SPECJALISTA DS. KADR - PŁAC - KSIĘGOWOŚCI Bełchatów oferta pracy Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR - PŁAC - KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie WAPRO Gang Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON, SOD; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji gospodarki magazynowej; przygotowywanie rejestru płatności.
Data publikacji: 2018-12-17
Lokalizacja: Bełchatów (łódzkie)
Pracodawca: Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lipowa 67, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie WAPRO Gang Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON, SOD; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji gospodarki magazynowej; przygotowywanie rejestru płatności.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca w godz. 7:00-15:00. Firma oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stabilnej i odnoszącej sukcesy firmie o wieloletniej tradycji na rynku; dużą samodzielność w realizacji zadań.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR - PŁAC - KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bełchatów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bełchatowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bełchatów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, kierunek: średnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PŁATNIK
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
DOŚWIADCZENIE NA DANYM STANOWISKU PRACY (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), kierunek: wyższe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomości przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz obsługi osób niepełnosprawnych; doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji kadrowej i naliczaniu wynagrodzeń; podstawowe doświadczenie w prowadzeniu rachunkowości spółki; dokładności i przywiązywanie wagi do szczegółów; bardzo dobrej umiejętności organizacji pracy oraz ustalania priorytetów
Nazwa pracodawcy: Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Adres pracodawcy:
Lipowa 67, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: bełchatowski
Gmina pracodawcy: Bełchatów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bełchatów
Ulica pracodawcy: Lipowa
Numer budynku pracodawcy: 67
Profil działalności pracodawcy: produkcja konstrukcji metalowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.12.2018
Data dodania oferty pracy: 17.12.2018
Oferta pracy ważna do: 16.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
planowanie rozkroju szkła, przygotowanie produkcji, zamawianie materiałów do produkcji, obsługa klienta
STAN-SZKŁO Sp. z o.o. - 2016-07-22 - Piekary Śląskie (śląskie)
1. kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych2. sporządzanie planów zamówień publicznych/ planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych.3. opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.4. przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.)5. współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego6. Uczestnictwo w komisjach przetargowych w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych7. udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualnie reprezentowanie Zamawiającego. 8. wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania9. przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie sałokształtu prac10. szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych11. monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów.12. opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji. Wymagane dokuemnty: Obowiązkowe: - Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych. Dodatkowe: - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem : Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia : 22.04.2019 do godz. 16:00\3. Informacja o wyniku naboru bedzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie, lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje: Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zastaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 717823515 godz. 9:00-14:00
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Doradztwo w zakresie rozliczenia projektów , przeprowadzenie procesu naboru wniosków , monitorowanie wdrożenia LSR oraz przeprowadzenie działań ewaluacyjnych.
STOWARZYSZENIE "DOLINA NOTECI" - 2018-07-03 - Chodzież (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
Do głównych obowiązków należy: -Serwis maszyn (sprawdzenie stanutechnicznego, wgrywanie oprogramowania , usuwanie usterek)-Montaż dodatkowych modułów -Konfiguracja oprogramowania podwymagania danego rynku Godziny pracy od 7:30 do 15:30 lub 12:00 do20:00 wymiennie tygodniowo
INTEGER.PL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-24 - Opole (opolskie)
Prowadzenie działu kadr
BIURO RACHUNKOWE KATARZYNA PORADA - 2017-01-23 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów i zakup płodów rolnych od producentów
WS-TRADE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-01 - Puławy (lubelskie)
jw.
Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie mile widziane wyższewymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskumile widziana umiejętność obsługi programu SUBIEKT GTprawo jazdy kat. Bkomunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, znajomość technik sprzedaży, operatywnośćPodtrzymywanie kontaktów i utrzymywanie trwałych relacji z kontrahentami, przygotowywanie i przedstawianie ofert handlowych klientom, negocjowanie warunków handlowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, udział w realizacji strategii sprzedażowej, współpraca z magazynem i produkcją, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, kreowanie wizerunku i marki firmy.1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 2600 - 3000 zł brutto
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2018-07-17 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Prowadzenie rachunkowości, księgowości, sprawozdań finansowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie działalności akwizycyjnej związanej z oferowaniem zamówień,kontrola i koordynacja realizowanych zamówień, nadzór i realizacjadokumentacji handlowej, przygotowywanie ofert dla klientów,nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, opracowywanie oferthandlowych, współpraca z firmami zewnętrznymi, przygotowywanieinformacji handlowych dla klientów, współpraca z dotychczasowymiklientami. Praca od 7-15
Cema S.A. Przeds. Modernizaji Obiektów Przemysłowych - 2019-03-20 - Opole (opolskie)
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców;- sporządzanie, ewidencja i archiwizacja dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy;- prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników;- realizacja zmian warunków pracy i płacy, sporządzanie aneksów, aktualizowanie danych w systemie;- obsługa programów Super Płace, Płatnik;- roziczanie wynagrodzeń, przygotowywanie listy płac;- ewidencja i rozliczanie czasu pracy;- sporządzanie i weryfikacja dokumentacji podatkowej i ubezpieczeniowej;- wystawianie i rozilczanie delegacji pracowniczych;- współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań;- współpraca ze wszystkimi dziłami firmy w zakresie kadrowo- płacowym.
