -Sporzadzanie planów, prognoz i analiz ekonomicznych;-analiza kosztów bezpośrednich i pośrednich oraz kosztów poszczególnych faz realizacji projektów. Pracodawca oferuje: Praca w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie;zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony, docelowo zatrudnieni na czas nieokreślony.możliwosć podnoszenia kwalifikacji zawodowychszeroki wachlarz świadczeń pozapłacowych ( ubezpieczenie zdrowowtne, pakiety medyczne, ulgi na przejazdy kolejowe do 99%karty multisportdofinansowanie do wczasów i wycieczek.Miejsce pracy: ul. Hubska 6, 50-502 Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: kariera (at) dolkom.pl
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2019-12-09 - Wrocław (dolnośląskie)
- bieżąca obsługa firm budowlanych- pozyskiwanie nowych kontrahentów- realizacja planów sprzedażowych- tworzenie strategii współpracy- branie udziału w negocjacjach- monitorowanie danych rynkowych
Kosta Sp. z o.o. - 2020-04-17 - Opole (opolskie)
wdrożenie nowych programów logistycznych
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa klienta, wykonywanie ofert handlowych, prowadzenie aktywnej polityki sprzedaży, pozyskiwanie nowych odbiorców
PHW "Arystoteles" Marek Matusiak S. J. w Warszawie Oddział w Ciechanowie - 2018-01-22 - Ciechanów (mazowieckie)
Sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie WAPRO Gang Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON, SOD; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji gospodarki magazynowej; przygotowywanie rejestru płatności.
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2018-12-17 - Bełchatów (łódzkie)
praca biurowa w dziale logistyki
PLAST-ZEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Głogów (dolnośląskie)