ECKERT Automatyka Spawalnicza Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Legnica (dolnośląskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż ubezpieczeń w biurze
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Tarnów (małopolskie)
praca przy wycince drzew w lesie
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH "CIS"TADEUSZ KRUK - 2017-07-17 - Krzczonów (lubelskie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2017-03-08 - Poznań (wielkopolskie)
utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi kientami, raportowanie powierzonych zadań, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Sosnowiec (śląskie)
przygotowywanie materiałów do sprzedaży; sprzedaz towarów w sklepie i na aukcjach internetowych; promowanie towarowe sklepu
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Chojna (zachodniopomorskie)
przygotowanie dokumentów aplikacyjnych w ramach projektów UE (głównie projekty inwestycyjne), opracowanie studium wykonalności i biznesplanów, przygotowanie analiz i prognoz finansowych, kontakt z klientem w celu pozyskania niezbędnych informacji do projektów
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Tarnów (małopolskie)
obsługa i rozpatrywanie problemów jakościowych, rozliczanie zwrotów od Klienta ma podstawie otrzymanych dokumentów, kontakt z klientem w kwestiach jakościowych.
ALPHA TECHNOLOGY Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-09-01 - Dobczyce (małopolskie)
Praca na dziale: ogród, budowlanka, majsterkowanie
TUBA sp. z o.o. - 2017-02-15 - Szamotuły (wielkopolskie)
Analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców w Polsce i na świecie. Stałe monitorowanie i ocenianie jakości usług dostawców. Realizacja strategii zakupowej dla nowych i bieżących projektów. Negocjowanie i renegocjowanie kontraktów z dostawcami.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-14 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, przygotowanie oferty, realizacja zamówień, zamawianie towaru, współpraca z innymi działami firmy, przygotowywanie dokumentów zamówień. Praca w godz. 8:00-16:00
PPHU LAMGI MICHAŁ GIBOWSKI - 2019-03-06 - Nowa Sól (lubuskie)
- kosztorysowanie(w tym budowlane);- przygotowywanie ofert;- analiza i dokonywanie podsumowań kontraktów;- budżetowanie kosztów kntraktu;- analiza powykonawcza zrealizowanych zleceń
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWE USŁUGI-HANDEL PROBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Tworzenie bazy klientów. Przygotowywanie i wysyłanie ofert usług dla rosyjsko i anglojęzycznych klientów, podtrzymywanie kontaktów z obecnymi rosyjsko i anglojęzycznymi klientami oraz pozyskiwanie nowych, planowanie i wdrażanie promocji naszych usług ukierunkowanych na rynek wschodni.
Twój StartUp - 2017-05-10 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne o specjalności: elektrotechnika, górnictwo; doświadczenie: brak wymagań; komunikatywna znajomość języka angielskiego/ niemieckiego; podstawowa znajomość zagadnień metrologicznych oraz zagadnień z dziedziny hydrauliki siłowej, obsługa programu CAD; prowadzenie badań i pomiarów maszyn i urządzeń, prowadzenie prac przygotowawczych do realizacji powierzonych zadań, udział w tworzeniu stanowisk badawczych, współudział w realizacji prac badawczo-rozwojowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2018-09-13 - Gliwice (śląskie)
Skuteczne realizowanie strategii firmy poprzez właściwe zarządzanie rynkiem wschodnim.
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Łódź (łódzkie)
Rekrutacja pracowników, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy tymczasowej.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Kraków (małopolskie)
Manager ds. sprzedaży z j. serbskim/chorwackim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka serbskiego/chorwackiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa klientów sklepu, sprzedaż towarów, generowanie dokumentów sprzedażowych, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o wystrój salonu sprzedaży, nawiązywanie stałych kontaktów z klientami.
KRYSIAK JERZY "JUREX" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU HURTOWO-DETALICZNEGO - 2017-11-02 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)